Totdat ze de make-up afdoetquote:
Voorbereiding op het strip pokeren.quote:
Nee hoor. Zonder make-up is ze ook veruit de mooistequote:
Ik was al zo blij dat ze op die bank moest zittenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Geef Naat haar beautycase en ze is de hele dag zoet
Ga maar snel dan, want flauwvallen moeten we niet hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:54 schreef ruby het volgende:
Ik ga ff eten want anders val ik flauw.
Het is dan ook mannenweek dus dat worden nog 5 dagen mannenverwendagen (voetbal e.d vrees ik).quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef Aventura het volgende:
Mijns inziens is dit de tweede avond dat de heren verwend worden, terwijl de meiden er bekaaid vanaf komen
Ik zag je daar al...quote:
Ik probeer wat tegenwicht te bieden, maar het zijn er te veel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:50 schreef ChantalC het volgende:
Pfffff stelletje Lieske-perverts hier...![]()
Laat dat maar mij overquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:57 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat ook effe wat anders doen.
Tot laterz
En aub door gaan met Lieske cappen.
Rot voor 'r.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:58 schreef cuall het volgende:
Dido kan het echt heel slecht hebben dat ze genomineerd is, het lijkt er echt op dat haar ego gekrenkt is.
Dido voldoet voor 100% aan mijn verwachting op dat punt. Mevrouw kan het namelijk niet verkroppen dat zij, mevrouw Dido, is genomineerd. Dat kàn toch niet?! Daar is ze véél te leuk voor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:00 schreef melke het volgende:
Pfff kan Dido nou eens kappen met dat doordrammen over die nominaties! Je hebt Ingrid of Lieske of Chantal toch ook niet horen zeiken over haar nominatie
Dat is dus zelfs nog een zeer ongunstige foto. Pak alle caps van vanmorgen er maar bij, dan zie je hoe ze eruit ziet onder make-up. Of die van welke morgen dan ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zonder make-up is nog steeds erg lekker
[afbeelding]
Nou ik geef Chantal in deze gelijk, ik vind het ook heel keinzielig zoals Dido het oppakt en er over blijft zeurenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:00 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Dido niet tegen Chantal op kan. Chantal heeft altijd wel een weerwoord.
Gelukkig posten we niet voor jou alleen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef MissX het volgende:
kunnen jullie al die foto's niet in ee speciaal topic doen. Ik vind het echt vermoeiend worden hier.
Ik geef Chantal ook gelijk in dit geval.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik geef Chantal in deze gelijk, ik vind het ook heel keinzielig zoals Dido het oppakt en er over blijft zeuren
Inderdaad. Het lachwekkende is dat ze dat zelf dus totaal niet doorheeft.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dido voldoet voor 100% aan mijn verwachting op dat punt. Mevrouw kan het namelijk niet verkroppen dat zij, mevrouw Dido, is genomineerd. Dat kàn toch niet?! Daar is ze véél te leuk voor!
Lijkt me een goed idee en dan de slowchat in ONZ en de rest in commentaren op de streamverslagen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef MissX het volgende:
kunnen jullie al die foto's niet in ee speciaal topic doen. Ik vind het echt vermoeiend worden hier.
Alsjeblieft niet! Die foto's fleuren de boel heel aangenaam opquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef MissX het volgende:
En ze denkt ook dat, als ze het probeert goed te maken met je, dat je haar de volgende keer dan niet weer nomineert. Zo werkt het niet..quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lachwekkende is dat ze dat zelf dus totaal niet doorheeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |