Ik weet dat de duiding beperkt is, en juist daarom wilde ik het nu juist eens fenomenologisch aanpakken.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:51 schreef RaJitsu het volgende:
Maar links en rechts van het midden kunnen erg dicht bij elkaar liggen. Ook kun je rechts zijn in een bepaald opzicht, en tegelijkertijd links in een ander opzicht. Een poll over politieke sympathieën (bijv. adhv stemgedrag plus daarbij extreem links en rechts) had de lading een stuk beter gedekt, dunkt me. Een PvdA-er kan bijv. zowel links als rechts zijn.
Hoezo? Het staat toch in POL?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef Fokkedop het volgende:
fuk, politiek, ik dacht de handjes. mag er best ff bij gezet worden....
i know, maar als je klikt bij active topics (wat ik altijd doe) dan let je er niet op.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hoezo? Het staat toch in POL?
Ik heb altijd bewondering voor oprechte zelfkritiek.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:22 schreef Clourhide het volgende:
Goed, als ik dus mag veronderstellen dat rechts hier een meerderheid gaat halen, dan heeft links eindelijk een reden om zwaar in oppositie-stijl tegen "rechts" in te gaan, of niet?
Het Fok! publiek bestaat voornamelijk uit jongeren. Erg angstaanjagend om te constateren hoe verpest de generatie van de toekomst nu al is.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:30 schreef du_ke het volgende:
Het is weer eens duidelijk dat fok erg rechts is. Maar gelukkig geen afspiegeling van de samenleving
.
Ter vergelijking de NOVA barometer van week 51:quote:Op maandag 2 januari 2006 13:30 schreef du_ke het volgende:
Het is weer eens duidelijk dat fok erg rechts is. Maar gelukkig geen afspiegeling van de samenleving
.
Wat nog niet zegt dat elke PvdA'er of D66'er zich links zal noemen en dat elke CDA'er of VVD'er zich rechts zal noemen. Die cijfers van jou moeten we dus wel met wat korrels zout nemenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ter vergelijking de NOVA barometer van week 51:
Rechts (CDA,VVD, CU, SGP, LPF, Groep Wilders) 45,3%
Links (PvdA, SP, GroenLinks, D66, Partij voor de Dieren) 54,7%
'Andere partijen' heb ik voor het gemak maar even door de helft gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |