Hé Bommie....quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
Hoi Flunno!
Waar kan ik die foto's vinden dan? Dan kan ik als commisaris van de surinaamse konten-keurings commissie daar eens even een kritische blik opwerpen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is dan ook 10 jaar geleden... Tijdens vakantie, dus flink gebruind en haar gebleekt...
fotoboek....quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:46 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Waar kan ik die foto's vinden dan? Dan kan ik als commisaris van de surinaamse konten-keurings commissie daar eens even een kritische blik opwerpen.
zal weinig voorspel worden. Ik vin het feestje echt het kutste ooit. Je hebt veel vrouwen, een manke waar de vrouwen echt nix mee willen, een sympathieke hadntas (joost) en roels, het poedeltje van Dido ...quote:
Zeker weten ze was echt leuk dronkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
toch is een feestje zónder Linda maar saai
Het volgende topic heet waarschijnlijk dan ook [BB SC 776] Anticlimax.......quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef farceman het volgende:
maar naspel komt erniet meer....Roel is al katje lazerus
Zwaar irritant zelfs. Straks gaan ze medelijden wekken op tv?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef jessie het volgende:
En telkens maar Nathalie in beeld. Vind niemand dat irritant
Ik vrees van wel. Maar met zo'n hoofd als dat van haar moet je ook wel medelijden hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zwaar irritant zelfs. Straks gaan ze medelijden wekken op tv?
Nee, dat gaan ze vast niet doen... toch
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het volgende topic heet waarschijnlijk dan ook [BB SC 776] Anticlimax.......![]()
Ben bang van welquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zwaar irritant zelfs. Straks gaan ze medelijden wekken op tv?
Nee, dat gaan ze vast niet doen... toch
Volgens mij dronk Roel net uit een bidon, dus er zal wel geen drank zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:49 schreef tanna het volgende:
Ik zie helemaal geen drank, of zie ik het over het hoofd![]()
Chantal gaat er niet uit. Die is opeens vrij populair volgens mij. Dus Nathalie moet echt wegquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:51 schreef F4iTH het volgende:
Ach Nathalie mag best nog een weekje blijven. Eerst Chankwal eruit. Nat komt nog wel aan de beurt.
Hoe kan Chantal nou popie worden opeens?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal gaat er niet uit. Die is opeens vrij populair volgens mij. Dus Nathalie moet echt weg
Ze zit waarschijnlijk aan de pijnstillers dus dat mixed nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:53 schreef MissX het volgende:
net had nathalie het wel over malibu en dat ze dat nu niet mocht ofzo en toen kreeg ze water
wat een muziekovergang weer, kutnr, en die calimerostem ook weer
Altijd al geweten dat Nathalie geen smaak heeftquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:53 schreef tanna het volgende:
Nathalie kijkt steeds naar Joost, ze vindt hem wel lekker dansen![]()
Elk feest zonder Linda is nu een hoerenfeestquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de feestjes zonder Linda zo'n gemaakt karakter hebben...zo van "laten we ons gedragen zoals mensen zich gedragen op feestjes"
Dat vraag ik me ook af, maar ineens vinden veel fokkers haar niet meer zo erg schijnt het.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:54 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hoe kan Chantal nou popie worden opeens?![]()
Naja dan maar Naat eruit
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de feestjes zonder Linda zo'n gemaakt karakter hebben...zo van "laten we ons gedragen zoals mensen zich gedragen op feestjes"
we missen gewoon de zuiderlijke zonderlingenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:54 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
We hebben een E, we hebben een X, we hebben een I, we hebben een T
[afbeelding]
Ja dat dacht ik ook, daarom dacht ik ook dat ze wel echt drank hadden. Ik zie alleen helemaal geen flessenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zit waarschijnlijk aan de pijnstillers dus dat mixed niet
Chantal is sinds haar nominatie met alles geforceerd bezig.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:55 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik vind vooral Chantal en Lieske heel geforceerd 'feestvieren'.
Die fokkers....raar volkquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, maar ineens vinden veel fokkers haar niet meer zo erg schijnt het.
dank....quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:54 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit Flugeltje.![]()
![]()
Het topic waar de bijschriften nóg leuker zijn dan de foto'squote:Op vrijdag 18 november 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
We hebben een E, we hebben een X, we hebben een I, we hebben een T
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:55 schreef versabommie het volgende:
we missen gewoon de zuiderlijke zonderlingen![]()
Ik wil haar er graag zo snel mogelijk uit hebben ....misschien na naat ...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, maar ineens vinden veel fokkers haar niet meer zo erg schijnt het.
Allemachtig Day... wat heb je opeens weer een uitspraken. Hoezo is het nou weer geforceerd danquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:55 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik vind vooral Chantal en Lieske heel geforceerd 'feestvieren'.
alles wat vrouwelijk is en ronde vormen heeft ...kost mij m'n slaapquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]of een mooie surinaamse meid in het huis, zo'n rondbillige met mooie borsten
(hey, als we het dan toch hebben over mooie rondde vrouwen, die hebben meestal ook wel soul)
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal weinig voorspel worden. Ik vin het feestje echt het kutste ooit. Je hebt veel vrouwen, een manke waar de vrouwen echt nix mee willen, een sympathieke hadntas (joost) en roels, het poedeltje van Dido ...
de spanning is eraf ...
Kijk dit zijn momenten dat ik Menno en Linda erg mis
Het is een besloten feestquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:56 schreef Black_Orchid het volgende:
Benieuwd waar Roel vanavond weer tegen aan gaat lopen zeiken. De regie zou eigenlijk meteen een agent naar binnen moeten sturen om hem een prent voor openbaar pissen aan te smeren.
De muziek is bijna elke week hetzelfdequote:Op vrijdag 18 november 2005 22:56 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, daarom dacht ik ook dat ze wel echt drank hadden. Ik zie alleen helemaal geen flessen
Ik mis Ralph ook op de feestjes, hij kon zo lekker dansen. En plantjes die moesten douchen.
Nee niet weer dit nr!!!!!!
hebben ze maar 1 cd ofzo
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]of een mooie surinaamse meid in het huis, zo'n rondbillige met mooie borsten
(hey, als we het dan toch hebben over mooie rondde vrouwen, die hebben meestal ook wel soul)
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
alles wat vrouwelijk is en ronde vormen heeft ...kost mij m'n slaap![]()
Ben blij dat ik nu niet verplicht dag en nacht zit te kijken![]()
Nou zeg, Scan. Wis niet dat ik zo'n irritatie bij je opwekte.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig Day... wat heb je opeens weer een uitspraken. Hoezo is het nou weer geforceerd danSoms snap ik echt niets meer van je.
Nathalie en volwassen? Sinds wanneer kijk jij big brother?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:01 schreef MissX het volgende:
wat heeft Nathalie trouwens een afschuwlijk truitje aan. Ik haat volwassen met dat soort opdrukken.
Vaak zijn het juist een beetje sociale outcasts met dat soort Disneykleren op oudere leeftijd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:01 schreef MissX het volgende:
wat heeft Nathalie trouwens een afschuwlijk truitje aan. Ik haat volwassen met dat soort opdrukken.
Geen irritatie hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Nou zeg, Scan. Wis niet dat ik zo'n irritatie bij je opwekte.![]()
Van Rob is het wel geforceerd, denk ik, want dit kan nooit zijn soort muziek zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen irritatie hoor... Ik snap alleen niet waarje het op baseert dat ze geforceerd bezig zijn. Kunnen ze niet gewoon blij zijn met een feestje?
nou zou me niets verbazen als ze dat wordt, als ze het huis uitkomtquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaak zijn het juist een beetje sociale outcasts met dat soort Disneykleren op oudere leeftijd.
Tsja.
Dat zeg ik verplicht vroeg naar bedquote:
Mwahquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie is trouwens wel heel erg geforceerd bezig volgens mij
Bong en Luciano, kom op nou zeg, domino's... En dat durven jullie hier zomaar te posten??quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ben weer terug van D-day
Zo te zien heb ik veel gemist haha!
Goeie muziek zeg!!
ja belachelijk dat ze niet gewoon opspringt en gewoon gaat dansen net als de restquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
en zit ongelooooooflijk asociaal te kouwen met die kouwgom.
Of het is een teken van onvolwassenheid. En aangezien ze ook hele teksten van bepaalde tekenfilms uit haar hoofd kent, heb ik wel zo'n vermoeden welke van de twee juist isquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaak zijn het juist een beetje sociale outcasts met dat soort Disneykleren op oudere leeftijd.
Tsja.
Nou, dan zal ik even een poging doen om het uit te legggen. Beide dames (vooral Chantal) springen altijd op zodra ze muziek horen, huppelen dan 2/3 minuten op en neer en gaan dan vervolgens een beetje quasi vrolijk staan doen, terwijl uit hun houding echt blijkt dat er echt geen sprake is van 'uit je dak gaan'. Dat is wat ik ermee bedoelde, meer niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen irritatie hoor... Ik snap alleen niet waarje het op baseert dat ze geforceerd bezig zijn. Kunnen ze niet gewoon blij zijn met een feestje?
[afbeelding]
Heb je de mus nog gezien?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef luciano het volgende:
Oh gutteguttegut , wat zal ik een hoop gemist hebbenterwijl ik naar 4.321.000 vallende steentjes heb gekeken met een stukje emotie waar BB nog een puntje aan kan zuigen
, .... zo ff 15 seconden gekeken , en ............ ik ben weer bij
![]()
hahahahahaquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:06 schreef Black_Orchid het volgende:
Wow kijk die roel staan swingen als een echte party-animal.
Zeker weten ga maar even langs het tieten topic.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ben weer terug van D-day
Goeie muziek zeg!!
Je hoeft niet eens meer uitquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:07 schreef Estate het volgende:
Stream klinkt trouwens wel erg lekker zo met die muziek![]()
Hij was blij met een dode mus denk ikquote:
Die is dood van het dak gevallen.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:08 schreef SuperMOM het volgende:
En toch vind ik INgrid een heel mooi figuur hebben! Ja ja ze heeft "nep" tieten(wat je trouwens niet zou zeggen, vind ik) en verder gewoon een super figuur! En ze kan dansen
inderdaad klikt het geluid goed wordt misschien gelijk op de stream gezetquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:07 schreef Estate het volgende:
Stream klinkt trouwens wel erg lekker zo met die muziek![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
en zit ongelooooooflijk asociaal te kouwen met die kouwgom.
Ik heb Roel eigenlijk nog nooit enthousiast zien doen tijdens de momenten dat er muziek is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:57 schreef doka het volgende:
Volgens mij vindt Roel er geen hol aan
heyquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ben weer terug van D-day
Goeie muziek zeg!!
Ja klopt, ik hoor de bewoners niet op S1, maar geeft niet dit is beter nu kan je gewoon voluit luisteren!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad klikt het geluid goed wordt misschien gelijk op de stream gezet
Alleen de bewoners zelf nog nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:06 schreef Byker het volgende:
BB heeft zijn werk gedaan.
Iedereen is bijna tegen Natelie
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
hey![]()
En D-day foei die mussen haters![]()
Is geen verdediging hoor. Was ook niet nodig volgens mij. Ik zie er alleen totaal niets geforceerds in.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:07 schreef Day het volgende:
Dus hold your horses, babe. Je hoeft echt niet altijd in de verdediging te springen voor Lieske, hoor!
da;s gewoon nathalie hoorquote:
Nou ik zou van deze muziek ook niet vrolijk worden. Dansen en uitgaan is mijn grote passie. Maar hier zou ik ook lichtelijk chagerijnig van worden en niet op los kunnen gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb Roel eigenlijk nog nooit enthousiast zien doen tijdens de momenten dat er muziek is.
Zal zijn muziek wel niet zijn, maar een feestbeest is het zeker niet![]()
Er zit toch een mooi (half)Surinaamse meid in het huis met ronde billen en mooie borsten?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Dat ze dus niet gaat winnen, met een beetje mazzel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal bewaakt het geld:
[afbeelding]
Je weet het niet... iedereen tipt Joost of Lieske als winnaar... maar het blijft afwachten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat ze dus niet gaat winnen, met een beetje mazzel.
Ik juist welquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou ik zou van deze muziek ook niet vrolijk worden. Dansen en uitgaan is mijn grote passie. Maar hier zou ik ook lichtelijk chagerijnig van worden en niet op los kunnen gaan.
Die heeft geen soul.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef Day het volgende:
Er zit toch een mooi (half)Surinaamse meid in het huis met ronde billen en mooie borsten?![]()
Na de saaie aflevering van vanavondquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je weet het niet... iedereen tipt Joost of Lieske als winnaar... maar het blijft afwachten.
Als je het woord positieve weet te spellen misschien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:13 schreef Byker het volgende:
Een paar positiefe reacties zijn welkom.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:12 schreef frijo het volgende:
Lieske weer met d'r kont te schudden
Geef jij het nog even door aan Hummie, weet zij het ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Na de saaie aflevering van vanavondheb ik besloten dat het Joost wordt.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je het woord positieve weet te spellen misschien.
Day, ik heb je weten te waarderen als een hele lieve leuke spontane posteres...maar je gaat hier zelfs bij mij bepaalde grenzen over die beter niet betreden kunnen wordenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Er zit toch een mooi (half)Surinaamse meid in het huis met ronde billen en mooie borsten?![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Wat sieluuuuuug dat Nathalie niet kan meedansen.
Jaaaa heel zieluggggggquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Wat sieluuuuuug dat Nathalie niet kan meedansen.
Volgende keer, ik bots nog wel eens bijna tegen haar aan als ik op mijn bezemsteel naar huis rijd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geef jij het nog even door aan Hummie, weet zij het ook![]()
Je zit ons niet blij te maken met een dode mus he?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:15 schreef luciano het volgende:
>>>>>>>>>>>>>>>> 4 1 5 5 4 7 6 <<<<<<<<<<<<<<
VierMiljoenÉénhonderdenVijfenvijftigduizendVierhonderdenzesenzeventig fucking steentjes !!!
![]()
![]()
![]()
Just teasing!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day, ik heb je weten te waarderen als een hele lieve leuke spontane posteres...maar je gaat hier zelfs bij mij bepaalde grenzen over die beter niet betreden kunnen worden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:17 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi![]()
Weer maar eens een feestje voor de verandering, voor die grote feestbeesten![]()
Maar waar blijven die (mannelijke) strippers nou?
Dan cap ik stream 3 maarquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef Muerte het volgende:
Als de regie nu maar niet denkt dat ik stream 2 ga cappen en plaatsen, daar trappen we niet in.![]()
Bedankt! Nu Nathalie zelf ook nog buiten beeld graag.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Regie, kan die poot van Nathalie van beeld af? Dat boeit geen hond!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef Muerte het volgende:
Als de regie nu maar niet denkt dat ik stream 2 ga cappen en plaatsen, daar trappen we niet in.![]()
GMTA!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Regie, kan die poot van Nathalie van beeld af? Dat boeit geen hond!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zit ons niet blij te maken met een dode mus he?![]()
Hoi hoi![]()
Weer maar eens een feestje voor de verandering, voor die grote feestbeesten![]()
Inderdaad. Kan iemand daar opheldering over geven?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alleen waar is de alcohol vraag ik me af?
Nou, als mijn vriendinnen en ik (we zijn met z'n 6-en) een meidenavond hebben, lukt het wel,hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:19 schreef ChantalC het volgende:
Leuk he die feestjes met 7 mensen? NOT
Hoi hoiquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:17 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi![]()
Inderdaad... Daarom heb ik ook niet gevoel dat het een feestje is daar...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef Day het volgende:
Nou, als mijn vriendinnen en ik (we zijn met z'n 6-en) een meidenavond hebben, lukt het wel,hoor.
En dat doen we ook gewoon bij 1 van ons thuis.
Maar je kan gewoon bij de feestjes zien dat het geen vrienden zijn.
ze is de enige met een echte taille iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:08 schreef SuperMOM het volgende:
En toch vind ik Ingrid een heel mooi figuur hebben! Ja ja ze heeft "nep" tieten(wat je trouwens niet zou zeggen, vind ik) en verder gewoon een super figuur! En ze kan dansen
Ik heb het ook gezien, en het waren er zoveel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zit ons niet blij te maken met een dode mus he?![]()
Ze hebben WEL alcohol!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
Wel een gare boel dan zonder alc. dan komt het zeker niet los![]()
Hmm...ja dat kon ik niet zienquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
Ze hebben WEL alcohol nl. 3 flessen sterk (alleen niks om mee te mixen)
En Roel heeft al 1,5 fles op...
Dus ze hebben het record weer scherper gesteld... heel goed. Laat die Chinezen daar maar over heen gaanquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:23 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, en het waren er zoveel.
Hoi hoi![]()
Ik zag het een post terug jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hebben WEL alcohol!
Wat gelijk weer een vraag bij me oproep: waarom is een feestje pas een feestje als er alcohol is?
Ik drink zelf geen druppel, maar kan echt goed uit mijn dak gaan!
owwww dan gaat Roel straks vast en zeker zoenen met Lieskequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
Ik vind haar de lelijkstequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vind ik ook al heel BB de mooiste vrouw in het huis
Nou ik vind haar schouderpartij iets té gespierd, beetje mannelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vind ik ook al heel BB de mooiste vrouw in het huis
Ah, thanxquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
En dan hebben we het nog niet over die lege ietwat autistische blik die ze in haar ogen heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind haar schouderpartij iets té gespierd, beetje mannelijk
Hmm...ze kan heel goed haar emoties en gevoelens verbergen dus is meer tactiekquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over die lege ietwat autitische blik die ze in haar ogen heeft.
Doe anders ook nog even mee op de pollquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:27 schreef jessie het volgende:
De lelijkste vind ik Nathalie en de mooiste Lieske
Verschilt onze smaak voor vrouwenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind haar de lelijkste... Vind zelfs Chantal mooier.
Heeft ze die dan, emoties en gevoelens?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ze kan heel goed haar emoties en gevoelens verbergen dus is meer tactiek
Ik heb wel gedronken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag het een post terug ja
Zelf kan ik ook wel los gaan zonder alc. maar met is toch beterMoeilijk uit te leggen aan iemand die niet drinkt denk ik
![]()
ik kan die L*L niet meer aanhoren....quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:19 schreef Byker het volgende:
Rob voeld zich wel heel erg zeker zonder nominatie.
Gedaan, ik steun je hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe anders ook nog even mee op de poll
[POLL] Mooiste vrouw en Mooiste man lijstjes...
Idd, die zijn zometeen allemaal weer te bedquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
helaas wel gelijk valt de boel weer stil.
Ten einde?! We moeten nog een hele maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, die zijn zometeen allemaal weer te bed
ergens niet erg dat BB ten einde loopt, het word er niet spannender op iig
5 weken zelfs.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ten einde?! We moeten nog een hele maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik bedoel met ten einde dat we het grootste gedeelte erop hebben zittenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ten einde?! We moeten nog een hele maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik het goed begrepen heb is dat door BB ingenomen en krijgt hij het later gewoon terugquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:33 schreef Byker het volgende:
Hoe is het eigenlijks met Roel zijn geld afgelopen.
Over de schutting gegooid, opgevangen door een stel Fokkers en nu zijn we de buit aan het verdelen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:33 schreef Byker het volgende:
Hoe is het eigenlijks met Roel zijn geld afgelopen.
Nou, anders jij wel bedankt! Ik riep dat in het begin van BB ook al, maar iedereen was anti-Ingrid. Manwijf, neptieten en ze zou de transseksueel zijn etcquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:31 schreef SuperMOM het volgende:
Thnxxxx Flugeltje, Milagro en Isabeau dat jullie het eens zijn met mijn Ingrid-analyse![]()
Ik heb het ook alleen over haar figuur hequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over die lege ietwat autistische blik die ze in haar ogen heeft.
De boel slibt steeds meer dicht (zeker na het vertrek van Linda, Menno etc) en dus word het steeds saaier imhoquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:35 schreef frijo het volgende:
is iedereen nu al ingekakt?? wat is dat nou mensen!! we leven in de ECHTE wereld hoor.
HALLO WAKKER BLIJVEN! ZIJN JULLIE ER NOG!
Graag. Wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En hoe cap je je zo snel ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:38 schreef frijo het volgende:
SCANMAN kun je mij eens vertellen hoe je die beelden invoegd?
Chantalquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:38 schreef Byker het volgende:
Wat is Cantal stil.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:39 schreef Day het volgende:
Effe off-topic mensen!
Ik wil een nieuwe avatar, ben het brave engeltje even zat.
Maar het lukt me niet om mijn nieuwe foto kleiner te krijgen.![]()
Iemand ervaring ermee?
Gebruik Irfanview daar gaat het vrij makkelijk meequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:39 schreef Day het volgende:
Effe off-topic mensen!
Ik wil een nieuwe avatar, ben het brave engeltje even zat.
Maar het lukt me niet om mijn nieuwe foto kleiner te krijgen.![]()
Iemand ervaring ermee?
love is happy and unhappy, love is warm and cold, love is simple and complex,; love is joy and pain and love SUFFOCATES you.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:35 schreef F4iTH het volgende:
Mag Rob even vol in beeld, ik wil weten wat er precies op z'n shirt staat
Love is happy and unhappy
Love is warm and cold
Love is simple and complicated
.....
De rest kan ik niet lezen...frustrerend
Tja, nog vijf weken hier rondhangen, ik kom nergens meer aan toe. Kun jij:quote:
Leuke caps, staat ze goed op.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je het gelezen of ken je hem gewoon ergens van?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
love is happy and unhappy, love is warm and cold, love is simple and complex,; love is joy and pain and love SUFFOCATES you.
Eventje maar, voor de afwisseling.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]hoe bedoel je weg engeltje?? neee!!
scanman, waarom ben je nou uit de servival gegaan. Ik had je zo graag naar de top willen spammen stemmen voor je Lieske capsquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van mij welquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:45 schreef Day het volgende:
[..]
Eventje maar, voor de afwisseling.
Mag het, please?
Bedankt! Maar ik had geen zin meer om van BB5 een wedstrijd te maken eigenlijk. Laat mij maar lekker de streams volgens en berichten over de bewoners plaatsen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:45 schreef doka het volgende:
[..]
scanman, waarom ben je nou uit de servival gegaan. Ik had je zo graag naar de top willen spammen stemmen voor je Lieske caps![]()
Dat moet ik dan gaan installeren. Kan het niet in PS of Paint?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gebruik Irfanview daar gaat het vrij makkelijk mee
Ik heb niet zoveel ervaring met die programma's, maar Irfanview vind ik althans erg makkelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Dat moet ik dan gaan installeren. Kan het niet in PS of Paint?
Oke, jouw keus natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedankt! Maar ik had geen zin meer om van BB5 een wedstrijd te maken eigenlijk. Laat mij maar lekker de streams volgens en berichten over de bewoners plaatsen.
Zij balenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft een soort vibrerende eend gekocht maar heeft niet door dat het voor zelfbevrediging is bedoeld?
Ik heb geen flauw idee, maar het vibreert behoorlijk. Dus je kunt het wel daarvoor gebruiken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zij balen
Maar ik zit nu ook te kijken, maar waar is het wel voor eigenlijk
Naakt douchen na het vla worstelen levert haar weer een hoop punten op.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske scoort punten met haar mooie lingerie in de nominatieweek.
Zij toch blijquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar het vibreert behoorlijk. Dus je kunt het wel daarvoor gebruiken.
Jammerquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Naakt douchen na het vla worstelen levert haar weer een hoop punten op.
Alleen wordt dit nooit op de tv getoond.
Morgen maar even aan flugeltje vragen die heeft ervaring met de eend.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar het vibreert behoorlijk. Dus je kunt het wel daarvoor gebruiken.
Uiteindelijk trekt Dido iedereen kapot.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft handboeien, maar Nathalie zegt dat ze die ook ooit gebruikt heeft en zo kapot trok
[afbeelding]
Rob gaat gelijk bellenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Is bb wanhopig geworden dat er helemaal geen sex in het huis komt? Dat ze de blote borsten niet meer censureren en de dames maar gewoon sex toys geven?
Het was van zeer tijdelijke aard.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Is bb wanhopig geworden dat er helemaal geen sex in het huis komt? Dat ze de blote borsten niet meer censureren en de dames maar gewoon sex toys geven?
Kan die beter luiers bestellen en wat extra voor als Roel gaat zuipenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
vuilniszakken omdat de dames ongesteld zijn
Even gezocht via googlequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Heb je het gelezen of ken je hem gewoon ergens van?
I.i.g. Geweldig. Dankje
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan die beter luiers bestellen en wat extra voor als Roel gaat zuipen![]()
[..]
Euhmmm das echt wel een vibrator hoor!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pakweg twaalf minuten, zestien seconden, drietiende.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:04 schreef odie22 het volgende:
Hahaha die Lieske , gaat er nu maar bij zitten bij het tanden poetsen
[..]
Die ligt naast de musquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:07 schreef odie22 het volgende:
Waar is muis ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |