Je kon heel duidelijk zien dat ze die balk gewoon tegen de zijkant stootte toen de laatste 10 (ongeveer) steentjes bleven staan. De steentjes op de balk zelf tellen niet mee, maar de steentjes aan de andere kant van de balk wel.quote:Op zondag 20 november 2005 11:22 schreef -jos- het volgende:
Nou kom maar op met dat filmpje anders geloof ik het toch niet en je bedoeld toch niet die Builders Challenge dat die vrouw die de balk moest vasthouden de balk misschien een beetje bewoog, die steentjes tellen namelijk zowiezo niet mee
Hij schijnt dus stenen omgegooid te hebben, die niet bij de builders challenge hoorde.quote:Op zondag 20 november 2005 11:23 schreef RiDo78 het volgende:
Er werd aan het begin al gezegd dat de stenen van de bouwerschallenge NIET meetellen omdat er tijdens het vallen van de stenen geen energie toegevoegd mag worden. De challenges zijn dus extra.
Tenminste, dat is wat ik ervan begrepen heb.
Ja dus de steentje die tijdens het lopen neergezet worden tellen niet mee, maar wat er achter staat wel? Dus het telt wel gewoon dan.quote:Op zondag 20 november 2005 11:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Je kon heel duidelijk zien dat ze die balk gewoon tegen de zijkant stootte toen de laatste 10 (ongeveer) steentjes bleven staan. De steentjes op de balk zelf tellen niet mee, maar de steentjes aan de andere kant van de balk wel.
quote:Op zondag 20 november 2005 11:35 schreef sleepflower het volgende:
De laatste paar steentjes op de balk bleven staan, toen bewoog ze de balk even om ze te laten vallen. Het viel me ook al op.
die aan de andere kant tellen wel meequote:Op zondag 20 november 2005 11:22 schreef -jos- het volgende:
Nou kom maar op met dat filmpje anders geloof ik het toch niet en je bedoeld toch niet die Builders Challenge dat die vrouw die de balk moest vasthouden de balk misschien een beetje bewoog, die steentjes tellen namelijk zowiezo niet mee
jah mijn ideequote:Op zondag 20 november 2005 11:59 schreef Knarf het volgende:
(ik heb het niet gezien, dus voel mij ook niet geroepen, maar ik hou wel van een rel)
Dan is het geen probleem het wordt pas een probleem als ze werkelijk de steentjes die niet deel uitmaakten van de 'builders challenge' aan zou hebben getikt.quote:Op zondag 20 november 2005 12:18 schreef Bot13 het volgende:
Ik heb het net 1 minuut geleden even gekeken in slow-motion.
Ik had het opgenomen
Het is inderdaad gewoon niet in 1 keer omgevallen.
Het kwam tot 3kwart, toen stopte de steentjes. Ze kantelde de balk (er viel zelfs nog een steentje aan het begin van de balk, dus ze kantelde echt duidelijk!) en toen viel de rest zo'n halve seconde later om.
DamnDit was de eerste keer dat ik het zag (ik was er bij de live-uitzending niet) maar het is wel duidelijk hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |