nou zou me niets verbazen als ze dat wordt, als ze het huis uitkomtquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaak zijn het juist een beetje sociale outcasts met dat soort Disneykleren op oudere leeftijd.
Tsja.
Dat zeg ik verplicht vroeg naar bedquote:
Mwahquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie is trouwens wel heel erg geforceerd bezig volgens mij
Bong en Luciano, kom op nou zeg, domino's... En dat durven jullie hier zomaar te posten??quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ben weer terug van D-day
Zo te zien heb ik veel gemist haha!
Goeie muziek zeg!!
ja belachelijk dat ze niet gewoon opspringt en gewoon gaat dansen net als de restquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie is trouwens wel heel erg geforceerd bezig volgens mij
en zit ongelooooooflijk asociaal te kouwen met die kouwgom.
Of het is een teken van onvolwassenheid. En aangezien ze ook hele teksten van bepaalde tekenfilms uit haar hoofd kent, heb ik wel zo'n vermoeden welke van de twee juist isquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaak zijn het juist een beetje sociale outcasts met dat soort Disneykleren op oudere leeftijd.
Tsja.
Nou, dan zal ik even een poging doen om het uit te legggen. Beide dames (vooral Chantal) springen altijd op zodra ze muziek horen, huppelen dan 2/3 minuten op en neer en gaan dan vervolgens een beetje quasi vrolijk staan doen, terwijl uit hun houding echt blijkt dat er echt geen sprake is van 'uit je dak gaan'. Dat is wat ik ermee bedoelde, meer niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen irritatie hoor... Ik snap alleen niet waarje het op baseert dat ze geforceerd bezig zijn. Kunnen ze niet gewoon blij zijn met een feestje?
[afbeelding]
Heb je de mus nog gezien?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef luciano het volgende:
Oh gutteguttegut , wat zal ik een hoop gemist hebbenterwijl ik naar 4.321.000 vallende steentjes heb gekeken met een stukje emotie waar BB nog een puntje aan kan zuigen
, .... zo ff 15 seconden gekeken , en ............ ik ben weer bij
![]()
hahahahahaquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:06 schreef Black_Orchid het volgende:
Wow kijk die roel staan swingen als een echte party-animal.
Zeker weten ga maar even langs het tieten topic.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ben weer terug van D-day
Zo te zien heb ik veel gemist haha!
Goeie muziek zeg!!
Je hoeft niet eens meer uitquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:07 schreef Estate het volgende:
Stream klinkt trouwens wel erg lekker zo met die muziek![]()
Hij was blij met een dode mus denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |