Zo'n Bogarde die 4 miljoen per jaar verdient door bij het 2e elftal te voetballen en voor de rest helemaal niks doet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel wat. Het liefst een voetballer.
Werk is helemaal dodelijk voor de zaterdagavond. Meestal ben je dan te moe om nog iets te doen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:31 schreef George-Butters het volgende:
Dat gevoel heb ik ook.
Vorige week geweest, maar toen was ik vervolgens de halve week chagarijnig vanwege het opgebouwde slaapgebrek...
KKKut werk
Of jong en naïef. Zo'n eenvoudig en ongecompliceerd leventje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Was ik maar een intens domme atleet.
SCH heeft op z'n veertigste nog een ongecompliceerd leven, hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Of jong en naïef. Zo'n eenvoudig en ongecompliceerd leventje.
Maar om nou een drama queen te worden. Nee dank jequote:Op zaterdag 19 november 2005 23:41 schreef Johan_de_With het volgende:
SCH heeft op z'n veertigste nog een ongecompliceerd leven, hoor.
De kroeg blijft tot 4 of 5 uur open, maar je mag slechts naar binnen tot 2 uur. Leuk, tof, zou je misschien denken, lekker gaan wanneer je wilt. Nou, niet echt. Omdat het kan, doet iedereen het ook. Dus als je wilt dat het een beetje gezellig druk is, dan moet je pas na half twee komen. Dat is absurd, maar helaas wel de realiteit.quote:Op zondag 20 november 2005 00:10 schreef Yildiz het volgende:Ik vind sluittijden sowieso soms vreemd.
Helemaal als alles om 2 uur dichtgaat, dan krijg je ook nog eens dat de ME preventief gaat ruimen.
nee, puik sfeertje biergooiende lui, volgende week weer?
Daar vind ik dus niets aan. Om het leuk te hebben, moet je ergens toch wel een aantal uren kunnen blijven. In deze gevallen is dat dus tot sluitingstijd midden in de nacht. Jammer.quote:Op zondag 20 november 2005 00:13 schreef Yildiz het volgende:Ik ken inderdaad plaatsen waar het 0.00 nog gewoon leeg is
Precies, met moet gewoon eens nationaal afspreken om 22.00 te starten, en rond 3.00 overgaan op een rustig tempo, en dan 5.00 een beetje naar huis gaan. Zou een hoop ellende schelen.quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar vind ik dus niets aan. Om het leuk te hebben, moet je ergens toch wel een aantal uren kunnen blijven. In deze gevallen is dat dus tot sluitingstijd midden in de nacht. Jammer.
Nou ja, be moin is het zo dat je eerst voor 1 uur binnen moest zijn, dat maakt het al wat leuker. Of het iets is van de laatste tijd? Ik weet het niet.quote:Op zondag 20 november 2005 00:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
O.a. dat gezeik dat het 2.00 pas leuk wordt, waarom is dat zo van de laatste tijd, vroeger, n paar jaar geleden was dat toch niet zo?
Net terugquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zaterdagavond stapavond. Binnenkort maar weer eens doen dit is niks.
Ja, maar wat ik wil weten is of ze het lekker vindquote:
Haar Taaislijm wel.quote:Op zondag 20 november 2005 01:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik wil weten is of ze het lekker vind![]()
Jou moest ik ff hebben.quote:Op zondag 20 november 2005 09:57 schreef Drugshond het volgende:
Meditatie Neuk muziek
Wat een stem heeft die meid![]()
James Gleick, erg leuk (en damn good) boekwerkje trouwens...quote:Op zondag 20 november 2005 10:10 schreef Yildiz het volgende:
Jou moest ik ff hebben.
Hoe heette dat ene boek waarmee je een goede intro tot chaos-theorie krijgt?
Het was toen besproken met de uitzending van Jurassic Park, maar ik had het opgeschreven, en het is nu weg.
Nice, dan noteer ik die alvast even.quote:Op zondag 20 november 2005 10:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
James Gleick, erg leuk (en damn good) boekwerkje trouwens...
Hij is overigens een tech. journalist en weet dingen heel goed vanuit een helicopterview te om/beschrijven.
Bij mij kan wakker worden en 10 minuten doorslapen al een wereld van verschil maken, dus, jaquote:Op zondag 20 november 2005 10:25 schreef George-Butters het volgende:
Ik werd om 9 uur wakker en ik voelde me ziek, zwak en misselijk. Dus ik besluit om nog even te blijven liggen. Ik sluit mijn ogen en een uur later word ik weer wakker. En nu voel ik me gewoon prima!Dat kan toch niet aan een uurtje slapen liggen?
Je had beter een biertjuh kunnen pakken.... dan was het probleem ook over geweestquote:Op zondag 20 november 2005 10:25 schreef George-Butters het volgende:
Ik werd om 9 uur wakker en ik voelde me ziek, zwak en misselijk. Dus ik besluit om nog even te blijven liggen. Ik sluit mijn ogen en een uur later word ik weer wakker. En nu voel ik me gewoon prima!Dat kan toch niet aan een uurtje slapen liggen?
Zulks?quote:Op zondag 20 november 2005 10:26 schreef Drugshond het volgende:
Wat the drol.....
Er komt een fanfareband langs, met Sinterklaas muziek.
Weten die mensen niet hoe laat het is, en welke dag !!!!!..... en ik heb een kater.
ROT OP !!! met die kut trommels en blaasinstrumenten.
ff lezenquote:It's an awesome achievement for one family to produce two of the four most unpopular presidents in modern times.
En wat krijgen politici die hun volk voorliegen?quote:
Saddam in de beklaagdenbank, dat is de ultieme Asbo.quote:Op zondag 20 november 2005 11:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En wat krijgen politici die hun volk voorliegen?
Asbo??quote:Op zondag 20 november 2005 11:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Saddam in de beklaagdenbank, dat is de ultieme Asbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |