abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33777892
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
Iemand zin om te lvlen/questen? Mn ingame naam is Elanor Amin... heb 2 chars aan het begin van pre en 1tje op lvl 9 in Nolani in post..
Ikke!! en ik heb heel veel namen... makkelijkste is Mr Cute Butt denk ik..
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:37:56 #102
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33782482
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:22 schreef daeri het volgende:

[..]

Ikke!! en ik heb heel veel namen... makkelijkste is Mr Cute Butt denk ik..
Hehe... was weg... internet fucked up Ga nu slapen, maar add me maar.. dan kan je met me gamen als ik online ben
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_33783135
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:37 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hehe... was weg... internet fucked up Ga nu slapen, maar add me maar.. dan kan je met me gamen als ik online ben
Ik had je al toegevoegd, maar zal morgen en zondag waarschijnlijk nog wel ff huiswerk moeten doen, zodat ik volgende week weinig hoef te doen...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:38:23 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33784559
Thunderhead al gelukt inmiddels?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_33784716
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Elegy het volgende:
Thunderhead al gelukt inmiddels?
jaaa, bonus alleen niet
pi_33796249
Nog 1 vraag, hopelijk mijn laatste . Nu heb ik een 2e mannetje aangemaakt. Dat is een ranger. Nu heb ik een quest gedaan waarbij ik een pet moest nemen. Hoe kan ik van zo'n pet afkomen om een nieuwe pet te krijgen?
pi_33796530
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef Wiehoe het volgende:
Nog 1 vraag, hopelijk mijn laatste . Nu heb ik een 2e mannetje aangemaakt. Dat is een ranger. Nu heb ik een quest gedaan waarbij ik een pet moest nemen. Hoe kan ik van zo'n pet afkomen om een nieuwe pet te krijgen?
er staat daar ook zon Tamer in de buurt als het goed is, daar kan je je pet kwijt
pi_33797248
Ok dat is gelukt, en als ik na Pre Ascalon mijn beest wil omruilen, waar kan ik dat dan doen?
pi_33804958
Ook bij Jerrel the Tamer, buiten Ascalon. Hij betaald er 100 gold voor.
pi_33810683
Oooh gek, gold farmen!!!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:51:46 #111
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33811174
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:40 schreef trancethrust het volgende:
Oooh gek, gold farmen!!!
Kan je beter Hydra's farmen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_33811313
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef EricG het volgende:
Ook bij Jerrel the Tamer, buiten Ascalon. Hij betaald er 100 gold voor.
!

Sinds wanneer?
pi_33834083
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:55 schreef woutabest het volgende:

[..]

!

Sinds wanneer?
Sinds dat ik speel
(Ongeveer 4 maanden)
pi_33872702
'Guild Wars: Factions' Revealed
Posted by Rainier on Monday, January 09 @ 01:37:51 PST

The newest issue of CGW has some info on the first Guild Wars expansion. Guild Wars: Factions will introduce two new professions (assasins and ritualist), 25 new skills and 6 armor sets for old classes, a full campaign set on a new Eastern-themed continent Cantha with 3 nations, and faction-based PvP where guild alliances will battle to control various areas of the world map. Guild Wars: Factions will be standalone, although then only the new continent will be playable.

( comments | )

Bron: www.worthplaying.com
pi_33872729
Klinkt goed ofniet
Hoorde van iemand anders al dat er meer pets en dyes komen, en de mogelijkheid om met anderen te trouwen...
pi_33872823
Eerst zien hoe het uit pakt, ik heb het eerlijk gezegd een beetje gehad met Anet, ze hebben wel tijd om allerlei updates te maken voor de feestdagen, maar een kleine verbetering aan de henchmen waar de hele community al vanaf het begin om schreeuwt is blijkbaar teveel moeite...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33872895
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerst zien hoe het uit pakt, ik heb het eerlijk gezegd een beetje gehad met Anet, ze hebben wel tijd om allerlei updates te maken voor de feestdagen, maar een kleine verbetering aan de henchmen waar de hele community al vanaf het begin om schreeuwt is blijkbaar teveel moeite...
En die verbetering is? N.m.m. werken ze prima namelijk....
pi_33872939
Dat nieuwe stuk map wat er dan bij komt lijkt me wel grappig op zich, maar ik hoop dat het toch wel vooral voor lvl 20 is, anders ben je er zo op uitgekeken.
pi_33873677
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En die verbetering is? N.m.m. werken ze prima namelijk....
Als ik ze de order zou kunnen geven om stil te blijven staan zou ik al een gat in de lucht springen. Verder zou invloed op wat voor skills ze mee nemen ook niet verkeerd zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33876647
Dr was toch ook een nieuwe AI update geweest? Ze rennen tegenwoordig toch wel weg als er op hun plek een firestorm oid aan de gang is, slim hè
Nu alleen nog leren dat stilstaan op lava ook niet goed is, en we zijn weer een stap verder!
pi_33877129
Enorm slim, alleen heeft dat als bijverschijnsel dat ze dus rennen, en niet vechten... Afwegingen maken doen ze niet...
pi_33877346
Da's waar. Maar t is ook moeilijk om een computer real-time goede tactische beslissingen te laten maken, voor meerdere karakters ook nog. Misschien een idee voor ze om hun bots random te laten kiezen tussen verschillende opties als er meerdere acceptabele opties zijn; maar aan de andere kant maakt dat de AI onvoorspelbaar... Niet zo erg om tegen te hebben als speler, maar als je henchmen zich onvoorspelbaar gedragen word je toch snel minder blij.
pi_33877725
Ik verwacht ook niet echt van ze dat ze afwegingen maken, maar het is maar om aan te geven wat er allemaal mis is met de hench. Ook het feit dat ze belachelijk slecht gebruik maken van hun skills ergert me, wel eens een hench ranger een interrupt zien uitvoeren? Het waardeloze optreden van de Mesmer hench is volgens mij ook een van de redenen dat deze klasse steevast ondergewaardeerd wordt door de noobs.
pi_33878838
Het zou wel prettig zijn als je je henchies op de één of andere manier orders kan geven, zoals stay back, of interrupt e.d. Het zou ook prettig zijn als je je henchies op een bepaalde manier kan 'designen' zoals een Tank, Nuker, Trapper, of Minion Master
pi_33879435
Juist, en daar schreeuwt de PvE community al eeuwen om, maar daar is blijkbaar geen tijd voor... Anet concentreert zich ook veel meer op de PvP community en de PvE'ers kunnen verrekken totdat er weer geld verdient moet worden en we chapter 2 mogen kopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')