quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:17 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi![]()
Weer maar eens een feestje voor de verandering, voor die grote feestbeesten![]()
Maar waar blijven die (mannelijke) strippers nou?
Dan cap ik stream 3 maarquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef Muerte het volgende:
Als de regie nu maar niet denkt dat ik stream 2 ga cappen en plaatsen, daar trappen we niet in.![]()
Bedankt! Nu Nathalie zelf ook nog buiten beeld graag.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Regie, kan die poot van Nathalie van beeld af? Dat boeit geen hond!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef Muerte het volgende:
Als de regie nu maar niet denkt dat ik stream 2 ga cappen en plaatsen, daar trappen we niet in.![]()
GMTA!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Regie, kan die poot van Nathalie van beeld af? Dat boeit geen hond!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zit ons niet blij te maken met een dode mus he?![]()
Hoi hoi![]()
Weer maar eens een feestje voor de verandering, voor die grote feestbeesten![]()
Inderdaad. Kan iemand daar opheldering over geven?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alleen waar is de alcohol vraag ik me af?
Nou, als mijn vriendinnen en ik (we zijn met z'n 6-en) een meidenavond hebben, lukt het wel,hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:19 schreef ChantalC het volgende:
Leuk he die feestjes met 7 mensen? NOT
Hoi hoiquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:17 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi![]()
Inderdaad... Daarom heb ik ook niet gevoel dat het een feestje is daar...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef Day het volgende:
Nou, als mijn vriendinnen en ik (we zijn met z'n 6-en) een meidenavond hebben, lukt het wel,hoor.
En dat doen we ook gewoon bij 1 van ons thuis.
Maar je kan gewoon bij de feestjes zien dat het geen vrienden zijn.
ze is de enige met een echte taille iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:08 schreef SuperMOM het volgende:
En toch vind ik Ingrid een heel mooi figuur hebben! Ja ja ze heeft "nep" tieten(wat je trouwens niet zou zeggen, vind ik) en verder gewoon een super figuur! En ze kan dansen
Ik heb het ook gezien, en het waren er zoveel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zit ons niet blij te maken met een dode mus he?![]()
Ze hebben WEL alcohol!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
Wel een gare boel dan zonder alc. dan komt het zeker niet los![]()
Hmm...ja dat kon ik niet zienquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
Ze hebben WEL alcohol nl. 3 flessen sterk (alleen niks om mee te mixen)
En Roel heeft al 1,5 fles op...
Dus ze hebben het record weer scherper gesteld... heel goed. Laat die Chinezen daar maar over heen gaanquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:23 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, en het waren er zoveel.
Hoi hoi![]()
Ik zag het een post terug jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hebben WEL alcohol!
Wat gelijk weer een vraag bij me oproep: waarom is een feestje pas een feestje als er alcohol is?
Ik drink zelf geen druppel, maar kan echt goed uit mijn dak gaan!
owwww dan gaat Roel straks vast en zeker zoenen met Lieskequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
Ik vind haar de lelijkstequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vind ik ook al heel BB de mooiste vrouw in het huis
Nou ik vind haar schouderpartij iets té gespierd, beetje mannelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vind ik ook al heel BB de mooiste vrouw in het huis
Ah, thanxquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
En dan hebben we het nog niet over die lege ietwat autistische blik die ze in haar ogen heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind haar schouderpartij iets té gespierd, beetje mannelijk
Hmm...ze kan heel goed haar emoties en gevoelens verbergen dus is meer tactiekquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over die lege ietwat autitische blik die ze in haar ogen heeft.
Doe anders ook nog even mee op de pollquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:27 schreef jessie het volgende:
De lelijkste vind ik Nathalie en de mooiste Lieske
Verschilt onze smaak voor vrouwenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind haar de lelijkste... Vind zelfs Chantal mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |