Ja echt zo'n dikke laag waar je in weg zaktquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:40 schreef Bos81 het volgende:
Hopelijk gaat het hier ook snel sneeuwen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja echt zo'n dikke laag waar je in weg zakt
Dank jequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:53 schreef popolon het volgende:
Da's iets teveel van het goede.
Ik ga even boodschappen doen, slaapze lui.
Wie ga je omleggen?quote:
Is het nog een beetje mooi weer daar, of kan ik vandaag beter in Amsterdam blijven?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:31 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen!
Nog een zonnetje, maar mis ik iets?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is het nog een beetje mooi weer daar, of kan ik vandaag beter in Amsterdam blijven?
ik ga vanmiddag richting Groningen, vandaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nog een zonnetje, maar mis ik iets?
Gezellig!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag richting Groningen, vandaar
ik ben bang dat die niet meer in de auto pastquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gezellig!!
Er komen wel donkere wolken aan, dus ik weet niet hoe het bij jou is maar anders zou ik die zon in je rugzak meenenemen.
Nou boe...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben bang dat die niet meer in de auto past
hey vaduz, de handschoenen aan vanmiddag?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal ik doen Mich!
Hoi Sand en Pascal.
Nee joh, de mouwen opgestroopt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey vaduz, de handschoenen aan vanmiddag?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Notitieblok mee Sand, of niet?
quote:
eindelijk een beetje rustig, een paar drukke dagen gehad!quote:
Ook wel goedquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
eindelijk een beetje rustig, een paar drukke dagen gehad!
en hoe gaat het met jou?
en ik ga nu eventjes weg want ik moet bier hebben voor vanavondquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:39 schreef Bos81 het volgende:
We waren weer eventjes weg
Ja doe maar een bakkiequote:Op zaterdag 19 november 2005 14:46 schreef Bluezz het volgende:Voor K
dy
Wat heeeerlijk Digger en EW, en stoere Glenn in zijn mooi nieuwe jas
* Bluezz en golfer hebben straks house-trouw-warmingsfeessie bij Brighteyes
Sendje, je bent kaal zo
Koffie iedereen?
zozo, van iemand, dat hoor je niet vaak.quote:
dat is altijd groot feest bij iemand heb ik gehoordquote:
31 kinderen in 20 jaar tijdquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:34 schreef dndiek het volgende:
Werkloze Belg krijgt 31ste kind
Ach ja, hij is in elk geval niet werkeloos
Gaat lukken, ben helemaal hyper nuquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:07 schreef rubbereend het volgende:oi
Mrd heel veel plezier vanavond
Tja vorig jaar had zijn moeder MALT bier gehaaldquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is altijd groot feest bij iemand heb ik gehoord
en terecht, toen was je pas 16quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja vorig jaar had zijn moeder MALT bier gehaald![]()
Misschien dit jaar ook wel weerquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja vorig jaar had zijn moeder MALT bier gehaald![]()
Briljante recensiequote:
4000 euro kinderbijslagquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:34 schreef dndiek het volgende:
Werkloze Belg krijgt 31ste kind
Ach ja, hij is in elk geval niet werkeloos
Hij is nu 16 geworden en zal zijn moeder wel overtuigd hebben, anders duiken we de kroeg in ofzoquote:
ikke ook, net nog gehaald en daarna de kroeg inquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:57 schreef pascalheister het volgende:
Zit vanavond iig goed met het bier
Declareren die handelquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij is nu 16 geworden en zal zijn moeder wel overtuigd hebben, anders duiken we de kroeg in ofzo![]()
Zit je in de trein naar Haarlem staat de trein stil omdat iemand voor de trein was gesprongenals die nou een overdosis neemt oke maar dit is traumatisch voor de machinist. Ik heb niks gezien omdat ik achterin de trein zat(intercity) ik heb wel politie en ambulance gezien maar dat duurde anderhalf uur voordat we weer verder konden rijden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |