Het schoot vandaag niet echt op hequote:
quote:Op maandag 21 november 2005 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het schoot vandaag niet echt op he
En als je de guild niks vind vanwege de naam hoef je niet eens meer te komen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:40 schreef m021 het volgende:
In de vorige topics werden regelmatig plannen gemaakt voor een Fok!Guild. Gaat iemand die nog beginnen?
Ik zou natuurlijk bij de guild van Gathering of Tweakers kunnen gaan, maar die heeft zo'n saaie naam. GotGuild
Ervaring?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
En als je de guild niks vind vanwege de naam hoef je niet eens meer te komen.
Maar dan zit je wel in een guild met de stoere naam.... GotGuildquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ja, hoe aardig, leuk en gezellig het is als je er eenmaal in zit.
Is dat wel zo'n goed idee, met fok!users die juist zeggen dat ze daar uit zijn gestapt omdat ze hem zo slecht vonden (zie vorige topics)....?quote:Op woensdag 23 november 2005 08:13 schreef trancethrust het volgende:
Ms de guild van Daeri bombarderen tot Fok!Guild? =)
Oh, dat had ik niet meegekregen; ben van een latere 'generatie'quote:Op woensdag 23 november 2005 12:39 schreef m021 het volgende:
[..]
Is dat wel zo'n goed idee, met fok!users die juist zeggen dat ze daar uit zijn gestapt omdat ze hem zo slecht vonden (zie vorige topics)....?
Ik speel alleen maar PvE bij GW. Ondertussen heb ik ruim 700 uur in dat spel gestoken en daarvan ongeveer 600 aan PvE, PvP was alleen in het begin even leuk maar daarna begon het snel te vervelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:43 schreef Pheno het volgende:
k, ik ben (nogal) verslingerd (geweest) aan Diablo, hoe zit het met de PvE? Lang, wordt dat uitgebreid eens in de zoveel tijd. Hoe zit dat?
Eensch.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
stel ze hier gewoon?
Moet je als Mesmer backfire gaan gebruiken + een waardeloze andere spell. Je hoeft dan niks te doen, hij killt zichzelf welquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:26 schreef trancethrust het volgende:
Ik had gister btw de makkelijkste ascension ooit, mn doppelganger castte iron mist op me
Kijk in zijn geschiedenis.. Hij wil warez dingen vragen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
stel ze hier gewoon?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kijk in zijn geschiedenis.. Hij wil warez dingen vragen.
Mijn guild heet Twisted Inside [TWIN] ..quote:Op woensdag 23 november 2005 08:13 schreef trancethrust het volgende:
Ms de guild van Daeri bombarderen tot Fok!Guild? =)
1e, en monk als 2equote:Op dinsdag 22 november 2005 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga nog es een leuke Elementalist maken... maar ik weet niet of ik dat als 1e of 2e profession ga kiezen
Toch wel vage quote...quote:Op zondag 27 november 2005 13:51 schreef daeri het volgende:
Iedereen die erin wil mag erin.. vraag maar aan mij of Drizzt..
In het begin van het spel nog niks. Maar van wat ik begrepen heb, is het later in het spel wel handig. Het moment dat je naar de Underworld (kan) gaa(n)t. Dit bereik je pas als je het spel hebt uitgespeeld dus hou voorlopig maar even bij jequote:Op zondag 27 november 2005 13:49 schreef daeri het volgende:
Weet iemand waar dat Tapestry Shred voor is? Heb ik van Gwen gekregen :/
too latequote:Op woensdag 30 november 2005 18:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
In het begin van het spel nog niks. Maar van wat ik begrepen heb, is het later in het spel wel handig. Het moment dat je naar de Underworld (kan) gaa(n)t. Dit bereik je pas als je het spel hebt uitgespeeld dus hou voorlopig maar even bij je
En waarom je het dan pas nodig heb, zeg ik uiteraard niet eh....(a)
Ik heb het zelf helaas weggegooid, dus ik kan je niet met 100% zekerheid zeggen of het echt nut heeft om het te bewaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |