Die is dood van het dak gevallen.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:08 schreef SuperMOM het volgende:
En toch vind ik INgrid een heel mooi figuur hebben! Ja ja ze heeft "nep" tieten(wat je trouwens niet zou zeggen, vind ik) en verder gewoon een super figuur! En ze kan dansen
inderdaad klikt het geluid goed wordt misschien gelijk op de stream gezetquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:07 schreef Estate het volgende:
Stream klinkt trouwens wel erg lekker zo met die muziek![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie is trouwens wel heel erg geforceerd bezig volgens mij
en zit ongelooooooflijk asociaal te kouwen met die kouwgom.
Ik heb Roel eigenlijk nog nooit enthousiast zien doen tijdens de momenten dat er muziek is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:57 schreef doka het volgende:
Volgens mij vindt Roel er geen hol aan
heyquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ben weer terug van D-day
Zo te zien heb ik veel gemist haha!
Goeie muziek zeg!!
Ja klopt, ik hoor de bewoners niet op S1, maar geeft niet dit is beter nu kan je gewoon voluit luisteren!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad klikt het geluid goed wordt misschien gelijk op de stream gezet
Alleen de bewoners zelf nog nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:06 schreef Byker het volgende:
BB heeft zijn werk gedaan.
Iedereen is bijna tegen Natelie
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
hey![]()
En D-day foei die mussen haters![]()
Is geen verdediging hoor. Was ook niet nodig volgens mij. Ik zie er alleen totaal niets geforceerds in.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:07 schreef Day het volgende:
Dus hold your horses, babe. Je hoeft echt niet altijd in de verdediging te springen voor Lieske, hoor!
da;s gewoon nathalie hoorquote:
Nou ik zou van deze muziek ook niet vrolijk worden. Dansen en uitgaan is mijn grote passie. Maar hier zou ik ook lichtelijk chagerijnig van worden en niet op los kunnen gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb Roel eigenlijk nog nooit enthousiast zien doen tijdens de momenten dat er muziek is.
Zal zijn muziek wel niet zijn, maar een feestbeest is het zeker niet![]()
Er zit toch een mooi (half)Surinaamse meid in het huis met ronde billen en mooie borsten?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]of een mooie surinaamse meid in het huis, zo'n rondbillige met mooie borsten
(hey, als we het dan toch hebben over mooie rondde vrouwen, die hebben meestal ook wel soul)
Dat ze dus niet gaat winnen, met een beetje mazzel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal bewaakt het geld:
[afbeelding]
Je weet het niet... iedereen tipt Joost of Lieske als winnaar... maar het blijft afwachten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat ze dus niet gaat winnen, met een beetje mazzel.
Ik juist welquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou ik zou van deze muziek ook niet vrolijk worden. Dansen en uitgaan is mijn grote passie. Maar hier zou ik ook lichtelijk chagerijnig van worden en niet op los kunnen gaan.
Die heeft geen soul.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef Day het volgende:
Er zit toch een mooi (half)Surinaamse meid in het huis met ronde billen en mooie borsten?![]()
Na de saaie aflevering van vanavondquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je weet het niet... iedereen tipt Joost of Lieske als winnaar... maar het blijft afwachten.
Als je het woord positieve weet te spellen misschien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:13 schreef Byker het volgende:
Een paar positiefe reacties zijn welkom.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:12 schreef frijo het volgende:
Lieske weer met d'r kont te schudden
Geef jij het nog even door aan Hummie, weet zij het ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Na de saaie aflevering van vanavondheb ik besloten dat het Joost wordt.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je het woord positieve weet te spellen misschien.
Day, ik heb je weten te waarderen als een hele lieve leuke spontane posteres...maar je gaat hier zelfs bij mij bepaalde grenzen over die beter niet betreden kunnen wordenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Er zit toch een mooi (half)Surinaamse meid in het huis met ronde billen en mooie borsten?![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Wat sieluuuuuug dat Nathalie niet kan meedansen.
Jaaaa heel zieluggggggquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Wat sieluuuuuug dat Nathalie niet kan meedansen.
Volgende keer, ik bots nog wel eens bijna tegen haar aan als ik op mijn bezemsteel naar huis rijd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geef jij het nog even door aan Hummie, weet zij het ook![]()
Je zit ons niet blij te maken met een dode mus he?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:15 schreef luciano het volgende:
>>>>>>>>>>>>>>>> 4 1 5 5 4 7 6 <<<<<<<<<<<<<<
VierMiljoenÉénhonderdenVijfenvijftigduizendVierhonderdenzesenzeventig fucking steentjes !!!
![]()
![]()
![]()
Just teasing!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day, ik heb je weten te waarderen als een hele lieve leuke spontane posteres...maar je gaat hier zelfs bij mij bepaalde grenzen over die beter niet betreden kunnen worden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:17 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi![]()
Weer maar eens een feestje voor de verandering, voor die grote feestbeesten![]()
Maar waar blijven die (mannelijke) strippers nou?
Dan cap ik stream 3 maarquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef Muerte het volgende:
Als de regie nu maar niet denkt dat ik stream 2 ga cappen en plaatsen, daar trappen we niet in.![]()
Bedankt! Nu Nathalie zelf ook nog buiten beeld graag.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Regie, kan die poot van Nathalie van beeld af? Dat boeit geen hond!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef Muerte het volgende:
Als de regie nu maar niet denkt dat ik stream 2 ga cappen en plaatsen, daar trappen we niet in.![]()
GMTA!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Regie, kan die poot van Nathalie van beeld af? Dat boeit geen hond!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zit ons niet blij te maken met een dode mus he?![]()
Hoi hoi![]()
Weer maar eens een feestje voor de verandering, voor die grote feestbeesten![]()
Inderdaad. Kan iemand daar opheldering over geven?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alleen waar is de alcohol vraag ik me af?
Nou, als mijn vriendinnen en ik (we zijn met z'n 6-en) een meidenavond hebben, lukt het wel,hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:19 schreef ChantalC het volgende:
Leuk he die feestjes met 7 mensen? NOT
Hoi hoiquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:17 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi![]()
Inderdaad... Daarom heb ik ook niet gevoel dat het een feestje is daar...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef Day het volgende:
Nou, als mijn vriendinnen en ik (we zijn met z'n 6-en) een meidenavond hebben, lukt het wel,hoor.
En dat doen we ook gewoon bij 1 van ons thuis.
Maar je kan gewoon bij de feestjes zien dat het geen vrienden zijn.
ze is de enige met een echte taille iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:08 schreef SuperMOM het volgende:
En toch vind ik Ingrid een heel mooi figuur hebben! Ja ja ze heeft "nep" tieten(wat je trouwens niet zou zeggen, vind ik) en verder gewoon een super figuur! En ze kan dansen
Ik heb het ook gezien, en het waren er zoveel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zit ons niet blij te maken met een dode mus he?![]()
Ze hebben WEL alcohol!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
Wel een gare boel dan zonder alc. dan komt het zeker niet los![]()
Hmm...ja dat kon ik niet zienquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
Ze hebben WEL alcohol nl. 3 flessen sterk (alleen niks om mee te mixen)
En Roel heeft al 1,5 fles op...
Dus ze hebben het record weer scherper gesteld... heel goed. Laat die Chinezen daar maar over heen gaanquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:23 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, en het waren er zoveel.
Hoi hoi![]()
Ik zag het een post terug jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hebben WEL alcohol!
Wat gelijk weer een vraag bij me oproep: waarom is een feestje pas een feestje als er alcohol is?
Ik drink zelf geen druppel, maar kan echt goed uit mijn dak gaan!
owwww dan gaat Roel straks vast en zeker zoenen met Lieskequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
Ik vind haar de lelijkstequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vind ik ook al heel BB de mooiste vrouw in het huis
Nou ik vind haar schouderpartij iets té gespierd, beetje mannelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vind ik ook al heel BB de mooiste vrouw in het huis
Ah, thanxquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef farceman het volgende:
En dan hebben we het nog niet over die lege ietwat autistische blik die ze in haar ogen heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind haar schouderpartij iets té gespierd, beetje mannelijk
Hmm...ze kan heel goed haar emoties en gevoelens verbergen dus is meer tactiekquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over die lege ietwat autitische blik die ze in haar ogen heeft.
Doe anders ook nog even mee op de pollquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:27 schreef jessie het volgende:
De lelijkste vind ik Nathalie en de mooiste Lieske
Verschilt onze smaak voor vrouwenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind haar de lelijkste... Vind zelfs Chantal mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |