Nou, anders jij wel bedankt! Ik riep dat in het begin van BB ook al, maar iedereen was anti-Ingrid. Manwijf, neptieten en ze zou de transseksueel zijn etcquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:31 schreef SuperMOM het volgende:
Thnxxxx Flugeltje, Milagro en Isabeau dat jullie het eens zijn met mijn Ingrid-analyse![]()
Ik heb het ook alleen over haar figuur hequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over die lege ietwat autistische blik die ze in haar ogen heeft.
De boel slibt steeds meer dicht (zeker na het vertrek van Linda, Menno etc) en dus word het steeds saaier imhoquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:35 schreef frijo het volgende:
is iedereen nu al ingekakt?? wat is dat nou mensen!! we leven in de ECHTE wereld hoor.
HALLO WAKKER BLIJVEN! ZIJN JULLIE ER NOG!
Graag. Wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En hoe cap je je zo snel ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:38 schreef frijo het volgende:
SCANMAN kun je mij eens vertellen hoe je die beelden invoegd?
Chantalquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:38 schreef Byker het volgende:
Wat is Cantal stil.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:39 schreef Day het volgende:
Effe off-topic mensen!
Ik wil een nieuwe avatar, ben het brave engeltje even zat.
Maar het lukt me niet om mijn nieuwe foto kleiner te krijgen.![]()
Iemand ervaring ermee?
Gebruik Irfanview daar gaat het vrij makkelijk meequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:39 schreef Day het volgende:
Effe off-topic mensen!
Ik wil een nieuwe avatar, ben het brave engeltje even zat.
Maar het lukt me niet om mijn nieuwe foto kleiner te krijgen.![]()
Iemand ervaring ermee?
love is happy and unhappy, love is warm and cold, love is simple and complex,; love is joy and pain and love SUFFOCATES you.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:35 schreef F4iTH het volgende:
Mag Rob even vol in beeld, ik wil weten wat er precies op z'n shirt staat
Love is happy and unhappy
Love is warm and cold
Love is simple and complicated
.....
De rest kan ik niet lezen...frustrerend
Tja, nog vijf weken hier rondhangen, ik kom nergens meer aan toe. Kun jij:quote:
Leuke caps, staat ze goed op.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |