Heeft ze die dan, emoties en gevoelens?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ze kan heel goed haar emoties en gevoelens verbergen dus is meer tactiek
Ik heb wel gedronken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag het een post terug ja
Zelf kan ik ook wel los gaan zonder alc. maar met is toch beterMoeilijk uit te leggen aan iemand die niet drinkt denk ik
![]()
ik kan die L*L niet meer aanhoren....quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:19 schreef Byker het volgende:
Rob voeld zich wel heel erg zeker zonder nominatie.
Gedaan, ik steun je hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe anders ook nog even mee op de poll
[POLL] Mooiste vrouw en Mooiste man lijstjes...
Idd, die zijn zometeen allemaal weer te bedquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
helaas wel gelijk valt de boel weer stil.
Ten einde?! We moeten nog een hele maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, die zijn zometeen allemaal weer te bed
ergens niet erg dat BB ten einde loopt, het word er niet spannender op iig
5 weken zelfs.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ten einde?! We moeten nog een hele maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik bedoel met ten einde dat we het grootste gedeelte erop hebben zittenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ten einde?! We moeten nog een hele maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik het goed begrepen heb is dat door BB ingenomen en krijgt hij het later gewoon terugquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:33 schreef Byker het volgende:
Hoe is het eigenlijks met Roel zijn geld afgelopen.
Over de schutting gegooid, opgevangen door een stel Fokkers en nu zijn we de buit aan het verdelen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:33 schreef Byker het volgende:
Hoe is het eigenlijks met Roel zijn geld afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |