Ja echt zo'n dikke laag waar je in weg zaktquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:40 schreef Bos81 het volgende:
Hopelijk gaat het hier ook snel sneeuwen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja echt zo'n dikke laag waar je in weg zakt
Dank jequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:53 schreef popolon het volgende:
Da's iets teveel van het goede.
Ik ga even boodschappen doen, slaapze lui.
Wie ga je omleggen?quote:
Is het nog een beetje mooi weer daar, of kan ik vandaag beter in Amsterdam blijven?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:31 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen!
Nog een zonnetje, maar mis ik iets?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is het nog een beetje mooi weer daar, of kan ik vandaag beter in Amsterdam blijven?
ik ga vanmiddag richting Groningen, vandaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nog een zonnetje, maar mis ik iets?
Gezellig!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag richting Groningen, vandaar
ik ben bang dat die niet meer in de auto pastquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gezellig!!
Er komen wel donkere wolken aan, dus ik weet niet hoe het bij jou is maar anders zou ik die zon in je rugzak meenenemen.
Nou boe...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben bang dat die niet meer in de auto past
hey vaduz, de handschoenen aan vanmiddag?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal ik doen Mich!
Hoi Sand en Pascal.
Nee joh, de mouwen opgestroopt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey vaduz, de handschoenen aan vanmiddag?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Notitieblok mee Sand, of niet?
quote:
eindelijk een beetje rustig, een paar drukke dagen gehad!quote:
Ook wel goedquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
eindelijk een beetje rustig, een paar drukke dagen gehad!
en hoe gaat het met jou?
en ik ga nu eventjes weg want ik moet bier hebben voor vanavondquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:39 schreef Bos81 het volgende:
We waren weer eventjes weg
Ja doe maar een bakkiequote:Op zaterdag 19 november 2005 14:46 schreef Bluezz het volgende:Voor K
dy
Wat heeeerlijk Digger en EW, en stoere Glenn in zijn mooi nieuwe jas
* Bluezz en golfer hebben straks house-trouw-warmingsfeessie bij Brighteyes
Sendje, je bent kaal zo
Koffie iedereen?
zozo, van iemand, dat hoor je niet vaak.quote:
dat is altijd groot feest bij iemand heb ik gehoordquote:
31 kinderen in 20 jaar tijdquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:34 schreef dndiek het volgende:
Werkloze Belg krijgt 31ste kind
Ach ja, hij is in elk geval niet werkeloos
Gaat lukken, ben helemaal hyper nuquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:07 schreef rubbereend het volgende:oi
Mrd heel veel plezier vanavond
Tja vorig jaar had zijn moeder MALT bier gehaaldquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is altijd groot feest bij iemand heb ik gehoord
en terecht, toen was je pas 16quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja vorig jaar had zijn moeder MALT bier gehaald![]()
Misschien dit jaar ook wel weerquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja vorig jaar had zijn moeder MALT bier gehaald![]()
Briljante recensiequote:
4000 euro kinderbijslagquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:34 schreef dndiek het volgende:
Werkloze Belg krijgt 31ste kind
Ach ja, hij is in elk geval niet werkeloos
Hij is nu 16 geworden en zal zijn moeder wel overtuigd hebben, anders duiken we de kroeg in ofzoquote:
ikke ook, net nog gehaald en daarna de kroeg inquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:57 schreef pascalheister het volgende:
Zit vanavond iig goed met het bier
Declareren die handelquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij is nu 16 geworden en zal zijn moeder wel overtuigd hebben, anders duiken we de kroeg in ofzo![]()
Zit je in de trein naar Haarlem staat de trein stil omdat iemand voor de trein was gesprongenals die nou een overdosis neemt oke maar dit is traumatisch voor de machinist. Ik heb niks gezien omdat ik achterin de trein zat(intercity) ik heb wel politie en ambulance gezien maar dat duurde anderhalf uur voordat we weer verder konden rijden
![]()
het maakt niet uit volgens mij wat je 's avonds gaat doen... jij zegt altijd rond 6 uur dat je gaat etenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
Zo, ASWH een dikke 5-0.
Rondje op kosten van Sjoerd van der Waal.
Vanavond naar NAC - FC Utrecht, dus zo maar gaan eten.
Fijne avond allen!
Ben je zo'n fan van Idols?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Oei oei wat heb ik een zin in straks
quote:
ja nu weten we het wel, rot nu maar opquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ben er klaar voor ben er klaar voor ben er klaar voor ben er klaar voor ben er klaar voor![]()
Wil je dan zo vriendelijk zijn om de klok iets sneller te laten gaan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja nu weten we het wel, rot nu maar op![]()
Veel plezier bij SCHquote:
quote:
Heb je er een reden voor, of zomaar ?quote:
Gewoon goede dag gehadquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je er een reden voor, of zomaar ?
Okequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gewoon goede dag gehad
Goede cijfers met de AH Winkelkampioenschappen
dankje nu heb ik teminste een goed biertjequote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
Kut 2-2 gespeeld, maar wel een heerlijke goal gescoord
Rand 16 bal komt hoog, met een volley zo de kruising in
2equote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hoeveelste goal is het al van dit seizoen
6e of zo ?
Leeds staat met 20 minuten op de klok 3-0 achter in en tegen Southampton en wint met 3-4quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:17 schreef tong80 het volgende:
Speler van Mainz scoort binnen 3 minuten 2 maal in eigen doel.
Das pas knapquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Leeds staat met 20 minuten op de klok 3-0 achter in en tegen Southampton en wint met 3-4
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:47 schreef Bjoro het volgende:Bjoro vandaag 7-0 winnen, 3x scoren
HBC ole ole
maandag weer in de telegraaf (Metropool sport) !quote:
Ongemerkt let je er wel op.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Och, wij hebben ook zo'n tellertje. Moet ik eens tijdens een voetbalwedstrijd testen!
Ja teminste in de kroeg, had gewoon zin om naar huis te gaan. Was wel gezellig, maar zat er gewoon doorheenquote:Op zondag 20 november 2005 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Bos, uitgezopen?
Weltrustequote:Op zondag 20 november 2005 02:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Time to go, ik ga naar m'n hol. Welterusten!
quote:
Ik kijk ook ja, je kunt gewoon niet inhalenquote:Op zondag 20 november 2005 05:31 schreef rubbereend het volgende:
hou je van autosport en wil je lachen moet je even naar Eurosport zappen
Hij heeft ook in een recordtijd veel rondjes gehadquote:Op zondag 20 november 2005 05:44 schreef rubbereend het volgende:
Sven Kramer belde trouwens net en hij geeft de hele dag rondjes
Wytske is op tv Ambroquote:Op zondag 20 november 2005 11:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik doe mee. Vier uur slaap is toch niet zoveel..
Ik zag haar net toch echt hoorquote:
Hey Matequote:Op zondag 20 november 2005 12:15 schreef appelsientje het volgende:
vriendjes en vriendinnetjes! goede avond
yes yes...quote:
TOch niks mis met 20 gradenquote:Op zondag 20 november 2005 12:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
yes yes...
Mooi land Tasmanië!! beetje koud alleen.. 20 graden.. brr
quote:Op zondag 20 november 2005 13:08 schreef VoreG het volgende:
Heb ik al verteld over dat geweldige doelpunt dat ik gister had gemaakt
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
Kut 2-2 gespeeld, maar wel een heerlijke goal gescoord
Rand 16 bal komt hoog, met een volley zo de kruising in
Een moderator voor kaalkopje uitgemaakt, wist ik veel dat ie haar hadquote:Op zondag 20 november 2005 13:07 schreef Suijk het volgende:
Wat had je nou weer gedaan, rare wereldverbeteraar?
Dus ik hoef je niet meer te helpen?quote:
Zet er 2 johquote:Op zondag 20 november 2005 14:43 schreef rubbereend het volgende:
mooi Sinterklaas wordt vandaag ok hier onthaald, dus ik mag vanavond mijn schoen zetten
Ik hoorde op de radio dat hij het 'niet makkelijk' had.... kortom, kut gefloten dus?quote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef DarkShine het volgende:
Rondje op kosten van 'Hoyzer' Egmond. Meneer heeft goed verdient in de 2de helft!
Nee, in een paar jaar. Weet nog dat Koss onder de 6.30 ging, iedereen dakken.quote:Op zondag 20 november 2005 16:51 schreef Suijk het volgende:
Ja, al gaan ze dat dit jaar niet meer redden.
Hé, dat vind ik nou ook!quote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat een leuke weekend!
Jammer dat Groningen niet gewonnen heeft!
Wat is er dan echt gebeurd?quote:Op zondag 20 november 2005 17:13 schreef JaWi het volgende:
"In staat van dronkenschap in het openbaar het verkeer belemmeren, de orde verstoren dan wel de veiligheid van een ander bedreigen".
Jij raakt ook altijd iets kwijt ehquote:Op zondag 20 november 2005 16:55 schreef JaWi het volgende:
Vest van me gejat op een of ander vaag feest.
Ik had een biertje gedronkenquote:
Gejatquote:Op zondag 20 november 2005 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij raakt ook altijd iets kwijt eh
Kassa!quote:Op zondag 20 november 2005 17:13 schreef JaWi het volgende:
"In staat van dronkenschap in het openbaar het verkeer belemmeren, de orde verstoren dan wel de veiligheid van een ander bedreigen".
Was er wel orde?quote:Op zondag 20 november 2005 17:33 schreef JaWi het volgende:
55.
En het klopt niet, want er was op die plek geen verkeer.
Helaas is het weekend wel afgelopen en kan ik me het niet weer permitteren om tot half 2 voor de buis te hangen. Wat is het SCHema voor vanavond?quote:Op zondag 20 november 2005 17:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wat een geweldig schaatsweekend, en het is nog niet afgelopen.
Net of de Trots van het Noorden alleen gaat om wie er boven wie staat, het gaat om de club, zijn supporters en historie. En helaas voor jou zijn wij in al die opzichten de Trots van het Noorden.quote:Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef SCH het volgende:
De echte trots van het Noorden staat op nummer 7 - de hulpsinterklaas op nummer 10 - zoals het hoort
Jammer Noca
Ja idd, beetje jammer. Schaatsenquote:Op zondag 20 november 2005 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Helaas is het weekend wel afgelopen en kan ik me het niet weer permitteren om tot half 2 voor de buis te hangen. Wat is het SCHema voor vanavond?
Oeh lekker! Ik wil ook pannekoeken bakken, maar die wil clau nooit eten...zielig hequote:Op zondag 20 november 2005 18:16 schreef SCH het volgende:
Ik ga pannekoeken bakken, zonder tussen-n
Ja, wie lust die dingen nou niet?quote:Op zondag 20 november 2005 18:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Oeh lekker! Ik wil ook pannekoeken bakken, maar die wil clau nooit eten...zielig he
Wat ga je voor me spelen?quote:Ik heb me weer een gitaar gekocht!
quote:Op zondag 20 november 2005 18:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Oeh lekker! Ik wil ook pannekoeken bakken, maar die wil clau nooit eten...zielig he
Ik heb me weer een gitaar gekocht!
voor in het beslagquote:
Laat ik het erop houden dat alles heel erg makkelijk tegen ons werd gefloten...quote:Op zondag 20 november 2005 16:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat hij het 'niet makkelijk' had.... kortom, kut gefloten dus?
Ik kom wel een keer onder je raam staanquote:
Dat is meteen wel heel vergaandquote:Op zondag 20 november 2005 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]CLauw toch, pannekoeken zijn zo lekker
Ow, staat van Dongen op je zwarte lijst eigenlijk? Die was vanmiddag namelijk ook hylarisch slecht bezig in het Oosterpark.quote:Op zondag 20 november 2005 18:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat alles heel erg makkelijk tegen ons werd gefloten...
quote:Op zondag 20 november 2005 18:35 schreef Noca het volgende:
[..]Alsof je ooit wat in de keuken maakt
Het plezier in het spelletje gaat er steeds meer vanaf voor mij. Bijna wekelijks worden we bezeikt, en vandaag was het wederom raak.quote:Op zondag 20 november 2005 18:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow, staat van Dongen op je zwarte lijst eigenlijk? Die was vanmiddag namelijk ook hylarisch slecht bezig in het Oosterpark.
Daar ben ik nog nooit geweest dus dat kan ik niet vergelijken.quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
Die Maria Carrey ziet er ook steeds meer uit als een hoertje van de keylerweg.
quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
Je haalt de woorden uit m'n mond.quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
We zullen het zo zien, je hebt zo te horen er nogal de smoor in.quote:Op zondag 20 november 2005 18:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het plezier in het spelletje gaat er steeds meer vanaf voor mij. Bijna wekelijks worden we bezeikt, en vandaag was het wederom raak.
Schijnt dat Stevens straks op Talpa, zoja dan verheug ik me op zijn commentaar!
jij bent toch dol op hoertjes ?quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
De beelden maken alles goed.quote:Op zondag 20 november 2005 18:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n mond.
Sugababes kunnen trouwens ook écht niet live zingen.
Inderdaad. Aanstellerij en matennaaierij van die Spartaan.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 19:07 schreef Noca het volgende:
4 wedstrijden voor Huntelaar lijkt me.
Dan ook 2 voor Bodor van RJCquote:Op zondag 20 november 2005 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
2 voor die Spartaan lijkt me beter idd, dat theater moet uitgebannen worden.
quote:
dat commentaar ook van hemquote:Op zondag 20 november 2005 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is het toch een domme voetballer![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 20 november 2005 19:36 schreef Noca het volgende:
Jemig, heeft die Fortes wel hersens? Die opmerking over Temmink
krijg je van al dat koppen in de verdediging van RBC, alles sterft een beetje afquote:Op zondag 20 november 2005 19:36 schreef Noca het volgende:
Jemig, heeft die Fortes wel hersens? Die opmerking over Temmink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |