Het schoot vandaag niet echt op hequote:
quote:Op maandag 21 november 2005 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het schoot vandaag niet echt op he
En als je de guild niks vind vanwege de naam hoef je niet eens meer te komen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:40 schreef m021 het volgende:
In de vorige topics werden regelmatig plannen gemaakt voor een Fok!Guild. Gaat iemand die nog beginnen?
Ik zou natuurlijk bij de guild van Gathering of Tweakers kunnen gaan, maar die heeft zo'n saaie naam. GotGuild
Ervaring?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
En als je de guild niks vind vanwege de naam hoef je niet eens meer te komen.
Maar dan zit je wel in een guild met de stoere naam.... GotGuildquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ja, hoe aardig, leuk en gezellig het is als je er eenmaal in zit.
Is dat wel zo'n goed idee, met fok!users die juist zeggen dat ze daar uit zijn gestapt omdat ze hem zo slecht vonden (zie vorige topics)....?quote:Op woensdag 23 november 2005 08:13 schreef trancethrust het volgende:
Ms de guild van Daeri bombarderen tot Fok!Guild? =)
Oh, dat had ik niet meegekregen; ben van een latere 'generatie'quote:Op woensdag 23 november 2005 12:39 schreef m021 het volgende:
[..]
Is dat wel zo'n goed idee, met fok!users die juist zeggen dat ze daar uit zijn gestapt omdat ze hem zo slecht vonden (zie vorige topics)....?
Ik speel alleen maar PvE bij GW. Ondertussen heb ik ruim 700 uur in dat spel gestoken en daarvan ongeveer 600 aan PvE, PvP was alleen in het begin even leuk maar daarna begon het snel te vervelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:43 schreef Pheno het volgende:
k, ik ben (nogal) verslingerd (geweest) aan Diablo, hoe zit het met de PvE? Lang, wordt dat uitgebreid eens in de zoveel tijd. Hoe zit dat?
Eensch.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
stel ze hier gewoon?
Moet je als Mesmer backfire gaan gebruiken + een waardeloze andere spell. Je hoeft dan niks te doen, hij killt zichzelf welquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:26 schreef trancethrust het volgende:
Ik had gister btw de makkelijkste ascension ooit, mn doppelganger castte iron mist op me
Kijk in zijn geschiedenis.. Hij wil warez dingen vragen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
stel ze hier gewoon?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kijk in zijn geschiedenis.. Hij wil warez dingen vragen.
Mijn guild heet Twisted Inside [TWIN] ..quote:Op woensdag 23 november 2005 08:13 schreef trancethrust het volgende:
Ms de guild van Daeri bombarderen tot Fok!Guild? =)
1e, en monk als 2equote:Op dinsdag 22 november 2005 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga nog es een leuke Elementalist maken... maar ik weet niet of ik dat als 1e of 2e profession ga kiezen
Toch wel vage quote...quote:Op zondag 27 november 2005 13:51 schreef daeri het volgende:
Iedereen die erin wil mag erin.. vraag maar aan mij of Drizzt..
In het begin van het spel nog niks. Maar van wat ik begrepen heb, is het later in het spel wel handig. Het moment dat je naar de Underworld (kan) gaa(n)t. Dit bereik je pas als je het spel hebt uitgespeeld dus hou voorlopig maar even bij jequote:Op zondag 27 november 2005 13:49 schreef daeri het volgende:
Weet iemand waar dat Tapestry Shred voor is? Heb ik van Gwen gekregen :/
too latequote:Op woensdag 30 november 2005 18:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
In het begin van het spel nog niks. Maar van wat ik begrepen heb, is het later in het spel wel handig. Het moment dat je naar de Underworld (kan) gaa(n)t. Dit bereik je pas als je het spel hebt uitgespeeld dus hou voorlopig maar even bij je
En waarom je het dan pas nodig heb, zeg ik uiteraard niet eh....(a)
Ik heb het zelf helaas weggegooid, dus ik kan je niet met 100% zekerheid zeggen of het echt nut heeft om het te bewaren
Omg jij hier.. jij zit ook overalquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 18:32 schreef Uddel het volgende:
[..]
Omg jij hier.. jij zit ook overal
Een vriend zei dat ik GuildWars moest gaan doen, dus ik denk.. ik ga eens ff rondkijken.. loop je weer tegen die weerman op
Als jij het zegt zal het wel zo zijn hequote:Op maandag 12 december 2005 09:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]Je hebt gewoon dezelfde interesses.... maar serieus.. koop het spel... het is uber
http://www.fairlyharmless.com/images/corrran/gw015.jpgquote:Update - Wednesday, December 21
Season's Greetings
(Please sing along to the tune of The Twelve Days of Christmas.)
On the twelfth moon of Wintersday ArenaNet gave to me...
Blessings from Dwayna
Festive decorations
One mighty snowman
Weapons made of candy
Gifts that might kill you
Snow-covered henchmen
New winter monsters
Some really long quests
Lots of drinking Dwarves
Gingerbread shields
Curses from Grenth
And a new way to watch PvP!
That's right, Observer Mode!
Now you can watch as top-ranked guilds battle it out in the Tombs and in rated guild matches. The upcoming Guild Wars Regional Playoffs and World Championship will also be available for viewing as they happen. The details are as follows:
Whenever a top 100 ranked guild plays in the Tombs or in a rated guild challenge, the game is automatically available for everyone to see. Other "special event" games will also be available for viewing.
Everything that observers see is delayed 15 minutes from the original game, to prevent cheating. Games become available for observation approximately 15 minutes after they start, and remain available until approximately 15 minutes after they finish.
While you are watching a game, you can chat with your fellow observers. There is no limit to the number of people who can simultaneously observe a game, but for purposes of chatting, observers are randomly assigned into groups of about 100 people.
In Observer Mode, the Map Area window displays the positions of all characters on the map. You can click on any character to jump there. Alternately, you can use Auto Camera mode to let the game pick the most interesting targets for you.
A new heads-up display automatically shows you the Health of teams that you are currently watching. If you prefer to use the Party window to view party status details and to select players to watch, you can easily switch the Party window back and forth between teams, or you may choose to view multiple Party windows and watch different teams in each window.
Da's natuurlijk tegen ghostingquote:Op donderdag 22 december 2005 10:57 schreef woutabest het volgende:
Ja, met 15 minuten vertraging
Ik zou wel eens observer willen zijn in PVE
hmmm ik zou gaan voor necro als eerste(soul raping bij elke dooie weer wat energy erbijquote:
Ik speel zelf al een flinke tijd, maar wat is "hoogste"? Qua level of gewoon qua vaardigheden van het dier? Ik heb nu een Melandru Stalker, level 13 ondertussen, en die doe ik niet graag weg. Is zo'n spin dan heel veel beter?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef Elegy het volgende:
Nee dat kan niet. Alleen "groene" beesten kan je temmen. Het hoogste wat je kan temmen is de Black Widow, die loopt ergens rond in Underworld of Fissure of Woe.
Ik ben zelf met een elementalist begonnen en dat ging me prima afquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:26 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb dit spel vandaag gekocht. En heb het dus vanavond voor het eerst even gespeeld. Met wat voor type (monk, warrior etc) kan ik het beste beginnen als beginner zijnde?
Nja, met de juiste skills (armors, mist form) red je t best redelijk in t midden van een gevecht, en kun je close quarters spells casten (phoenix, frozen burst). Maar dr zijn betere combinaties opzichquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben zelf met een elementalist begonnen en dat ging me prima afWel zorgen dat je niet midden in het gevecht komt, je moet ze echt van een afstandje pakken! Suc6
Ok bedankt. Maar kan je dan wel alle groene beesten pakken? Een beer bv. lukt niet altijd daar moet je dan weer voor met z'n 2-en zijn had ik van iemand gehoord.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef Elegy het volgende:
Nee dat kan niet. Alleen "groene" beesten kan je temmen. Het hoogste wat je kan temmen is de Black Widow, die loopt ergens rond in Underworld of Fissure of Woe.
't hele zwikje is niks waard, zit niets perfect bij, misschien kun je alles voor 5k kwijt aan een newbiequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:36 schreef EricG het volgende:
Ik bied de volgende items te koop aan:
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05525/GW.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Als iemand even een PC zou kunnen geven op de Vampiric Horn Bow en de Fiery Shadow Bow of Defense houd ik die prijzen aan, verder gewoon de prijzen van deze prijslijst
Mijn in-game naam is Rodnar Bowhunt, dus voeg me even toe of meld het in dit topic![]()
Hmm, wat verwacht dat die vampiric horn bow nog wel wat waard zou zijn... uiteindelijk heb ik 'm maar gesalvaged en de vampiric bow string voor 2K verkocht (wat ook de officiele prijs is)quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:26 schreef unfor het volgende:
[..]
't hele zwikje is niks waard, zit niets perfect bij, misschien kun je alles voor 5k kwijt aan een newbie
Ach, ik heb nog een aantal quests liggen waarvan ik hoop dat ik ze vóór 2007 (quote:Op maandag 2 januari 2006 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er momenteel helemaal geen reet meer aan vind. Misschien dat ik toch niet echt materiaal ben voor het langdurig spelen van online games.
Ja, daar word ik ook een beetje moe van, UW en SF worden eigenlijk alleen maar gebruikt om te gaan farmen, als je gewoon alle quests wil doen heb je dikke pechquote:Op maandag 2 januari 2006 22:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog een aantal quests liggen waarvan ik hoop dat ik ze vóór 2007 () kan voltooien (Defend Kryta & Titan Source voor mijn Wa/mo en Final Assault voor mijn Monk), want in ToA wil iedereen UW trappers en in SF zeuren ze allemaal om prot-monks om te farmen.
Dat zijn crafting materials. Je kan er op een aantal manieren aankomen. Ten eerste kan je ze kopen bij de material trader (dat kan nog niet in Pre-Searing) en de tweede mogelijkheid is ze te salvagen middels een (expert) salvage kit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb waarschijnlijk weer een ontiegelijke newbie vraag, maar als ik wapens wil kopen en armor lukt dat niet omdat ik dan bijvoorbeeld iron ingots of wood planks moet hebben. Hoe kom ik daar aan?
Je kan de spullen die je vindt (die de vijanden droppen) salvagen met een salvage kit.. daar krijg je een soort van grondstoffen van waaronder wood planks en iron ingotsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb waarschijnlijk weer een ontiegelijke newbie vraag, maar als ik wapens wil kopen en armor lukt dat niet omdat ik dan bijvoorbeeld iron ingots of wood planks moet hebben. Hoe kom ik daar aan?
Ikke!! en ik heb heel veel namen... makkelijkste is Mr Cute Butt denk ik..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
Iemand zin om te lvlen/questen? Mn ingame naam is Elanor Amin... heb 2 chars aan het begin van pre en 1tje op lvl 9 in Nolani in post..
Hehe... was weg... internet fucked upquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:22 schreef daeri het volgende:
[..]
Ikke!! en ik heb heel veel namen... makkelijkste is Mr Cute Butt denk ik..
Ik had je al toegevoegd, maar zal morgen en zondag waarschijnlijk nog wel ff huiswerk moeten doen, zodat ik volgende week weinig hoef te doen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hehe... was weg... internet fucked upGa nu slapen, maar add me maar.. dan kan je met me gamen als ik online ben
er staat daar ook zon Tamer in de buurt als het goed is, daar kan je je pet kwijtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef Wiehoe het volgende:
Nog 1 vraag, hopelijk mijn laatste. Nu heb ik een 2e mannetje aangemaakt. Dat is een ranger. Nu heb ik een quest gedaan waarbij ik een pet moest nemen. Hoe kan ik van zo'n pet afkomen om een nieuwe pet te krijgen?
Kan je beter Hydra's farmenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:40 schreef trancethrust het volgende:
Oooh gek, gold farmen!!!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef EricG het volgende:
Ook bij Jerrel the Tamer, buiten Ascalon. Hij betaald er 100 gold voor.
En die verbetering is? N.m.m. werken ze prima namelijk....quote:Op maandag 9 januari 2006 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerst zien hoe het uit pakt, ik heb het eerlijk gezegd een beetje gehad met Anet, ze hebben wel tijd om allerlei updates te maken voor de feestdagen, maar een kleine verbetering aan de henchmen waar de hele community al vanaf het begin om schreeuwt is blijkbaar teveel moeite...
Als ik ze de order zou kunnen geven om stil te blijven staan zou ik al een gat in de lucht springen. Verder zou invloed op wat voor skills ze mee nemen ook niet verkeerd zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En die verbetering is? N.m.m. werken ze prima namelijk....
Weet ik niet en ik geloof dat 1 maart de officiele launchdatum is.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef daeri het volgende:
Wat kost Chapter 2 en wanneer komt ie precies?
Ik zit daar ook over te denken, sinds een maand vind ik er geen reet meer aan.quote:
OP MIJN VERJAARDAGquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik niet en ik geloof dat 1 maart de officiele launchdatum is.
Als het een addon is, verwacht ik dat ze hem niet voor 50 euro gaan verkopen... 25-30 euro is een schappelijke prijsquote:
Het spel is ook als standalone te spelen, ik verwacht 40 euro ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als het een addon is, verwacht ik dat ze hem niet voor 50 euro gaan verkopen... 25-30 euro is een schappelijke prijs
Welke versie en wat moet je er voor hebben?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:12 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik zit daar ook over te denken, sinds een maand vind ik er geen reet meer aan.
Laatste keer dat ik ingelogd was, was om te kijken wat ze met kerst allemaal gemaakt hadden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Welke versie en wat moet je er voor hebben?
Jammerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:15 schreef woutabest het volgende:
Misschien dat ik weer opnieuw ga beginnen met een mesmer. Deze profession is mij nog geheel onbekend en zal misschien heel anders spelen.
Sterker nog, als jij wil gaan pvp'en kan je meteen een pvp char maken met de beste armor en wapens. Die kan je dan niet in pve gebruiken trouwens. Een pve char kan je wel weer voor pvp gebruiken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:35 schreef Eland het volgende:
Is Guild Wars ook te spelen zonder er veel tijd in te stoppen? Dus af en toe een uurtje ofzo.. Of heb je dan echt waardeloze spullen in vergelijking met de rest? Kun je dan bijvoorbeeld nog redelijk PvP-en, of heb je daar echt heel goed spul voor nodig?
Vertel es wat meer over jezelf, classes, Guild, server, level, etc.?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:38 schreef Jo0Lz het volgende:
TvP'tje.
In game:
Quasi Lacerated.
Quasi Dead.
The Warrior Joolz.coolste spellejte ooit...
Dus je kunt gewoon de beste wapens kiezen, zodat het eerlijk is ofzo? Want ik heb jaren Diablo II gespeeld, en daarbij moest je echt het beste van beste hebben om te winnen, nu had ik dat ook wel, maar het is toch vervelend als je elk character perfect moet equippen voordat je kans maakt. Dat is bij GW dus niet zo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Sterker nog, als jij wil gaan pvp'en kan je meteen een pvp char maken met de beste armor en wapens. Die kan je dan niet in pve gebruiken trouwens. Een pve char kan je wel weer voor pvp gebruiken.
Veel mensen unlocken met hun pve char zoveel mogelijk skills en wapenupgrades zodat ze die met de pvpv char kunnen gebruiken. Of je unlocked ze middels de faction die je krijgt voor pvp.
En idd, je kán GW een uurtje spelen. Meestal worden dat twee uurtjes, of drie, of vier...en hee, daar komt de zon alweer op
Nee, juist het gebruik van de juiste skills is belangrijk bij GW, niet zozeer wie het beste geleveld is of wie de beste armor heeft; de beste armour verschilt namelijk bijna niks van de standaard high-lvls-outfit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:45 schreef Eland het volgende:
[..]
Dus je kunt gewoon de beste wapens kiezen, zodat het eerlijk is ofzo? Want ik heb jaren Diablo II gespeeld, en daarbij moest je echt het beste van beste hebben om te winnen, nu had ik dat ook wel, maar het is toch vervelend als je elk character perfect moet equippen voordat je kans maakt. Dat is bij GW dus niet zo?
Hehe, ja dat moest later effe, vandaar de TVP.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vertel es wat meer over jezelf, classes, Guild, server, level, etc.?
nou, geen 80 goldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerder 80 gold...De upgrades zijn geen van beide "perfect", als ze dat nou allebei wel geweest waren had je iets waardevols in handen, maar dan nog geen 80k
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |