abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32420246
Het feit dat SBS niet moeilijk doet over het omleggen van een musje voor een infantiel programma, daar is inmiddels wel genoeg over gezegd en geschreven.

Er blijkt echter nog iets anders aan de hand te zijn: "Medewerkers van Domino Day hebben tijdens de recordpoging wellicht gesjoemeld". In De Telegraaf valt vanmorgen te lezen dat kijkers grote twijfels hebben over de geldigheid van het record.

Bij het bouwen van de derde zogenaamde 'Builders Challenge' in de show, op het moment dat nog 500.000 steentjes moesten vallen, schijnt één van de bouwers met een balk de steentjes die bleven staan een zetje te hebben gegeven.

Oké, het was leuk geweest wanneer die twee studenten erin waren geslaagd om die muizen naar binnen te loodsen, maar wanneer het record alsnog wordt afgekeurd is het eigenlijk nog leuker.

Vogels doodschieten en kijkers besodemieteren, het past goed in het beeld dat ik van SBS had:

"een zender van niks"

Goed, wie een filmpje heeft waarin het balk-incident zit, graag even op de weblog plempen...
  zondag 20 november 2005 @ 11:22:53 #2
132191 -jos-
Money=Power
pi_32420356
Nou kom maar op met dat filmpje anders geloof ik het toch niet en je bedoeld toch niet die Builders Challenge dat die vrouw die de balk moest vasthouden de balk misschien een beetje bewoog, die steentjes tellen namelijk zowiezo niet mee
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 20 november 2005 @ 11:23:31 #3
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_32420366
zou wel bij sbs passen ja
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zondag 20 november 2005 @ 11:23:54 #4
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32420371
[insert leedvermaak]

Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_32420372
Er werd aan het begin al gezegd dat de stenen van de bouwerschallenge NIET meetellen omdat er tijdens het vallen van de stenen geen energie toegevoegd mag worden. De challenges zijn dus extra.

Tenminste, dat is wat ik ervan begrepen heb.
Don't hurry, be crappy!
  zondag 20 november 2005 @ 11:25:31 #6
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_32420392
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:22 schreef -jos- het volgende:
Nou kom maar op met dat filmpje anders geloof ik het toch niet en je bedoeld toch niet die Builders Challenge dat die vrouw die de balk moest vasthouden de balk misschien een beetje bewoog, die steentjes tellen namelijk zowiezo niet mee
Je kon heel duidelijk zien dat ze die balk gewoon tegen de zijkant stootte toen de laatste 10 (ongeveer) steentjes bleven staan. De steentjes op de balk zelf tellen niet mee, maar de steentjes aan de andere kant van de balk wel.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_32420474
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:23 schreef RiDo78 het volgende:
Er werd aan het begin al gezegd dat de stenen van de bouwerschallenge NIET meetellen omdat er tijdens het vallen van de stenen geen energie toegevoegd mag worden. De challenges zijn dus extra.

Tenminste, dat is wat ik ervan begrepen heb.
Hij schijnt dus stenen omgegooid te hebben, die niet bij de builders challenge hoorde.
pi_32420522
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:25 schreef mstx het volgende:

[..]

Je kon heel duidelijk zien dat ze die balk gewoon tegen de zijkant stootte toen de laatste 10 (ongeveer) steentjes bleven staan. De steentjes op de balk zelf tellen niet mee, maar de steentjes aan de andere kant van de balk wel.
Ja dus de steentje die tijdens het lopen neergezet worden tellen niet mee, maar wat er achter staat wel? Dus het telt wel gewoon dan.
Oh, and that's a bad miss!
  zondag 20 november 2005 @ 11:35:23 #10
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_32420546
De laatste paar steentjes op de balk bleven staan, toen bewoog ze de balk even om ze te laten vallen. Het viel me ook al op.
pi_32420551
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:35 schreef sleepflower het volgende:
De laatste paar steentjes op de balk bleven staan, toen bewoog ze de balk even om ze te laten vallen. Het viel me ook al op.
pi_32420564
Leek me duidelijk. Die muts met die balk in d'r handen roste nog even die balk tegen de stelling aan, 1 steen bleef er staan, de volgende vielen wel weer om. Dat kon al niet kloppen natuurlijk.
pi_32420656
Lekker belangrijk, ik kijk vooral omdat ik de kunstwerken mooi vind, het aantal zal me worst wezen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_32420658
Natuurlijk blijft dat record staan.
Want dacht je dan dat SBS het vrijwillig intrekt?
pi_32420740
tvp
pi_32420937
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:22 schreef -jos- het volgende:
die aan de andere kant tellen wel mee

ik hoop dat hier iemand het fragment heeft
pi_32420942
Ze bleven 2 seconde staan ...en opeens vielen ze weer omdat ze die balk tegen die rand aan duwde.
Volkomen onterecht dat deze recordpoging is geslaagd, want het was niet gelukt als ze die zet niet had gegeven.
En voor de mensen die het niet doorhadden, ga je diep schamen want het was overduidelijk te zien.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zondag 20 november 2005 @ 11:59:57 #18
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32420981
Wie gaat het Guinness Book of Records mailen. Zij zijn de enige die het in kunnen trekken.

(ik heb het niet gezien, dus voel mij ook niet geroepen, maar ik hou wel van een rel )
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_32421028
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:59 schreef Knarf het volgende:

(ik heb het niet gezien, dus voel mij ook niet geroepen, maar ik hou wel van een rel )
jah mijn idee
pi_32421340
Ik heb het net 1 minuut geleden even gekeken in slow-motion.
Ik had het opgenomen

Het is inderdaad gewoon niet in 1 keer omgevallen.
Het kwam tot 3kwart, toen stopte de steentjes. Ze kantelde de balk (er viel zelfs nog een steentje aan het begin van de balk, dus ze kantelde echt duidelijk!) en toen viel de rest zo'n halve seconde later om.

Damn Dit was de eerste keer dat ik het zag (ik was er bij de live-uitzending niet) maar het is wel duidelijk hoor.
pi_32421551
Als dit officiëel wordt, is de mus gewroken.
  zondag 20 november 2005 @ 12:32:02 #22
102466 cappp
Ondertitel
pi_32421654
....... ....

God straft meteen
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_32421850
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:18 schreef Bot13 het volgende:
Ik heb het net 1 minuut geleden even gekeken in slow-motion.
Ik had het opgenomen

Het is inderdaad gewoon niet in 1 keer omgevallen.
Het kwam tot 3kwart, toen stopte de steentjes. Ze kantelde de balk (er viel zelfs nog een steentje aan het begin van de balk, dus ze kantelde echt duidelijk!) en toen viel de rest zo'n halve seconde later om.

Damn Dit was de eerste keer dat ik het zag (ik was er bij de live-uitzending niet) maar het is wel duidelijk hoor.
Dan is het geen probleem het wordt pas een probleem als ze werkelijk de steentjes die niet deel uitmaakten van de 'builders challenge' aan zou hebben getikt.
  zondag 20 november 2005 @ 12:40:39 #24
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32421851
Ah men! Wordt er nou nog steeds zo'n stampei gemaakt over die kutmus?????

Please moderator, slotje erop!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_32421900
Haha, ik dacht precies hetzelfde bij die balk
Ergens naar het midden bleef volgens mij ook een steentje staan waarna de rest van de stenen wel weer omvielen
De status 'bagger-user' voorbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')