abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32396754
Oh, ik ben daarom buiten ook meermalenweggestuurd, omdat ik niemand kwaad deed. .

[ Bericht 6% gewijzigd door RichardQuest op 19-11-2005 13:09:24 ]
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32397389
een iq van 80 is normaal? 100 was toch gewoon
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:32:11 #228
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32397433
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:04 schreef RichardQuest het volgende:
Oh, ik ben daarom buiten ook meermalenweggestuurd, omdat ik niemand kwaad deed. .
wat waar hoe?
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32398153
Ik zeg niets.
pi_32398371
ik ook niet.
  zaterdag 19 november 2005 @ 14:09:56 #231
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32398378
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:31 schreef Tafkahs het volgende:
een iq van 80 is normaal? 100 was toch gewoon
onder de 80 ben je te dom om naar het vmbo te gaan.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 19 november 2005 @ 14:10:27 #232
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32398391
dan ben je zwakbegaafd.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32398396
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:09 schreef George-Butters het volgende:

[..]

onder de 80 ben je te dom om naar het vmbo te gaan.
Ja, of je bent een matige bokser ofzoiets
pi_32398450
Mijn IQ ligt boven de 100, .
pi_32398820
Rotterdam
pi_32398835
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
Rotterdam
Ze gingen er wel inn maar kwamen er nooit meer out
  zaterdag 19 november 2005 @ 14:54:18 #237
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32399059
kut poep.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32399182
.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32399221
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
Rotterdam
quote:
Drie doden na schietpartij in Rotterdams café

ROTTERDAM - De politie heeft in een café aan de Schiedamsesingel in Rotterdam twee doodgeschoten mannen en een doodgeschoten vrouw aangetroffen. In de horecagelegenheid woedde bovendien korte tijd brand. Die was echter snel onder controle, aldus een politiewoordvoerster zaterdagochtend.

[...]

De Inn and Out werd twee jaar geleden een aantal maanden gesloten omdat er op het terras een schietpartij had plaatsgevonden. Volgens omstanders wordt het café doorgaans bezocht door Surinamers en Antillianen.
quote:
'Criminele Antillianen hét probleem in Rotterdam'

Geluk De Rotterdamse CDA-wethouder Leonard Geluk van Onderwijs en Integratie vindt dat Antilliaanse criminelen hét veiligheidsprobleem vormen in de stad. In een vandaag in de Volkskrant gepubliceerd interview stelt de wethouder dat alleen ''ongekend harde repressie'' het antwoord moet zijn op dergelijke lieden: ''Die criminelen moet het leven absoluut onmogelijk worden gemaakt. Net zoals we bij extremisten doen.''

Geluk wil de Antilliaanse criminelen heropvoeden op tuchtscholen. Hij denkt zeker 2.000 plaatsen daarvoor nodig te hebben. Volgens de wethouder schieten ouders van de criminele jongeren te kort in hun opvoedende taak. Vooral de Antillianen worden volgens hem steeds gewelddadiger en extremer, ook in hun seksualiteit.
De populist.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32399255
Ik vraag me af of het ooit goed komt met Rotterdam.

Die stad straalt een en al verloedering en armoede uit.
Ik begrijp ook niet dat mensen van die stad kunnen houden maar daar zal ook wel gelden, liefde maakt blind.
pi_32399291
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vraag me af of het ooit goed komt met Rotterdam.

Die stad straalt een en al verloedering en armoede uit.
Ik begrijp ook niet dat mensen van die stad kunnen houden maar daar zal ook wel gelden, liefde maakt blind.

Je bent practisch een Rotterdammer!
pi_32399308
Ik heb trouwens fraude ontmaskerd bij De POL-verkiezing 2005 !!
pi_32399319
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:07 schreef sizzler het volgende:

Je bent practisch een Rotterdammer!
Echt niet
  zaterdag 19 november 2005 @ 15:14:05 #244
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32399429
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:08 schreef sizzler het volgende:
Ik heb trouwens fraude ontmaskerd bij De POL-verkiezing 2005 !!
Daarvoor ben je mod. Moet ik je nu een schouderklopje geven?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32399431
Een mythisch land heeft een probleem. Elke dag liggen er weer plastic zakken met huisafval voor de deuren van woningen. De helft waait aan het einde van de dag uiteindelijk weg, maar de rest blijft liggen en zo groeit de hoop afval in de straten met de dag. Dit afval begint uiteraard te stinken, maar trekt bovendien allerlei ongedierte aan, wat de kans op ziektes vergroot. Kortom, het land heeft een ernstig probleem.

Nu zijn er een aantal mensen die daar wat aan willen doen. Wetenschappers zeggen dat het afval afkomstig is van de gezinnen die in de straat leven. Een bijzonder controversiële gedachte in het begin, maar uiteindelijk is vrijwel iedereen het er mee eens. Men is het er over eens dat er wat gedaan moet worden aan dit probleem en dus worden twee dingen voorgesteld: het matigen van consumptie en een overkoepelende instantie instellen die het afval gaat opruimen, genaamd: de vuilnisdienst.

Echter, ondanks dat wetenschappelijk vast te stellen is dat het menselijk huisafval is, krijgt de samenleving te maken met zogenaamde sceptici, vaak betaald door producenten van plastic huisafvalzakken. Het is, aldus deze mensen, nog helemaal niet duidelijk dat de plastic zakken afkomstig zijn van de gezinnen die in de straat wonen. Zolang niet is uitgesloten dat een onbekend fenomeen er voor zorgt dat talloze plastic zakken elke dag op de stoep belanden, is het onverantwoord en onwetenschappelijk om te concluderen dat het menselijk huisafval is. Waarschijnlijk is de wetenschap zogenaamd kloppend gemaakt, zodat de onderzoekers geld krijgen om nog meer onderzoeken te kunnen doen en zodat overheden invloed kunnen uitoefenen op de huiselijke consumptiepatronen, zeggen veel sceptici. Maar wat dat nog, wordt ook vaak gezegd, het is helemaal niet erg als er meer ongedierte is en ziektes zijn. Op deze manier wordt het menselijke afweersysteem sterker en de lokale fauna uitgebreid.

Zoals gezegd, men heeft een plan opgesteld om zogenaamde vuilniswagens te laten rijden. Er is echter onenigheid onder de overheden. Het instellen van deze dienst zou wat vergen van de economie, dus bereikt men een compromis: drie vuilniswagens zullen door het land gaan rijden. Onderzoek heeft aangetoond dat deze drie vuilniswagens maar een klein gedeelte van het afval kunnen oplossen en dat het effect op de volksgezondheid dus miniem is. In plaats van te pleiten voor een verveelvoudiging van het aantal vuilniswagens, concluderen de sceptici nu dus dat het plan niet werkt en dus het best in de prullenbak gegooid kan worden.

Huiswerkvraag: wie is er nu gek?
pi_32399462
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:14 schreef Monidique het volgende:
[...]

Huiswerkvraag: wie is er nu gek?
De baviaan met de roze kont.
pi_32399517
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:15 schreef sizzler het volgende:

[..]

De baviaan met de roze kont.
Nee, die is te gek.
pi_32399528
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Beetje een driftkikkertje. Dat stelde mij ook zo gerust aan Samir A. Toen hij die journalist sloeg, bleek dat hij ook al zo'n driftkikkertje was. Ik vrees meer de moslimterrorist die met een glimlach een vrachtwagen een hotel in rijdt, dan een jongetje vol met hormonen die macho Ché probeert te zijn, hoewel hij ongetwijfeld gevaarlijk is.
Mee eens. Dit soort figuren vallen natuurlijk binnen de kortste keren door de mand. Desondanks ben ik natuurlijk niet te beroerd om het eens flink uit te melken
  zaterdag 19 november 2005 @ 15:41:41 #249
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32399873
zo wat heb ik gemist, ik ben te lui om het hele topic door te nemen
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_32400052
Dag 6 van het niet-roken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')