Weet jij de stand dan nog? Schijnt niemand meer te wetenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Begrijp ik hoorMaar met de huidige stand kan ik prima leven
Gooi je haar los.. maak ons gekquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:45 schreef Day het volgende:
Ik heb de hele dag geslapen en ben nu klaarwakker!
Wat is de stand van zaken hier?
Keten?![]()
Meen je dit echt?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is ´m gepeerd toen het huis ging slapen. Wel gek eigenlijk, hij is hier altijd. Ik verdenk hem ervan dat hij niet slaapt, eet, naar de wc gaat, etc. Hij zégt dat hij werkt maar ook dat geloof ik niet.
Die oude viespeuk ligt vast te dromen over "zijn" toekomstige vlam Ingrid... dat gesnurk is van genot...quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Sinds wanneer luisteren jullie naar APK?![]()
Is hij de Rob van Fok of zo?
ah.,.. dan doet ie zo zijn masturbatie-been aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die oude viespeuk ligt vast te dromen over "zijn" toekomstige vlam Ingrid... dat gesnurk is van genot...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:45 schreef Day het volgende:
Ik heb de hele dag geslapen en ben nu klaarwakker!
Wat is de stand van zaken hier?
Keten?![]()
Tsja, dat zou je aan APK moeten vragenquote:
Daar stonden geen smileys in. Het was half grappig bedoeldquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meen je dit echt?
(ik vraag dit omdat ik geen smileys zie dus kan niet lezen of je het sarcastisch bedoeld enzo)
okiquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar stonden geen smileys in. Het was half grappig bedoeld![]()
Ikke wel!quote:
Ik zie een heel raar plaatje met een kikker.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe winnaar![]()
[[url=http://img352.imageshack.us/img352/4626/offtopic7hi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Precies.. fok the Roelsquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goed?
Ik zou knetter uit mn pannelap gaan (om even in Roel termen te spreken)
Peukie erbij, drankje erbij en alles komt goedquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Precies.. fok the Roels
Nee gekkigheid hoor.. ik voel me er wel lekker bij![]()
Ik mag hem ook wel. Af en toe is hij net ietsje te serieus. En mooie caps.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
oki
Ik heb idd wel de indruk dat hij bovenmatig actief is (bijna onnatuurlijk) en daarom weinig tijd heeft voor andere zaken alhoewel ik hem enorm waardeer als user en zeker zijn scherp omlijnde opmerkingen en ook de screenshots mogen er zijn dus niets ten nadele van hem iig
Gaat iets niet helemaal goed, ga er maar vanuit dat het goed bedoeld wasquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie een heel raar plaatje met een kikker.
Peukiequote:Op zaterdag 19 november 2005 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Peukie erbij, drankje erbij en alles komt goed
Jij probeert gewoon je off topic -bokaal te lozen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat iets niet helemaal goed, ga er maar vanuit dat het goed bedoeld was![]()
Daar ga ik altijd vanuit, als het jou betreftquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat iets niet helemaal goed, ga er maar vanuit dat het goed bedoeld was![]()
* BONG4002 geeft je een doos vol lekkere Twixjes en pak jezelf + je hondje maar goed in want het is idd erg koudquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Peukie![]()
![]()
Drankie( ben lui dan moet ik opstaan)
sjokolaa![]()
Ohoo doggiewalk.. en koud dat het is![]()
Ben gelukkig al geweest met onze strontmachine en ja, het was erg koud en hij schoot niet opquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Peukie![]()
![]()
Drankie( ben lui dan moet ik opstaan)
sjokolaa![]()
Ohoo doggiewalk.. en koud dat het is![]()
Kloptquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik las ergens een alarmerend bericht. Is Versabommie echt een kloon van Lekkersimpel?
Hmmm... vreemde gang van zaken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klopt![]()
Jullie laten je allemaal in de luren leggen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |