Ik dacht dat je nooit zou vragen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Wat gezéllig dat je hier bent, APK. Wil je een kusje?
Weetje, als mijn vrouw van me afgaat ....quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
Kut FOK, wilde vanavond is eindelijk op tijd naar mijn bed![]()
Waar waren al die mensen de afgelopen maanden![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
De enige stem die ik in mijn hoofd duld, is die van jou, mijn anwb-bord in deze asfaltjungle van emoties!
just in case:quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weetje, als mijn vrouw van me afgaat ....
Hier hoor, al die tijd alquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
Alles prima!quote:
Ik krijg nog punten van je misshoppaquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:12 schreef MissHobje het volgende:
[..].. vrees dat het van kore duur is
Ik doe ff rondje fok en streams en dan![]()
![]()
volgens mij horen ze allemaal sowieso stemmetjes in hun hoofd, kan die camera er ook nog wel bij ...retards!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
Dat die bewoners niet wakkerworden van die camerageluiden, ik hoorde ze net duidelijk
Dacht dat je er nooit mee kwam, heb zelfs al de Multipla voor je verkochtquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weetje, als mijn vrouw van me afgaat ....
verstopt en lurkendequote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
Ben ooit ´My wave of sanity in an ocean of madness´ genoemd, maar deze is ook mooiquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
De enige stem die ik in mijn hoofd duld, is die van jou, mijn anwb-bord in deze asfaltjungle van emoties!
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Nu ben je officieel lid van de kusjesbrigade.
Ik geef je weinig kans, maar succesquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens zoeken en als ik hem vind kruip ik erin![]()
![]()
succesquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
![]()
Wakker wordenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
Dat die bewoners niet wakkerworden van die camerageluiden, ik hoorde ze net duidelijk
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
![]()
Ach, als slap lullen een toetje zou zijn, dan was ik dokter oetkerquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:14 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar háál je het vandaan ook....
U wel maar de verwijzing naar Moeder schrikt me zo afquote:
Zoek op dezelfde plek als gisteren?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
![]()
Kloontje?? (LS of jalla)quote:
Wie maakt deze smile even met die zoen-muil?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Nu ben je officieel lid van de kusjesbrigade.
Mijn kompas in een doolhof van gevoelens, ik doe het met plezier!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben ooit ´My wave of sanity in an ocean of madness´ genoemd, maar deze is ook mooi![]()
Ja dat heb ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
MissHobbie, zeg me dat jij het wel (ook) gehoord hebt?!
da's dan weer een kutstreek, zo kan ik niet anticipilieren!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dacht dat je er nooit mee kwam, heb zelfs al de Multipla voor je verkocht![]()
En als iemand toch bezig gaat, wil ik graag een smiley die met z´n ogen rolt en een smiley die z´n middelvinger opsteekt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Wie maakt deze smile even met die zoen-muil?![]()
Hoe verleiderlijk zou het nu zijn om JA te zeggen...quote:
jups.. maar ik moet vroeg op enzo...quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is dan een vroegertje voor jounormaal ben je altijd lang en diep in de nacht actief
![]()
Ik moet ze opschrijven want ik ben ze morgen weer vergetenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn kompas in een doolhof van gevoelens, ik doe het met plezier!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En als iemand toch bezig gaat, wil ik graag een smiley die met z´n ogen rolt en een smiley die z´n middelvinger opsteekt.
Je loopt erg achter of leest erg slecht, we hebben hem 2 weken geleden al ingeruildquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's dan weer een kutstreek, zo kan ik niet anticipilieren!
Ja maar die lacht erbij. Da´s niet goed, als je je middelvinger opsteekt.quote:
Wat ga je dan zo vroeg doen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
jups.. maar ik moet vroeg op enzo...
Kan toch nie vroeg slapen .. dat blijkt wel weer
FF serieus... ik echt!quote:
Geeft niets, ik verzin anders wel nieuwequote:Op zaterdag 19 november 2005 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moet ze opschrijven want ik ben ze morgen weer vergeten![]()
Ik gun je die punten van harte.. maar aangezien ik er ongevraagd tussen ben gezet door een niet nader te noemen pc eend heb ik daardoor besloten om niet actief mee te doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg nog punten van je misshoppa![]()
Boeiuhquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY ROEL LIGT NU DIDO AF TE RUKKEN!
MISSCHIEN LIGT HET AAN MIJ MAAR IK HEB VAAK HET IDEE DAT DIDO GEWOON WAKKER IS (sorry capslock)quote:
Die heb ik niet voor je, wel deze:quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En als iemand toch bezig gaat, wil ik graag een smiley die met z´n ogen rolt en een smiley die z´n middelvinger opsteekt.
Verplicht weekendje weg enzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat ga je dan zo vroeg doen?(werken natuurlijk maar wat?
)
Ja maar die is weer vulgair.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die heb ik niet voor je, wel deze:
[[url=
nee bijnaquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Verplicht weekendje weg enzo
Vast leuk enzo.. maargoed.. was er nog niet zo op voorbereid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |