Gedaan.quote:Op zondag 20 november 2005 12:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Lees je eigen artikel eens, Bas.
Woot, mooi artikel.quote:Op zondag 20 november 2005 12:02 schreef George-Butters het volgende:
Voor Peter Berends. Een zeer interessant artikel over de overconsumptie in Amerika.
[afbeelding]
En als achtergrond:
[afbeelding]
Hij heeft gelijk.quote:Op zondag 20 november 2005 12:11 schreef RichardQuest het volgende:
"Een iPod is een soort van...privéradio", Donner.
Interessant inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2005 12:02 schreef George-Butters het volgende:
Voor Peter Berends. Een zeer interessant artikel over de overconsumptie in Amerika.
[afbeelding]
En als achtergrond:
[afbeelding]
Eerder een verwerping van verwerpingen.quote:Op zondag 20 november 2005 12:09 schreef George-Butters het volgende:
En nog een interessant artikel voor Maarten MrX1982 over een alternatieve theorie over de
opwarming van de aarde:
[afbeelding]
Cratching off paint.quote:Op zondag 20 november 2005 12:38 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen. Droge bek, raar gevoel. Stali is kennelijk net zo paranoïde en gefixeerd als Ryan3.
Dit brengt een zeer onaangenaam beeld naar boven.quote:Op zondag 20 november 2005 12:38 schreef Monidique het volgende:
Droge bek, raar gevoel. Stali is kennelijk net zo paranoïde en gefixeerd als Ryan3.
Dat is een ding dat zeker is.quote:Op zondag 20 november 2005 13:15 schreef Monidique het volgende:
Rare mensen, hoor.
Dat laaste hoeft niet.... 'Vrijheid = Blijheid'quote:Op zondag 20 november 2005 13:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik hoop dat hij niet hier zijn gram komt halen, om zich vervolgens te nestelen.
quote:Op zondag 20 november 2005 13:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik hoop dat hij niet hier zijn gram komt halen, om zich vervolgens te nestelen.
Weer een goede reden om het NRC op te zeggen.quote:Op zondag 20 november 2005 12:09 schreef George-Butters het volgende:
En nog een interessant artikel voor Maarten MrX1982 over een alternatieve theorie over de
opwarming van de aarde:
[afbeelding]
Bedoel je dat topic in GC?quote:Op zondag 20 november 2005 12:38 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen. Droge bek, raar gevoel. Stali is kennelijk net zo paranoïde en gefixeerd als Ryan3.
Ga jij maar de Telegraaf lezen danquote:Op zondag 20 november 2005 13:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Weer een goede reden om het NRC op te zeggen.
Ik doelde meer op de US administration, een Libby, een Rove, en wellicht wat engelsen ook.quote:Op zondag 20 november 2005 11:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Saddam in de beklaagdenbank, dat is de ultieme Asbo.
Lees jij alleen ter bevestiging?quote:Op zondag 20 november 2005 13:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Weer een goede reden om het NRC op te zeggen.
Whehehe, bron?quote:Op zondag 20 november 2005 12:11 schreef RichardQuest het volgende:
"Een iPod is een soort van...privéradio", Donner.
Zoiets onzinnings in een onzinnig topic om twaalf uur is... onzinnig en onschuldig. Als je daar "boos" om wordt, dan neem je sommige dingen al te serieus. Daarnaast was dat niet de reden.quote:Op zondag 20 november 2005 13:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bedoel je dat topic in GC?
Dat ze boos op je wordt omdat jij nu ook al begint met haar een kloon van Ryan te noemen kan ik me best indenken.
Die krant komt hier zeker niet naar binnenquote:Op zondag 20 november 2005 13:37 schreef George-Butters het volgende:
Ga jij maar de Telegraaf lezen dan
quote:Op zondag 20 november 2005 13:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de US administration, een Libby, een Rove, en wellicht wat engelsen ook.
[ bron ]quote:On Oct. 6, 1965, the Selective Service lifted its ban against drafting married men who had no children. Nine months and two days later, Mr. Cheney's first daughter, Elizabeth, was born. On Jan. 19, 1966, when his wife was about 10 weeks pregnant, Mr. Cheney applied for 3-A status, the "hardship" exemption, which excluded men with children or dependent parents. It was granted.
Ja okeee.. ze had jou met een korreltje zou moeten nemen..quote:Op zondag 20 november 2005 13:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zoiets onzinnings in een onzinnig topic om twaalf uur is... onzinnig en onschuldig. Als je daar "boos" om wordt, dan neem je sommige dingen al te serieus. Daarnaast was dat niet de reden.
Ik betaal geen geld voor een krant waar ik niet achter sta. Daarnaast vind ik het NRC vergane glorie en duw ze graag over de rand van de afgrond.quote:Op zondag 20 november 2005 13:38 schreef RichardQuest het volgende:
Lees jij alleen ter bevestiging?
Vanaf 19.00 herhaling breedband, maandag op TVquote:
Ik vind het niet paranoïde om kritisch te zijn, wanneer iemand die heeft gezegd te worden lastig gevallen, op een openbaar forum haar mobiele nummer verspreidt.quote:Op zondag 20 november 2005 13:41 schreef Bluesdude het volgende:
Maar jij was zelf ook paranoia bezig.. ivm het in twijfel trekken van een telefoongesprek.
Dat noem ik gebrek aan interesse en tunnelvisie.quote:Op zondag 20 november 2005 13:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik betaal geen geld voor een krant waar ik niet achter sta.
Nu maak je er zelf een te groot punt van... wat jij haar verwijt.quote:Op zondag 20 november 2005 13:45 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het niet paranoïde om kritisch te zijn, wanneer iemand die heeft gezegd te worden lastig gevallen, op een openbaar forum haar mobiele nummer verspreidt.
Dat kan jij vinden ik vind het eerder zorgvuldig omgaan met geld. Weet je hoe duur een abbo op het NRC is?quote:Op zondag 20 november 2005 13:49 schreef RichardQuest het volgende:
Dat noem ik gebrek aan interesse en tunnelvisie.
Nee, maar waarom ben je in eerste instantie geabonneerd?quote:Op zondag 20 november 2005 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat kan jij vinden ik vind het eerder zorgvuldig omgaan met geld. Weet je hoe duur een abbo op het NRC is?
quote:Op zondag 20 november 2005 13:59 schreef Johan_de_With het volgende:
PARANOIDE, NIET PARANOIA! JE BENT OOK NIET VERKOUDHEID, MAAR VERKOUDEN!
Taalpuristquote:Op zondag 20 november 2005 13:59 schreef Johan_de_With het volgende:
PARANOIDE, NIET PARANOIA! JE BENT OOK NIET VERKOUDHEID, MAAR VERKOUDEN!
Omdat ik het wel een prettige krant vond/vind. Maar ik hem nu niet echt meer lees. Dan kan je beter je abbo opzeggen, me dunkt.quote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, maar waarom ben je in eerste instantie geabonneerd?
Dat zeg ik toch, gebrek aan interesse.quote:Op zondag 20 november 2005 14:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat ik het wel een prettige krant vond/vind. Maar ik hem nu niet echt meer lees. Dan kan je beter je abbo opzeggen, me dunkt.
Dat heeft er niet zoveel mee te maken want dan zou ik nooit lid zijn geworden in de eerste plaats.quote:Op zondag 20 november 2005 14:04 schreef RichardQuest het volgende:
Dat zeg ik toch, gebrek aan interesse.
Nee, Eindhovens Dagbladquote:Op zondag 20 november 2005 14:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat heeft er niet zoveel mee te maken want dan zou ik nooit lid zijn geworden in de eerste plaats.
Maar hieruit kan ik opmaken dat jij een abbo hebt op het nrc?
Puritanisme=extremisme=sizzler.quote:
Onderdeel van AD?quote:
Nee, van Wegener.quote:Op zondag 20 november 2005 14:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Onderdeel van AD?
Die heb ik nl. ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |