abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32836772
Isda alles? Dacht dat je dikke macro's ervoor nodig had ofzo haha, nja thanks
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_32993375
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:59 schreef maniack28 het volgende:
Maniackus Gekkus
Omg jij hier.. jij zit ook overal

Een vriend zei dat ik GuildWars moest gaan doen, dus ik denk.. ik ga eens ff rondkijken.. loop je weer tegen die weerman op
  maandag 12 december 2005 @ 09:46:41 #53
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33007697
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:32 schreef Uddel het volgende:

[..]

Omg jij hier.. jij zit ook overal

Een vriend zei dat ik GuildWars moest gaan doen, dus ik denk.. ik ga eens ff rondkijken.. loop je weer tegen die weerman op
Je hebt gewoon dezelfde interesses.... maar serieus.. koop het spel... het is uber
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_33017039
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:46 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Je hebt gewoon dezelfde interesses.... maar serieus.. koop het spel... het is uber
Als jij het zegt zal het wel zo zijn he

Ik zal eens zien
  woensdag 14 december 2005 @ 10:08:47 #55
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_33065800
Weet iemand of je nog ergens zonder CC aan de Collectors Edition kunt komen?
  woensdag 14 december 2005 @ 10:22:41 #56
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33066079
Misschien dat een Dynabyte nog iets heeft liggen. Moet je geluk hebben denk ik. Alleen Play.com heeft ze nog, heb er gisteren nog één besteld voor mijn vriendin. Maar da's ook met CC
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 14 december 2005 @ 10:24:16 #57
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_33066113
Dynabyte heeft helaas alleen de Special Edition.. Het zou best kunnen dat alleen Play.com ze nog heeft, balen.
  donderdag 22 december 2005 @ 09:59:20 #58
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33300694
Updates:
quote:
Update - Wednesday, December 21

Season's Greetings

(Please sing along to the tune of The Twelve Days of Christmas.)

On the twelfth moon of Wintersday ArenaNet gave to me...
Blessings from Dwayna
Festive decorations
One mighty snowman
Weapons made of candy
Gifts that might kill you
Snow-covered henchmen
New winter monsters
Some really long quests

Lots of drinking Dwarves
Gingerbread shields
Curses from Grenth
And a new way to watch PvP!

That's right, Observer Mode!

Now you can watch as top-ranked guilds battle it out in the Tombs and in rated guild matches. The upcoming Guild Wars Regional Playoffs and World Championship will also be available for viewing as they happen. The details are as follows:
Whenever a top 100 ranked guild plays in the Tombs or in a rated guild challenge, the game is automatically available for everyone to see. Other "special event" games will also be available for viewing.
Everything that observers see is delayed 15 minutes from the original game, to prevent cheating. Games become available for observation approximately 15 minutes after they start, and remain available until approximately 15 minutes after they finish.
While you are watching a game, you can chat with your fellow observers. There is no limit to the number of people who can simultaneously observe a game, but for purposes of chatting, observers are randomly assigned into groups of about 100 people.
In Observer Mode, the Map Area window displays the positions of all characters on the map. You can click on any character to jump there. Alternately, you can use Auto Camera mode to let the game pick the most interesting targets for you.
A new heads-up display automatically shows you the Health of teams that you are currently watching. If you prefer to use the Party window to view party status details and to select players to watch, you can easily switch the Party window back and forth between teams, or you may choose to view multiple Party windows and watch different teams in each window.
http://www.fairlyharmless.com/images/corrran/gw015.jpg

Observer mode! w00t w00t!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_33302129
Ja, met 15 minuten vertraging

Ik zou wel eens observer willen zijn in PVE
pi_33305467
Observer mode, sweeeeeet =)
  donderdag 22 december 2005 @ 14:31:39 #61
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33308745
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:57 schreef woutabest het volgende:
Ja, met 15 minuten vertraging

Ik zou wel eens observer willen zijn in PVE
Da's natuurlijk tegen ghosting
pi_33309130
Zijn er nog mensen die interesse hebben in het joinen van mn guild?
  donderdag 22 december 2005 @ 17:11:39 #63
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33314036
Ik zit al in een guild

Maar heb videokaart problemen (zie andere topic ). Vandaag wel in Ascalon geweest en gedanst onder de kerstboom ^^
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_33315586
Zag gisteren de Collectors Edition in Bataviastad liggen voor 39,95.. dus voor de geïnteresseerden..

Gewone versie was 34,95
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2005 @ 18:31:05 #65
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_33316050
Ik heb het spel al een maand niet aangeraakt

C&C Generals daarentegen Ik pwn inmiddels op de Twilight Flame map
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 22 december 2005 @ 18:52:16 #66
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33316546
www.cd-wow.nl

Daar istie 28 euries
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:07:48 #67
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33534527
Sneeuwballengevecht ftw!
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:35:27 #68
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33537943
Sneeuwballengevecht is cool
pi_33539252
Jammer dat er maar 2 christmas quests zijn...
pi_33540294
Ik bied de volgende items te koop aan:

Als iemand even een PC zou kunnen geven op de Vampiric Horn Bow en de Fiery Shadow Bow of Defense houd ik die prijzen aan, verder gewoon de prijzen van deze prijslijst

Mijn in-game naam is Rodnar Bowhunt, dus voeg me even toe of meld het in dit topic
pi_33551486
quote:
Op zondag 27 november 2005 13:51 schreef daeri het volgende:

[..]

1e, en monk als 2e
hmmm ik zou gaan voor necro als eerste(soul raping bij elke dooie weer wat energy erbij ) en dan elementalist als tweede(en dan helemaal voor fire of air magic gaan)

Maar ik had een vraagje: Kan je als ranger een giant tree spider als huisdier nemen, ik heb al een pet van lvl 8 en vind t zonde om m weg te doen voor een spin die ik misschien nog geen eens als pet kan nemen.
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:49:28 #72
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33552624
Nee dat kan niet. Alleen "groene" beesten kan je temmen. Het hoogste wat je kan temmen is de Black Widow, die loopt ergens rond in Underworld of Fissure of Woe.
pi_33562660
Ik heb dit spel vandaag gekocht. En heb het dus vanavond voor het eerst even gespeeld. Met wat voor type (monk, warrior etc) kan ik het beste beginnen als beginner zijnde?
pi_33566180
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef Elegy het volgende:
Nee dat kan niet. Alleen "groene" beesten kan je temmen. Het hoogste wat je kan temmen is de Black Widow, die loopt ergens rond in Underworld of Fissure of Woe.
Ik speel zelf al een flinke tijd, maar wat is "hoogste"? Qua level of gewoon qua vaardigheden van het dier? Ik heb nu een Melandru Stalker, level 13 ondertussen, en die doe ik niet graag weg. Is zo'n spin dan heel veel beter?
  zaterdag 31 december 2005 @ 09:07:49 #75
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33571331
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:26 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb dit spel vandaag gekocht. En heb het dus vanavond voor het eerst even gespeeld. Met wat voor type (monk, warrior etc) kan ik het beste beginnen als beginner zijnde?
Ik ben zelf met een elementalist begonnen en dat ging me prima af Wel zorgen dat je niet midden in het gevecht komt, je moet ze echt van een afstandje pakken! Suc6
pi_33571464
Bedankt . En weet iemand toevallig een site waar ik kan zien welke wapens voor welk type gebruikt kunnen worden?

O ja, en dan had ik nog een vraag. Je moet tussen 2 types kiezen. Gisteren toen ik het spel even getest heb was ik een necromancer. Dat is dus blijkbaar mijn primary. Krijg je gedurende het spel de keuze voor een secondary?
pi_33572369
Jep, is een soort van quest wordt gegeven in Ascolon ergens.

Handige sites:

http://guildwiki.org/wiki/Main_Page
http://www.guildwarsguru.com/
pi_33572506
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 09:07 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik ben zelf met een elementalist begonnen en dat ging me prima af Wel zorgen dat je niet midden in het gevecht komt, je moet ze echt van een afstandje pakken! Suc6
Nja, met de juiste skills (armors, mist form) red je t best redelijk in t midden van een gevecht, en kun je close quarters spells casten (phoenix, frozen burst). Maar dr zijn betere combinaties opzich Wel uitkijken voor mesmers en sommige rangers (interrupters) als elementalist zijnde!
pi_33575835
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef Elegy het volgende:
Ok bedankt. Maar kan je dan wel alle groene beesten pakken? Een beer bv. lukt niet altijd daar moet je dan weer voor met z'n 2-en zijn had ik van iemand gehoord.

Oh ja en als iemand nog een guild zoekt: MONKS inc. We hebben bijna alleen maar monks als 1e of 2e proffessie maar goed iedereen is welkom. We hebben een guild hall en 30 mensen.
Whisper maar naar Furina de Fighter of Aina Firestarter
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_33585795
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:36 schreef EricG het volgende:
Ik bied de volgende items te koop aan:
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05525/GW.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]

Als iemand even een PC zou kunnen geven op de Vampiric Horn Bow en de Fiery Shadow Bow of Defense houd ik die prijzen aan, verder gewoon de prijzen van deze prijslijst

Mijn in-game naam is Rodnar Bowhunt, dus voeg me even toe of meld het in dit topic
't hele zwikje is niks waard, zit niets perfect bij, misschien kun je alles voor 5k kwijt aan een newbie
pi_33607719
Ik heb het nu een tijdje gespeeld, maar wat een tof spel zeg. Het is haast jammer dat ik hem niet eerder gekocht heb . Trouwens ook leuk zo'n kerstsfeertje
pi_33634535
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:26 schreef unfor het volgende:

[..]

't hele zwikje is niks waard, zit niets perfect bij, misschien kun je alles voor 5k kwijt aan een newbie
Hmm, wat verwacht dat die vampiric horn bow nog wel wat waard zou zijn... uiteindelijk heb ik 'm maar gesalvaged en de vampiric bow string voor 2K verkocht (wat ook de officiele prijs is)
pi_33635029
ik heb nog een Guild wars te koop hier: [TK] Oudere Pc spellen
pi_33635664
Ik heb m'n GuildWars nog niet van Fok! gekregen .
pi_33636496
Als je al in een gilde zit, hoe kan je dan weer uit de gilde stappen?
pi_33636900
right-click op je icoontje en dan klikken op 'leave this guild'
pi_33636976
Ik moet zeggen dat ik er momenteel helemaal geen reet meer aan vind. Misschien dat ik toch niet echt materiaal ben voor het langdurig spelen van online games .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 2 januari 2006 @ 22:43:51 #88
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33641815
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er momenteel helemaal geen reet meer aan vind. Misschien dat ik toch niet echt materiaal ben voor het langdurig spelen van online games .
Ach, ik heb nog een aantal quests liggen waarvan ik hoop dat ik ze vóór 2007 ( ) kan voltooien (Defend Kryta & Titan Source voor mijn Wa/mo en Final Assault voor mijn Monk), want in ToA wil iedereen UW trappers en in SF zeuren ze allemaal om prot-monks om te farmen.

Ben op het moment vooral bezig materiaal te verzamelen voor de winteritems, chars van mijn tweede account overal heenrennen en wat vrienden helpen. Of volslagen onbekenden in de beginnersquests. Gewoon, voor niks, beetje de one-man-army uithangen
pi_33670797
Waar kun je Defend Kryta eigenlijk vinden? Want ik zie in LA wel overal mensen roepen die hem willen doen maar k ben 'm nog niet tegengekomen.
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:26:12 #90
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33679598
Als je het spel helemaal hebt uitgespeeld (dus ook de Ring of Fire quests) kan je in Droknar's van Grenth de "Titan quests" aannemen.

Het gaat om de volgende quests:
* Defend Droknar -> vanuit Granite Citadel
* Defend Denravi -> vanuit Denravi
* Last day dawns -> vanuit Frontier Gate (erg lastig, je hebt maar een party van vier)
* Defend Kryta -> vanuit LA, maar meestal vanuit ToA -> 8 man ipv 6
* Titan Source -> vanuit Grendich Courthouse, of Yak's Bend -> 6 man ipv 4

Je krijgt 20.000 xp per quest, de laatste is zelfs 50.000 xp

Waarom zoveel xp is mij trouwens een raadsel, wellicht alleen nog maar voor de skillpoints.
pi_33685800
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:43 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ach, ik heb nog een aantal quests liggen waarvan ik hoop dat ik ze vóór 2007 ( ) kan voltooien (Defend Kryta & Titan Source voor mijn Wa/mo en Final Assault voor mijn Monk), want in ToA wil iedereen UW trappers en in SF zeuren ze allemaal om prot-monks om te farmen.
Ja, daar word ik ook een beetje moe van, UW en SF worden eigenlijk alleen maar gebruikt om te gaan farmen, als je gewoon alle quests wil doen heb je dikke pech .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33687213
O.K. dan ga ik ff die laatste missie halen. Bedankt
pi_33692253
Zit ik GVD *&^%&&^%&$$&^^&$ bij het laatste deel van die (^&*(%)* missie krijg ik fucking neterr=7
pi_33705945
Ja bij mij vliegt de ******modem er om de haverklap uit, echt flink irritant dat. Binnenkort chello extreme en dan hopelijk minder problemen chello en minder problemen, ik hou mn hart vast
pi_33759528
Had ik ook eerst met de vorige computer. Kon je 10 min. op internet en dan lag ie er weer 3 min. ongeveer uit. Dat was met @Home, maar toch
Ik heb m nou gehaald btw, en ga nu maar 'ns Defend Droknar's Forge doen.
pi_33762879
Ik heb waarschijnlijk weer een ontiegelijke newbie vraag, maar als ik wapens wil kopen en armor lukt dat niet omdat ik dan bijvoorbeeld iron ingots of wood planks moet hebben. Hoe kom ik daar aan?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:23:04 #97
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33763038
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb waarschijnlijk weer een ontiegelijke newbie vraag, maar als ik wapens wil kopen en armor lukt dat niet omdat ik dan bijvoorbeeld iron ingots of wood planks moet hebben. Hoe kom ik daar aan?
Dat zijn crafting materials. Je kan er op een aantal manieren aankomen. Ten eerste kan je ze kopen bij de material trader (dat kan nog niet in Pre-Searing) en de tweede mogelijkheid is ze te salvagen middels een (expert) salvage kit.

Als je ingame hulp nodig hebt: Vortex Elegy

[ Bericht 9% gewijzigd door Elegy op 06-01-2006 13:28:05 ]
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:24:31 #98
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33763103
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef Wiehoe het volgende:
Je kan de spullen die je vindt (die de vijanden droppen) salvagen met een salvage kit.. daar krijg je een soort van grondstoffen van waaronder wood planks en iron ingots Salvagen van spullen is dus heel belangrijk!
pi_33772613
ok, ontzettend bedankt , ik zal meteen zo'n salvage kit aanschaffen.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:22:40 #100
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33775822
Iemand zin om te lvlen/questen? Mn ingame naam is Elanor Amin... heb 2 chars aan het begin van pre en 1tje op lvl 9 in Nolani in post..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')