Heb je het gelezen of ken je hem gewoon ergens van?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
love is happy and unhappy, love is warm and cold, love is simple and complex,; love is joy and pain and love SUFFOCATES you.
Eventje maar, voor de afwisseling.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]hoe bedoel je weg engeltje?? neee!!
scanman, waarom ben je nou uit de servival gegaan. Ik had je zo graag naar de top willen spammen stemmen voor je Lieske capsquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van mij welquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:45 schreef Day het volgende:
[..]
Eventje maar, voor de afwisseling.
Mag het, please?
Bedankt! Maar ik had geen zin meer om van BB5 een wedstrijd te maken eigenlijk. Laat mij maar lekker de streams volgens en berichten over de bewoners plaatsen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:45 schreef doka het volgende:
[..]
scanman, waarom ben je nou uit de servival gegaan. Ik had je zo graag naar de top willen spammen stemmen voor je Lieske caps![]()
Dat moet ik dan gaan installeren. Kan het niet in PS of Paint?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gebruik Irfanview daar gaat het vrij makkelijk mee
Ik heb niet zoveel ervaring met die programma's, maar Irfanview vind ik althans erg makkelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Dat moet ik dan gaan installeren. Kan het niet in PS of Paint?
Oke, jouw keus natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedankt! Maar ik had geen zin meer om van BB5 een wedstrijd te maken eigenlijk. Laat mij maar lekker de streams volgens en berichten over de bewoners plaatsen.
Zij balenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft een soort vibrerende eend gekocht maar heeft niet door dat het voor zelfbevrediging is bedoeld?
Ik heb geen flauw idee, maar het vibreert behoorlijk. Dus je kunt het wel daarvoor gebruiken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zij balen
Maar ik zit nu ook te kijken, maar waar is het wel voor eigenlijk
Naakt douchen na het vla worstelen levert haar weer een hoop punten op.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske scoort punten met haar mooie lingerie in de nominatieweek.
Zij toch blijquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar het vibreert behoorlijk. Dus je kunt het wel daarvoor gebruiken.
Jammerquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Naakt douchen na het vla worstelen levert haar weer een hoop punten op.
Alleen wordt dit nooit op de tv getoond.
Morgen maar even aan flugeltje vragen die heeft ervaring met de eend.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar het vibreert behoorlijk. Dus je kunt het wel daarvoor gebruiken.
Uiteindelijk trekt Dido iedereen kapot.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft handboeien, maar Nathalie zegt dat ze die ook ooit gebruikt heeft en zo kapot trok
[afbeelding]
Rob gaat gelijk bellenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Is bb wanhopig geworden dat er helemaal geen sex in het huis komt? Dat ze de blote borsten niet meer censureren en de dames maar gewoon sex toys geven?
Het was van zeer tijdelijke aard.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Is bb wanhopig geworden dat er helemaal geen sex in het huis komt? Dat ze de blote borsten niet meer censureren en de dames maar gewoon sex toys geven?
Kan die beter luiers bestellen en wat extra voor als Roel gaat zuipenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
vuilniszakken omdat de dames ongesteld zijn
Even gezocht via googlequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Heb je het gelezen of ken je hem gewoon ergens van?
I.i.g. Geweldig. Dankje
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan die beter luiers bestellen en wat extra voor als Roel gaat zuipen![]()
[..]
Euhmmm das echt wel een vibrator hoor!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pakweg twaalf minuten, zestien seconden, drietiende.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:04 schreef odie22 het volgende:
Hahaha die Lieske , gaat er nu maar bij zitten bij het tanden poetsen
[..]
Die ligt naast de musquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:07 schreef odie22 het volgende:
Waar is muis ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |