Ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:52 schreef ruby het volgende:
Ja, gooi het maar open Dido. Ik wil namelijk sensatie op de streams.
Vrees van niet.quote:
gezien het formaat van roeltje zou het me niks verbazen...quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:57 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Vrees van niet.
Zou Roel denken, "Wat heeft ze toch een lekker pijpbekkie"
Zal wel niet.![]()
en dat terwijl alcoholistische mensen juist zo leuk zijn...quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb echt nog nooit aan iemand zo'n hekel gehad als aan Nathalie volgens mij.
Wat een verschrikkelijk, walgelijk en volkomen gestoord mens
Nope!quote:
Die heeft geen leven meer na BB.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb echt nog nooit aan iemand zo'n hekel gehad als aan Nathalie volgens mij.
Wat een verschrikkelijk, walgelijk en volkomen gestoord mens
Sterker nog, die zit voorgoed opgesloten op een afdeling voor leipen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Die heeft geen leven meer na BB.
Echt niemand wil nog met haar omgaan.
Die zit voortaan achter de planten op 1 hoog.
misschien samen met die crackhoer en haar kind.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Die heeft geen leven meer na BB.
Echt niemand wil nog met haar omgaan.
Die zit voortaan achter de planten op 1 hoog.
Ik denk dat Dido er over 20 jaar gewoon zo uitzietquote:
De enige met een lekker pijpbekkie in dat huis is deze lekkere ding.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:57 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Vrees van niet.
Zou Roel denken, "Wat heeft ze toch een lekker pijpbekkie"
Zal wel niet.![]()
Een wekelijkse stroomstoot wil ik dan wel bekostigenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Sterker nog, die zit voorgoed opgesloten op een afdeling voor leipen.![]()
Weet niet,quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef ruby het volgende:
Wat zit Chantal toch gezellig te beppen met Naath en Died.
En die dwangbuis flans ik wel in elkaar achter de naaimachine.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een wekelijkse stroomstoot wil ik dan wel bekostigen
Ze ziet er daar bijzonder goed uit trouwensquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De enige met een lekker pijpbekkie in dat huis is deze lekkere ding.![]()
![]()
[afbeelding]
Als die op de wallen zit, is het een eenzaam en verlaten steegje waar nooit iemand komt. nooit niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Omdat er over haar geroddeld schijnt te zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef melke het volgende:
Waarom was Dido nou boohoos!?
Klop eens op je monitor Scan. Je beeld blijft hangen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ziet er daar bijzonder goed uit trouwens
Omdat Chantal in de tuin over haar roddeldehehequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef melke het volgende:
Dido was boos dat Chantal & Ingrid weer over haar hadden zitten roddelenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef melke het volgende:
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ziet er daar bijzonder goed uit trouwens
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Het is nog vroeg hè. Misschien een paar flessen wijn verder.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Nou, die bitchfight gaat er niet van komen hoor...
Ja, staat 'r zeker leuk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
Die haarkleur staat haar best goed.
Wat een ramp zeg. Alsof zij niet over anderen klets. Pff drama queenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Omdat er over haar geroddeld schijnt te zijn.
Omdat BB het regelt misschien?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:11 schreef scanman01 het volgende:
Waarom heb ik toch het angstige vermoeden dat Nathalie er niet uitvliegt dondedag
Ik moest echt 2 keer kijken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Dan vliegt ze er dus wel uit juist. BB wil haar ook eruit hebben, anders hadden ze die actie niet uitgehaald lijkt me.quote:
Ik heb altijd zo'n angstig vermoeden. Nathalie of Dido mogen wat mij betreft naar huis. Maar denk dat Nathalie toch wel moet vertrekkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:11 schreef scanman01 het volgende:
Waarom heb ik toch het angstige vermoeden dat Nathalie er niet uitvliegt dondedag
Dankjequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:12 schreef lovebear het volgende:
Ik ga weer miscchien vanaaf nog ff terug![]()
![]()
Veel plezier allemaal
In een zatte bui zou ik haar bij de Wallen niet erg gauw overslaan denk ik. Dan moet ik dus echt zo zat zijn dat ik haar kop niet echt helder meer kan zien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Als die op de wallen zit, is het een eenzaam en verlaten steegje waar nooit iemand komt. nooit niet.
Zelfs de sint wil er niet doorheen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |