http://guildwars.gameamp.(...)aps/0.php!orderBy=21quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef EricG het volgende:
Weet iemand nog goede monk elite skills, en waar ik ze moet capturen?
Bij mij downloadt Guild Wars de updates met 300 kbp/squote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef EricG het volgende:
Wow er is echt een enorme update geweest zeg... 10 mb laden in een beginschermpje, en nou ga ik naar Augury Rock en hij heeft nou 3.5 mb geladen en hij moet nog 1325 files laden, en hij begon op 1329. Dat kan wel ff duren met een snelheid van 20 kb/sec
Ja, bij mij normaal ook. Hij deed alleen lang over die 4 eerste files (ongeveer 10 min), en toen was 'ie zo klaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:07 schreef Eland het volgende:
[..]
Bij mij downloadt Guild Wars de updates met 300 kbp/s![]()
Bij mij deed ie er maar twee minuten over ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:36 schreef EricG het volgende:
[..]
Ja, bij mij normaal ook. Hij deed alleen lang over die 4 eerste files (ongeveer 10 min), en toen was 'ie zo klaar![]()
nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap iets niet, ik doe een custom character, even attributes punten verbruiken, maar alle skills zijn locked. Hoe moet ik dan skills kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |