Ikke!! en ik heb heel veel namen... makkelijkste is Mr Cute Butt denk ik..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
Iemand zin om te lvlen/questen? Mn ingame naam is Elanor Amin... heb 2 chars aan het begin van pre en 1tje op lvl 9 in Nolani in post..
Hehe... was weg... internet fucked upquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:22 schreef daeri het volgende:
[..]
Ikke!! en ik heb heel veel namen... makkelijkste is Mr Cute Butt denk ik..
Ik had je al toegevoegd, maar zal morgen en zondag waarschijnlijk nog wel ff huiswerk moeten doen, zodat ik volgende week weinig hoef te doen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hehe... was weg... internet fucked upGa nu slapen, maar add me maar.. dan kan je met me gamen als ik online ben
er staat daar ook zon Tamer in de buurt als het goed is, daar kan je je pet kwijtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef Wiehoe het volgende:
Nog 1 vraag, hopelijk mijn laatste. Nu heb ik een 2e mannetje aangemaakt. Dat is een ranger. Nu heb ik een quest gedaan waarbij ik een pet moest nemen. Hoe kan ik van zo'n pet afkomen om een nieuwe pet te krijgen?
Kan je beter Hydra's farmenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:40 schreef trancethrust het volgende:
Oooh gek, gold farmen!!!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef EricG het volgende:
Ook bij Jerrel the Tamer, buiten Ascalon. Hij betaald er 100 gold voor.
En die verbetering is? N.m.m. werken ze prima namelijk....quote:Op maandag 9 januari 2006 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerst zien hoe het uit pakt, ik heb het eerlijk gezegd een beetje gehad met Anet, ze hebben wel tijd om allerlei updates te maken voor de feestdagen, maar een kleine verbetering aan de henchmen waar de hele community al vanaf het begin om schreeuwt is blijkbaar teveel moeite...
Als ik ze de order zou kunnen geven om stil te blijven staan zou ik al een gat in de lucht springen. Verder zou invloed op wat voor skills ze mee nemen ook niet verkeerd zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En die verbetering is? N.m.m. werken ze prima namelijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |