abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32394995
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Generaliseer niet zo Niet alle moordenaars van moordenaars lossen alleen maar problemen op. Bijvoorbeeld zij die naast moordenaars vermoorden ook oude dametjes plagen.
: Generaliseer niet zo Niet alle moordenaars van moordenaars die ook oude dametjes plagen zijn een probleem. Bijvoorbeeld moordenaars die de oude dametjes plagen omdat ze in een sociaal-economische achterstand leven.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32395009
quote:
Congressman Murtha is a respected veteran and politician who has a record of supporting a strong America. So it is baffling that he is endorsing the policy positions of Michael Moore and the extreme liberal wing of the Democratic party. The eve of an historic democratic election in Iraq is not the time to surrender to the terrorists. After seeing his statement, we remain baffled--nowhere does he explain how retreating from Iraq makes America safer.
Je kunt je toch niet voorstellen dat een regering in een beschaafd land zich zo gedraagt?
pi_32395162
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:57 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

: Generaliseer niet zo Niet alle moordenaars van moordenaars die ook oude dametjes plagen zijn een probleem. Bijvoorbeeld moordenaars die de oude dametjes plagen omdat ze in een sociaal-economische achterstand leven.
Waar.zeg.ik.dat? Dat de dametjes pestende moordenaars een probleem vormen, laat stáán dat alle dametjespestendemoordenaarsvanmoordenaars een probleem vormen? Bron? Citaat?

Ik generaliseer nóóit, wilt u dat wel even in uw oren knopen, ja? Nooit!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:04:36 #204
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32395169
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:47 schreef RichardQuest het volgende:
'Criminele Antillianen hét probleem in Rotterdam'

Volgens mij zijn alle criminelen een probleem...
Marco Pastors (LR) moest weg.... en nu neemt Leonard Geluk (CDA) het stokje over.
Er mogen geen slechte dingen gezegd worden over moslims maar wel over antillianen.

Suggestieve bevoogding noem ik zo iets.
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:04:37 #205
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32395171
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je kunt je toch niet voorstellen dat een regering in een beschaafd land zich zo gedraagt?
??
Ik begrijp je niet.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:05:40 #206
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32395206
Iedereen is het probleem!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32395224
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:04 schreef George-Butters het volgende:

[..]

??
Ik begrijp je niet.
Dat is het antwoord van het Witte Huis op een voorstel van een Democraat om op gepaste wijze uiteindelijk Irak te verlaten.
pi_32395305
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef George-Butters het volgende:
Iedereen is het probleem!
Je doet het gewoon weer he! Foei!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32395314
,

[ Bericht 99% gewijzigd door RichardQuest op 19-11-2005 12:13:14 ]
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:12:14 #210
89730 Drugshond
pi_32395361
Ziezo... ik heb weer genoeg materiaal om een floating, middeleeuws, perzisch muziek compilatie samen te stellen.

• VAS / Niyaz / Azam Ali
  • Axom of Choice
  • Stellerama
  • Dead Can Dance / Lisa Gerrad

Noem het maar een yoga CD.
  •   zaterdag 19 november 2005 @ 12:14:09 #211
    89730 Drugshond
      zaterdag 19 november 2005 @ 12:14:30 #212
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32395426
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 12:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Je doet het gewoon weer he! [afbeelding] Foei!
    oeps

Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zaterdag 19 november 2005 @ 12:15:20 #213
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32395441
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is het antwoord van het Witte Huis op een voorstel van een Democraat om op gepaste wijze uiteindelijk Irak te verlaten.
    In Nederland krijgen we ook steeds meer dit probleem. Er wordt veel te veel in retoriek gesproken.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zaterdag 19 november 2005 @ 12:18:29 #214
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_32395505
    Ik generaliseer nooit; ik sabel liever een individu neer met persoonlijke aanvallen.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
      zaterdag 19 november 2005 @ 12:22:33 #215
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_32395607
    PIJN!!!
    pi_32395659
    .
    pi_32395720
    Hoi Sidekick.
      zaterdag 19 november 2005 @ 12:28:01 #218
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32395750
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 12:22 schreef Sidekick het volgende:
    PIJN!!!
    Pijn?
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zaterdag 19 november 2005 @ 12:30:38 #219
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_32395824
    Hoi Monidique. Hoe is het met de zelfwalging?
      zaterdag 19 november 2005 @ 12:30:52 #220
    89730 Drugshond
      zaterdag 19 november 2005 @ 12:34:16 #221
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_32395927
    Buikpijn.
    pi_32395952
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef Sidekick het volgende:
    Hoi Monidique. Hoe is het met de zelfwalging?
    Valt wel mee.
      zaterdag 19 november 2005 @ 12:46:39 #223
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32396279
    quote:
    Softdrugsbeleid wordt sluipenderwijs strenger

Het softdrugsbeleid staat onder druk. Justitie en politie treden vaker op tegen blowen in het openbaar. Soms wordt de geur van een joint aangemerkt als overlast.

DEN HAAG, 19 NOV. Het softdrugsbeleid in Nederland slingert al jaren heen en weer tussen de politieke wensen tot verdere liberalisering en juist verdere inperking. De voorstanders van een liberaler drugsbeleid krijgen meer tegenwind, zo blijkt de afgelopen maanden regelmatig in de praktijk, maar ook in de politiek. Sluipenderwijs lijkt het drugsbeleid in Nederland strenger te worden.

Zo bepleitte de VVD-fractie in de Tweede Kamer afgelopen week het bestraffen van burgers die in het park of op straat een joint roken, net als in geval van publieke dronkenschap of het aan de mond zetten van een fles whisky. Al was het maar wegens de penetrante geur en de verloedering van het straatbeeld, luidde de argumentatie.

In de praktijk geeft het openbaar ministerie al invulling aan die wens, zoals het parket in Haarlem in augustus tijdens grote dansfestivals als Mysteryland of Dance Valley. Hoewel volgens de officiële richtlijnen het bezit van vijf gram softdrugs - voor eigen gebruik - wordt getolereerd, besloot justitie bij de toegang alle drugs in beslag te nemen. Justitie wilde daarmee ,,discussies aan de poort'' met festivalbezoekers voorkomen over de vraag wat bij een meerdaags festival moet worden verstaan onder gebruikershoeveelheden.

Dat was onlangs tenminste de uitleg van de Haarlemse hoofdofficier Steensma aan burgemeester Hertog van Haarlemmermeer, nadat Hertog hem in een persoonlijke brief om opheldering had gevraagd over deze verscherping van het drugsbeleid tijdens 'Mysteryland' op zijn grondgebied. ,,Dit beleid is in strijd met de algemene richtlijnen van het openbaar ministerie die bepalen dat het is toegestaan om gebruikershoeveelheden softdrugs in bezit te hebben'', schreef Hertog. Bovendien was hij tevoren niet door justitie op de hoogte gesteld van het verscherpte drugsbeleid, tot zijn ergernis, omdat een burgemeester verantwoordelijk is voor de openbare orde en er rellen hadden kunnen uitbreken als gevolg van het nieuwe beleid.

Maar volgens hoofdofficier Steensma is een dergelijke afwijking van landelijk beleid ,,volstrekt legitiem'' wanneer ,,bijzondere (lokale) omstandigheden daarom vragen'', schreef hij terug. Een woordvoerder van het college van procureurs-generaal bevestigt die opvatting. ,,In combinatie met bepalingen in de plaatselijke politieverordeningen kunnen die richtlijnen ook lokaal worden vertaald. Dan krijgt het begrip 'overlast' zijn eigen lokale vertaling. Ook bijvoorbeeld stankoverlast kan dan een overweging zijn om op te treden.''

Zo proberen politie en justitie in Dordrecht het blowen in publieke ruimten te beperken, bijvoorbeeld in parken. Maar daar stuitte justitie recentelijk op de juridische grenzen van het landelijke gedoogbeleid. Een student die was geverbaliseerd omdat hij in een park een joint zou hebben gerookt kreeg van de rechter gelijk omdat de betrokken agenten in hun verbaal onvoldoende hadden aangegeven wat de overlast was geweest die hij zou hebben veroorzaakt. ,,De verbalisant moet inzichtelijk maken dat het gebruik van softdrugs op dat moment en op die plaats als hinderlijk wordt ervaren'', meende de rechter. In een reactie op dat vonnis gaf het college van procureurs-generaal vervolgens aan dat er weliswaar kan worden opgetreden tegen het publiekelijk opsteken van een joint, maar dat er dan ook wel concreet overlast moet worden geconstateerd.

In weerwil van het toenemende repressieve optreden bepleit een groot aantal burgemeesters juist verdergaande liberalisering van het softdrugsbeleid. Zoals burgemeester G. Leers van Maastricht die wil dat de 'achterdeurproblematiek' van de coffeeshops in zijn stad wordt geregeld. Coffeeshops mogen immers wel cannabisproducten verkopen, maar de teelt van diezelfde producten, hasj en wiet, wordt nog altijd niet gedoogd.

Leers heeft in zijn gemeente inmiddels een meerderheid van de linkse fracties, maar ook van coalitiepartners VVD en D66 aan zijn zijde. PvdA, D66 en VVD in de Tweede Kamer overleggen begin volgende maand met Leers over een experiment waarbij de aanvoer van softdrugs naar coffeeshops wordt getolereerd. Aan de rand van de stad moeten één of meerdere wietplantages in kassen worden gedoogd, die vervolgens met instemming van het openbaar ministerie als leverancier gaan fungeren van de coffeeshops in Maastricht. De exploitatie moet in handen komen van particuliere ondernemers, maar ze gaan wel accijns betalen. De opbrengst daarvan moet ten goede komen van de bestrijding van het illegale softdrugscircuit in de stad.

Het overleg tussen Leers en de Tweede-Kamerleden Van der Ham (D66), Albayrak (PvdA) en Weekers (VVD) vindt begin volgende maand in Maastricht plaats. Maar het openbaar ministerie in Maastricht vindt een dergelijk experiment, waarbij gecontroleerde aanvoer van softdrugs via de achterdeur geregeld wordt, op voorhand ,,onaanvaardbaar'', zegt de Maastrichtse officier van justitie A. Rogier. ,,Het openbaar ministerie neemt op lokaal niveau wel deel aan besprekingen daarover, maar alleen als toehoorder, zonder dat er instemming is met de afspraken die daar worden gemaakt.''

Volgens Rogier zijn dergelijke experimenten in strijd met de Opiumwet en zal daartegen worden opgetreden. ,,Dat is bij die bijeenkomsten onze enige boodschap.'' Ook voor het college van procureurs-generaal zijn dergelijke experimenten onbespreekbaar. ,,Er mag niet worden getornd aan de landelijke richtlijnen. Dat kan alleen als de wetgever ons de gelegenheid zou bieden.''

Minister Donner (Justitie, CDA) heeft afgelopen week in de Tweede Kamer al aangegeven dat, wat hem betreft, en in tegenstelling tot wat een Kamermeerderheid wil, die ruimte er niet zal komen.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zaterdag 19 november 2005 @ 12:46:59 #224
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32396292
    hypocriet gedrag
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32396682
    wow, ik heb iets rechts gezegd.. Antilliaanse criminelen heropvoeden op tuchtscholen
    Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
    Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
    journalist: niet scheel?
    pi_32396754
    Oh, ik ben daarom buiten ook meermalenweggestuurd, omdat ik niemand kwaad deed. .

[ Bericht 6% gewijzigd door RichardQuest op 19-11-2005 13:09:24 ]
    pi_32397389
    een iq van 80 is normaal? 100 was toch gewoon
      zaterdag 19 november 2005 @ 13:32:11 #228
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32397433
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 13:04 schreef RichardQuest het volgende:
    Oh, ik ben daarom buiten ook meermalenweggestuurd, omdat ik niemand kwaad deed. .
    wat waar hoe?
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32398153
    Ik zeg niets.
    pi_32398371
    ik ook niet.
      zaterdag 19 november 2005 @ 14:09:56 #231
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32398378
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 13:31 schreef Tafkahs het volgende:
    een iq van 80 is normaal? 100 was toch gewoon
    onder de 80 ben je te dom om naar het vmbo te gaan.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zaterdag 19 november 2005 @ 14:10:27 #232
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32398391
    dan ben je zwakbegaafd.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32398396
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 14:09 schreef George-Butters het volgende:

[..]

onder de 80 ben je te dom om naar het vmbo te gaan.
    Ja, of je bent een matige bokser ofzoiets
    pi_32398450
    Mijn IQ ligt boven de 100, .
    pi_32398820
    Rotterdam
    pi_32398835
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
    Rotterdam
    Ze gingen er wel inn maar kwamen er nooit meer out
      zaterdag 19 november 2005 @ 14:54:18 #237
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32399059
    kut poep.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32399182
    .
    pi_32399221
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
    Rotterdam
    quote:
    Drie doden na schietpartij in Rotterdams café

ROTTERDAM - De politie heeft in een café aan de Schiedamsesingel in Rotterdam twee doodgeschoten mannen en een doodgeschoten vrouw aangetroffen. In de horecagelegenheid woedde bovendien korte tijd brand. Die was echter snel onder controle, aldus een politiewoordvoerster zaterdagochtend.

[...]

De Inn and Out werd twee jaar geleden een aantal maanden gesloten omdat er op het terras een schietpartij had plaatsgevonden. Volgens omstanders wordt het café doorgaans bezocht door Surinamers en Antillianen.
    quote:
    'Criminele Antillianen hét probleem in Rotterdam'

Geluk De Rotterdamse CDA-wethouder Leonard Geluk van Onderwijs en Integratie vindt dat Antilliaanse criminelen hét veiligheidsprobleem vormen in de stad. In een vandaag in de Volkskrant gepubliceerd interview stelt de wethouder dat alleen ''ongekend harde repressie'' het antwoord moet zijn op dergelijke lieden: ''Die criminelen moet het leven absoluut onmogelijk worden gemaakt. Net zoals we bij extremisten doen.''

Geluk wil de Antilliaanse criminelen heropvoeden op tuchtscholen. Hij denkt zeker 2.000 plaatsen daarvoor nodig te hebben. Volgens de wethouder schieten ouders van de criminele jongeren te kort in hun opvoedende taak. Vooral de Antillianen worden volgens hem steeds gewelddadiger en extremer, ook in hun seksualiteit.
    De populist.
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
    pi_32399255
    Ik vraag me af of het ooit goed komt met Rotterdam.

Die stad straalt een en al verloedering en armoede uit.
    Ik begrijp ook niet dat mensen van die stad kunnen houden maar daar zal ook wel gelden, liefde maakt blind.
    pi_32399291
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
    Ik vraag me af of het ooit goed komt met Rotterdam.

Die stad straalt een en al verloedering en armoede uit.
    Ik begrijp ook niet dat mensen van die stad kunnen houden maar daar zal ook wel gelden, liefde maakt blind.

Je bent practisch een Rotterdammer!
    pi_32399308
    Ik heb trouwens fraude ontmaskerd bij De POL-verkiezing 2005 !!
    pi_32399319
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:07 schreef sizzler het volgende:

Je bent practisch een Rotterdammer!
    Echt niet
      zaterdag 19 november 2005 @ 15:14:05 #244
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32399429
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:08 schreef sizzler het volgende:
    Ik heb trouwens fraude ontmaskerd bij De POL-verkiezing 2005 !!
    Daarvoor ben je mod. Moet ik je nu een schouderklopje geven?
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32399431
    Een mythisch land heeft een probleem. Elke dag liggen er weer plastic zakken met huisafval voor de deuren van woningen. De helft waait aan het einde van de dag uiteindelijk weg, maar de rest blijft liggen en zo groeit de hoop afval in de straten met de dag. Dit afval begint uiteraard te stinken, maar trekt bovendien allerlei ongedierte aan, wat de kans op ziektes vergroot. Kortom, het land heeft een ernstig probleem.

Nu zijn er een aantal mensen die daar wat aan willen doen. Wetenschappers zeggen dat het afval afkomstig is van de gezinnen die in de straat leven. Een bijzonder controversiële gedachte in het begin, maar uiteindelijk is vrijwel iedereen het er mee eens. Men is het er over eens dat er wat gedaan moet worden aan dit probleem en dus worden twee dingen voorgesteld: het matigen van consumptie en een overkoepelende instantie instellen die het afval gaat opruimen, genaamd: de vuilnisdienst.

Echter, ondanks dat wetenschappelijk vast te stellen is dat het menselijk huisafval is, krijgt de samenleving te maken met zogenaamde sceptici, vaak betaald door producenten van plastic huisafvalzakken. Het is, aldus deze mensen, nog helemaal niet duidelijk dat de plastic zakken afkomstig zijn van de gezinnen die in de straat wonen. Zolang niet is uitgesloten dat een onbekend fenomeen er voor zorgt dat talloze plastic zakken elke dag op de stoep belanden, is het onverantwoord en onwetenschappelijk om te concluderen dat het menselijk huisafval is. Waarschijnlijk is de wetenschap zogenaamd kloppend gemaakt, zodat de onderzoekers geld krijgen om nog meer onderzoeken te kunnen doen en zodat overheden invloed kunnen uitoefenen op de huiselijke consumptiepatronen, zeggen veel sceptici. Maar wat dat nog, wordt ook vaak gezegd, het is helemaal niet erg als er meer ongedierte is en ziektes zijn. Op deze manier wordt het menselijke afweersysteem sterker en de lokale fauna uitgebreid.

Zoals gezegd, men heeft een plan opgesteld om zogenaamde vuilniswagens te laten rijden. Er is echter onenigheid onder de overheden. Het instellen van deze dienst zou wat vergen van de economie, dus bereikt men een compromis: drie vuilniswagens zullen door het land gaan rijden. Onderzoek heeft aangetoond dat deze drie vuilniswagens maar een klein gedeelte van het afval kunnen oplossen en dat het effect op de volksgezondheid dus miniem is. In plaats van te pleiten voor een verveelvoudiging van het aantal vuilniswagens, concluderen de sceptici nu dus dat het plan niet werkt en dus het best in de prullenbak gegooid kan worden.

Huiswerkvraag: wie is er nu gek?
    pi_32399462
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:14 schreef Monidique het volgende:
    [...]

Huiswerkvraag: wie is er nu gek?
    De baviaan met de roze kont.
    pi_32399517
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:15 schreef sizzler het volgende:

[..]

De baviaan met de roze kont.
    Nee, die is te gek.
    pi_32399528
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 11:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Beetje een driftkikkertje. Dat stelde mij ook zo gerust aan Samir A. Toen hij die journalist sloeg, bleek dat hij ook al zo'n driftkikkertje was. Ik vrees meer de moslimterrorist die met een glimlach een vrachtwagen een hotel in rijdt, dan een jongetje vol met hormonen die macho Ché probeert te zijn, hoewel hij ongetwijfeld gevaarlijk is.
    Mee eens. Dit soort figuren vallen natuurlijk binnen de kortste keren door de mand. Desondanks ben ik natuurlijk niet te beroerd om het eens flink uit te melken
      zaterdag 19 november 2005 @ 15:41:41 #249
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_32399873
    zo wat heb ik gemist, ik ben te lui om het hele topic door te nemen
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_32400052
    Dag 6 van het niet-roken
    pi_32400060
    Goedenmiddag. Wat wil Rutte nu precies?
    pi_32400066
    Goedemorgen Johan.
    pi_32400087
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:51 schreef Monidique het volgende:
    Goedemorgen Johan.
    Goedendag, zioniseerder. Wat wil Rutte nu precies?
    pi_32400119
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:52 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Goedendag, zioniseerder. Wat wil Rutte nu precies?
    Ik weet het niet. Ik weet niet of hij iets wil.
      zaterdag 19 november 2005 @ 15:57:19 #255
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_32400181
    Rutte kan mij wat.
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    pi_32400186
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik weet niet of hij iets wil.
    Dit is melig, niet recalcitrant.
    pi_32400199
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:57 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zou het recalcitrant moeten zijn?
    pi_32400207
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:57 schreef DionysuZ het volgende:
    Rutte kan mij wat.
    Maar na het zesde studiejaar wordt het bedrag dus daadwerkelijk verhoogd tot 4500 euro?
      zaterdag 19 november 2005 @ 15:59:12 #259
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_32400221
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Maar na het zesde studiejaar wordt het bedrag dus daadwerkelijk verhoogd tot 4500 euro?
    weet ik veel
    pi_32400222
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zou het recalcitrant moeten zijn?
    Zinnen herhalen? .
    pi_32400234
    Ah je zit in het 7de jaar Johan?
    pi_32400237
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:57 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

"You think you know recalcitrant? I AM recalcitrant!"
    pi_32400243
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:59 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

weet ik veel
    Vervloekt, nu moet ik zeker op her_tog wachten.
    pi_32400252
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:59 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zinnen herhalen? .
    Ik weet het niet. Ik weet niet of het recalcitrant is, .

.
      zaterdag 19 november 2005 @ 16:01:12 #265
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_32400261
    volgens mij hebben mensen daar pas voor het eerst last van in 2010
    pi_32400279
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 15:59 schreef MrX1982 het volgende:
    Ah je zit in het 7de jaar Johan?
    Nee, volgend jaar pas. Maar bedoelt die homo nu echt dat zelfs ZITTENDE studenten zoveel moeten gaan betalen?
    pi_32400290
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:02 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee, volgend jaar pas. Maar bedoelt die homo nu echt dat zelfs ZITTENDE studenten zoveel moeten gaan betalen?
    Haal je gelijk of ga staan
    pi_32400302
    Counter or leave!
    pi_32400310
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef DionysuZ het volgende:
    volgens mij hebben mensen daar pas voor het eerst last van in 2010
    Dus het is voor n44bs?
    pi_32400322
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:02 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Haal je gelijk of ga staan
    Ik doe beide.
    pi_32400323
    quote:
    Waarom doe je zolang over je studie?
      zaterdag 19 november 2005 @ 16:04:46 #272
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_32400328
    En hoe zit het met studies op de TU? ik bedoel, de studies duren hier sowieso al 5 jaar.
    pi_32400356
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:04 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waarom doe je zolang over je studie?
    Waarom niet?
    pi_32400360
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:04 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik doe beide.
    Vandeweek was ie even op teevee, ik begreep ook niet wat ie zat te wauwelen, hij zei iets van, de studieschuld moet naar salaris worden blijven afgelost, maar de aflostijd wordt verlengd ofzoiets.

Als je er uit bent, geef even een gil...
    pi_32400369
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:05 schreef Johan_de_With het volgende:
    Waarom niet?
    Omdat het college geld omhoog gaat.
    pi_32400382
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:06 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Vandeweek was ie even op teevee, ik begreep ook niet wat ie zat te wauwelen, hij zei iets van, de studieschuld moet naar salaris worden blijven afgelost, maar de aflostijd wordt verlengd ofzoiets.

Als je er uit bent, geef even een gil...
    Wie heb je op het oog met die laatste zin?
    pi_32400392
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:07 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wie heb je op het oog met die laatste zin?
    Weet ik het. De goedkoopste
    pi_32400393
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:06 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Omdat het college geld omhoog gaat.
    Nee, dat is gewoon anti-Moslim propaganda.
    pi_32400427
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:07 schreef Johan_de_With het volgende:
    Nee, dat is gewoon anti-Moslim propaganda.
    Waarom maak je jezelf dan druk, je bent toch geen moslim
      zaterdag 19 november 2005 @ 16:10:08 #280
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_32400448
    pi_32400622
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:10 schreef DionysuZ het volgende:
    De Moren.
    pi_32400659
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:20 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

De Moren.
    Die hebben oren, die hebben oren,
    waarmee ze horen, ja horen,
    hoe meisjes de jongens bekoren,
    van achter en van voren.
    pi_32400714
    Wallage doet soms wel iets goeds.
      zaterdag 19 november 2005 @ 16:39:34 #284
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32401030
    Wallage is een drol.

Volgens mij gaan de voorstellen van Rutte nog niet direct in.

Het verlengen van het afbetaaltermijn, is natuurlijk voornamelijk gericht
    om meer leningen af betaald te krijgen. Daarnaast zorgt de rente over die schuld
    ook voor meer inkomsten.

Volgens mij zijn het allemaal nog voorstellen en is nog niets aangenomen.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32401105
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:39 schreef George-Butters het volgende:
    Wallage is een drol.
    Merendeels.
    quote:
    Volgens mij gaan de voorstellen van Rutte nog niet direct in.
    Dat was ook mijn indruk.
    quote:
    Het verlengen van het afbetaaltermijn, is natuurlijk voornamelijk gericht
    om meer leningen af betaald te krijgen. Daarnaast zorgt de rente over die schuld
    ook voor meer inkomsten.
    Zoveel was mij ook duidelijk.
      zaterdag 19 november 2005 @ 16:44:23 #286
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32401125
    Heb je nog meer vragen?
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32401148
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:44 schreef George-Butters het volgende:
    Heb je nog meer vragen?
    Ja, hoe is het met B-A-S- ?
      zaterdag 19 november 2005 @ 16:47:35 #288
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32401202
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ja, hoe is het met B-A-S- ?
    Uitstekelig meneer Coen.
    Althans op het mentale vlak. Wel druk met de studie, uiteraard.

Hoe is het met u?
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32401302
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 16:47 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Uitstekelig meneer Coen.
    Althans op het mentale vlak. Wel druk met de studie, uiteraard.

Hoe is het met u?
    Volkomen vergelijkbaar.
    pi_32401640
    quote:

[..]

Ik ben bijna student af. Dat zal wat zijn zeg. Nooit meer naar colleges. Nooit meer colleges skippen om een terrasje te pakken als het mooi weer is. Nooit meer uitslapen omdat je toch pas het derde uur les hebt.
      zaterdag 19 november 2005 @ 17:06:52 #291
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32401663
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 17:05 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik ben bijna student af. Dat zal wat zijn zeg. Nooit meer naar colleges. Nooit meer colleges skippen om een terrasje te pakken als het mooi weer is. Nooit meer uitslapen omdat je toch pas het derde uur les hebt.
    Hier geheel hetzelfde!
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32401776
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 17:06 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Hier geheel hetzelfde!
    Heb jij al wat gehoord van je sollicitaties?
      zaterdag 19 november 2005 @ 17:11:49 #293
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32401797
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 17:11 schreef sizzler het volgende:

[..]

Heb jij al wat gehoord van je sollicitaties?
    nope, helaas niet.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32401908
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 17:11 schreef George-Butters het volgende:

[..]

nope, helaas niet.
    Tja, het schijnt ook nog niet mee te vallen in deze tjd. De ICT sector trekt als eerste bij en de rest van de economie loopt er achteraan.
    pi_32401989
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 17:11 schreef George-Butters het volgende:

[..]

nope, helaas niet.
    Waar ben jij eigenlijk op afgestudeerd?
    pi_32402188
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 17:05 schreef sizzler het volgende:
    Pas maar op straks zit je in zo'n 9 tot 5 stramien waarbij het enige verzetje het maandelijkse bezoek aan de woonboulevard is.

* Mr.X is blij dat hij nog student is
    pi_32402304
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 17:25 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

waarbij het enige verzetje het maandelijkse bezoek aan de woonboulevard is.
    The HORROR.
    pi_32402316
    Parasieten.
    pi_32402345

Hmmmm.
    pi_32402378
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 17:30 schreef sizzler het volgende:
    The HORROR.
    Het idee alleen al geeft koude rillingen.

Nooit zal ik vervallen tot zo'n stramien, als student kan je dat nog dapper zeggen. Maar dan als je gaat werken, voor je het weet ben je vervallen tot dat stramien
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')