Wie heb je op het oog met die laatste zin?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Vandeweek was ie even op teevee, ik begreep ook niet wat ie zat te wauwelen, hij zei iets van, de studieschuld moet naar salaris worden blijven afgelost, maar de aflostijd wordt verlengd ofzoiets.
Als je er uit bent, geef even een gil...
Weet ik het. De goedkoopstequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie heb je op het oog met die laatste zin?
Nee, dat is gewoon anti-Moslim propaganda.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat het college geld omhoog gaat.
Waarom maak je jezelf dan druk, je bent toch geen moslimquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, dat is gewoon anti-Moslim propaganda.
Die hebben oren, die hebben oren,quote:
Merendeels.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:39 schreef George-Butters het volgende:
Wallage is een drol.
Dat was ook mijn indruk.quote:Volgens mij gaan de voorstellen van Rutte nog niet direct in.
Zoveel was mij ook duidelijk.quote:Het verlengen van het afbetaaltermijn, is natuurlijk voornamelijk gericht
om meer leningen af betaald te krijgen. Daarnaast zorgt de rente over die schuld
ook voor meer inkomsten.
Ja, hoe is het metquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:44 schreef George-Butters het volgende:
Heb je nog meer vragen?
Uitstekelig meneer Coen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, hoe is het metB-A-S-
?
Volkomen vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Uitstekelig meneer Coen.
Althans op het mentale vlak. Wel druk met de studie, uiteraard.
Hoe is het met u?
Ik ben bijna student af. Dat zal wat zijn zeg. Nooit meer naar colleges. Nooit meer colleges skippen om een terrasje te pakken als het mooi weer is. Nooit meer uitslapen omdat je toch pas het derde uur les hebt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, volgend jaar pas. Maar bedoelt die homo nu echt dat zelfs ZITTENDE studenten zoveel moeten gaan betalen?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik ben bijna student af. Dat zal wat zijn zeg. Nooit meer naar colleges. Nooit meer colleges skippen om een terrasje te pakken als het mooi weer is. Nooit meer uitslapen omdat je toch pas het derde uur les hebt.![]()
Heb jij al wat gehoord van je sollicitaties?quote:
nope, helaas niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Heb jij al wat gehoord van je sollicitaties?
Tja, het schijnt ook nog niet mee te vallen in deze tjd. De ICT sector trekt als eerste bij en de rest van de economie loopt er achteraan.quote:
Waar ben jij eigenlijk op afgestudeerd?quote:
Pas maar op straks zit je in zo'n 9 tot 5 stramien waarbij het enige verzetje het maandelijkse bezoek aan de woonboulevard is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:05 schreef sizzler het volgende:
Ik ben bijna student af. Dat zal wat zijn zeg. Nooit meer naar colleges. Nooit meer colleges skippen om een terrasje te pakken als het mooi weer is. Nooit meer uitslapen omdat je toch pas het derde uur les hebt.![]()
The HORROR.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
waarbij het enige verzetje het maandelijkse bezoek aan de woonboulevard is.
Het idee alleen al geeft koude rillingen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:30 schreef sizzler het volgende:
The HORROR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |