Oeh lekker! Ik wil ook pannekoeken bakken, maar die wil clau nooit eten...zielig hequote:Op zondag 20 november 2005 18:16 schreef SCH het volgende:
Ik ga pannekoeken bakken, zonder tussen-n
Ja, wie lust die dingen nou niet?quote:Op zondag 20 november 2005 18:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Oeh lekker! Ik wil ook pannekoeken bakken, maar die wil clau nooit eten...zielig he
Wat ga je voor me spelen?quote:Ik heb me weer een gitaar gekocht!
quote:Op zondag 20 november 2005 18:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Oeh lekker! Ik wil ook pannekoeken bakken, maar die wil clau nooit eten...zielig he
Ik heb me weer een gitaar gekocht!
voor in het beslagquote:
Laat ik het erop houden dat alles heel erg makkelijk tegen ons werd gefloten...quote:Op zondag 20 november 2005 16:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat hij het 'niet makkelijk' had.... kortom, kut gefloten dus?
Ik kom wel een keer onder je raam staanquote:
Dat is meteen wel heel vergaandquote:Op zondag 20 november 2005 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]CLauw toch, pannekoeken zijn zo lekker
Ow, staat van Dongen op je zwarte lijst eigenlijk? Die was vanmiddag namelijk ook hylarisch slecht bezig in het Oosterpark.quote:Op zondag 20 november 2005 18:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat alles heel erg makkelijk tegen ons werd gefloten...
quote:Op zondag 20 november 2005 18:35 schreef Noca het volgende:
[..]Alsof je ooit wat in de keuken maakt
Het plezier in het spelletje gaat er steeds meer vanaf voor mij. Bijna wekelijks worden we bezeikt, en vandaag was het wederom raak.quote:Op zondag 20 november 2005 18:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow, staat van Dongen op je zwarte lijst eigenlijk? Die was vanmiddag namelijk ook hylarisch slecht bezig in het Oosterpark.
Daar ben ik nog nooit geweest dus dat kan ik niet vergelijken.quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
Die Maria Carrey ziet er ook steeds meer uit als een hoertje van de keylerweg.
quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
Je haalt de woorden uit m'n mond.quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
We zullen het zo zien, je hebt zo te horen er nogal de smoor in.quote:Op zondag 20 november 2005 18:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het plezier in het spelletje gaat er steeds meer vanaf voor mij. Bijna wekelijks worden we bezeikt, en vandaag was het wederom raak.
Schijnt dat Stevens straks op Talpa, zoja dan verheug ik me op zijn commentaar!
jij bent toch dol op hoertjes ?quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
De beelden maken alles goed.quote:Op zondag 20 november 2005 18:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n mond.
Sugababes kunnen trouwens ook écht niet live zingen.
Inderdaad. Aanstellerij en matennaaierij van die Spartaan.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 19:07 schreef Noca het volgende:
4 wedstrijden voor Huntelaar lijkt me.
Dan ook 2 voor Bodor van RJCquote:Op zondag 20 november 2005 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
2 voor die Spartaan lijkt me beter idd, dat theater moet uitgebannen worden.
quote:
dat commentaar ook van hemquote:Op zondag 20 november 2005 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is het toch een domme voetballer![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 20 november 2005 19:36 schreef Noca het volgende:
Jemig, heeft die Fortes wel hersens? Die opmerking over Temmink
krijg je van al dat koppen in de verdediging van RBC, alles sterft een beetje afquote:Op zondag 20 november 2005 19:36 schreef Noca het volgende:
Jemig, heeft die Fortes wel hersens? Die opmerking over Temmink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |