Sja, die heb ik zo ff uit m'n mouw geschud.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:45 schreef regenworm het volgende:
Weer een leuke TT
Die spoort niet hoor wat ik je brom..quote:
Ik was er al bang voor dat iemand die rotkop van Naath zou cappen.quote:
Gatver, Chantal zit een keer op de bank en gaat gelijk kinderachtig doen. Ik hoop echt dat ze gelijk naar huis gestuurd zal worden donderdag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:46 schreef Wup het volgende:
ze heeft idd. het gedeelte waar roel bijzat gehoord;
dat Chantal vertelde dat ze - mocht ze er uit stemd zijn - er van buiten het huis alles aan zou doen om ervoor te zorgen dat 'sommige mensen' niet zouden winnen
Toch antwoord ik evenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef Zw0rld het volgende:
Effe een retorische vraag.
Zou natte lie het druk hebben op de wallen of loopt er iedereen voorbij
er komt echt helemaal niks uit dat kindquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef ruby het volgende:
Nathalie, flikker toch op met die suffe slijmadviezen van je.
Waarschijnlijk kan ze heel goed blowjobs uitvoeren gezien haar lelijke elastieken bek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef Zw0rld het volgende:
Is ze er al klaar mee?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef nachtzuster het volgende:
Dido vindt eigenlijk dat ze er maar boven moet staan, ze heeft namelijk op een hele nette manier genomineerd vindt ze zelf.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch antwoord ik even
Nee, ze legt ze allemaal plat op de Love Factory
Ach als t gratis, is duiken sommige overal opquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch antwoord ik even
Nee, ze legt ze allemaal plat op de Love Factory
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach als t gratis, is duiken sommige overal op![]()
Kweeniequote:Op zaterdag 19 november 2005 18:49 schreef Zw0rld het volgende:
Ik ben niet vies van een lekkere sexpartij, maar met Nathalie zou ik toch echt bedanken....quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach als t gratis, is duiken sommige overal op![]()
ik weet het ook niet Aventura, grotendeels wel geloof ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef Aventura het volgende:
Hoe weten ze nou opeens van elkaar wie wie heeft genomineerd?
* Aventura net inschakelt
Ik koop hem voor het geval het wc papier een keer op is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef Zw0rld het volgende:
Nog 1
Natte lie staat in de Playboy!
Koop je hem en kijk je er in
Koop je hem en leg je de Playboy direct in de kattebak.
Oh ja die kan ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik koop hem voor het geval het wc papier een keer op is.
Kopen is niet nodig. Er zullen er genoeg bij het oud papier liggen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik koop hem voor het geval het wc papier een keer op is.
Kwestie van wegstrepen denk ik. Ze zullen het nooit 100% van iedereen zeker weten, maar ze komen een heel eind.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef Aventura het volgende:
Hoe weten ze nou opeens van elkaar wie wie heeft genomineerd?
* Aventura net inschakelt
oeps, ik dan ben ik er immuum voor gworden... nou nee lijkt me sterkquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:54 schreef sleepy1958 het volgende:
jazaker wel, heb eens keer gehoord dat ze er klaar mee was. wilde chantal voortaan
compleet negeren. IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE schalde door mijn speakers
De pret zou gelijk gedaan zijn met die smurfen stem.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een lekkere sexpartij, maar met Nathalie zou ik toch echt bedanken....
Maar ja, andersom waarschijnlijk ook wel
Prima gedaan!quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:53 schreef frizti het volgende:
Met dank aan Muerte voor de caps:
[afbeelding]
Ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef ruby het volgende:
Ja, gooi het maar open Dido. Ik wil namelijk sensatie op de streams.
Vrees van niet.quote:
gezien het formaat van roeltje zou het me niks verbazen...quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:57 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Vrees van niet.
Zou Roel denken, "Wat heeft ze toch een lekker pijpbekkie"
Zal wel niet.![]()
en dat terwijl alcoholistische mensen juist zo leuk zijn...quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb echt nog nooit aan iemand zo'n hekel gehad als aan Nathalie volgens mij.
Wat een verschrikkelijk, walgelijk en volkomen gestoord mens
Nope!quote:
Die heeft geen leven meer na BB.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb echt nog nooit aan iemand zo'n hekel gehad als aan Nathalie volgens mij.
Wat een verschrikkelijk, walgelijk en volkomen gestoord mens
Sterker nog, die zit voorgoed opgesloten op een afdeling voor leipen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Die heeft geen leven meer na BB.
Echt niemand wil nog met haar omgaan.
Die zit voortaan achter de planten op 1 hoog.
misschien samen met die crackhoer en haar kind.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Die heeft geen leven meer na BB.
Echt niemand wil nog met haar omgaan.
Die zit voortaan achter de planten op 1 hoog.
Ik denk dat Dido er over 20 jaar gewoon zo uitzietquote:
De enige met een lekker pijpbekkie in dat huis is deze lekkere ding.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:57 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Vrees van niet.
Zou Roel denken, "Wat heeft ze toch een lekker pijpbekkie"
Zal wel niet.![]()
Een wekelijkse stroomstoot wil ik dan wel bekostigenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Sterker nog, die zit voorgoed opgesloten op een afdeling voor leipen.![]()
Weet niet,quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef ruby het volgende:
Wat zit Chantal toch gezellig te beppen met Naath en Died.
En die dwangbuis flans ik wel in elkaar achter de naaimachine.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een wekelijkse stroomstoot wil ik dan wel bekostigen
Ze ziet er daar bijzonder goed uit trouwensquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De enige met een lekker pijpbekkie in dat huis is deze lekkere ding.![]()
![]()
[afbeelding]
Als die op de wallen zit, is het een eenzaam en verlaten steegje waar nooit iemand komt. nooit niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Omdat er over haar geroddeld schijnt te zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef melke het volgende:
Waarom was Dido nou boohoos!?
Klop eens op je monitor Scan. Je beeld blijft hangen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ziet er daar bijzonder goed uit trouwens
Omdat Chantal in de tuin over haar roddeldehehequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef melke het volgende:
Dido was boos dat Chantal & Ingrid weer over haar hadden zitten roddelenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef melke het volgende:
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ziet er daar bijzonder goed uit trouwens
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Het is nog vroeg hè. Misschien een paar flessen wijn verder.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Nou, die bitchfight gaat er niet van komen hoor...
Ja, staat 'r zeker leuk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
Die haarkleur staat haar best goed.
Wat een ramp zeg. Alsof zij niet over anderen klets. Pff drama queenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Omdat er over haar geroddeld schijnt te zijn.
Omdat BB het regelt misschien?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:11 schreef scanman01 het volgende:
Waarom heb ik toch het angstige vermoeden dat Nathalie er niet uitvliegt dondedag
Ik moest echt 2 keer kijken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Dan vliegt ze er dus wel uit juist. BB wil haar ook eruit hebben, anders hadden ze die actie niet uitgehaald lijkt me.quote:
Ik heb altijd zo'n angstig vermoeden. Nathalie of Dido mogen wat mij betreft naar huis. Maar denk dat Nathalie toch wel moet vertrekkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:11 schreef scanman01 het volgende:
Waarom heb ik toch het angstige vermoeden dat Nathalie er niet uitvliegt dondedag
Dankjequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:12 schreef lovebear het volgende:
Ik ga weer miscchien vanaaf nog ff terug![]()
![]()
Veel plezier allemaal
In een zatte bui zou ik haar bij de Wallen niet erg gauw overslaan denk ik. Dan moet ik dus echt zo zat zijn dat ik haar kop niet echt helder meer kan zien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Als die op de wallen zit, is het een eenzaam en verlaten steegje waar nooit iemand komt. nooit niet.
Zelfs de sint wil er niet doorheen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |