Ik wil best wat iets opdonderen maar jij komt uit Breda...quote:Op zondag 20 november 2005 00:05 schreef juiced het volgende:
Achjoh, donderd toch op.
Oh, ik wordt er net op geattendeerd dat je een meisje bent:quote:Op zondag 20 november 2005 00:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wil best wat iets opdonderen maar jij komt uit Breda...
Oja, jij zei toch wat iets over die bossen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:05 schreef juiced het volgende:
Achjoh, donderd toch op.
Iets met vloeibare bossen en gas in een beerput ja...zoiets.quote:Op zondag 20 november 2005 00:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Oja, jij zei toch wat iets over die bossen?.
Meisjes kunnen zeurenquote:
Nou doe eens wat iets liefs...quote:Op zondag 20 november 2005 00:10 schreef juiced het volgende:
[..]
Iets met vloeibare bossen en gas in een beerput ja...zoiets.![]()
E waor...ik heb er nooit eerder van gehoord..ik snap er dus eigenlijk ook helemaal geen kont van.quote:Op zondag 20 november 2005 00:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou doe eens wat iets liefs...
Is dat Brabants of Emmiaans?
Gun mij dat wat iets want dan kan ik haar pesten...![]()
Hoe goedkoop..quote:
Vertel..quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef juiced het volgende:
[..]
Jij bent de aanstichter van heel wat anders!![]()
Jij gaat wat iets verhuizen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ow, en Breda is een Pauperstad..
Later![]()
En Utrecht is tof!quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoe goedkoop..
Ow, en Breda is een Pauperstad..
Later![]()
Wat iets?quote:Op zondag 20 november 2005 00:18 schreef Monidique het volgende:
Stali, dit gaat nergens over.
Je bent een manquote:Op zondag 20 november 2005 00:18 schreef Monidique het volgende:
Net wat iets van POL he?quote:Op zondag 20 november 2005 00:18 schreef Monidique het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 00:18 schreef Biogarde het volgende:
Wat een zaadtopic..
Benieuwd hoelang ie open blijft![]()
Over wat iets?quote:Op zondag 20 november 2005 00:24 schreef Biogarde het volgende:
Snap er geen hoer meer van..
Van het hele topic njet![]()
Ryan3 slaat mij...quote:Op zondag 20 november 2005 00:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Over wat iets niet is per definitie geen twijfel mogelijk.
Komt het zo over?!?quote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef cerror het volgende:
En dit moet zogenaamd iets semi-intellectueels zijn?
Je moet sowieso niet letten op Ryan3, ook al slaat hij je. Slaan is fysiek, gevoel mentaal. Elke verbinding daartussen is dan ook illusie.quote:
Ik ben het maar... een wat iets...quote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef cerror het volgende:
En dit moet zogenaamd iets semi-intellectueels zijn?
Ik vaar er fysiek en mentaal wel wat iets bij...quote:Op zondag 20 november 2005 00:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet letten op Ryan3, ook al slaat hij je. Slaan is fysiek, gevoel mentaal. Elke verbinding daartussen is dan ook illusie.
Open maar wat iets een topic...quote:Op zondag 20 november 2005 00:35 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik stel dat potverdikkie net in onder mijn username!![]()
Nu moeten we trouwen.
Jamaar...ik ben niet zo goed in het openen van topics...quote:Op zondag 20 november 2005 00:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Open maar wat iets een topic...
In TTK, want daar kunnen ze nog wat iets handelen...
.
Als zij denkt dat Brabanders willekeurig het woordje "wat" er tussen gooien, moet ze heel hard richting de randstad getrapt worden. Het is dus geen Brabants.....quote:Op zondag 20 november 2005 00:02 schreef Stali het volgende:
Ik wil wat iets zeggen...
Ik wat iets doen...
Ik wil wat iets drinken...
Is dit Emmiaans of is het zoals zij zegt... Brabants..:{.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |