dankequote:Op zaterdag 19 november 2005 03:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waterbed rulezzzzzzzzzzzaltijd lekker warm
Thanksenne
om het weekend door te komen.
Nee hoor, naam of IP en dan is het klaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is waar maar ze kunnen ook op andere criteria scannen![]()
![]()
Muah.. dan is de lol er snel af denk ik ...quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:09 schreef melke het volgende:
In Duitsland hebben ze een BB die 1 jaar lang is. Lijkt jullie dat ook wat voor in Nederland?
Dan zal hij het wel ijskoud hebben, hij ligt nog steeds naast Dido toch?quote:
Wat is die BB waarover u spreekt?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:09 schreef melke het volgende:
In Duitsland hebben ze een BB die 1 jaar lang is. Lijkt jullie dat ook wat voor in Nederland?
Als je ziet wat ik 's ochtends eerst laat draaien, laptop helemaal schoonquote:
Als jij weet hoe de stofzuiger werkt:quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Frans! Mag ik bij je komuh logeruh??
Ben jij GEK gewordenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:09 schreef melke het volgende:
Ik gok op "BB het dorp"quote:
Als Linda , Ralph en Rikkert en met name Menno er nog waren geweest wel maar nu...... Moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:09 schreef melke het volgende:
En reken maar van nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor, naam of IP en dan is het klaaren dat weet ik zeker op FOK-gebied
Eerst niet maar nu ben ik bang voor het zwarte gat na 22 decemberquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:09 schreef melke het volgende:
Nee dan zijn er veel meer inwoners dan dezequote:Op zaterdag 19 november 2005 03:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als Linda , Ralph en Rikkert en met name Menno er nog waren geweest wel maar nu...... Moet er niet aan denken
Als we 110 volt hebben, doen we de stofzuiger in TWEE stopcontacten. Aldus Mariska Bauer.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij weet hoe de stofzuiger werkt:![]()
![]()
Ik ook! Keek normaal nooit. Heb alleen BB1 gezien. Nu ben ik helemaal verslaafd!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Eerst niet maar nu ben ik bang voor het zwarte gat na 22 december![]()
Na het "black hole" heb je altijd nog de napraat en eventueel een meeting met elkaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ook! Keek normaal nooit. Heb alleen BB1 gezien. Nu ben ik helemaal verslaafd!
Ik niet. Eindelijk weer eens met een fijn boek op de bank.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Eerst niet maar nu ben ik bang voor het zwarte gat na 22 december![]()
Brief je me bij maandag ??quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voor degenen die gaan slapen, welterusten.
Het is maar de vraag of ik deze nacht nog tot slapen kom... nu ik Rob heb horen vertellen over zijn tactiek om Ingrid te gaan verleiden... in de wetenschap dat ik de enige ben die dit heeft gehoord. (Naast natuurlijk ook Joost, Dido, Roel en wellicht iemand bij de Talpa regie)
Is hij dat series van plan? Hoe denkt hij dat te doen dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voor degenen die gaan slapen, welterusten.
Het is maar de vraag of ik deze nacht nog tot slapen kom... nu ik Rob heb horen vertellen over zijn tactiek om Ingrid te gaan verleiden... in de wetenschap dat ik de enige ben die dit heeft gehoord. (Naast natuurlijk ook Joost, Dido, Roel en wellicht iemand bij de Talpa regie)
Doe je dat nu dan niet meer? Dan kijk je ook veel zeg! Of heb je weinig vrije tijd?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik niet. Eindelijk weer eens met een fijn boek op de bank.
Werk, etuh, BB, Fok.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Doe je dat nu dan niet meer? Dan kijk je ook veel zeg! Of heb je weinig vrije tijd?
Dat gaat hem op zeker niet lukkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Is hij dat series van plan? Hoe denkt hij dat te doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |