ik zei hetzelfde maar dan iets minder subtielquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ga dan weg
Als je het niet gezellig vind![]()
Okequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
neen, die tijd hadden we toen al gehad
ik denk beidequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oke
Was dat niet die tijd dat ik geen Rayman meer mocht zeggen, of was dat de tijd dat ik drie weken op vakantie was![]()
Vorig deel was wel leukquote:
Die zijn in rook opgegaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik zei hetzelfde maar dan iets minder subtielwaar zijn baggerusers al GinaG, Mzraki en Rodi83 toch gebleven
In plaats van dat je ff normaalt doetquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:40 schreef mordradead het volgende:
[quote]Op zaterdag 19 november 2005 16:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vorig deel was wel leuk. Wacht maar tot de dames komen dan doen ze weer normaal
[/quote
ik kan wel weer normaal posten maar ik hem me voorgenomen dat pas boven de 10k te doen
AWDFKJA;LDFJKK!!!!JKDASJF;E
BIETR
ASDF;LJDF;LAK
bier
Of na een ban.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
[/quote
ik kan wel weer normaal posten maar ik hem me voorgenomen dat pas boven de 10k te doen
BIETR
ASDF;LJDF;LAK
bier
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:33 schreef Tomasso het volgende:
Buccola
DaFan
Mordradead
MMaRsu
peridingesmeteentemoeilijke naam
Mijn tweede bericht op FOK! met m'n gloednieuwe iBook
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
[/quote
BIETR
ASDF;LJDF;LAK
bier
Sorry, ik heb alleen de mensen genoemd die ruzie haddenquote:
nog iets van 45 postsquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
In plaats van dat je ff normaalt doet![]()
RaymanNL? Das toch geen echte man.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:41 schreef peristilius het volgende:We moeten gewoon een vrouwelijke mod hebben, dan valt heel GAM op zijn knieen.
quote:
Je hebt bijna 10000 postsquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:46 schreef mordradead het volgende:
"als jik deze kabeltjes verbind blaas ik ons allemaal op"
LACHEN ALLEMAAL VOOR DE CAMERAquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:46 schreef mordradead het volgende:
uit de xbox beschrijving:
[afbeelding]
Stap 3: zorg voor de stroomtoevoer, hiervoor is de bijgeleverde 1000volt generator benodigd, DOE DIT NIET ALLEEN MAAR ZORG VOOR HULP VAN EEN VOLWASSEN PERSOON
Richtpunt waarvoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:50 schreef mordradead het volgende:
ja, daarom heb ik dat ook als richtpunt genomen
[afbeelding]
"here we, here we, here we, here we, here we, here we, here we, here we go"
disclaimer: het is een scratchcube
Eindelijk een vrouw, houd jij de jongetjes eens een beetje kalm.quote:
Maar denk je, als je straks 10.000 posts hebt, dat ze allemaal kwalitatief op niveau zittenquote:
Mordradead verwart kwaliteit nogal eens met kwantiteit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar denk je, als je straks 10.000 posts hebt, dat ze allemaal kwalitatief op niveau zitten![]()
Die vraag snap ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:52 schreef mordradead het volgende:
waarom kost bij de dixons een bongo duurder dan bij JB pakket?
Zeldzame kleur dnek ikquote:en waarom is een zwarte controller 10 euro duurder dan een (clear)/purple?
neen vanaf 10k zeg ik toch...quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mordradead verwart kwaliteit nogal eens met kwantiteit.
JB betaald eik 31.50 inc verzenden voor en bongo 35 bij de dixonsquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die vraag snap ik nietJB is 60 euro, een bongo 30 ofzo
[..]
Zeldzame kleur dnek ik![]()
the palace jongen, dikke paupertent is dat alleen maar breezers en baco's daar..... 7 of 8 december komt Nada Surf in de Vera (ook groningen) daar kun je veel beter heen, dat istenminste kwaliteitsmuziekquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
7 December komt Tiesto in Palace ( groningen ), en 7 December is ook m'n verjaardag. Lekker vieren bij Tiesto dus
Ja, maar jungle beat is bij de dixons ook 60 euroquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
JB betaald eik 31.50 inc verzenden voor en bongo 35 bij de dixons
ze luisteren ook naar hiphop en r en bquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:58 schreef Cerbie het volgende:
Het zijn toch ook alleen maar breezers en baco's die naar trance luisteren?
Kut, dan woont er eentje hier tegenover. Ik kijk al een paar maanden tegen een levensgrote 50centposter aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze luisteren ook naar hiphop en r en b
Ik ben geen breezer en luister nooit naar Trancequote:Op zaterdag 19 november 2005 17:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze luisteren ook naar hiphop en r en b
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |