Deal! Kan mijn aquarium ondertussen lekker blijven bubbelen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Als we 110 volt hebben, doen we de stofzuiger in TWEE stopcontacten. Aldus Mariska Bauer.
Boek?? Is dat een stapel faxen op elkaar?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik niet. Eindelijk weer eens met een fijn boek op de bank.
Een meeting zal niet gaan maar napraten hoop ik wel te doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Na het "black hole" heb je altijd nog de napraat en eventueel een meeting met elkaar![]()
Wat heb je erin zitten? Piranhas?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
Deal! Kan mijn aquarium ondertussen lekker blijven bubbelen!![]()
Trustenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voor degenen die gaan slapen, welterusten.
Het is maar de vraag of ik deze nacht nog tot slapen kom... nu ik Rob heb horen vertellen over zijn tactiek om Ingrid te gaan verleiden... in de wetenschap dat ik de enige ben die dit heeft gehoord. (Naast natuurlijk ook Joost, Dido, Roel en wellicht iemand bij de Talpa regie)
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In geur en kleur!
en alleen als jij mij beloofd om een top weekend te hebben
Gezelligquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een meeting zal niet gaan maar napraten hoop ik wel te doen![]()
Dat gaat altijd tegenvallen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Na het "black hole" heb je altijd nog de napraat en eventueel een meeting met elkaar![]()
Das niet gezond man!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Trusten![]()
Ik ga er ook zo vandoor, mag er om 07:30 weer uit![]()
Dat is wat ik hem in de mannenslaapkamer tegen Joost, Dido en Roel hoorde zeggen rond 01:15.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Is hij dat series van plan? Hoe denkt hij dat te doen dan?
Sterktequote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Trusten![]()
Ohh uur eerder als ikke ..quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Trusten![]()
Daar kan ik (nog) niet over meepraten maar als jij het zegt zal het zeker zo zijn ik ben immers nog niet zolang hierquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat altijd tegenvallen.
meetings kunnen superleuk zijn hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat altijd tegenvallen.
Slaap lekker KRIBBET.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Trusten![]()
Snap best als men dat niet wil. Sommige zijn nogal bot. Ben benieuwd of ze in het echt dan ook zo'n grote mond hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig
Misschien privé maar wil je liever niet IRL met FOK!kers in contact komen?
Dat prive gebeuren heb ik maanden geleden al uit de doeken gedaan dus dat valt wel mee maar in een zelfde kamer of zaal zitten met de fokkers?? Dacht het niet, ben bang dat ik ga huilenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig
Misschien privé maar wil je liever niet IRL met FOK!kers in contact komen?
Lijkt mij ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
meetings kunnen superleuk zijn hoor![]()
Maar een uurtje later kan ik er weer in en kan dan blijven liggenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Das niet gezond man!
Je hebt amper 4 uur slaap voor de boeg
Wanneer het een meeting met jou is, altijd!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
meetings kunnen superleuk zijn hoor![]()
Dat is een klote streekquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar een uurtje later kan ik er weer in en kan dan blijven liggen![]()
Is net als BB, er word hard (in het geval van BB) achter je rug omgepraat, en als het face 2 face is zijn ze zo mak als een ongelikte beer dus daar gaat wel een vliegertje op met jou puntquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:22 schreef melke het volgende:
[..]
Snap best als men dat niet wil. Sommige zijn nogal bot. Ben benieuwd of ze in het echt dan ook zo'n grote mond hebben.
Rond 08:30 lig ik er weer in dus het valt heel erg meequote:
Moeten we eigenlijk weer eens doen zeg! lang geleden enzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wanneer het een meeting met jou is, altijd!
Wat moet je dan in Godsnaam doen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar een uurtje later kan ik er weer in en kan dan blijven liggen![]()
Dan gaat de rest vanzelf meehuilen... nieuw concept: "De Fok! Huil Meeting".quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat prive gebeuren heb ik maanden geleden al uit de doeken gedaan dus dat valt wel mee maar in een zelfde kamer of zaal zitten met de fokkers?? Dacht het niet, ben bang dat ik ga huilen![]()
Hmm....klinkt serieusquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat prive gebeuren heb ik maanden geleden al uit de doeken gedaan dus dat valt wel mee maar in een zelfde kamer of zaal zitten met de fokkers?? Dacht het niet, ben bang dat ik ga huilen![]()
Dat lijkt me juist leuk als het wel zo is, hou er wel vanquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:22 schreef melke het volgende:
[..]
Snap best als men dat niet wil. Sommige zijn nogal bot. Ben benieuwd of ze in het echt dan ook zo'n grote mond hebben.
Best wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk weer eens doen zeg! lang geleden enzo![]()
quote:
Tja ik ben een flirt en als jij er niet bent... Lees maar na.quote:
Hond uitlaten en wachten op de verpleegkundige die medicijnen komt spuiten (en koffie drinken)quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat moet je dan in Godsnaam doen?
We kunnen nog altijd een Skype-lijn opzettenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....klinkt serieus
Ik respecteer dat, snap ook wat je bedoeld dus no worries wij kunnen elkaar de hand schudden
Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voor degenen die gaan slapen, welterusten.
Het is maar de vraag of ik deze nacht nog tot slapen kom... nu ik Rob heb horen vertellen over zijn tactiek om Ingrid te gaan verleiden... in de wetenschap dat ik de enige ben die dit heeft gehoord. (Naast natuurlijk ook Joost, Dido, Roel en wellicht iemand bij de Talpa regie)
Skype alertquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd een Skype-lijn opzetten![]()
Ik moet nog steeds een mic. kopenquote:
Niets moet enzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een mic. kopen![]()
Heb er 1 gekregen en daar luister ik af en toe mee naar BB en voor de rest bel ik ermeequote:Op zaterdag 19 november 2005 03:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een mic. kopen![]()
Doe voorzichtig dan breekt het lijntje nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niets moet enzo![]()
dêm ik begin hyper te worden
Uhm... nee, maar even niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja ik ben een flirt en als jij er niet bent... Lees maar na.
Veel succes![]()
Werkt beter he een koptelefoon, ik luister altijd zo dan hoor je alles veel beter alleen zit er geen mic op dus moet ff een andere kopen om mee te kunnen communicerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb er 1 gekregen en daar luister ik af en toe mee naar BB en voor de rest bel ik ermee![]()
Ja hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:35 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn toch nog wel mekaars forumlieffies?![]()
Of moet ik echt iemand zwaar voor z'n harses gaan timmeren?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werkt beter he een koptelefoon, ik luister altijd zo dan hoor je alles veel beter alleen zit er geen mic op dus moet ff een andere kopen om mee te kunnen communiceren
Ben jij er nog steedsquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zie je toch
sorry hoor.. die moest even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |