Ik dacht dat je nooit zou vragen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Wat gezéllig dat je hier bent, APK. Wil je een kusje?
Weetje, als mijn vrouw van me afgaat ....quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
Kut FOK, wilde vanavond is eindelijk op tijd naar mijn bed![]()
Waar waren al die mensen de afgelopen maanden![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
De enige stem die ik in mijn hoofd duld, is die van jou, mijn anwb-bord in deze asfaltjungle van emoties!
just in case:quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weetje, als mijn vrouw van me afgaat ....
Hier hoor, al die tijd alquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
Alles prima!quote:
Ik krijg nog punten van je misshoppaquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:12 schreef MissHobje het volgende:
[..].. vrees dat het van kore duur is
Ik doe ff rondje fok en streams en dan![]()
![]()
volgens mij horen ze allemaal sowieso stemmetjes in hun hoofd, kan die camera er ook nog wel bij ...retards!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
Dat die bewoners niet wakkerworden van die camerageluiden, ik hoorde ze net duidelijk
Dacht dat je er nooit mee kwam, heb zelfs al de Multipla voor je verkochtquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weetje, als mijn vrouw van me afgaat ....
verstopt en lurkendequote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
Ben ooit ´My wave of sanity in an ocean of madness´ genoemd, maar deze is ook mooiquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
De enige stem die ik in mijn hoofd duld, is die van jou, mijn anwb-bord in deze asfaltjungle van emoties!
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Nu ben je officieel lid van de kusjesbrigade.
Ik geef je weinig kans, maar succesquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens zoeken en als ik hem vind kruip ik erin![]()
![]()
succesquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
![]()
Wakker wordenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
Dat die bewoners niet wakkerworden van die camerageluiden, ik hoorde ze net duidelijk
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
![]()
Ach, als slap lullen een toetje zou zijn, dan was ik dokter oetkerquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:14 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar háál je het vandaan ook....
U wel maar de verwijzing naar Moeder schrikt me zo afquote:
Zoek op dezelfde plek als gisteren?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |