quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik gun je die punten van harte.. maar aangezien ik er ongevraagd tussen ben gezet door een niet nader te noemen pc eend heb ik daardoor besloten om niet actief mee te doen![]()
Dit feit was U eerder al bekend![]()
Trouwens.. je ben kei lekker bezig.. je staat zowat bovenaan.. wat miep je dan over punten![]()
You go for it![]()
Hierzo!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Help, waar moet ik wezen.
Hierquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Help, waar moet ik wezen.
Valt toch wel mee? Gewoon een meneer die last heeft van zijn rugquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja maar die is weer vulgair.
Mènquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Het spel stijgt me naar de kop ik geef het toe, ik hoop niet dat ik in de finale kom, want dan sta ik niet meer voor mezelf in![]()
Dat krijg je als je dat spul drinktquote:
Hoor ik een vrijwillige exit?? Hoi ik ben Leroyquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Het spel stijgt me naar de kop ik geef het toe, ik hoop niet dat ik in de finale kom, want dan sta ik niet meer voor mezelf in![]()
nu alquote:
8.30 ofzoquote:
8.30quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
8.30 ofzovalt mee he
![]()
Maargoed.. normaal ben ik tussen 12.00 en 14.15 eruit
Sterkte alvast!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
8.30 ofzovalt mee he
![]()
Maargoed.. normaal ben ik tussen 12.00 en 14.15 eruit
Ja ik slaap dus niet vaak uit....quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
8.30dat is knettervroeg hoor
Maar jij werkt 's avonds natuurlijk dus dan snap ik dat je zolang kan uitslapen
Streamsquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:37 schreef Day het volgende:
Zeg, kunnen jullie weer opzouten naar [BB] User SErvival game #20
Ik probeer hier serieus de streams te volgen, ja!!!!!!!:(
Dat is niet veel hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik slaap dus niet vaak uit....
ja weekend wel eens..
Ik verschuif alles.. dus gemiddeld zo;n beetje 6 a 7 uur slaap.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:37 schreef Day het volgende:
[Nico Swinkels mode]Rustig anquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:37 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:37 schreef Day het volgende:
Ja altijd .. maar dat is goedquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is niet veel hoor [afbeelding]
Ben je dan nooit moe?
Sinds wanneer luisteren jullie naar APK?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Mag niet van APK, heeft ons eruit gebonjourd![]()
Houd je wel je handjes thuis, Nico?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Nico Swinkels mode]Rustig an[/Nico Swinkels mode]
En u staat op een finaleplaatsquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:37 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Sinds wanneer luisteren jullie naar APK?![]()
Is hij de Rob van Fok of zo?
Goed?quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houd je wel je handjes thuis, Nico?
Ja zie je wel, ik wist het.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:40 schreef teamlead het volgende:
[..]hij is de grote roerganger hier
[..]
Vertrouw er maar niet op , ik ben Tanja fan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoor ik een vrijwillige exit?? Hoi ik ben Leroy![]()
Begrijp ik hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ja zie je wel, ik wist het.
Dat jullie daarin trappen zeg!
Hij manipuleert jullie zodat hij in de finale komt.
Begrijp dat dan!!!!
Update: Nu ligt ie weer rustig.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ontopic:
Joost bewoog en maakte geluid...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Update: Nu ligt ie weer rustig.
Een hele opluchting.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gewoon hier denk ik ofzo zegmaar ongeveer?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:41 schreef Arliator het volgende:
♀ Is er eigenlijk al een topic waar je kan melden als Roel iets doet?? zo ja dan is die natuurlijk onvindbaar want net zoals Chankwal nooit doucht doet Roel dus helemaal geen reet in dat huis
Kut zeg, moet ik een ander gek gaan makenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vertrouw er maar niet op , ik ben Tanja fan.
Ik heb nog wel een paar exit-pogingen te gaan
Hij is ´m gepeerd toen het huis ging slapen. Wel gek eigenlijk, hij is hier altijd. Ik verdenk hem ervan dat hij niet slaapt, eet, naar de wc gaat, etc. Hij zégt dat hij werkt maar ook dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 vraagt zich eigenlijk af waar scannie is gebleven?
Meestal is ie nu wel actief
Weet je dat zekerquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:45 schreef Day het volgende:
Ik heb de hele dag geslapen en ben nu klaarwakker!
Wat is de stand van zaken hier?
Keten?![]()
Weet jij de stand dan nog? Schijnt niemand meer te wetenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Begrijp ik hoorMaar met de huidige stand kan ik prima leven
Gooi je haar los.. maak ons gekquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:45 schreef Day het volgende:
Keten?![]()
Meen je dit echt?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is ´m gepeerd toen het huis ging slapen. Wel gek eigenlijk, hij is hier altijd. Ik verdenk hem ervan dat hij niet slaapt, eet, naar de wc gaat, etc. Hij zégt dat hij werkt maar ook dat geloof ik niet.
Die oude viespeuk ligt vast te dromen over "zijn" toekomstige vlam Ingrid... dat gesnurk is van genot...quote:
[..]
ah.,.. dan doet ie zo zijn masturbatie-been aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die oude viespeuk ligt vast te dromen over "zijn" toekomstige vlam Ingrid... dat gesnurk is van genot...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:45 schreef Day het volgende:
Keten?![]()
Tsja, dat zou je aan APK moeten vragenquote:
Daar stonden geen smileys in. Het was half grappig bedoeldquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meen je dit echt?
(ik vraag dit omdat ik geen smileys zie dus kan niet lezen of je het sarcastisch bedoeld enzo)
okiquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar stonden geen smileys in. Het was half grappig bedoeld![]()
Ikke wel!quote:
Ik zie een heel raar plaatje met een kikker.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe winnaar![]()
[[url=http://img352.imageshack.us/img352/4626/offtopic7hi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Precies.. fok the Roelsquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goed?
Ik zou knetter uit mn pannelap gaan (om even in Roel termen te spreken)
Peukie erbij, drankje erbij en alles komt goedquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Precies.. fok the Roels
Nee gekkigheid hoor.. ik voel me er wel lekker bij![]()
Ik mag hem ook wel. Af en toe is hij net ietsje te serieus. En mooie caps.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
oki
Ik heb idd wel de indruk dat hij bovenmatig actief is (bijna onnatuurlijk) en daarom weinig tijd heeft voor andere zaken alhoewel ik hem enorm waardeer als user en zeker zijn scherp omlijnde opmerkingen en ook de screenshots mogen er zijn dus niets ten nadele van hem iig
Gaat iets niet helemaal goed, ga er maar vanuit dat het goed bedoeld wasquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie een heel raar plaatje met een kikker.
Peukiequote:Op zaterdag 19 november 2005 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Peukie erbij, drankje erbij en alles komt goed
Jij probeert gewoon je off topic -bokaal te lozen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat iets niet helemaal goed, ga er maar vanuit dat het goed bedoeld was![]()
Daar ga ik altijd vanuit, als het jou betreftquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat iets niet helemaal goed, ga er maar vanuit dat het goed bedoeld was![]()
* BONG4002 geeft je een doos vol lekkere Twixjes en pak jezelf + je hondje maar goed in want het is idd erg koudquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Peukie![]()
![]()
Drankie( ben lui dan moet ik opstaan)
sjokolaa![]()
Ohoo doggiewalk.. en koud dat het is![]()
Ben gelukkig al geweest met onze strontmachine en ja, het was erg koud en hij schoot niet opquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Peukie![]()
![]()
Drankie( ben lui dan moet ik opstaan)
sjokolaa![]()
Ohoo doggiewalk.. en koud dat het is![]()
Kloptquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik las ergens een alarmerend bericht. Is Versabommie echt een kloon van Lekkersimpel?
Hmmm... vreemde gang van zaken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klopt![]()
Jullie laten je allemaal in de luren leggen
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon je off topic -bokaal te lozen.
Is iemand er al uit wie ik benquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik las ergens een alarmerend bericht. Is Versabommie echt een kloon van Lekkersimpel?
Of andersom.
Jawelquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is iemand er al uit wie ik ben
Ik niet iig
Moet je ook doen ik ben niet zo vals als andere (mijn moeder leest ook mee)quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar ga ik altijd vanuit, als het jou betreft![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Of andersom.
Dat is dan erg vreemd want LK was namelijk gebanned geweest een paar weken terug en versabommie was er wel, normaal word die dan ook geband als het eenzelfde persoon betreftquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klopt![]()
Jullie laten je allemaal in de luren leggen
![]()
Er zou eigenlijk een sanctie moeten volgen maar ja ik stel de regels niet opquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm... vreemde gang van zaken.
Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mamsquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet je ook doen ik ben niet zo vals als andere (mijn moeder leest ook mee)![]()
Ik vertel het je wel na BBquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
JawelJij bent de Menno. Jij bent niet jezelf
![]()
Maar (stomme vraag misschien) hoe weten jullie dat dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een sanctie moeten volgen maar ja ik stel de regels niet op![]()
Jij bent de SBS 9 musquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is iemand er al uit wie ik ben
Ik niet iig
Wist niet dat we die zender al haddenquote:
Jaaaa maar zolang je nog in het spel zit, ben je je aan het inhoudenquote:
Dat is ze ook en ook op haar neef APK (soms)quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mamsJe kunt trots zijn op Kribbetje hoor!
Je kan toch een andere naam aannemen (kloon) en lekker verder gaan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is dan erg vreemd want LK was namelijk gebanned geweest een paar weken terug en versabommie was er wel, normaal word die dan ook geband als het eenzelfde persoon betreft
Inhoudenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaaaa maar zolang je nog in het spel zit, ben je je aan het inhouden![]()
LK was nog na zijn ban regelmatig aan het posten en de regel is dat als je geband ben je ook geen gebruik mag maken van je clones tijdens je banquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan toch een andere naam aannemen (kloon) en lekker verder gaan?Moet ik alles uitleggen??
Lieve Day: Ik mag nog één keer punten geven. En de pluspunten waren voor jou, omdat je zei dat ik op jouw vriend lijk. Dat houdt voor mij in dat je smaak hebt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ja zie je wel, ik wist het.
Dat jullie daarin trappen zeg!
Hij manipuleert jullie zodat hij in de finale komt.
Begrijp dat dan!!!!
En wie is de Ingrid?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Inhouden
Ik scheer zo een hap haar uit m'n kop hoor
Alles voor het spel
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:59 schreef Day het volgende:
[..]
Maar (stomme vraag misschien) hoe weten jullie dat dan?
Ik ga hem vanaf morgen LK noemen!![]()
Is een ban dan niet een IP-banquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan toch een andere naam aannemen (kloon) en lekker verder gaan?Moet ik alles uitleggen??
Ik piek te vroegquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wist niet dat we die zender al hadden
6 stond CNN al, vandaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wist niet dat we die zender al hadden
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja idd![]()
brrrrrrr buiten ook trouwens...
Niet alle computers in huis hebben hetzelfde IP nummerquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
LK was nog na zijn ban regelmatig aan het posten en de regel is dat als je geband ben je ook geen gebruik mag maken van je clones tijdens je ban
welcom bij de klubquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
En ik geloof dat ik een béétje teut ben![]()
Oooooh! Dat ga ik zeggen tegen Lovebear!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]maak je bedje warm en slaap lekker alvast voor straks
Hier alvast eenom je op te warmen
Waterbed rulezzzzzzzzzzzquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]maak je bedje warm en slaap lekker alvast voor straks
Hier alvast eenom je op te warmen
Probeer daar maar eens een 2e van te vindenquote:
Heb ook een waterbedquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waterbed rulezzzzzzzzzzzaltijd lekker warm
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve Day: Ik mag nog één keer punten geven. En de pluspunten waren voor jou, omdat je zei dat ik op jouw vriend lijk. Dat houdt voor mij in dat je smaak hebt.
Ik denk nog even na.![]()
Wat ben jij gemeenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oooooh! Dat ga ik zeggen tegen Lovebear!!!
Niet alle computers in huis hebben hetzelfde IP nummerquote:
Dom, blond, Judas... niet zo moeilijk, lijkt me.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Probeer daar maar eens een 2e van te vinden
Desnoods doe ik het zelf
Dat is waar maar ze kunnen ook op andere criteria scannenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet alle computers in huis hebben hetzelfde IP nummer![]()
Whehehehehequote:Op zaterdag 19 november 2005 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen
Haha, neehoor ook jij krijgt een kus![]()
Heb je even voor mij, ta da da da da da?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
En ik geloof dat ik een béétje teut ben![]()
en proxys zijn geilquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet alle computers in huis hebben hetzelfde IP nummer![]()
[Calimero stemmetje] Is het nu weer goed?quote:
Frans! Mag ik bij je komuh logeruh??quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je even voor mij, ta da da da da da?![]()
Wij ookquote:
Opzoutuh, ga met je vieze poten van mijn bedquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Calimero stemmetje] Is het nu weer goed?[/Calimero stemmetje]
dankequote:Op zaterdag 19 november 2005 03:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waterbed rulezzzzzzzzzzzaltijd lekker warm
Thanksenne
om het weekend door te komen.
Nee hoor, naam of IP en dan is het klaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is waar maar ze kunnen ook op andere criteria scannen![]()
![]()
Muah.. dan is de lol er snel af denk ik ...quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:09 schreef melke het volgende:
In Duitsland hebben ze een BB die 1 jaar lang is. Lijkt jullie dat ook wat voor in Nederland?
Dan zal hij het wel ijskoud hebben, hij ligt nog steeds naast Dido toch?quote:
Wat is die BB waarover u spreekt?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:09 schreef melke het volgende:
In Duitsland hebben ze een BB die 1 jaar lang is. Lijkt jullie dat ook wat voor in Nederland?
Als je ziet wat ik 's ochtends eerst laat draaien, laptop helemaal schoonquote:
Als jij weet hoe de stofzuiger werkt:quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Frans! Mag ik bij je komuh logeruh??
Ben jij GEK gewordenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:09 schreef melke het volgende:
Ik gok op "BB het dorp"quote:
Als Linda , Ralph en Rikkert en met name Menno er nog waren geweest wel maar nu...... Moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:09 schreef melke het volgende:
En reken maar van nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor, naam of IP en dan is het klaaren dat weet ik zeker op FOK-gebied
Eerst niet maar nu ben ik bang voor het zwarte gat na 22 decemberquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:09 schreef melke het volgende:
Nee dan zijn er veel meer inwoners dan dezequote:Op zaterdag 19 november 2005 03:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als Linda , Ralph en Rikkert en met name Menno er nog waren geweest wel maar nu...... Moet er niet aan denken
Als we 110 volt hebben, doen we de stofzuiger in TWEE stopcontacten. Aldus Mariska Bauer.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij weet hoe de stofzuiger werkt:![]()
![]()
Ik ook! Keek normaal nooit. Heb alleen BB1 gezien. Nu ben ik helemaal verslaafd!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Eerst niet maar nu ben ik bang voor het zwarte gat na 22 december![]()
Na het "black hole" heb je altijd nog de napraat en eventueel een meeting met elkaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ook! Keek normaal nooit. Heb alleen BB1 gezien. Nu ben ik helemaal verslaafd!
Ik niet. Eindelijk weer eens met een fijn boek op de bank.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Eerst niet maar nu ben ik bang voor het zwarte gat na 22 december![]()
Brief je me bij maandag ??quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voor degenen die gaan slapen, welterusten.
Het is maar de vraag of ik deze nacht nog tot slapen kom... nu ik Rob heb horen vertellen over zijn tactiek om Ingrid te gaan verleiden... in de wetenschap dat ik de enige ben die dit heeft gehoord. (Naast natuurlijk ook Joost, Dido, Roel en wellicht iemand bij de Talpa regie)
Is hij dat series van plan? Hoe denkt hij dat te doen dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het is maar de vraag of ik deze nacht nog tot slapen kom... nu ik Rob heb horen vertellen over zijn tactiek om Ingrid te gaan verleiden... in de wetenschap dat ik de enige ben die dit heeft gehoord. (Naast natuurlijk ook Joost, Dido, Roel en wellicht iemand bij de Talpa regie)
Doe je dat nu dan niet meer? Dan kijk je ook veel zeg! Of heb je weinig vrije tijd?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik niet. Eindelijk weer eens met een fijn boek op de bank.
Werk, etuh, BB, Fok.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Doe je dat nu dan niet meer? Dan kijk je ook veel zeg! Of heb je weinig vrije tijd?
Dat gaat hem op zeker niet lukkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Is hij dat series van plan? Hoe denkt hij dat te doen dan?
Deal! Kan mijn aquarium ondertussen lekker blijven bubbelen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Als we 110 volt hebben, doen we de stofzuiger in TWEE stopcontacten. Aldus Mariska Bauer.
Boek?? Is dat een stapel faxen op elkaar?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik niet. Eindelijk weer eens met een fijn boek op de bank.
Een meeting zal niet gaan maar napraten hoop ik wel te doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Na het "black hole" heb je altijd nog de napraat en eventueel een meeting met elkaar![]()
Wat heb je erin zitten? Piranhas?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
Deal! Kan mijn aquarium ondertussen lekker blijven bubbelen!![]()
Trustenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In geur en kleur!
en alleen als jij mij beloofd om een top weekend te hebben
Gezelligquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een meeting zal niet gaan maar napraten hoop ik wel te doen![]()
Dat gaat altijd tegenvallen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Na het "black hole" heb je altijd nog de napraat en eventueel een meeting met elkaar![]()
Das niet gezond man!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Trusten![]()
Ik ga er ook zo vandoor, mag er om 07:30 weer uit![]()
Dat is wat ik hem in de mannenslaapkamer tegen Joost, Dido en Roel hoorde zeggen rond 01:15.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Is hij dat series van plan? Hoe denkt hij dat te doen dan?
Sterktequote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Trusten![]()
Ohh uur eerder als ikke ..quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Trusten![]()
Daar kan ik (nog) niet over meepraten maar als jij het zegt zal het zeker zo zijn ik ben immers nog niet zolang hierquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat altijd tegenvallen.
meetings kunnen superleuk zijn hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat altijd tegenvallen.
Slaap lekker KRIBBET.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Trusten![]()
Snap best als men dat niet wil. Sommige zijn nogal bot. Ben benieuwd of ze in het echt dan ook zo'n grote mond hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig
Misschien privé maar wil je liever niet IRL met FOK!kers in contact komen?
Dat prive gebeuren heb ik maanden geleden al uit de doeken gedaan dus dat valt wel mee maar in een zelfde kamer of zaal zitten met de fokkers?? Dacht het niet, ben bang dat ik ga huilenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig
Misschien privé maar wil je liever niet IRL met FOK!kers in contact komen?
Lijkt mij ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
meetings kunnen superleuk zijn hoor![]()
Maar een uurtje later kan ik er weer in en kan dan blijven liggenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Das niet gezond man!
Je hebt amper 4 uur slaap voor de boeg
Wanneer het een meeting met jou is, altijd!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
meetings kunnen superleuk zijn hoor![]()
Dat is een klote streekquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar een uurtje later kan ik er weer in en kan dan blijven liggen![]()
Is net als BB, er word hard (in het geval van BB) achter je rug omgepraat, en als het face 2 face is zijn ze zo mak als een ongelikte beer dus daar gaat wel een vliegertje op met jou puntquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:22 schreef melke het volgende:
[..]
Snap best als men dat niet wil. Sommige zijn nogal bot. Ben benieuwd of ze in het echt dan ook zo'n grote mond hebben.
Rond 08:30 lig ik er weer in dus het valt heel erg meequote:
Moeten we eigenlijk weer eens doen zeg! lang geleden enzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wanneer het een meeting met jou is, altijd!
Wat moet je dan in Godsnaam doen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar een uurtje later kan ik er weer in en kan dan blijven liggen![]()
Dan gaat de rest vanzelf meehuilen... nieuw concept: "De Fok! Huil Meeting".quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat prive gebeuren heb ik maanden geleden al uit de doeken gedaan dus dat valt wel mee maar in een zelfde kamer of zaal zitten met de fokkers?? Dacht het niet, ben bang dat ik ga huilen![]()
Hmm....klinkt serieusquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat prive gebeuren heb ik maanden geleden al uit de doeken gedaan dus dat valt wel mee maar in een zelfde kamer of zaal zitten met de fokkers?? Dacht het niet, ben bang dat ik ga huilen![]()
Dat lijkt me juist leuk als het wel zo is, hou er wel vanquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:22 schreef melke het volgende:
[..]
Snap best als men dat niet wil. Sommige zijn nogal bot. Ben benieuwd of ze in het echt dan ook zo'n grote mond hebben.
Best wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk weer eens doen zeg! lang geleden enzo![]()
quote:
Tja ik ben een flirt en als jij er niet bent... Lees maar na.quote:
Hond uitlaten en wachten op de verpleegkundige die medicijnen komt spuiten (en koffie drinken)quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat moet je dan in Godsnaam doen?
We kunnen nog altijd een Skype-lijn opzettenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....klinkt serieus
Ik respecteer dat, snap ook wat je bedoeld dus no worries wij kunnen elkaar de hand schudden
Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Skype alertquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd een Skype-lijn opzetten![]()
Ik moet nog steeds een mic. kopenquote:
Niets moet enzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een mic. kopen![]()
Heb er 1 gekregen en daar luister ik af en toe mee naar BB en voor de rest bel ik ermeequote:Op zaterdag 19 november 2005 03:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een mic. kopen![]()
Doe voorzichtig dan breekt het lijntje nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niets moet enzo![]()
dêm ik begin hyper te worden
Uhm... nee, maar even niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja ik ben een flirt en als jij er niet bent... Lees maar na.
Veel succes![]()
Werkt beter he een koptelefoon, ik luister altijd zo dan hoor je alles veel beter alleen zit er geen mic op dus moet ff een andere kopen om mee te kunnen communicerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb er 1 gekregen en daar luister ik af en toe mee naar BB en voor de rest bel ik ermee![]()
Ja hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:35 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn toch nog wel mekaars forumlieffies?![]()
Of moet ik echt iemand zwaar voor z'n harses gaan timmeren?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werkt beter he een koptelefoon, ik luister altijd zo dan hoor je alles veel beter alleen zit er geen mic op dus moet ff een andere kopen om mee te kunnen communiceren
Ben jij er nog steedsquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zie je toch
sorry hoor.. die moest even
Is u er nog steedsquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Al uren hoor, leuk dat je mij ook opmerkt
Dat is weinig tot niets, heb je toevallig een linkje van jouw exemplaar? (of iets vergelijkbaars?) dan ga ik eens even kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
bestellen bij Conrad voor 3 euro
![]()
Luister jij met een mic naar BBquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb er 1 gekregen en daar luister ik af en toe mee naar BB en voor de rest bel ik ermee![]()
Is al een tijdje geleden maar via google kom je zo bij conrad terechtquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is weinig tot niets, heb je toevallig een linkje van jouw exemplaar? (of iets vergelijkbaars?) dan ga ik eens even kijken
Normaal doe ik dat wel altijd, gewoon voor de zekerheid weetje.. maar ik heb nu zoiets van..quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hoor.
Als je iemand gaat hoeken, neem je dan wel je broer mee?![]()
Headset is trouwens fijnere combi.. mocht je serieus gaan skypen....quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is weinig tot niets, heb je toevallig een linkje van jouw exemplaar? (of iets vergelijkbaars?) dan ga ik eens even kijken
Ik denk ik neem jou een keer in de zeikquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Al uren hoor, leuk dat je mij ook opmerkt
Doe niet zo raar, ik zit je te stangen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat wel altijd, gewoon voor de zekerheid weetje.. maar ik heb nu zoiets van..
FUCK THE ROELS.![]()
WIE WAS HET?!!!
Jaaaaaaaa ik zag het al... *mompelt iets over duivel enzoquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa ik zag het al... *mompelt iets over duivel enzo.. alleen duivel dan nietzo bedoeld he
![]()
En hoppaquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is al een tijdje geleden maar via google kom je zo bij conrad terecht![]()
Waarvan Kribbet? Ik schrik niet zo snel hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is u er nog steedsDacht dat je geschrokken was
![]()
Je bent gewoon lief wat je ook doetquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet lief van mezelf als ik dat zou doen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zie er zo gek uit zo
euhm ja ik was te snel
Ben jij zo lief danquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet lief van mezelf als ik dat zou doen
[Menno modus] Das toch niet normaal man![/Menno modus]quote:
Het word weer eens tijd voor een feest met veel alcohol daar. Dan stel ik voor dat Roel met Lieske in bed duikt. Dat Joost en Nathalie toch geen broer en zus blijken te zijn. Dat Chantal een soort van Kelly is maar dan nog met penis. Dat Rob alsnog de homo is en ontdekt dat Chantal een man is en op haar/hem valt. Dat Ingrid alleen nog maar met Nemo bezig is en Dido laat zien dat Roel niet te vertrouwen is. Dat Dido vervolgens huilend het pand verlaat. Lijkt me leuke tvquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
Misschien interessant te vermelden dat de BB-bewoners wél in diepe slaap verzonken zijn.
Daar heb je de volgende toon ook weerquote:
Hahaha ja dat had ik wel door hoor dat het een spelletje was.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, ik zit je te stangen.
Amper forumverkering en nu al controle![]()
[Ingridmodus]Weet je wat ook niet normaal is, ik weet niet hoe ver de tafel van één gaat! Hihihi! [-Ingridmodus]quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Menno modus] Das toch niet normaal man![/Menno modus]
* BONG4002 heeft nog een lege zak, je kan het iig ruiken mss dat het helptquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ja inderdaad al laat. Maar heb nu toch nog zin in Mac eten!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:46 schreef melke het volgende:
[..]
Het word weer eens tijd voor een feest met veel alcohol daar. Dan stel ik voor dat Roel met Lieske in bed duikt. Dat Joost en Nathalie toch geen broer en zus blijken te zijn. Dat Chantal een soort van Kelly is maar dan nog met penis. Dat Rob alsnog de homo is en ontdekt dat Chantal een man is en op haar/hem valt. Dat Ingrid alleen nog maar met Nemo bezig is en Dido laat zien dat Roel niet te vertrouwen is. Dat Dido vervolgens huilend het pand verlaat. Lijkt me leuke tv
Alcoholist! Ik drink Baileys, da´s gewoon limonade!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha ja dat had ik wel door hoor dat het een spelletje was.
niet![]()
Maar ik vind je gewoon zo liéf!![]()
ja neem nog een biertje Gert
Heb jij op dan?
Flesje TM?
Ik 18 bieâh.
en toch nog zo'n goddelijk lichaam, hoe doet-ie het toch?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk ik neem jou een keer in de zeik
Voyeurquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:50 schreef APK het volgende:
Ik blijf nog even, Gert is aan het flippen!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:50 schreef APK het volgende:
euhm.. niet altijd..quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent gewoon lief wat je ook doet![]()
![]()
![]()
Ja wrijf het er nog ff lekker in enzoquote:
nee hyper enzoquote:
Geen ideequote:
verrek.. Rob is het dus steeds met dat snurkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
Snurkende geluiden bij het beeld van Rob zijn levende been bloot boven bed... wat een sensatie.
Lekker! Wat had je voor iets?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 heeft nog een lege zak, je kan het iig ruiken mss dat het helpt
Toch niet aan het Josti-flippen he?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:50 schreef APK het volgende:
Al is dat stukken minder erg dan de Vla-flip van Chantal.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Toch niet aan het Josti-flippen he?
2 Quarter poundersquote:
Joh kan ons het bommen: hoppakeeee!!!!quote:
Ik had er nog niks van gemerkt iigquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geen ideedat roepen ze wel eens
Zie hierboven ergens![]()
[..]
Tot snel enne slaap lekker
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
euhm.. niet altijd..
[..]
Ja wrijf het er nog ff lekker in enzo![]()
[..]
nee hyper enzo
had pas 3 uur op mijn nest willen liggen
[..]
Geen ideedat roepen ze wel eens
Zie hierboven ergens![]()
[..]
verrek.. Rob is het dus steeds met dat snurken
Dat vroeg ik mij van de week af toen er iemand keihard lag te knorren![]()
Oja.. en dan nu peer ik hem echt,..
Fijn BB lurk weekend enzo..
Tot snel enne slaap lekker
Hihihiquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh kan ons het bommen: hoppakeeee!!!!![]()
Heb je geen mac in de buurt dan? Onee, die is natuurlijk gesloten om deze tijdquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:55 schreef melke het volgende:
[..]
Lekker man! Ik ben zin in friet, kipnuggets en paprika chips!!!
Ja helaas, ach is maar goed ook. Al dat vet he!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je geen mac in de buurt dan? Onee, die is natuurlijk gesloten om deze tijd
Ivm de naaktfoto's in het topic van Lieske denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:57 schreef BONG4002 het volgende:
Scanman is in tha house (ik zag hem online hier) dus waarom post ie hier niet vraag ik me af
Melke je bent liev, maar wel een beetje gek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:58 schreef melke het volgende:
Ik hoop dat ze sinterklaas gaan vieren in het huis! Hoop dat Roel dan als sinterklaas moet, omdat hij er min of meer tegen was. Chantal als zwarte piet, daar lijkt ze toch al wel een beetje op. Lijkt me ook leuke tv!
Hebben we wat gemistquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:57 schreef BONG4002 het volgende:
Scanman is in tha house (ik zag hem online hier) dus waarom post ie hier niet vraag ik me af
Heel veel, een snurkende Rob, een bliepende cam etc.quote:
Toedeledokiquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:00 schreef Wickedangel het volgende:
Het is GVD vier uur![]()
En ik ga NU slapuh!!!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:58 schreef melke het volgende:
[..]
Ivm de naaktfoto's in het topic van Lieske denk ik
Beetje gek Melke??quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:58 schreef melke het volgende:
Chantal als zwarte piet, daar lijkt ze toch al wel een beetje op.
Er staat nog wel meer op jou gericht: namelijk mijn scherpschutterschietgeweer!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Er staan wel camera´s op ons gericht hoor.
Dag toontjequote:Op zaterdag 19 november 2005 04:00 schreef Wickedangel het volgende:
Het is GVD vier uur![]()
En ik ga NU slapuh!!!!!
![]()
![]()
Goed gek is toch leuk! Ik ga solliciteren op de programma makers vacature. Dan kan ik tenminste voor goede tv zorgen. Nog voorstellen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Melke je bent liev, maar wel een beetje gek.
Zwarte pieten hebben altijd van zulke krulletjes, dat heeft Chantal ook. Oorbellen, Chantal heeft gaatjes. Klein, Chantal is klein. Kleurtje, Chantal heeft een kleurtje. Best wel een beetje een zwarte pietje. Niets slechts (lees rasictisch) mee bedoelt!quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beetje gek Melke??![]()
Snap deze opmerking niet zo goed
![]()
![]()
Iedereen slaapt hier zowat dus alleen jij en ik zijn hierquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:06 schreef melke het volgende:
[..]
Goed gek is toch leuk! Ik ga solliciteren op de programma makers vacature. Dan kan ik tenminste voor goede tv zorgen. Nog voorstellen?
Zorg dat je een AA klant bent en een zonnebril op je kop hebt dan kom je dr welquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:06 schreef melke het volgende:
[..]
Goed gek is toch leuk! Ik ga solliciteren op de programma makers vacature. Dan kan ik tenminste voor goede tv zorgen. Nog voorstellen?
Denk het. Hij is toch op Lieske? Of niet?quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft ie het daar zo druk mee, dat hij dat topic niet meer uitkomt ofzo
quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:07 schreef SuperMOM het volgende:
Dag Eendje tot morgen weer, zoek mijn nest op![]()
en de rest ook trusteeeeee
Wat een partypoopers zeg! Ach, de gezelligste blijven altijd tot het laatst toch!?quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iedereen slaapt hier zowat dus alleen jij en ik zijn hier
Verder kan ik je vraag niet beantwoorden op dit moment
Niet altijdquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:09 schreef melke het volgende:
[..]
Wat een partypoopers zeg! Ach, de gezelligste blijven altijd tot het laatst toch!?
dooooooeeeeeeegquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:07 schreef SuperMOM het volgende:
Dag Eendje tot morgen weer, zoek mijn nest op![]()
en de rest ook trusteeeeee
Hoezo? Heb ik dat dan nodig? Tja, je kent mij ook niet he. Zegt genoegquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zorg dat je een AA klant bent en een zonnebril op je kop hebt dan kom je dr wel![]()
Wat zoek je ruziequote:Op zaterdag 19 november 2005 04:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet altijd
Meestal zijn dat ruziezoekers enzo
Maargoed dan ben jij niet hoor![]()
negers hebben ook lekkere krulletjes, lekkerder dan chankwal, oorbellen ach het hangt van de stam af klein? de gemiddelde neger is groot en lang en ze hebben een kleur gutttegut als de sitnt maar neit mee leest..quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:08 schreef melke het volgende:
[..]
Zwarte pieten hebben altijd van zulke krulletjes, dat heeft Chantal ook. Oorbellen, Chantal heeft gaatjes. Klein, Chantal is klein. Kleurtje, Chantal heeft een kleurtje. Best wel een beetje een zwarte pietje. Niets slechts (lees rasictisch) mee bedoelt!
Nee dat suggereer ik niet. Ik zei dat alleen maar omdat ze als enige bewoner krulletjes heeft. Jeez, taboe onderwerp die pieten zegquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:10 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben ook klein, heb ook gaatjes, kleurtje heb ik ook als ik geregeld onder mijn zonnebank duik, dus nee Chantal is geen Pietje hoor, betwijfel of ze zelf zwart bloed heeft zoals jij suggereert? Denk eerder iets anders, Indisch of zo
Surinaamsquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:10 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben ook klein, heb ook gaatjes, kleurtje heb ik ook als ik geregeld onder mijn zonnebank duik, dus nee Chantal is geen Pietje hoor, betwijfel of ze zelf zwart bloed heeft zoals jij suggereert? Denk eerder iets anders, Indisch of zo
Auw!quote:
Jaaaaaaaa, ruziequote:Op zaterdag 19 november 2005 04:11 schreef melke het volgende:
[..]
Jeez, taboe onderwerp die pieten zeg
De gemiddelde piet is blank hoor. Ook zoiets raars. Sommige mensen vinden sinterklaas een rasicitsch feest omdat zijn hulpjes zwart zijn. Hallo!!! Kent iemand hier een neger die op een piet lijkt? Ik niet hoor! Pieten zijn duidelijk een apart ras en een aparte stam. Heeft niets met negers te maken. Dat komt van het roet van de schoorsteen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
negers hebben ook lekkere krulletjes, lekkerder dan chankwal, oorbellen ach het hangt van de stam af klein? de gemiddelde neger is groot en lang en ze hebben een kleur gutttegut als de sitnt maar neit mee leest..
Surinaams dacht ik hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:10 schreef SuperMOM het volgende:
Chantal is half-surinaams.... haar biologische vader (die ze nooit gekend heeft) was surinamer.quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:10 schreef SuperMOM het volgende:
Nee ik vind ruzie's zo zinsloos. Gewoon wat geinen, daar zijn forums toch voor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet altijd
Meestal zijn dat ruziezoekers enzo
Maargoed dan ben jij niet hoor![]()
Ik ben helemaal niet gemeen, als je ruzie wou kon ik je misschien proberen te helpenquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Auw!dat doet zeer je bent gemeen!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:14 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik vind ruzie's zo zinsloos. Gewoon wat geinen, daar zijn forums toch voor!
Ok, ben jij dan bekend (aangezien je PC in je naam hebt) bekend met het ntdll.exe virus? Dat schijnt een "BIONET" huppeldepup virus te zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gemeen, als je ruzie wou kon ik je misschien proberen te helpen
Ik ben heel behulpzaam![]()
Ahaaa vandaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Chantal is half-surinaams.... haar biologische vader (die ze nooit gekend heeft) was surinamer.
Ze heeft van jongs af aan een (nederlandse) stiefvader, die de vader is van Chantal's zus. (vandaar het tintverschil tussen Chantal en haar zus)
overloperquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gemeen, als je ruzie wou kon ik je misschien proberen te helpen
Ik ben heel behulpzaam![]()
Ik vind Chantal geen kwal. Ze heeft wel een heldere kijk op de bewoners vind ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:17 schreef Arliator het volgende:
of ze lijken of Chankwal. de ideale pieten
+1quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind Chantal geen kwal. Ze heeft wel een heldere kijk op de bewoners vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |