Is u er nog steedsquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Al uren hoor, leuk dat je mij ook opmerkt
Dat is weinig tot niets, heb je toevallig een linkje van jouw exemplaar? (of iets vergelijkbaars?) dan ga ik eens even kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
bestellen bij Conrad voor 3 euro
![]()
Luister jij met een mic naar BBquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb er 1 gekregen en daar luister ik af en toe mee naar BB en voor de rest bel ik ermee![]()
Is al een tijdje geleden maar via google kom je zo bij conrad terechtquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is weinig tot niets, heb je toevallig een linkje van jouw exemplaar? (of iets vergelijkbaars?) dan ga ik eens even kijken
Normaal doe ik dat wel altijd, gewoon voor de zekerheid weetje.. maar ik heb nu zoiets van..quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hoor.
Als je iemand gaat hoeken, neem je dan wel je broer mee?![]()
Headset is trouwens fijnere combi.. mocht je serieus gaan skypen....quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is weinig tot niets, heb je toevallig een linkje van jouw exemplaar? (of iets vergelijkbaars?) dan ga ik eens even kijken
Ik denk ik neem jou een keer in de zeikquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Al uren hoor, leuk dat je mij ook opmerkt
Doe niet zo raar, ik zit je te stangen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat wel altijd, gewoon voor de zekerheid weetje.. maar ik heb nu zoiets van..
FUCK THE ROELS.![]()
WIE WAS HET?!!!
Jaaaaaaaa ik zag het al... *mompelt iets over duivel enzoquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa ik zag het al... *mompelt iets over duivel enzo.. alleen duivel dan nietzo bedoeld he
![]()
En hoppaquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is al een tijdje geleden maar via google kom je zo bij conrad terecht![]()
Waarvan Kribbet? Ik schrik niet zo snel hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is u er nog steedsDacht dat je geschrokken was
![]()
Je bent gewoon lief wat je ook doetquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet lief van mezelf als ik dat zou doen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zie er zo gek uit zo
euhm ja ik was te snel
Ben jij zo lief danquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet lief van mezelf als ik dat zou doen
[Menno modus] Das toch niet normaal man![/Menno modus]quote:
Het word weer eens tijd voor een feest met veel alcohol daar. Dan stel ik voor dat Roel met Lieske in bed duikt. Dat Joost en Nathalie toch geen broer en zus blijken te zijn. Dat Chantal een soort van Kelly is maar dan nog met penis. Dat Rob alsnog de homo is en ontdekt dat Chantal een man is en op haar/hem valt. Dat Ingrid alleen nog maar met Nemo bezig is en Dido laat zien dat Roel niet te vertrouwen is. Dat Dido vervolgens huilend het pand verlaat. Lijkt me leuke tvquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
Misschien interessant te vermelden dat de BB-bewoners wél in diepe slaap verzonken zijn.
Daar heb je de volgende toon ook weerquote:
Hahaha ja dat had ik wel door hoor dat het een spelletje was.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, ik zit je te stangen.
Amper forumverkering en nu al controle![]()
[Ingridmodus]Weet je wat ook niet normaal is, ik weet niet hoe ver de tafel van één gaat! Hihihi! [-Ingridmodus]quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Menno modus] Das toch niet normaal man![/Menno modus]
* BONG4002 heeft nog een lege zak, je kan het iig ruiken mss dat het helptquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ja inderdaad al laat. Maar heb nu toch nog zin in Mac eten!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:46 schreef melke het volgende:
[..]
Het word weer eens tijd voor een feest met veel alcohol daar. Dan stel ik voor dat Roel met Lieske in bed duikt. Dat Joost en Nathalie toch geen broer en zus blijken te zijn. Dat Chantal een soort van Kelly is maar dan nog met penis. Dat Rob alsnog de homo is en ontdekt dat Chantal een man is en op haar/hem valt. Dat Ingrid alleen nog maar met Nemo bezig is en Dido laat zien dat Roel niet te vertrouwen is. Dat Dido vervolgens huilend het pand verlaat. Lijkt me leuke tv
Alcoholist! Ik drink Baileys, da´s gewoon limonade!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha ja dat had ik wel door hoor dat het een spelletje was.
niet![]()
Maar ik vind je gewoon zo liéf!![]()
ja neem nog een biertje Gert
Heb jij op dan?
Flesje TM?
Ik 18 bieâh.
en toch nog zo'n goddelijk lichaam, hoe doet-ie het toch?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk ik neem jou een keer in de zeik
Voyeurquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:50 schreef APK het volgende:
Ik blijf nog even, Gert is aan het flippen!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:50 schreef APK het volgende:
euhm.. niet altijd..quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent gewoon lief wat je ook doet![]()
![]()
![]()
Ja wrijf het er nog ff lekker in enzoquote:
nee hyper enzoquote:
Geen ideequote:
verrek.. Rob is het dus steeds met dat snurkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
Snurkende geluiden bij het beeld van Rob zijn levende been bloot boven bed... wat een sensatie.
Lekker! Wat had je voor iets?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 heeft nog een lege zak, je kan het iig ruiken mss dat het helpt
Toch niet aan het Josti-flippen he?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:50 schreef APK het volgende:
Al is dat stukken minder erg dan de Vla-flip van Chantal.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Toch niet aan het Josti-flippen he?
2 Quarter poundersquote:
Joh kan ons het bommen: hoppakeeee!!!!quote:
Ik had er nog niks van gemerkt iigquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geen ideedat roepen ze wel eens
Zie hierboven ergens![]()
[..]
Tot snel enne slaap lekker
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
euhm.. niet altijd..
[..]
Ja wrijf het er nog ff lekker in enzo![]()
[..]
nee hyper enzo
had pas 3 uur op mijn nest willen liggen
[..]
Geen ideedat roepen ze wel eens
Zie hierboven ergens![]()
[..]
verrek.. Rob is het dus steeds met dat snurken
Dat vroeg ik mij van de week af toen er iemand keihard lag te knorren![]()
Oja.. en dan nu peer ik hem echt,..
Fijn BB lurk weekend enzo..
Tot snel enne slaap lekker
Hihihiquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh kan ons het bommen: hoppakeeee!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |