Dat is geen hiphop dan isquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kut, dan woont er eentje hier tegenover. Ik kijk al een paar maanden tegen een levensgrote 50centposter aan
*ban*quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben geen breezer en luister nooit naar Trance. Alleen lijkt me wel cool om het mee te maken
.
Hiphop
Wat is er met conkerquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:09 schreef Roi het volgende:
conker
6 kinderen bij schoonzus ook.quote:
Conker is een verneukt leuk spel, nog steeds best vermakelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
Conker is een kutspel hoor..en kap eens met die doelloze slowchat met 1 woord erin.
Wacht maar totdat je bij de Lava Race zitquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Conker is een verneukt leuk spel, nog steeds best vermakelijk.
Brave Roi.quote:
quote:
Ach de kinders moesten weer rare posts maken, gelukkig ben jij er weerquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:54 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge, het ging goed tekeer vanmiddag ofzo.. Alweer 4 pagina's!
Oh, en hoi![]()
Hoiquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:54 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge, het ging goed tekeer vanmiddag ofzo.. Alweer 4 pagina's!
Oh, en hoi![]()
Ik ga in ieder geval de NFS: Most Wanted demo eens proberen, lekker mn frustratie eruit raggen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:56 schreef Laniboekje het volgende:
Het is ook geen stijl he, beetje de mods pesten omdat ze zich vervelen. Laat ze eens gauw wat games gaan spelen ofzo.. kunnen ze hun frustraties kwijt.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval de NFS: Most Wanted demo eens proberen, lekker mn frustratie eruit raggen.
Vooral de zaterdagavondquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:01 schreef MMaRsu het volgende:
De avond komt altijd gepaard ( t? ) met een hoop kwaliteit
De stadquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef peristilius het volgende:
De zaterdagavond maak ik gelukkig zelden mee, als happy hour begint duik ik de stad in.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De stad
Thuis chillen met vrienden. Lekker warm
![]()
Mja, als je bij je ouders woont is het toch minder relaxed.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De stad
Thuis chillen met vrienden. Lekker warm
![]()
Andere sociale contacten opdoen zekerquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:06 schreef mordradead het volgende:
ik chill ook liever thuis met wat vrienden maarja, soms moet je wel de stad in he
Schop je je ouders er toch gewoon even uit? Mijn vader vlucht altijd zelf al als ik met vrienden thuis zit, lekker makkelijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mja, als je bij je ouders woont is het toch minder relaxed.Gelukkig is dat volgend jaar voorbij.
Bovendien heeft de stad ook wel wat, is toch iets meer te beleven.
verdomd, dat was het... altijd als ik in de stad aankom ben ik weer vergeten waar ik er ook alweer voor naartoe wasquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Andere sociale contacten opdoen zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |