Ja tuurlijk man, het is hardstikke gezellig hierquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:17 schreef Roolio het volgende:
[..]
Jij verwacht dat wij in een topic met kut OP en kut TT gaan posten?
Don't wurrie, hij is gekeurd!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:17 schreef Roolio het volgende:
[..]
Jij verwacht dat wij in een topic met kut OP en kut TT gaan posten?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:53 schreef capibar het volgende:
HAHaHAHAHaHAHAAHh ikhoorde net een wasbeer op de radio!!!@!1 !!1!!!O0-O_O-09o)_O0-O_o_o_o_)_____pop__p0O-
-o_ LOlOLOLOllololooolllolololololoolo!!!!1!!!!!11!!!11!!! !!1 ! one!1!1!!
Heb je nou ook een post van me verwijdertquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:51 schreef peristilius het volgende:
Bagger TT beetje veranderd.
De OP vind ik wel mooi.
Ja, hij was leeg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:05 schreef Roi het volgende:
[..]
Heb je nou ook een post van me verwijdert![]()
?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Jawel die is er wel,, Chanty ben je daar?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef peristilius het volgende:
Ik begon bijna te denken dat er weer niveau in de slowchat kwam.
quote:
Pallets sorteren?quote:
Blijven jullie hier nou ook? Dan kan de kwaliteit van onze slowchat eens omhoogquote:
hier blijvenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Blijven jullie hier nou ook? Dan kan de kwaliteit van onze slowchat eens omhoog
Doe bekende ff de groettequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
dank jullie wel..
kga weer verder feesten...![]()
hoi kees.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Pallets sorteren?
Klinkt uitdagend.
Kankerkachels komen hier dagelijks aan bod, pallets sorteren is nieuw voor me.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:02 schreef Buccola het volgende:
[..]
hier blijven![]()
als we het over kankerkachels en pallets sorteren gaan hebben zal de kwaliteit denk ik niet omhoog gaan![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
dank jullie wel..
kga weer verder feesten...![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kankerkachels komen hier dagelijks aan bod, pallets sorteren is nieuw voor me.
* peristilius volgt blijkbaar te weinig sbs programma's.
Kut plaatje ken ik nu wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
ow je mag het hier wel over kankerkachels en pallets sorteren hebben hoor 14.gif
[afbeelding]
noobquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kankerkachels komen hier dagelijks aan bod, pallets sorteren is nieuw voor me.
prutserquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
pallets sorteren is nieuw voor me.
Ja sorry, ik volg al die hoogstaande SBS programma's niet.quote:
Tomassoquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:07 schreef Tomasso het volgende:
Buccola en andere Omerta noobs, kssst
IK HEB M'N IBOOK![]()
![]()
![]()
![]()
Ok.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:09 schreef Buccola het volgende:
[..]
Tomasso![]()
zullen we weer gaan slow chatten in Omerta Topic....hier weten ze niet eens wat pallets sorteren is![]()
Alleen ik weet dat niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:09 schreef Buccola het volgende:
[..]
Tomasso![]()
zullen we weer gaan slow chatten in Omerta Topic....hier weten ze niet eens wat pallets sorteren is![]()
Ik weet het welquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:09 schreef Buccola het volgende:
[..]
Tomasso![]()
Omdat te begrijpen hoef je niet eens naar hoogstaande SBS programma's te kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja sorry, ik volg al die hoogstaande SBS programma's niet.
Kijk sowieso weinig tv.
Haha.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:10 schreef Buccola het volgende:
[..]
Omdat te begrijpen hoef je niet eens naar hoogstaande SBS programma's te kijken![]()
Lees anders Omerta Topic even....of kan jouw soort dat alleen vinden als er geslowchat word?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Haha.
Ik bedoel natuurlijk dat ik het verhaal erachter niet ken, wise-ass.
Yup, ik leef voor het handhaven van regels en kom alleen op slowchat en illegale links af.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:16 schreef Buccola het volgende:
[..]
Lees anders Omerta Topic even....of kan jouw soort dat alleen vinden als er geslowchat wordt?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:16 schreef Buccola het volgende:
[..]
Lees anders Omerta Topic even....of kan jouw soort dat alleen vinden als er geslowchat word?![]()
doe dat....en blijf van me text afquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Yup, ik leef voor het handhaven van regels en kom alleen op slowchat en illegale links af.
Maar voor zover ik begrijp doet Kees aan pallets sorteren en heeft hij ruzie met zijn kachel?
Misschien moet ik dat programma ook eens kijken.
Ja want slowchatten is alleen voor mensen met meer dan 5000 posts.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:26 schreef mordradead het volgende:
446 (gemiddeld 1 per dag) minimaal 1000 posts en nou wegwezen
Ga koken ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:27 schreef mordradead het volgende:
ga huilen paupervent (hehe)
welkomquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja want slowchatten is alleen voor mensen met meer dan 5000 posts.
Drol.
datkomt door die baggeruserquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef DaFan het volgende:
Veel slowchat blijft er niet over zo.
nu ben je stoer hoor.....nerdjequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
welkom
5091 (gemiddeld 6 per dag)
ga kankerkachels reparerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
ga je piemel in de wasautomaat stoppen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:33 schreef Tomasso het volgende:
Buccola
DaFan
Mordradead
MMaRsu
peridingesmeteentemoeilijke naam
RaymanNL![]()
Mijn tweede bericht op FOK! met m'n gloednieuwe iBook
En, hoe werkt hij?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:33 schreef Tomasso het volgende:
Buccola
DaFan
Mordradead
MMaRsu
Dan moet je mij nog ff bashenquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:36 schreef mordradead het volgende:
ik bracht een beetje slowchat deel 109/114 kwaliteit terug
ik zei hetzelfde maar dan iets minder subtielquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ga dan weg
Als je het niet gezellig vind![]()
Okequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
neen, die tijd hadden we toen al gehad
ik denk beidequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oke
Was dat niet die tijd dat ik geen Rayman meer mocht zeggen, of was dat de tijd dat ik drie weken op vakantie was![]()
Vorig deel was wel leukquote:
Die zijn in rook opgegaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik zei hetzelfde maar dan iets minder subtielwaar zijn baggerusers al GinaG, Mzraki en Rodi83 toch gebleven
In plaats van dat je ff normaalt doetquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:40 schreef mordradead het volgende:
[quote]Op zaterdag 19 november 2005 16:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vorig deel was wel leuk. Wacht maar tot de dames komen dan doen ze weer normaal
[/quote
ik kan wel weer normaal posten maar ik hem me voorgenomen dat pas boven de 10k te doen
AWDFKJA;LDFJKK!!!!JKDASJF;E
BIETR
ASDF;LJDF;LAK
bier
Of na een ban.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
[/quote
ik kan wel weer normaal posten maar ik hem me voorgenomen dat pas boven de 10k te doen
BIETR
ASDF;LJDF;LAK
bier
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:33 schreef Tomasso het volgende:
Buccola
DaFan
Mordradead
MMaRsu
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
[/quote
BIETR
ASDF;LJDF;LAK
bier
Sorry, ik heb alleen de mensen genoemd die ruzie haddenquote:
nog iets van 45 postsquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
In plaats van dat je ff normaalt doet![]()
RaymanNL? Das toch geen echte man.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:41 schreef peristilius het volgende:We moeten gewoon een vrouwelijke mod hebben, dan valt heel GAM op zijn knieen.
quote:
Je hebt bijna 10000 postsquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:46 schreef mordradead het volgende:
"als jik deze kabeltjes verbind blaas ik ons allemaal op"
LACHEN ALLEMAAL VOOR DE CAMERAquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:46 schreef mordradead het volgende:
uit de xbox beschrijving:
[afbeelding]
Stap 3: zorg voor de stroomtoevoer, hiervoor is de bijgeleverde 1000volt generator benodigd, DOE DIT NIET ALLEEN MAAR ZORG VOOR HULP VAN EEN VOLWASSEN PERSOON
Richtpunt waarvoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:50 schreef mordradead het volgende:
ja, daarom heb ik dat ook als richtpunt genomen
[afbeelding]
"here we, here we, here we, here we, here we, here we, here we, here we go"
disclaimer: het is een scratchcube
Eindelijk een vrouw, houd jij de jongetjes eens een beetje kalm.quote:
Maar denk je, als je straks 10.000 posts hebt, dat ze allemaal kwalitatief op niveau zittenquote:
Mordradead verwart kwaliteit nogal eens met kwantiteit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar denk je, als je straks 10.000 posts hebt, dat ze allemaal kwalitatief op niveau zitten![]()
Die vraag snap ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:52 schreef mordradead het volgende:
waarom kost bij de dixons een bongo duurder dan bij JB pakket?
Zeldzame kleur dnek ikquote:en waarom is een zwarte controller 10 euro duurder dan een (clear)/purple?
neen vanaf 10k zeg ik toch...quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mordradead verwart kwaliteit nogal eens met kwantiteit.
JB betaald eik 31.50 inc verzenden voor en bongo 35 bij de dixonsquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die vraag snap ik nietJB is 60 euro, een bongo 30 ofzo
[..]
Zeldzame kleur dnek ik![]()
the palace jongen, dikke paupertent is dat alleen maar breezers en baco's daar..... 7 of 8 december komt Nada Surf in de Vera (ook groningen) daar kun je veel beter heen, dat istenminste kwaliteitsmuziekquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
7 December komt Tiesto in Palace ( groningen ), en 7 December is ook m'n verjaardag. Lekker vieren bij Tiesto dus
Ja, maar jungle beat is bij de dixons ook 60 euroquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
JB betaald eik 31.50 inc verzenden voor en bongo 35 bij de dixons
ze luisteren ook naar hiphop en r en bquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:58 schreef Cerbie het volgende:
Het zijn toch ook alleen maar breezers en baco's die naar trance luisteren?
Kut, dan woont er eentje hier tegenover. Ik kijk al een paar maanden tegen een levensgrote 50centposter aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze luisteren ook naar hiphop en r en b
Ik ben geen breezer en luister nooit naar Trancequote:Op zaterdag 19 november 2005 17:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze luisteren ook naar hiphop en r en b
Dat is geen hiphop dan isquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kut, dan woont er eentje hier tegenover. Ik kijk al een paar maanden tegen een levensgrote 50centposter aan
*ban*quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben geen breezer en luister nooit naar Trance. Alleen lijkt me wel cool om het mee te maken
.
Hiphop
Wat is er met conkerquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:09 schreef Roi het volgende:
conker
6 kinderen bij schoonzus ook.quote:
Conker is een verneukt leuk spel, nog steeds best vermakelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
Conker is een kutspel hoor..en kap eens met die doelloze slowchat met 1 woord erin.
Wacht maar totdat je bij de Lava Race zitquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Conker is een verneukt leuk spel, nog steeds best vermakelijk.
Brave Roi.quote:
quote:
Ach de kinders moesten weer rare posts maken, gelukkig ben jij er weerquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:54 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge, het ging goed tekeer vanmiddag ofzo.. Alweer 4 pagina's!
Oh, en hoi![]()
Hoiquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:54 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge, het ging goed tekeer vanmiddag ofzo.. Alweer 4 pagina's!
Oh, en hoi![]()
Ik ga in ieder geval de NFS: Most Wanted demo eens proberen, lekker mn frustratie eruit raggen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:56 schreef Laniboekje het volgende:
Het is ook geen stijl he, beetje de mods pesten omdat ze zich vervelen. Laat ze eens gauw wat games gaan spelen ofzo.. kunnen ze hun frustraties kwijt.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval de NFS: Most Wanted demo eens proberen, lekker mn frustratie eruit raggen.
Vooral de zaterdagavondquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:01 schreef MMaRsu het volgende:
De avond komt altijd gepaard ( t? ) met een hoop kwaliteit
De stadquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef peristilius het volgende:
De zaterdagavond maak ik gelukkig zelden mee, als happy hour begint duik ik de stad in.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De stad
Thuis chillen met vrienden. Lekker warm
![]()
Mja, als je bij je ouders woont is het toch minder relaxed.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De stad
Thuis chillen met vrienden. Lekker warm
![]()
Andere sociale contacten opdoen zekerquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:06 schreef mordradead het volgende:
ik chill ook liever thuis met wat vrienden maarja, soms moet je wel de stad in he
Schop je je ouders er toch gewoon even uit? Mijn vader vlucht altijd zelf al als ik met vrienden thuis zit, lekker makkelijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mja, als je bij je ouders woont is het toch minder relaxed.Gelukkig is dat volgend jaar voorbij.
Bovendien heeft de stad ook wel wat, is toch iets meer te beleven.
verdomd, dat was het... altijd als ik in de stad aankom ben ik weer vergeten waar ik er ook alweer voor naartoe wasquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Andere sociale contacten opdoen zeker
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:27 schreef Buccola het volgende:
Hou je bek mongool
ik val onder de restquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sorry, ik heb alleen de mensen genoemd die ruzie hadden
Chanty87
Lanikoekje
Roi
Bernie
Thomper
Roy
Tain
De Rest
Een grote mariotattoeage op der armquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:25 schreef mordradead het volgende:
dat is allemaal wat minder ja, volgende keer nintendo en je hebt kwaliteit
Wederom een kwaliteitspost van je mordra. De hoeveelste is dit nu? Je 9978e?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:25 schreef mordradead het volgende:
dat is allemaal wat minder ja, volgende keer nintendo en je hebt kwaliteit
zoiets, laten we de nintendo dans doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wederom een kwaliteitspost van je mordra. De hoeveelste is dit nu? Je 9978e?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een grote mariotattoeage op der arm
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]Ik neem misschien ook ooit een tattoo, een Triforce
Je moet ook op je bed liggenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef mordradead het volgende:
m'n ouders zeuren omdat ik op de bank lig
Waar zou je die laten zetten? Zelf ben ik geen tattoo-iemand, maar een Triforce is altijd wel mooi.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]Ik neem misschien ook ooit een tattoo, een Triforce
he het is en blijft GAM SC he, dus als je mooie vrouwen post dan moet het met games te maken hebben!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:22 schreef Cerbie het volgende:
Alleen jammer van dat X360 logo op de achtergrond
Misschien wel op een plekje waar de zon nooit schijntquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar zou je die laten zetten? Zelf ben ik geen tattoo-iemand, maar een Triforce is altijd wel mooi.
Oei, gewaagd hoor =Dquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien wel op een plekje waar de zon nooit schijnt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:41 schreef mordradead het volgende:
ik houd niet zo van dat gewaagde gebeuren, dus ober... 3 bier
En ik dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:43 schreef mordradead het volgende:
ik heb geen vrienden
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:44 schreef mordradead het volgende:
o ja, dan maar 2x 3 bier
Dikke trui aandoen en als je bij die vriend van je bent veel zuipen, krijg je het vanzelf warmquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef mordradead het volgende:
gofter, ik heb zo een feestje van een vriend van me die jarig is geweest maar het is buiten stervenskoud, wat nu?
Dagquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dikke trui aandoen en als je bij die vriend van je bent veel zuipen, krijg je het vanzelf warm
Mensen.. ik ga CSI kijken. Daag!
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef Laniboekje het volgende:
Trouwens he.. ik heb nu een topic waar mijn naam in staat vermeldt, mijn allereerste!
Ik heb nog geen ideequote:Op zaterdag 19 november 2005 20:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar zou je die laten zetten? Zelf ben ik geen tattoo-iemand, maar een Triforce is altijd wel mooi.
quote:
Hoezo?quote:
ajax gaat weer punten verspelenquote:
ajax heeft gisteren met 2-0 gewonnen.quote:Op zondag 20 november 2005 10:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
ajax gaat weer punten verspelen
Dat is bij voorbaat al bekend
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 13:30 schreef capibar het volgende:
smileyposts zijn zó 2003
Daar sluit ik me bij aan.quote:
gta2 steent hard, net als unreal tournament.quote:Op zondag 20 november 2005 14:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan.
Loop een beetje te kloten met een oude PC, speciaal voor toppers als FIFA 99, GTA 2, Red Alert 2 en Unreal.
Yup, oude games.quote:Op zondag 20 november 2005 14:51 schreef capibar het volgende:
[..]
gta2 steent hard, net als unreal tournament.
neen, fifa zuigt.quote:Op zondag 20 november 2005 14:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Yup, oude games.
FIFA 99 is eigenlijk ook een geweldig voetbal spel, veel beter dan al die nieuwe FIFA's.
Geweldig toch?quote:Op zondag 20 november 2005 14:55 schreef mordradead het volgende:
Fifa 99toen kocht ik altijd Ronaldo met Cambuur
Klopt, Pes rulesquote:
Geen onzin posts met maar een woord erin, deze verwijder ik ook gewoon.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
Hoi
Ik zag dat je een aantal notes had geplaatst jegens de users MMarSu en Peristillus, moet ik hier nog wat mee doen of wil je het eerst bij deze waarschuwingen laten?quote:Op zondag 20 november 2005 15:50 schreef Roi het volgende:
[..]
Geen onzin posts met maar een woord erin, deze verwijder ik ook gewoon.
Hey, MMaRsu is dan wel een baggeraar, maar ik niet.quote:Op zondag 20 november 2005 15:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik zag dat je een aantal notes had geplaatst jegens de users MMarSu en Peristillus, moet ik hier nog wat mee doen of wil je het eerst bij deze waarschuwingen laten?
Ah, gefeliciteerd, nu wordt het tijd voor kwaliteit jongeman.quote:Op zondag 20 november 2005 15:55 schreef mordradead het volgende:
Toch zie ik hier een aantal geplaatste notes wijzende naar posts die van jou hand afkomen, wat gaan we hier tegen doen?
10k posts![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 16:02 schreef mordradead het volgende:
Mijns inziens zijn mijn huidige posts al van dusdanig hoge kwaliteit dat ik, kwalitatief gezien, de kwaliteit technisch naar beneden zou kunnen schroeven. Of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren is natuurlijk maar de vraag aangezien de kwaliteit van een posts van verscheidene factoren afhankelijk is, een hiervan zijn de medeposters in het topic. Bij deze wil ik het tot nu toe laten, vriendelijke groet
D. Terpstra
alweer gezellig met je ouders? doe maar weer ruigquote:Op zondag 20 november 2005 16:17 schreef RaymanNL het volgende:
Gefeli douwe![]()
![]()
Maarjah, ik ga weer gezellig doen bij mijn ouders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |