abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2005 @ 22:26:18 #201
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33229481
Fazio stapt op

per ongeluk in NWS geplaatst, had POL moeten zijn.
kunnen jullie hem even halen.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_33230832
'We do it because we can'

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 19 december 2005 @ 23:00:42 #203
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33231012

die lui bij NWS zijn totaal niet in dit soort topics geintereseerd. Als het maar over moslims of de kat van tante miep die in de magnetron belande gaat.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_33277554
Waar is het Wilders Burka topic gebleven?
pi_33278217
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:10 schreef nikk het volgende:
Waar is het Wilders Burka topic gebleven?
Kamp Zeist?

Het is inderdaad weg, wel gek ja.
  woensdag 21 december 2005 @ 16:42:12 #206
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33278684
Het is gemerged met het topic van NWS waarbij het in NWS terecht kwam. Nu weer teruggeschopt naar POL.
pi_33279663
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het is gemerged met het topic van NWS waarbij het in NWS terecht kwam. Nu weer teruggeschopt naar POL.
WAAR DAN ??
pi_33279696
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:06 schreef Mannee het volgende:

[..]

WAAR DAN ??
Tweede Kamer wil verbod op boerka in openbare ruimte
pi_33279855
quote:
nou ik ben echt dolenthousiast over deze actie.
  woensdag 21 december 2005 @ 17:14:15 #210
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33279918
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:12 schreef Mannee het volgende:

[..]

nou ik ben echt dolenthousiast over deze actie.
De titel wordt automatisch aangepast aan het oudste topic. Je was dus simpelweg te laat.
pi_33280041
ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. die andere topic stond in NWS.
  woensdag 21 december 2005 @ 17:20:56 #212
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33280147
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:17 schreef Mannee het volgende:
ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. die andere topic stond in NWS.
Het leek ons in dit geval beter hem te mergen. Dus het enige wat verloren ging was jouw TT. Als het andersom was geweest had Drugshond hier zeker komen klagen?!
pi_33283976
nu staat mijn verhaal onder één of andere halfgare pro-burkaverbodkop die op NWS dwarrelde. als allebei de topics goed liepen had je helemaal niet hoeven mergen lijkt me. maar als dat is zoals het gaat dan is het niet anders.

dus
pi_33291231

sizzler geeft openlijk toe geen argumenten te willen gebruiken. Dan wordt een discussie dus onmogelijk en het topic verziekt. Dat is vast niet de bedoeling dus wellicht kan een dappere moderator daar iets aan doen?
  woensdag 21 december 2005 @ 22:46:51 #215
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33291535
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef SCH het volgende:

sizzler geeft openlijk toe geen argumenten te willen gebruiken. Dan wordt een discussie dus onmogelijk en het topic verziekt. Dat is vast niet de bedoeling dus wellicht kan een dappere moderator daar iets aan doen?
Stel je niet zo aan. Hij gaat niet in op 1 enkel puntje, wat je zelf ook niet echt onderbouwt en nota bene als algemene aanname plaatst.
pi_33291621
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan.
Doe ik niet. Doe je werk in plaats van meteen weer in je pavlov-reactie te schieten.

sizzler verziekt het topic door geen argumenten te gebruiken, hij ontwijkt en kapt de discussie af - als je het topic naar de klote wil hebben, ga je gang.

Maar het is natuurlijk ook dom van mij om te denken dat je ook maar enigszins objectief naar het gedrag van een medemod kan kijken. Dom van me
pi_33291662
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef SCH het volgende:

Ik geef ruiterlijk toe niet iedere stelling te ontkrachten wanneer degene die de stelling inneemt zelf nieteens de moeite neemt deze te onderbouwen. Zo kan je wel aan de gang blijven.
pi_33291780
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef SCH het volgende:

[..]

sizzler verziekt het topic door geen argumenten te gebruiken
Als het niet gebruiken van argumenten gelijk staat aan het verzieken van een topic dan heb je al heel wat topics verziekt. Ga je die hier ook melden?
  woensdag 21 december 2005 @ 22:55:27 #219
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33291883
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe ik niet. Doe je werk in plaats van meteen weer in je pavlov-reactie te schieten.

sizzler verziekt het topic door geen argumenten te gebruiken, hij ontwijkt en kapt de discussie af - als je het topic naar de klote wil hebben, ga je gang.

Maar het is natuurlijk ook dom van mij om te denken dat je ook maar enigszins objectief naar het gedrag van een medemod kan kijken. Dom van me
Kom nou toch. Objectiviteit is onmogelijk, maar het lijkt me een makkelijk geval.
Op een rijtje:

SCH:
quote:
Ik ben bang dat dit weer zo'n maatregel is in een lange rij die moslims het gevoel heeft dat ze er niet bij horen en dat ze worden afgerekend op wie ze zijn. En dat werkt uiteraard isolatie en rare gedragingen in de hand.
sizzler:
quote:
... Verhaal op hele post behalve 1 ding ...
SCH:
quote:
En mijn punt dat het juist een hele grote groep mensen wederom het gevoel geeft dat ze er niet bij horen, negeer je voor het gemak.
sizzler:
quote:
Een niet te staven aanname.
SCH (one for the books ):
quote:
Wat een ontzettend domme dooddoener. Het is een redelijk logische redenering, ontkracht hem liever met argumenten dan met een zielloze one-liner.
sizzler:
quote:
Ik ga niet iedere zelfverzonnen stelling onderuithalen met argumenten. Dan blijf ik bezig.
SCH:
quote:
Je weigert wederom te discussieren. Jammer. Zolang je geen argumenten gebruikt, heeft het weinig zin.
pi_33291932
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:50 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik geef ruiterlijk toe niet iedere stelling te ontkrachten waanner degene die de stelling inneemt zelf nieteens de moeite neemt deze te onderbouwen. Zo kan je wel aan de gang blijven.
Dan moet je niet in een discussietopic komen kerel. Je gebruikt maar argumenten of je doet gewoon niet mee. Zeggen dat je geen argumenten wilt gebruiken, is de dood in de pot. En het is geen stelling maar een situatieschets die is gebaseerd op de realiteit, op wat je dagelijks in de kranten kan lezen. Of wil jij beweren dat het gros van de moslims het gevoel heeft dat ze er wel bijhoort.

Ik word zo godverdomde moe van dit zinloze geflame en echt bewuste provocatie en gesaboteer. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om met me te discussieren of niet tegen me op kan.

Het is iedere keer hetzelfde liedje: nee sch, allochtonen worden niet gediscrimineerd bij sollicitaties want er zijn ook allochtonen met een baan of: nee sch, moslims voelen zich prima hoor want er zijn ook succesvolle moslims. Als je echt op dit kleutertje-luister-niveau wilt discussieren dan kies je maar andere partners uit. Ik debatteer graag op volwassen niveau - en daar hoort bij dat je niet iedere reeele en bestaande situatie opnieuw hoeft uit te leggen. Als ik stel dat Nederland een buurland van Duitsland is, dan verwacht ik niet dat je dat ter discussie stelt. Als ik stel dat het voor veel homo's in gereformeerde kring nog steeds moeilijk is uit de kast te komen dan neem ik aan dat je dat voor waar aanneemt en als ik zeg dat veel en steeds meer moslims zich buitengesloten voelen door een reeks aan tegen de islam gekante maatregelen, dan hoort dat in het rijtje van dingen die gewoon zo zijn. Als je dat nou niet vindt, dan is het echt alsof we nog moeten vaststellen dat de kleur groen niet rood is. Kan je keuze zijn, maar ik leen me daar niet voor. Ik discussieer graag op niveua waarbij we de werkelijkheid als uitgangspunt nemen en niet wat studieboeken of collegemateriaal.
pi_33291971
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kom nou toch. Objectiviteit is onmogelijk, maar het lijkt me een makkelijk geval.
Op een rijtje:

SCH:
[..]

sizzler:
[..]

SCH:
[..]

sizzler:
[..]

SCH (one for the books ):
[..]

sizzler:
[..]

SCH:
[..]
Wat denk je nou aan te tonen behalve dat sizzler dus geen argumenten wenst te gebruiken?
  woensdag 21 december 2005 @ 22:58:38 #222
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33292010
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat denk je nou aan te tonen behalve dat sizzler dus geen argumenten wenst te gebruiken?
Objectief gezien is het een niet of moeilijk te staven aanname die je maakt.
pi_33292113
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Objectief gezien is het een niet of moeilijk te staven aanname die je maakt.
Ja daarom is het ook zo kansloos om dit soort dingen voortdurend ter discussie te stellen. Het is een gebrek aan argumenten, zelfs een weigering in sizzler zijn geval. Het is een ontkenning van de werkelijkheid en dan houdt het gewoon op.
pi_33292288
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan moet je niet in een discussietopic komen kerel. Je gebruikt maar argumenten of je doet gewoon niet mee.
Waarom kom je dan zelf niet met argumenten voor die stelling?
  woensdag 21 december 2005 @ 23:05:39 #225
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33292322
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja daarom is het ook zo kansloos om dit soort dingen voortdurend ter discussie te stellen. Het is een gebrek aan argumenten, zelfs een weigering in sizzler zijn geval. Het is een ontkenning van de werkelijkheid en dan houdt het gewoon op.
Je kan het best ter discussie stellen, zoals je voor jezelf ook kennelijk al gedaan hebt door net zoals Drugshond te kijken op fora waar veel Marokanen komen. Het verschil in perceptie tussen jullie twee (DH & jij) valt me op en als iemand het niet (objectief) te staven vindt, dan is dat in deze context kennelijk best goed te verdedigen.
pi_33292491
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waarom kom je dan zelf niet met argumenten voor die stelling?
lees mijn lange post hierboven - het is geen stelling maar een gegeven.
pi_33292555
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je kan het best ter discussie stellen, zoals je voor jezelf ook kennelijk al gedaan hebt door net zoals Drugshond te kijken op fora waar veel Marokanen komen.
Ik volg dat soort discussies altijd, niet omdat ik denk dat het gegeven niet zou kloppen.

Moeten we er echt over discussieren dat steeds meer moslims zich hier niet thuisvoelen? Is dat echt een vraag voor jullie???
pi_33292693
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef SCH het volgende:

[..]

lees mijn lange post hierboven - het is geen stelling maar een gegeven.
Oh?
quote:
Mijn punt is dat het burkaverbod een hele grote groep mensen wederom het gevoel geeft dat ze er bij horen.
Is dit dan ook een gegeven?
pi_33292747
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef sizzler het volgende:

[..]

Oh?
[..]

Is dit dan ook een gegeven?
Laat maar. Je bent weer louter aan het flamen, provoceren en uitlokken.
  woensdag 21 december 2005 @ 23:17:45 #230
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33292894
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik volg dat soort discussies altijd, niet omdat ik denk dat het gegeven niet zou kloppen.

Moeten we er echt over discussieren dat steeds meer moslims zich hier niet thuisvoelen? Is dat echt een vraag voor jullie???
Je vraagt aan mij een objectief oordeel, wat ik niet onredelijk vind. Of ik dat idee wel of niet heb is dus weinig relevant. Het idee kan al dan niet leven bij andere discussievoerders en dan is het aan jou, als medediscussievoerder, om de ander te overtuigen of niet natuurlijk, dat kan ook.
pi_33292938
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je vraagt aan mij een objectief oordeel, wat ik niet onredelijk vind. Of ik dat idee wel of niet heb is dus weinig relevant. Het idee kan al dan niet leven bij andere discussievoerders en dan is het aan jou, als medediscussievoerder, de taak de ander te overtuigen of niet natuurlijk, dat kan ook.
Volgens mij zou je het niet accepteren als ik op posts van sizzler zou antwoorden dat ik het niet nodig vind om met argumenten te komen, en terecht.
  woensdag 21 december 2005 @ 23:23:18 #232
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33293142
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
Volgens mij zou je het niet accepteren als ik op posts van sizzler zou antwoorden dat ik het niet nodig vind om met argumenten te komen, en terecht.
Nu draai je het om. Jij poneert iets. Hij zegt dat het een aanname is (alweer: objectief gezien klopt dat). Dan is het, aangezien jij de claim maakt, in eerste instantie aan jou om hem te overtuigen. Ik zie het dus meer als een vraag om een bron. Bovendien gaat hij wel op de rest in.
  woensdag 21 december 2005 @ 23:25:36 #233
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33293244
gaan we weer een epos krijgen in Feedback ?
pi_33293264
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nu draai je het om. Jij poneert iets. Hij zegt dat het een aanname is (alweer: objectief gezien klopt dat). Dan is het, aangezien jij de claim maakt, in eerste instantie aan jou om hem te overtuigen. Ik zie het dus meer als een vraag om een bron. Bovendien gaat hij wel op de rest in.
Nee, het is geen aanname, dat heb ik je hierboven duidelijk gemaakt. Als je dat een aanname noemt, dan sla je iedere discussie bij voorbaat dood.

En je kent me: ik zal dan ook niet schromen om dat te doen
  woensdag 21 december 2005 @ 23:29:13 #235
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_33293400
SCH, zoek een vriendje.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 21 december 2005 @ 23:33:17 #236
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33293580
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Pracissor het volgende:
SCH, zoek een vriendje.

lief he

ik wil er ook een
  woensdag 21 december 2005 @ 23:33:33 #237
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33293590
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef SCH het volgende:
Nee, het is geen aanname, dat heb ik je hierboven duidelijk gemaakt. Als je dat een aanname noemt, dan sla je iedere discussie bij voorbaat dood.
Je aanname is dat een verbod op boerka's zal leiden tot het niet thuis voelen van een grote groep moslims. Let op het stuk "zal leiden tot" .. oorzakelijk verband enzo. Let ook op "grote groep".
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef SCH het volgende:
En je kent me: ik zal dan ook niet schromen om dat te doen
Jij zal straks overal om een bron vragen, daar zie ik je wel voor aan ja. Ik hoop niet dat je het doet, want het noopt ons dan weer daarop te reageren. Niet omdat het niet mag, maar omdat het constant doen erg frustrerend werkt. Bovendien geef je hierbij aan dat je er helemaal niet in geintersseerd bent en dus is het dan veelal een troll.
pi_33293592
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Heerlijk hoe je dingen uit zijn verband weet te trekken.

Ik ga -in dit ene geval- niet in op je verzoek om je niet-onderbouwde-stelling met argumenten te weerleggen omdat je hem eerst zelf maar eens mag onderbouwen voordat ik er inhoudelijk op in ga.

Je argumenteerd "one way": zelf hoef je een stelling niet te onderbouwen want dan is het "de werkelijkheid" of "een gegeven", maar als ik argumenten weiger te zoeken om jouw argument-loze bewereing onderuit te halen dan verziek ik het topic en kom je er hier over klagen?
pi_33293755
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je aanname is dat een verbod op boerka's zal leiden tot het buitengesloten voelen van een grote groep moslims. Let op het stuk "zal leiden tot" .. oorzakelijk verband enzo. Let ook op "grote groep".
[..]
Exact.

Bewijs of argumenteer die stelling maar. Ik neem aan dat je die mening niet zomaar hebt gevormd.
  woensdag 21 december 2005 @ 23:40:57 #240
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33293894
Pracissor, laat die persoonlijke toespelingen liever achterwege.
pi_33299456
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Pracissor het volgende:
SCH, zoek een vriendje.
Nog 1?

[ Bericht 1% gewijzigd door SCH op 22-12-2005 08:48:01 ]
pi_33299506
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je aanname is dat een verbod op boerka's zal leiden tot het niet thuis voelen van een grote groep moslims. Let op het stuk "zal leiden tot" .. oorzakelijk verband enzo. Let ook op "grote groep".
Je gaat niet in op mijn vraag in hoeverre moslims zich nu al thuis voelen. Ik poneer een heel normaal gegeven en sizzler heeft daar op in te gaan of hij onthoudt zich van discussie. Ik verzoek je vriendelijk om dit soort discussies niet langer door hem te laten traineren. Het is een beproefde techniek om de waarheid ter discussie te stellen. Als mensen het niet meer weten, willen ze ineens dat je gaat bewijzen dat Nederland in Europa ligt of dat allochtonen gediscrimineerd worden bij sollicatiegesprekken. Het is natuuriljk altijd lastig om met wereldvreemden of mensen die hun wijsheid louter uit studieboeken halen, te debatteren.
quote:
Jij zal straks overal om een bron vragen, daar zie ik je wel voor aan ja. Ik hoop niet dat je het doet, want het noopt ons dan weer daarop te reageren. Niet omdat het niet mag, maar omdat het constant doen erg frustrerend werkt. Bovendien geef je hierbij aan dat je er helemaal niet in geintersseerd bent en dus is het dan veelal een troll.
Dat is precies wat sizzler nu doet en dat vind je wel okay.
pi_33299526
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef sizzler het volgende:
Ik ga -in dit ene geval- niet in op je verzoek om je niet-onderbouwde-stelling met argumenten te weerleggen omdat je hem eerst zelf maar eens mag onderbouwen voordat ik er inhoudelijk op in ga.
Kom op man, doe niet zo vreselijk flauw en kinderachtig. Maar ik begrijp dat jouw stelling is dat de meeste moslims zich enorm thuisvoelen in Nederland en zich niks aantrekken van alle maatregelen die tegen de islam zijn genomen. Ik ga nu echt serieus twijfelen aan de manier waarop je het nieuws tot je neemt.
pi_33300479
quote:
Op donderdag 22 december 2005 08:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar ik begrijp dat jouw stelling is dat de meeste moslims zich enorm thuisvoelen in Nederland en zich niks aantrekken van alle maatregelen die tegen de islam zijn genomen.
Nu stel je twee verschillende dingen terwijl je eerdere stelling was dat een grote groep moslims door een burkaverbod het gevoel had er niet bij te horen. Dat betwijfel ik inderdaad. De moslims die ik spreek zijn juist blij dat extremistische vormen van de islam aangepakt worden omdat ze totaal niet bij de Nederlandse cultuur passen en omdat ze niet geassocieerd willen worden met dit soort extremistische uitingen. Ze vinden burka's zelf ook onzin. Ik denk dat een grote groep juist blij is met de maatregel. Overigens maak je weer dezelfde denkfout waar Drugshond je al op wees: een maatregel tegen burka's is niet gelijk aan een maatregel tegen "de islam".
pi_33313372
Ik denk dat SCH de gem. moslim op dit punt benadert als een onmondig troetelkind (Voor u, door u maar vooral zonder u.) terwijl Sizzler hier de aanpak van gelijkwaardigheid kiest.
pi_33313434
quote:
Op donderdag 22 december 2005 09:48 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nu stel je twee verschillende dingen terwijl je eerdere stelling was dat een grote groep moslims door een burkaverbod het gevoel had er niet bij te horen.
Dat is een simplifisering van wat ik zei: ik zei dat het de zoveelste maatregel is en dat de reeks van maatregelen tot dat gevoel zal leiden.
pi_33313459
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik denk dat SCH de gem. moslim op dit punt benadert als een onmondig troetelkind (Voor u, door u maar vooral zonder u.) terwijl Sizzler hier de aanpak van gelijkwaardigheid kiest.
Gelijkwaardiigheid? Hoe kom je daar toch bij. Hij heeft juist geen idee van wat er leeft.
pi_33313616
quote:
Op donderdag 22 december 2005 09:48 schreef sizzler het volgende:
een maatregel tegen burka's is niet gelijk aan een maatregel tegen "de islam".
Onzin - zeker als het uit de koker van Wilders cs. komt.
  donderdag 22 december 2005 @ 21:02:28 #249
19194 Oversight
◢◤
pi_33320765
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Herhaling van zetten. Geen discussie mogelijk.
discissie óf nieuw topic !

◢◤
  donderdag 22 december 2005 @ 21:52:18 #250
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33323426
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:02 schreef Oversight het volgende:

[..]

discissie óf nieuw topic !

Ik snap niet wat je bedoelt.
  donderdag 22 december 2005 @ 22:22:50 #251
19194 Oversight
◢◤
pi_33325128
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoelt.
Ik snap je sluitpost niet.

Dit was één fantopic, dat niet eens zo heette,....

volledig volgens de regels, en met een héle goede OP.

what's up with the slotjes ?
◢◤
  donderdag 22 december 2005 @ 22:34:02 #252
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33325868
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:22 schreef Oversight het volgende:

[..]

Ik snap je sluitpost niet.

Dit was één fantopic, dat niet eens zo heette,....

volledig volgens de regels, en met een héle goede OP.

what's up with the slotjes ?
Het topic is niet gericht op discussie, je postte alleen wat gegevens van het betreffende kamerlid en zingt hosanna. Veel gescheer en weinig wol dus.
Na die openingspost zeg je tegen iemand anders die zich zijdelings wat afvraagt dat er alleen lofzang mag volgen. We hebben je al eerder aangegeven dat dat niet de bedoeling is.
  vrijdag 23 december 2005 @ 21:36:58 #253
19194 Oversight
◢◤
pi_33355003
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het topic is niet gericht op discussie, je postte alleen wat gegevens van het betreffende kamerlid en zingt hosanna. Veel gescheer en weinig wol dus.
Na die openingspost zeg je tegen iemand anders die zich zijdelings wat afvraagt dat er alleen lofzang mag volgen. We hebben je al eerder aangegeven dat dat niet de bedoeling is.
Ik reageerde op een volstrekt offtopic reactie, omdat ik als TS geacht word de discussie vorm te blijven geven, en onoverkomelijke zaken te melden bij de mods in feedback of dmv topicreport.
◢◤
  zaterdag 24 december 2005 @ 03:33:09 #254
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33363307
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:36 schreef Oversight het volgende:
Ik reageerde op een volstrekt offtopic reactie, omdat ik als TS geacht word de discussie vorm te blijven geven, en onoverkomelijke zaken te melden bij de mods in feedback of dmv topicreport.
Hoezeer dat ook zou mogen kloppen, je geeft tegelijk aan wat je wil met het topic. Dat is alles behalve discussie.
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:06:27 #255
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33377412
Armoede in Nederland

zouden de mods kunnen ingrijpen in zake de reacties van RQ.
Eerste pagina vh topic

McC
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:07:42 #256
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_33377445
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:06 schreef McCarthy het volgende:
Armoede in Nederland

zouden de mods kunnen ingrijpen in zake de reacties van RQ.
Eerste pagina vh topic

McC
Ah gossie jochie? Hebben ze kritiek op je?
pi_33377446
. Verman jezelf toch 's, McCarthy.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:09:32 #258
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33377495
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:07 schreef RichardQuest het volgende:
. Verman jezelf toch 's, McCarthy.
je zat natuurlijk dit topic in de gaten te houden he
lekker zaniken en op de man spelen. Dat zijn jou bijdragen van afgelopen halfjaar
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:10:48 #259
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33377521
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:07 schreef freako het volgende:

[..]

Ah gossie jochie? Hebben ze kritiek op je?
nee, kritiek moet je onderbouwen
hij loopt maar wat te eikelen
pi_33377549
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:09 schreef McCarthy het volgende:

[..]

je zat natuurlijk dit topic in de gaten te houden he
Nee, ik kijk gewoon af en toe de AT.
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:09 schreef McCarthy het volgende:
lekker zaniken en op de man spelen. Dat zijn jou bijdragen van afgelopen halfjaar
Speel jij de pot of de ketel in deze?

Kom op McCarthy, kom gewoon voor jezelf op, is dat niet jouw hele levensbeschouwing?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:14:10 #261
19194 Oversight
◢◤
pi_33377592
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 03:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoezeer dat ook zou mogen kloppen, je geeft tegelijk aan wat je wil met het topic. Dat is alles behalve discussie.
Gaan we die cirkel weer 100 keer rondlopen en overloos herhalen?

dan ga ik je rellen!
◢◤
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:18:39 #262
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33377707
quote:
Kom op McCarthy, kom gewoon voor jezelf op, is dat niet jouw hele levensbeschouwing?
eigenlijk kan je helemaal niks he RQ
met serieuze argumenten komen is zelfs al lastig voor je
voor-eigen-rechter-spelen is iets anders dan voor jezelf opkomen.
pi_33377848
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:18 schreef McCarthy het volgende:

[..]

eigenlijk kan je helemaal niks he RQ
met serieuze argumenten komen is zelfs al lastig voor je
voor-eigen-rechter-spelen is iets anders dan voor jezelf opkomen.
En ík speel op de man?
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:29:03 #264
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33377986
Een post van RQ verwijderd, hij weet zelf denk ik wel waarom. C'est tout.
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:30:15 #265
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33378017
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:14 schreef Oversight het volgende:
Gaan we die cirkel weer 100 keer rondlopen en overloos herhalen?

dan ga ik je rellen!
Je kan mij niet rellen, je kan slechts rellen. Dat is een keuze, waar je zelf maar verantwoording voor moet dragen. Waarom accepteer je trouwens niet dat het je allang gezegd is wat de overweging was? Volgens mij is het toch wel vrij duidelijk.
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:32:14 #266
19194 Oversight
◢◤
pi_33378077
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je kan mij niet rellen, je kan slechts rellen. Dat is een keuze, waar je zelf maar verantwoording voor moet dragen. Waarom accepteer je trouwens niet dat het je allang gezegd is wat de overweging was? Volgens mij is het toch wel vrij duidelijk.
Zucht, ik dacht dat we intussen een paar stappen verder waren, en het samen eens waren dat niet JOUW overwegingen, .....maar de policy hier leidraad moet zijn....toch?
◢◤
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:35:18 #267
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33378158
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:32 schreef Oversight het volgende:

[..]

Zucht, ik dacht dat we intussen een paar stappen verder waren, en het samen eens waren dat niet JOUW overwegingen, .....maar de policy hier leidraad moet zijn....toch?
In het ideale geval wel. Sommige zaken zijn echter niet volledig objectiveerbaar.

Lees anders even Normen & Waarden van het Politieke Forum
quote:
Wanneer je een topic opent, verwachten we behalve dat het onderwerp iets met politiek te maken heeft ook dat er een opening tot discussie instaat.
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:38:56 #268
19194 Oversight
◢◤
pi_33378269
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In het ideale geval wel. Sommige zaken zijn echter niet volledig objectiveerbaar.

Lees anders even Normen & Waarden van het Politieke Forum
[..]
Dan ontslaat de TS niet van de plicht om de dicussie inhoudelijk vorm te blijven geven, en een opmerking over offtopic reacties is dan geheel op z'n plaats, anders zet je de poort open voor offtopic gespam onder de noemer van discussie....

Dát wil ik je best een weekje demonstreren, maar dan niet achter gaan huilen om een ban, oke ?
◢◤
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:42:11 #269
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33378348
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:38 schreef Oversight het volgende:
Dan ontslaat de TS niet van de plicht om de dicussie inhoudelijk vorm te blijven geven, en een opmerking over offtopic reacties is dan geheel op z'n plaats, anders zet je de poort open voor offtopic gespam onder de noemer van discussie....

Dát wil ik je best een weekje demonstreren, maar dan niet achter gaan huilen om een ban, oke ?
Op zich klopt het dat je er goed aan doet offtopic reacties in goede banen te leiden in je eigen discussie. Dat is ook niet waar ik over zeurde. Ik zeurde erover dat je geen discussie wil in je eigen topic. Op het moment dat er maar 1 kant van iets verteld mag worden in een topic is het geen discussie meer.
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:44:35 #270
19194 Oversight
◢◤
pi_33378418
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Op zich klopt het dat je er goed aan doet offtopic reacties in goede banen te leiden in je eigen discussie. Dat is ook niet waar ik over zeurde.
waarom dan gelijk enen slotje als jij VERMOEDENS hebt ?
quote:
Ik zeurde erover dat je geen discussie wil in je eigen topic.
Op het moment dat er maar 1 kant van iets verteld mag worden in een topic is het geen discussie meer.
Dát heb ik negens gezegd, dat heb jij verkeerd geinterpreteerd.

Ik leid die discussie ( als jij m tenminste open laat) en ik zal bepalen wat daar on en offtopic is.

als ik ergens moeite mee heb zoek ik je op in feedback, als iemand anders er moeite mee heeft zoekt hij/ zij jou op in feedback,....

als anoniem er moeite mee heeft gebruikt ie het topicreport.
◢◤
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:53:44 #271
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33378672
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef Oversight het volgende:
waarom dan gelijk enen slotje als jij VERMOEDENS hebt ?
Welke vermoedens? Je hebt het nota bene zelf bijna letterlijk gezegd en, mind you, daarvoor liet ik hem nog heel even open om te kijken wat er zou volgen:
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:20 schreef Oversight het volgende:

[..]

Open er een topic over ofzow....

Post hier je steun en hulde-betuigingen!
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef Oversight het volgende:
Dát heb ik negens gezegd, dat heb jij verkeerd geinterpreteerd.

Ik leid die discussie ( als jij m tenminste open laat) en ik zal bepalen wat daar on en offtopic is.

als ik ergens moeite mee heb zoek ik je op in feedback, als iemand anders er moeite mee heeft zoekt hij/ zij jou op in feedback,....

als anoniem er moeite mee heeft gebruikt ie het topicreport.
Dat je naar de FB komt kan ik alleen maar toejuichen. Dat je je eigen discussie leidt vind ik ook prima, maar er moet wel iets zijn om over te discussieren en dat houdt onder andere in dat je onwelvallige meningen toestaat. Dat laatste is iets waar je niet toe bereid was en nee, dat is geen kwestie van interpretatie, dat is letterlijk waar zo'n fantopic voor bedoeld is. Hoe moet men anders de tekst: "post hier je steun- en huldebetuigingen," opvatten?
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:04:06 #272
19194 Oversight
◢◤
pi_33378959
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Welke vermoedens? Je hebt het nota bene zelf bijna letterlijk gezegd en, mind you, daarvoor liet ik hem nog heel even open om te kijken wat er zou volgen:
[..]

[..]

Dat je naar de FB komt kan ik alleen maar toejuichen. Dat je je eigen discussie leidt vind ik ook prima, maar er moet wel iets zijn om over te discussieren en dat houdt onder andere in dat je onwelvallige meningen toestaat. Dat laatste is iets waar je niet toe bereid was en nee, dat is geen kwestie van interpretatie, dat is letterlijk waar zo'n fantopic voor bedoeld is. Hoe moet men anders de tekst: "post hier je steun- en huldebetuigingen," opvatten?
Oké, ik zal het je even aantonen in alle momenteel openstaande topics in pol zal ik even een reactie zetten die NIETS met het geopende topic te maken heeft onder het mom van het recht op discussieren en als je daar dan moeite mee hebt, verwijs ik even naar hier, oke?
◢◤
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:09:03 #273
19194 Oversight
◢◤
pi_33379125
Punt gemaakt of zal ik nog ff doorgaan?
◢◤
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:14:08 #274
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33379307
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:09 schreef Oversight het volgende:
Punt gemaakt of zal ik nog ff doorgaan?
Je hebt je punt gemaakt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:22:34 #275
19194 Oversight
◢◤
pi_33379592
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:14 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je hebt je punt gemaakt.
dan ga ik niet verder, ik log ff uit, kunnen jullie oveleggen....
◢◤
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:25:17 #276
19194 Oversight
◢◤
pi_33383020
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:22 schreef Oversight het volgende:

[..]

dan ga ik niet verder, ik log ff uit, kunnen jullie oveleggen....
....én, zijn we verder gekomen ?
◢◤
  zaterdag 24 december 2005 @ 23:38:23 #277
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33385087
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:25 schreef Oversight het volgende:

[..]

....én, zijn we verder gekomen ?
Verder gekomen? Waarmee?
pi_33385147
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 23:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Verder gekomen? Waarmee?
Ah joh EW... zend Oversight een laatste mail en reageer niet meer....
Hij weet natuurlijk wel dat ie aan het doorpinnen is... dat is deel van zijn lol.
Of jij hebt er ook gein in mee te spelen... carry on dan...
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:59:09 #279
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33451895
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Discussieren over fok-gebruikers heeft niks te maken met politiek.
maar is wel erg vermakelijk
  donderdag 29 december 2005 @ 15:47:46 #280
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33507719
waar komt dat topic over Zalm - rmoede vandaan?
GC? NWS?
  donderdag 29 december 2005 @ 15:54:00 #281
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33507915
NWS.
  donderdag 29 december 2005 @ 18:55:19 #282
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33513549
heeft wel enkele goeie users meegetrokken die je hier anders nooit ziet.
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:07:18 #283
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33576592
@ modjes

ik heb in dit topic een probleem
49%

op een gegeven moment komt Broodbeleg langswandelen en die blijft de hele tijd suggereren dat ik in dat topic claim dat lage overheidsuitgaven een hoge econ groei impliceren & dat er een correlatie is tussen lasten en welvaart.

Dat doe ik helemaal niet maar hij blijft maar doorrammen. Kunnen jullie er iets van zeggen of anders zijn replies (op 1 na + mijn reply daarop) wissen. Ik kan jullie wel de linkjes geven.

Hier begint het: 49% (pagina 8)
is nog te accepteren maar hier heeft hij het nog steeds niet door 49% (pagina 12)
pi_33579377
Wat stel je je nu aan? Het is echt een enorm zwakke eigenschap als je je ongelijk niet kunt toegeven. Lees eerst zelf je eigen reacties door vanaf begin af aan, dan zie je vanzelf dat je jij wel degelijk iets impliceert met een getal plaatsen.
  zaterdag 31 december 2005 @ 18:29:44 #285
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33587560
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:18 schreef Broodbeleg het volgende:
Wat stel je je nu aan? Het is echt een enorm zwakke eigenschap als je je ongelijk niet kunt toegeven. Lees eerst zelf je eigen reacties door vanaf begin af aan, dan zie je vanzelf dat je jij wel degelijk iets impliceert met een getal plaatsen.
ik zit de 1e drie paginas er nog eens op na te lezen maar ik impliceer niks hoor. Ik denk dat jij te graag iets wilt zien.

Er komen uiteraard groeipercentages naar boven drijven. Maar wat wil je. Het is dan ook een econmische discussie. Ik impliceer echter helemaal niks.
  zondag 1 januari 2006 @ 12:03:44 #286
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33598488
49%

kan je vanaf hier even ingrijpen
het is niet het happy new year topic
pi_33622674
Inhoudelijk reageren blijkt best moeilijk te zijn voor een enkeling onder ons:

Rampenmoe
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33623469
Zelfkennis rouleert
  maandag 2 januari 2006 @ 13:50:04 #289
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33623839
Hoewel de discussie op een bepaald punt 'moeizaam' werd, geloof ik dat de post van SCH van 13:40 wel weer een stap in de goede richting is en waar inhoudelijk op doorgegaan kan.
pi_33625353
Ja, kennis zag SCH ook in dat zijn manier van "discussiëren" nergens toe zal leiden, de post die je hier aanhaalt is immers wel te betitelen als een ommezwaai.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33632972
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, kennis zag SCH ook in dat zijn manier van "discussiëren" nergens toe zal leiden, de post die je hier aanhaalt is immers wel te betitelen als een ommezwaai.
Het is een kopie van de eerste post in dat topic maar jij je zin joh
pi_33634415
Waarom nou weer dicht, doe hem dan even naar ONZ of GC als je de humor er niet van in ziet.
  maandag 2 januari 2006 @ 19:21:03 #293
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33634433
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:20 schreef SCH het volgende:
Waarom nou weer dicht, doe hem dan even naar ONZ of GC als je de humor er niet van in ziet.
Is ook goed. Schop hem wel naar ONZ.
pi_33634448
Voel me net Pim Fortuyn nu, meteen al gedemoniseerd
  maandag 2 januari 2006 @ 19:23:23 #295
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33634498
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Voel me net Pim Fortuyn nu, meteen al gedemoniseerd
Misschien kan je wat connecties bij de publieke aanspreken voor wat media-aandacht?!
pi_33640689
Beste mods,

Mag dit topic; [Poll] Ben je links of rechts, desnoods met wijzigingen, weer open? Jullie zullen toch moeten toegeven dat het een erg vernieuwend idee was om nu eens niet voor de genuanceerde aanpak te kiezen maar juist de vraagstelling heel zwart-wit te maken?

Zo niet, even goede vrienden overigens.
  maandag 2 januari 2006 @ 22:22:30 #297
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33640894
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:18 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Beste mods,

Mag dit topic; [Poll] Ben je links of rechts, desnoods met wijzigingen, weer open? Jullie zullen toch moeten toegeven dat het een erg vernieuwend idee was om nu eens niet voor de genuanceerde aanpak te kiezen maar juist de vraagstelling heel zwart-wit te maken?

Zo niet, even goede vrienden overigens.
Als je de OP zodanig wijzigt dat het niet slechts het opnoemen van of je jezelf links of als rechts ziet inhoudt gooi ik hem graag weer open.
  maandag 2 januari 2006 @ 22:23:26 #298
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33640933
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:03 schreef McCarthy het volgende:
49%

kan je vanaf hier even ingrijpen
het is niet het happy new year topic
  maandag 2 januari 2006 @ 22:24:52 #299
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33640993
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef McCarthy het volgende:

[..]
Opgelost.
  maandag 2 januari 2006 @ 22:25:54 #300
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33641047
thanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')