abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33777892
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
Iemand zin om te lvlen/questen? Mn ingame naam is Elanor Amin... heb 2 chars aan het begin van pre en 1tje op lvl 9 in Nolani in post..
Ikke!! en ik heb heel veel namen... makkelijkste is Mr Cute Butt denk ik..
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:37:56 #102
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33782482
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:22 schreef daeri het volgende:

[..]

Ikke!! en ik heb heel veel namen... makkelijkste is Mr Cute Butt denk ik..
Hehe... was weg... internet fucked up Ga nu slapen, maar add me maar.. dan kan je met me gamen als ik online ben
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_33783135
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:37 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hehe... was weg... internet fucked up Ga nu slapen, maar add me maar.. dan kan je met me gamen als ik online ben
Ik had je al toegevoegd, maar zal morgen en zondag waarschijnlijk nog wel ff huiswerk moeten doen, zodat ik volgende week weinig hoef te doen...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:38:23 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33784559
Thunderhead al gelukt inmiddels?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_33784716
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Elegy het volgende:
Thunderhead al gelukt inmiddels?
jaaa, bonus alleen niet
pi_33796249
Nog 1 vraag, hopelijk mijn laatste . Nu heb ik een 2e mannetje aangemaakt. Dat is een ranger. Nu heb ik een quest gedaan waarbij ik een pet moest nemen. Hoe kan ik van zo'n pet afkomen om een nieuwe pet te krijgen?
pi_33796530
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef Wiehoe het volgende:
Nog 1 vraag, hopelijk mijn laatste . Nu heb ik een 2e mannetje aangemaakt. Dat is een ranger. Nu heb ik een quest gedaan waarbij ik een pet moest nemen. Hoe kan ik van zo'n pet afkomen om een nieuwe pet te krijgen?
er staat daar ook zon Tamer in de buurt als het goed is, daar kan je je pet kwijt
pi_33797248
Ok dat is gelukt, en als ik na Pre Ascalon mijn beest wil omruilen, waar kan ik dat dan doen?
pi_33804958
Ook bij Jerrel the Tamer, buiten Ascalon. Hij betaald er 100 gold voor.
pi_33810683
Oooh gek, gold farmen!!!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:51:46 #111
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33811174
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:40 schreef trancethrust het volgende:
Oooh gek, gold farmen!!!
Kan je beter Hydra's farmen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_33811313
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef EricG het volgende:
Ook bij Jerrel the Tamer, buiten Ascalon. Hij betaald er 100 gold voor.
!

Sinds wanneer?
pi_33834083
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:55 schreef woutabest het volgende:

[..]

!

Sinds wanneer?
Sinds dat ik speel
(Ongeveer 4 maanden)
pi_33872702
'Guild Wars: Factions' Revealed
Posted by Rainier on Monday, January 09 @ 01:37:51 PST

The newest issue of CGW has some info on the first Guild Wars expansion. Guild Wars: Factions will introduce two new professions (assasins and ritualist), 25 new skills and 6 armor sets for old classes, a full campaign set on a new Eastern-themed continent Cantha with 3 nations, and faction-based PvP where guild alliances will battle to control various areas of the world map. Guild Wars: Factions will be standalone, although then only the new continent will be playable.

( comments | )

Bron: www.worthplaying.com
pi_33872729
Klinkt goed ofniet
Hoorde van iemand anders al dat er meer pets en dyes komen, en de mogelijkheid om met anderen te trouwen...
pi_33872823
Eerst zien hoe het uit pakt, ik heb het eerlijk gezegd een beetje gehad met Anet, ze hebben wel tijd om allerlei updates te maken voor de feestdagen, maar een kleine verbetering aan de henchmen waar de hele community al vanaf het begin om schreeuwt is blijkbaar teveel moeite...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33872895
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerst zien hoe het uit pakt, ik heb het eerlijk gezegd een beetje gehad met Anet, ze hebben wel tijd om allerlei updates te maken voor de feestdagen, maar een kleine verbetering aan de henchmen waar de hele community al vanaf het begin om schreeuwt is blijkbaar teveel moeite...
En die verbetering is? N.m.m. werken ze prima namelijk....
pi_33872939
Dat nieuwe stuk map wat er dan bij komt lijkt me wel grappig op zich, maar ik hoop dat het toch wel vooral voor lvl 20 is, anders ben je er zo op uitgekeken.
pi_33873677
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En die verbetering is? N.m.m. werken ze prima namelijk....
Als ik ze de order zou kunnen geven om stil te blijven staan zou ik al een gat in de lucht springen. Verder zou invloed op wat voor skills ze mee nemen ook niet verkeerd zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33876647
Dr was toch ook een nieuwe AI update geweest? Ze rennen tegenwoordig toch wel weg als er op hun plek een firestorm oid aan de gang is, slim hè
Nu alleen nog leren dat stilstaan op lava ook niet goed is, en we zijn weer een stap verder!
pi_33877129
Enorm slim, alleen heeft dat als bijverschijnsel dat ze dus rennen, en niet vechten... Afwegingen maken doen ze niet...
pi_33877346
Da's waar. Maar t is ook moeilijk om een computer real-time goede tactische beslissingen te laten maken, voor meerdere karakters ook nog. Misschien een idee voor ze om hun bots random te laten kiezen tussen verschillende opties als er meerdere acceptabele opties zijn; maar aan de andere kant maakt dat de AI onvoorspelbaar... Niet zo erg om tegen te hebben als speler, maar als je henchmen zich onvoorspelbaar gedragen word je toch snel minder blij.
pi_33877725
Ik verwacht ook niet echt van ze dat ze afwegingen maken, maar het is maar om aan te geven wat er allemaal mis is met de hench. Ook het feit dat ze belachelijk slecht gebruik maken van hun skills ergert me, wel eens een hench ranger een interrupt zien uitvoeren? Het waardeloze optreden van de Mesmer hench is volgens mij ook een van de redenen dat deze klasse steevast ondergewaardeerd wordt door de noobs.
pi_33878838
Het zou wel prettig zijn als je je henchies op de één of andere manier orders kan geven, zoals stay back, of interrupt e.d. Het zou ook prettig zijn als je je henchies op een bepaalde manier kan 'designen' zoals een Tank, Nuker, Trapper, of Minion Master
pi_33879435
Juist, en daar schreeuwt de PvE community al eeuwen om, maar daar is blijkbaar geen tijd voor... Anet concentreert zich ook veel meer op de PvP community en de PvE'ers kunnen verrekken totdat er weer geld verdient moet worden en we chapter 2 mogen kopen...
pi_33884723
Wat kost Chapter 2 en wanneer komt ie precies?
pi_33886998
Kheb zojuist GW verkocht
pi_33904247
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef daeri het volgende:
Wat kost Chapter 2 en wanneer komt ie precies?
Weet ik niet en ik geloof dat 1 maart de officiele launchdatum is.
pi_33904350
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef Koentje3 het volgende:
Kheb zojuist GW verkocht
Ik zit daar ook over te denken, sinds een maand vind ik er geen reet meer aan.

Laatste keer dat ik ingelogd was, was om te kijken wat ze met kerst allemaal gemaakt hadden.
pi_33904462
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Weet ik niet en ik geloof dat 1 maart de officiele launchdatum is.
OP MIJN VERJAARDAG

dinsdag 10 januari 2006 @ 15:16:16 #131
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33904494
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:15 schreef daeri het volgende:

[..]

OP MIJN VERJAARDAG

Als het een addon is, verwacht ik dat ze hem niet voor 50 euro gaan verkopen... 25-30 euro is een schappelijke prijs
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_33904548
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Als het een addon is, verwacht ik dat ze hem niet voor 50 euro gaan verkopen... 25-30 euro is een schappelijke prijs
Het spel is ook als standalone te spelen, ik verwacht 40 euro ofzo.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:31:28 #133
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33904964
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:12 schreef woutabest het volgende:

[..]

Ik zit daar ook over te denken, sinds een maand vind ik er geen reet meer aan.

Laatste keer dat ik ingelogd was, was om te kijken wat ze met kerst allemaal gemaakt hadden.
Welke versie en wat moet je er voor hebben?
pi_33905088
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:31 schreef Elegy het volgende:

[..]

Welke versie en wat moet je er voor hebben?

edit: oooh ik zal eens kijken, ik ben er nog niet zeker van.

[ Bericht 13% gewijzigd door woutabest op 10-01-2006 15:45:23 ]
pi_33912861
Misschien dat ik weer opnieuw ga beginnen met een mesmer. Deze profession is mij nog geheel onbekend en zal misschien heel anders spelen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 12:35:12 #136
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_33934757
Is Guild Wars ook te spelen zonder er veel tijd in te stoppen? Dus af en toe een uurtje ofzo.. Of heb je dan echt waardeloze spullen in vergelijking met de rest? Kun je dan bijvoorbeeld nog redelijk PvP-en, of heb je daar echt heel goed spul voor nodig?
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:33:14 #137
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33936366
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:15 schreef woutabest het volgende:
Misschien dat ik weer opnieuw ga beginnen met een mesmer. Deze profession is mij nog geheel onbekend en zal misschien heel anders spelen.
Jammer

woensdag 11 januari 2006 @ 13:36:05 #138
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33936470
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:35 schreef Eland het volgende:
Is Guild Wars ook te spelen zonder er veel tijd in te stoppen? Dus af en toe een uurtje ofzo.. Of heb je dan echt waardeloze spullen in vergelijking met de rest? Kun je dan bijvoorbeeld nog redelijk PvP-en, of heb je daar echt heel goed spul voor nodig?
Sterker nog, als jij wil gaan pvp'en kan je meteen een pvp char maken met de beste armor en wapens. Die kan je dan niet in pve gebruiken trouwens. Een pve char kan je wel weer voor pvp gebruiken.

Veel mensen unlocken met hun pve char zoveel mogelijk skills en wapenupgrades zodat ze die met de pvpv char kunnen gebruiken. Of je unlocked ze middels de faction die je krijgt voor pvp.

En idd, je kán GW een uurtje spelen. Meestal worden dat twee uurtjes, of drie, of vier...en hee, daar komt de zon alweer op
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:38:35 #139
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_33936542
TvP'tje.

In game:
Quasi Lacerated.
Quasi Dead.
The Warrior Joolz.

coolste spellejte ooit...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:42:03 #140
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_33936639
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:38 schreef Jo0Lz het volgende:
TvP'tje.

In game:
Quasi Lacerated.
Quasi Dead.
The Warrior Joolz.

coolste spellejte ooit...
Vertel es wat meer over jezelf, classes, Guild, server, level, etc.?
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:45:52 #141
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_33936751
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

Sterker nog, als jij wil gaan pvp'en kan je meteen een pvp char maken met de beste armor en wapens. Die kan je dan niet in pve gebruiken trouwens. Een pve char kan je wel weer voor pvp gebruiken.

Veel mensen unlocken met hun pve char zoveel mogelijk skills en wapenupgrades zodat ze die met de pvpv char kunnen gebruiken. Of je unlocked ze middels de faction die je krijgt voor pvp.

En idd, je kán GW een uurtje spelen. Meestal worden dat twee uurtjes, of drie, of vier...en hee, daar komt de zon alweer op
Dus je kunt gewoon de beste wapens kiezen, zodat het eerlijk is ofzo? Want ik heb jaren Diablo II gespeeld, en daarbij moest je echt het beste van beste hebben om te winnen, nu had ik dat ook wel, maar het is toch vervelend als je elk character perfect moet equippen voordat je kans maakt. Dat is bij GW dus niet zo?
pi_33939239
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:45 schreef Eland het volgende:

[..]

Dus je kunt gewoon de beste wapens kiezen, zodat het eerlijk is ofzo? Want ik heb jaren Diablo II gespeeld, en daarbij moest je echt het beste van beste hebben om te winnen, nu had ik dat ook wel, maar het is toch vervelend als je elk character perfect moet equippen voordat je kans maakt. Dat is bij GW dus niet zo?
Nee, juist het gebruik van de juiste skills is belangrijk bij GW, niet zozeer wie het beste geleveld is of wie de beste armor heeft; de beste armour verschilt namelijk bijna niks van de standaard high-lvls-outfit.
Op het juiste moment de juiste skill gebruiken is veruit het belangrijkste. Alleen hoe meer skills je unlockt hoe meer keuze je hebt.
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:41:17 #143
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_33953059
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:42 schreef Elegy het volgende:

[..]

Vertel es wat meer over jezelf, classes, Guild, server, level, etc.?
Hehe, ja dat moest later effe, vandaar de TVP.
Maar goed

Classes:

E/Mo. - Quasi Lacerated.
W/Mo. - The Warrior Joolz.
N/R. - Quasi Dead.

Guild:
Syke - Death to Society. (http://syke.nl)
Een internationale Guild, meeste members in Amerika en Europa.
Wij zijn op het moment wat guildies aan het kicken, want we willen eigelijk alleen actieve users
(Wie niet?!...)

Wij spelen op de amerikaanse server, alhoewel er ook een paar op de Europese zitten. Geen probleem, we hebben daarvoor international districts

Meestal speel ik PvE, of random PvP, GvG zijn we nou ook een beetje de draad weer aan het oppakken...

Ik ben met de eerste 2 char's ascended, level 20, maar spel is nog niet helemaal uit. (Nog enkele quests/missions)

Ik ga weer effe in-game
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_34044098
Wat kan ik hier voor vragen vriend van me zei 80k, maar ik twijfel nu omdat ik het ding nog niet kwijt ben

http://img381.imageshack.us/img381/2365/gw00774fh.jpg

edit; gvd.. hij doet t niet

Schrijf ook maar ff op hoe het is;

Truncheon (gold)

Dark Dmg: 11-22 (req. 9 bloodmagic)
Improves casting speed (Chance: 9%) (gold)
Improves skill recharge using Curses skills (Change: 16%) (gold)

[ Bericht 19% gewijzigd door daeri op 14-01-2006 12:48:33 (plaatje deed niet) ]
pi_34045374
met die plaatjes van imagehack: nieuw venster openen, url van plaatje plakken, refreshen.
pi_34048772
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je er 80K voor kan vragen, er zitten niet echt waardevolle upgrades op.
pi_34049063
Eerder 80 gold... De upgrades zijn geen van beide "perfect", als ze dat nou allebei wel geweest waren had je iets waardevols in handen, maar dan nog geen 80k .
pi_34049306
Of openen in een andere browser
pi_34049386
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerder 80 gold... De upgrades zijn geen van beide "perfect", als ze dat nou allebei wel geweest waren had je iets waardevols in handen, maar dan nog geen 80k .
nou, geen 80 gold ... bij de merchant krijg je al 300+ ...

Maar niemand komt dus met echte prijzen wat ik er voor kan vragen?
pi_34049736
Probeer m te verkopen voor rond de 5K misschien dat je dan succes hebt.
Maar als we toch bezig zijn met PC's, ik heb ook nog iets waarvan ik echt niet zou weten hoeveel ik er voor moet vragen:

Hale Holy Staff of Fortitude (gold)
Energy + 10
Fire dmg: 11-22 (req. 12)
Quick recovery from Blind
Improves Skill recharge using Healing Prayer skills (change: 19%)
Health: + 22
Health: + 24
two-handed

Ik had m voor 4K gekocht met het idee dat ik er wel meer voor zou kunnen vragen, alleen die req. 12 is een drempel. Iemand enig idee?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:04:07 #151
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_34051846
2x een health mod
pi_34052360
En van welke skill is die 12 req? Divine Favor?
pi_34054888
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:42 schreef daeri het volgende:

[..]

nou, geen 80 gold ... bij de merchant krijg je al 300+ ...
Dan nog weet ik zeker dat 80 dichter in de buurt van de marktwaarde ligt dan 80K .
quote:
Maar niemand komt dus met echte prijzen wat ik er voor kan vragen?
Je kan er alles voor vragen, het gaat er om wat je er voor krijgt. 5k vind ik het al niet waard. Ik zou ergens tussen de 500-1000 gp max betalen als ik naar zoiets op zoek was.
pi_34078992
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:04 schreef Elegy het volgende:
2x een health mod
Ja, vond ik ook al gek

@thrancetrust: Jep, 12 Divine Favour
pi_34082326
Nou, iemand enig idee?
pi_34099391
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef EricG het volgende:
Probeer m te verkopen voor rond de 5K misschien dat je dan succes hebt.
Maar als we toch bezig zijn met PC's, ik heb ook nog iets waarvan ik echt niet zou weten hoeveel ik er voor moet vragen:

Hale Holy Staff of Fortitude (gold)
Energy + 10
Fire dmg: 11-22 (req. 12)
Quick recovery from Blind
Improves Skill recharge using Healing Prayer skills (change: 19%)
Health: + 22
Health: + 24
two-handed

Ik had m voor 4K gekocht met het idee dat ik er wel meer voor zou kunnen vragen, alleen die req. 12 is een drempel. Iemand enig idee?
4k lijkt me wel een faire prijs. Als je maar lang genoeg zoekt kan je vast wel iemand vinden die gek genoeg is om er (veel) meer voor te betalen, maar dan moet je waarschijnlijk écht lang zoeken.
pi_34113185
Oke bedankt, en hoeveel bedoel je dan ongeveer met veel meer?
pi_34113450
Dat is niet in te schatten, je moet gewoon een "gek" tegenkomen die geen flauw benul van de marktprijzen heeft of die het niet intereseert en gewoon 20k neerlegt als jij het vraagt. Maar die zijn moeilijk te vinden
pi_34125872
Tsja ik probeerde net even om hem in Ascalon te verkopen vanwege al die noobs, maar toen bedacht ik me opeens dat noobs helemaal geen 20K hebben
pi_34125909
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:47 schreef EricG het volgende:
Tsja ik probeerde net even om hem in Ascalon te verkopen vanwege al die noobs, maar toen bedacht ik me opeens dat noobs helemaal geen 20K hebben
noob-alert!
pi_34129459
Ik wil ook graag GW spelen en de game online kopen, dit kan volgens GW.com bij plaync.com. Deze site werkt echter niet?
  maandag 16 januari 2006 @ 18:54:15 #162
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_34130250
Probeer www.play.com, als je een creditcard hebt. Heb je die niet, dan zou ik www.cd-wow.nl aanraden.

Edit: volgens mij kun je bij cd-wow ook alleen met CC betalen, tenzij je bij de rabobank ("directbetalen") zit.
pi_34133676
Jeej mijn monk is lvl 17 En ik zit in de Crystal Desert
pi_34156755
Ben ik ook eens een dagje vrij, heb ik er gisteren tegen gewerkt zodat ik vandaag helemaal niets te doen heb zodat ik even rustig mijn nieuwe character omhoog te werken, krijg ik problemen met de verbinding!! Hebben anderen er vandaag ook last van, want ik kan ook niet op de support site komen van guild wars.
pi_34159172
Hier doet de site t prima opzich.. guildwars zelf nog niet gespeeld vandaag
pi_34159421
Hier ook geen problemen.
pi_34160718
hier ook nie
pi_34164156
Ik heb GuildWars special edition.
Ik heb die speciale code ookal toegevoegd, maar ik merk er niks van.
Hoor ik niet te glowen oid?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:43:21 #169
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_34164387
Dat is bij de Collector's Edition. De special edition bevat geloof ik extra equipment ofzo.
pi_34164437
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef Eland het volgende:
Dat is bij de Collector's Edition. De special edition bevat geloof ik extra equipment ofzo.
Oh. Maar hoe krijg ik die equipment dan? Want tot nu toe heb ik niks extra's.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:50:59 #171
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_34164693
How do I get the in-game items from the Guild Wars Special Edition?

Question:
How do I get the in-game items from the Guild Wars Special Edition?

Answer:
Every Special Edition box will have a special "Skill Pack Code" key that will unlock the following:

* 7 common skills
* 1 elite skill
* 1 rune
* 1 armor upgrade

(Please note that the special "Skill Pack Code" key will not provide your account with additional character slots.)

To get these items, you will need to do the following:

* Log into your existing Guild Wars game account and click the "Edit Account" button on the Character Selection" screen.
* From this screen, select the "Manage Access Keys" option, then click the "Next" button in the lower right corner.
* The View Content Rights page will display any access keys you have already registered to your account. Click the "Next" button in the lower right corner of your screen.
* On this page you can enter your 25-digit "Skill Pack Code" key in the spaces provided. You do not need to enter any spaces or dashes in your key.
* Once you have entered the complete access key, click the "Next" button in the lower right corner. The new access key should now be successfully added and the new content immediately unlocked for your Guild Wars game account.
pi_34164702
In de Shiverpeak Arena vind je iemand waar je verschillende dingen gratis kan krijgen. The Priest of Balthasar ofzo.
pi_34177557
Is hier nog iemand die vindt dat Ether Prodigy echt zwaar over de top is?
Net gecapped, ik vind em echt ziek...
pi_34189537
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef trancethrust het volgende:
Is hier nog iemand die vindt dat Ether Prodigy echt zwaar over de top is?
Net gecapped, ik vind em echt ziek...
Wat is het?
pi_34196143
Ether Prodigy
Lose all enchantments. For 5-20 seconds, you gain Energy regeneration of 6. When Ether Prodiy ends, you take 2 damage for each point of Energy you have. This spell causes Exhaustion.

Energy cost: 5
Casting time: 1
Recharge Time: 5

E.g., cast dit ding als ele zijnde en je hebt +10 energy regen, gewoon bijna unlimited energy
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:41:55 #176
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_34196841
Klein offer voor bijna ongelimiteerd spells casten
pi_34204979
Weet iemand nog goede monk elite skills, en waar ik ze moet capturen?
pi_34210509
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef EricG het volgende:
Weet iemand nog goede monk elite skills, en waar ik ze moet capturen?
http://guildwars.gameamp.(...)aps/0.php!orderBy=21

Eigenlijk zou ik ook weer eens GW moeten gaan spelen
"Do you know the difference between who and what you are?" - Transatlantic
pi_34211266
Geweldig, bedankt
pi_34244391
Wow er is echt een enorme update geweest zeg... 10 mb laden in een beginschermpje, en nou ga ik naar Augury Rock en hij heeft nou 3.5 mb geladen en hij moet nog 1325 files laden, en hij begon op 1329. Dat kan wel ff duren met een snelheid van 20 kb/sec
pi_34270163
Hahah, nog altijd sneller dan bij mij; internet afgesloten
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:07:30 #183
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_34271510
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef EricG het volgende:
Wow er is echt een enorme update geweest zeg... 10 mb laden in een beginschermpje, en nou ga ik naar Augury Rock en hij heeft nou 3.5 mb geladen en hij moet nog 1325 files laden, en hij begon op 1329. Dat kan wel ff duren met een snelheid van 20 kb/sec
Bij mij downloadt Guild Wars de updates met 300 kbp/s

[ Bericht 1% gewijzigd door Eland op 20-01-2006 13:41:29 ]
pi_34280471
Ik heb met de Special Edition de extra muziek van DirectSong gedownload, maar hoe zet ik dat dan in GuildWars?
pi_34280830
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:07 schreef Eland het volgende:

[..]

Bij mij downloadt Guild Wars de updates met 300 kbp/s
Ja, bij mij normaal ook. Hij deed alleen lang over die 4 eerste files (ongeveer 10 min), en toen was 'ie zo klaar
pi_34281370
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:36 schreef EricG het volgende:

[..]

Ja, bij mij normaal ook. Hij deed alleen lang over die 4 eerste files (ongeveer 10 min), en toen was 'ie zo klaar
Bij mij deed ie er maar twee minuten over ofzo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:14:55 #187
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34285735
Ik snap iets niet, ik doe een custom character, even attributes punten verbruiken, maar alle skills zijn locked. Hoe moet ik dan skills kiezen?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34289348
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap iets niet, ik doe een custom character, even attributes punten verbruiken, maar alle skills zijn locked. Hoe moet ik dan skills kiezen?
niet
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:11:08 #189
65330 Ruzbeh
pi_34289407
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:09 schreef kaspermols282 het volgende:

[..]

niet
Hoezo kan ik dan geen skills kiezen?
pi_34290194
Je moet ze eerst unlocken met een Role Playing char, of een pre-made character maken.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:54:29 #191
65330 Ruzbeh
pi_34290903
Ja maar Role Playing char kan ik dus niet maken omdat ik nu de factions dinges doe dan kan je dus gratis spelen voor twee dagen. Maar goed. Ik snap niet waarom ze gewoon alles toestaan zoals bij de volledige versie, het is maar voor twee dagen zeg. Zo kan ik toch niet zien of de volledige versie leuker is enzo?
pi_34291066
Zoiezo vind ik het wel jammer dat ze niet een deel van de PvE tonen. Dat intresseert me veel meer dan PvP. Ik vraag me eigenlijk af hoe het nieuwe deel er in gezet wordt. Moet je eerst de verhaallijn uitspelen voordat je het landschap van factions kan betreden of zal je er in het begin al kunnen komen?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:00:20 #193
65330 Ruzbeh
pi_34291102
Leg eens uit hoe dat werkt met PvE ten opzichte van PvP?
pi_34291331
PvE is het role playing gedeelte. Te vergelijken met bijvoorbeeld Diablo. Een verhaallijn met daarnaast quests om meer experience te krijgen om levels omhoog te gaan. PvP is wat je nu de komende dagen kan testen met guild wars. Het tegen elkaar vechten in een soort Arena. Dit heb ik overigens nog niet eens geprobeerd.
pi_34415435
Ik vind PvP ook niet zo veel aan eerlijk gezegd. Alleen met een goed getraind team dat weet wat het doet is het leuk, in de Hall of heroes.
pi_34416045
Ik vind PvP geen reet aan, kost veel te veel tijd om het fatsoenlijk te doen/leren...
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:11:17 #197
65330 Ruzbeh
pi_34416466
Nou, da's lekker. Wilde ik dus kijken of Guild Wars leuk was, kan ik alleen PvP proberen.
pi_34448565
Kun je dan niet bij vrienden/kennissen proberen?
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:34:29 #199
65330 Ruzbeh
pi_34448855
Nee.

Ik koop het waarschijnlijk gewoon.
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:36:03 #200
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34448936
www.cd-wow.nl maar 28 euro Heb hem er zelf ook gekocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')