Heb je geen mac in de buurt dan? Onee, die is natuurlijk gesloten om deze tijdquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:55 schreef melke het volgende:
[..]
Lekker man! Ik ben zin in friet, kipnuggets en paprika chips!!!
Ja helaas, ach is maar goed ook. Al dat vet he!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je geen mac in de buurt dan? Onee, die is natuurlijk gesloten om deze tijd
Ivm de naaktfoto's in het topic van Lieske denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:57 schreef BONG4002 het volgende:
Scanman is in tha house (ik zag hem online hier) dus waarom post ie hier niet vraag ik me af
Melke je bent liev, maar wel een beetje gek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:58 schreef melke het volgende:
Ik hoop dat ze sinterklaas gaan vieren in het huis! Hoop dat Roel dan als sinterklaas moet, omdat hij er min of meer tegen was. Chantal als zwarte piet, daar lijkt ze toch al wel een beetje op. Lijkt me ook leuke tv!
Hebben we wat gemistquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:57 schreef BONG4002 het volgende:
Scanman is in tha house (ik zag hem online hier) dus waarom post ie hier niet vraag ik me af
Heel veel, een snurkende Rob, een bliepende cam etc.quote:
Toedeledokiquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:00 schreef Wickedangel het volgende:
Het is GVD vier uur![]()
En ik ga NU slapuh!!!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:58 schreef melke het volgende:
[..]
Ivm de naaktfoto's in het topic van Lieske denk ik
Beetje gek Melke??quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:58 schreef melke het volgende:
Chantal als zwarte piet, daar lijkt ze toch al wel een beetje op.
Er staat nog wel meer op jou gericht: namelijk mijn scherpschutterschietgeweer!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Er staan wel camera´s op ons gericht hoor.
Dag toontjequote:Op zaterdag 19 november 2005 04:00 schreef Wickedangel het volgende:
Het is GVD vier uur![]()
En ik ga NU slapuh!!!!!
![]()
![]()
Goed gek is toch leuk! Ik ga solliciteren op de programma makers vacature. Dan kan ik tenminste voor goede tv zorgen. Nog voorstellen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Melke je bent liev, maar wel een beetje gek.
Zwarte pieten hebben altijd van zulke krulletjes, dat heeft Chantal ook. Oorbellen, Chantal heeft gaatjes. Klein, Chantal is klein. Kleurtje, Chantal heeft een kleurtje. Best wel een beetje een zwarte pietje. Niets slechts (lees rasictisch) mee bedoelt!quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beetje gek Melke??![]()
Snap deze opmerking niet zo goed
![]()
![]()
Iedereen slaapt hier zowat dus alleen jij en ik zijn hierquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:06 schreef melke het volgende:
[..]
Goed gek is toch leuk! Ik ga solliciteren op de programma makers vacature. Dan kan ik tenminste voor goede tv zorgen. Nog voorstellen?
Zorg dat je een AA klant bent en een zonnebril op je kop hebt dan kom je dr welquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:06 schreef melke het volgende:
[..]
Goed gek is toch leuk! Ik ga solliciteren op de programma makers vacature. Dan kan ik tenminste voor goede tv zorgen. Nog voorstellen?
Denk het. Hij is toch op Lieske? Of niet?quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft ie het daar zo druk mee, dat hij dat topic niet meer uitkomt ofzo
quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:07 schreef SuperMOM het volgende:
Dag Eendje tot morgen weer, zoek mijn nest op![]()
en de rest ook trusteeeeee
Wat een partypoopers zeg! Ach, de gezelligste blijven altijd tot het laatst toch!?quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iedereen slaapt hier zowat dus alleen jij en ik zijn hier
Verder kan ik je vraag niet beantwoorden op dit moment
Niet altijdquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:09 schreef melke het volgende:
[..]
Wat een partypoopers zeg! Ach, de gezelligste blijven altijd tot het laatst toch!?
dooooooeeeeeeegquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:07 schreef SuperMOM het volgende:
Dag Eendje tot morgen weer, zoek mijn nest op![]()
en de rest ook trusteeeeee
Hoezo? Heb ik dat dan nodig? Tja, je kent mij ook niet he. Zegt genoegquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zorg dat je een AA klant bent en een zonnebril op je kop hebt dan kom je dr wel![]()
Wat zoek je ruziequote:Op zaterdag 19 november 2005 04:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet altijd
Meestal zijn dat ruziezoekers enzo
Maargoed dan ben jij niet hoor![]()
negers hebben ook lekkere krulletjes, lekkerder dan chankwal, oorbellen ach het hangt van de stam af klein? de gemiddelde neger is groot en lang en ze hebben een kleur gutttegut als de sitnt maar neit mee leest..quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:08 schreef melke het volgende:
[..]
Zwarte pieten hebben altijd van zulke krulletjes, dat heeft Chantal ook. Oorbellen, Chantal heeft gaatjes. Klein, Chantal is klein. Kleurtje, Chantal heeft een kleurtje. Best wel een beetje een zwarte pietje. Niets slechts (lees rasictisch) mee bedoelt!
Nee dat suggereer ik niet. Ik zei dat alleen maar omdat ze als enige bewoner krulletjes heeft. Jeez, taboe onderwerp die pieten zegquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:10 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben ook klein, heb ook gaatjes, kleurtje heb ik ook als ik geregeld onder mijn zonnebank duik, dus nee Chantal is geen Pietje hoor, betwijfel of ze zelf zwart bloed heeft zoals jij suggereert? Denk eerder iets anders, Indisch of zo
Surinaamsquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:10 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben ook klein, heb ook gaatjes, kleurtje heb ik ook als ik geregeld onder mijn zonnebank duik, dus nee Chantal is geen Pietje hoor, betwijfel of ze zelf zwart bloed heeft zoals jij suggereert? Denk eerder iets anders, Indisch of zo
Auw!quote:
Jaaaaaaaa, ruziequote:Op zaterdag 19 november 2005 04:11 schreef melke het volgende:
[..]
Jeez, taboe onderwerp die pieten zeg
De gemiddelde piet is blank hoor. Ook zoiets raars. Sommige mensen vinden sinterklaas een rasicitsch feest omdat zijn hulpjes zwart zijn. Hallo!!! Kent iemand hier een neger die op een piet lijkt? Ik niet hoor! Pieten zijn duidelijk een apart ras en een aparte stam. Heeft niets met negers te maken. Dat komt van het roet van de schoorsteen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
negers hebben ook lekkere krulletjes, lekkerder dan chankwal, oorbellen ach het hangt van de stam af klein? de gemiddelde neger is groot en lang en ze hebben een kleur gutttegut als de sitnt maar neit mee leest..
Surinaams dacht ik hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:10 schreef SuperMOM het volgende:
Chantal is half-surinaams.... haar biologische vader (die ze nooit gekend heeft) was surinamer.quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:10 schreef SuperMOM het volgende:
Nee ik vind ruzie's zo zinsloos. Gewoon wat geinen, daar zijn forums toch voor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet altijd
Meestal zijn dat ruziezoekers enzo
Maargoed dan ben jij niet hoor![]()
Ik ben helemaal niet gemeen, als je ruzie wou kon ik je misschien proberen te helpenquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Auw!dat doet zeer je bent gemeen!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:14 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik vind ruzie's zo zinsloos. Gewoon wat geinen, daar zijn forums toch voor!
Ok, ben jij dan bekend (aangezien je PC in je naam hebt) bekend met het ntdll.exe virus? Dat schijnt een "BIONET" huppeldepup virus te zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gemeen, als je ruzie wou kon ik je misschien proberen te helpen
Ik ben heel behulpzaam![]()
Ahaaa vandaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Chantal is half-surinaams.... haar biologische vader (die ze nooit gekend heeft) was surinamer.
Ze heeft van jongs af aan een (nederlandse) stiefvader, die de vader is van Chantal's zus. (vandaar het tintverschil tussen Chantal en haar zus)
overloperquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gemeen, als je ruzie wou kon ik je misschien proberen te helpen
Ik ben heel behulpzaam![]()
Ik vind Chantal geen kwal. Ze heeft wel een heldere kijk op de bewoners vind ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:17 schreef Arliator het volgende:
of ze lijken of Chankwal. de ideale pieten
+1quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind Chantal geen kwal. Ze heeft wel een heldere kijk op de bewoners vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |