Sja, die heb ik zo ff uit m'n mouw geschud.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:45 schreef regenworm het volgende:
Weer een leuke TT
Die spoort niet hoor wat ik je brom..quote:
Ik was er al bang voor dat iemand die rotkop van Naath zou cappen.quote:
Gatver, Chantal zit een keer op de bank en gaat gelijk kinderachtig doen. Ik hoop echt dat ze gelijk naar huis gestuurd zal worden donderdag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:46 schreef Wup het volgende:
ze heeft idd. het gedeelte waar roel bijzat gehoord;
dat Chantal vertelde dat ze - mocht ze er uit stemd zijn - er van buiten het huis alles aan zou doen om ervoor te zorgen dat 'sommige mensen' niet zouden winnen
Toch antwoord ik evenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef Zw0rld het volgende:
Effe een retorische vraag.
Zou natte lie het druk hebben op de wallen of loopt er iedereen voorbij
er komt echt helemaal niks uit dat kindquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef ruby het volgende:
Nathalie, flikker toch op met die suffe slijmadviezen van je.
Waarschijnlijk kan ze heel goed blowjobs uitvoeren gezien haar lelijke elastieken bek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef Zw0rld het volgende:
Is ze er al klaar mee?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef nachtzuster het volgende:
Dido vindt eigenlijk dat ze er maar boven moet staan, ze heeft namelijk op een hele nette manier genomineerd vindt ze zelf.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch antwoord ik even
Nee, ze legt ze allemaal plat op de Love Factory
Ach als t gratis, is duiken sommige overal opquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch antwoord ik even
Nee, ze legt ze allemaal plat op de Love Factory
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach als t gratis, is duiken sommige overal op![]()
Kweeniequote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef Zw0rld het volgende:
Ik ben niet vies van een lekkere sexpartij, maar met Nathalie zou ik toch echt bedanken....quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach als t gratis, is duiken sommige overal op![]()
ik weet het ook niet Aventura, grotendeels wel geloof ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef Aventura het volgende:
Hoe weten ze nou opeens van elkaar wie wie heeft genomineerd?
* Aventura net inschakelt
Ik koop hem voor het geval het wc papier een keer op is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef Zw0rld het volgende:
Nog 1
Natte lie staat in de Playboy!
Koop je hem en kijk je er in
Koop je hem en leg je de Playboy direct in de kattebak.
Oh ja die kan ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik koop hem voor het geval het wc papier een keer op is.
Kopen is niet nodig. Er zullen er genoeg bij het oud papier liggen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik koop hem voor het geval het wc papier een keer op is.
Kwestie van wegstrepen denk ik. Ze zullen het nooit 100% van iedereen zeker weten, maar ze komen een heel eind.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef Aventura het volgende:
Hoe weten ze nou opeens van elkaar wie wie heeft genomineerd?
* Aventura net inschakelt
oeps, ik dan ben ik er immuum voor gworden... nou nee lijkt me sterkquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:54 schreef sleepy1958 het volgende:
jazaker wel, heb eens keer gehoord dat ze er klaar mee was. wilde chantal voortaan
compleet negeren. IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE schalde door mijn speakers
De pret zou gelijk gedaan zijn met die smurfen stem.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een lekkere sexpartij, maar met Nathalie zou ik toch echt bedanken....
Maar ja, andersom waarschijnlijk ook wel
Prima gedaan!quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:53 schreef frizti het volgende:
Met dank aan Muerte voor de caps:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |