allochtoon zonder autoquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:51 schreef sr_firewire het volgende:
Ik vind die gast wel lachen, hij presenteert tenminste een goed programma, dat laat zien dat asociale klootzakken zoals jou jij niet op de weg thuishoren...
Over fietspaden met je afgeragte BMW enzo?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:54 schreef yup het volgende:
Ik ben het eens met meneer PLAE@.
Maar ik ben dan ook een idiote wegpiraat die niet op de weg hoort.
Oh nee zo erg is het nog niet geworden heurquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Over fietspaden met je afgeragte BMW enzo?
Och god, valt meneer over een woordje,stumperd. En waar heb je het over; 1. Heb een auto 2. Ben gelukkig geen allochtoon.quote:
Dat duimpje voor op je dashboard uiteraardquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:50 schreef skiczukie het volgende:
<span style="position: relative; left: -5px; top: 8px;"><hr style="height: 1px; width: 590px; color: rgb(163, 158, 145);"></span>Op dinsdag 4 januari 2005 01:47 schreef Stranger het volgende:
Dood aan skiczukie, domme teringmongool.
En volgens mij ben jij de grootste internet sukkel.quote:
Maffe quote.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:07 schreef Steve-O1 het volgende:
[..]
Dat duimpje voor op je dashboard uiteraard
Laat me raden mmquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:15 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
En volgens mij ben jij de grootste internet sukkel.
Ik denk beidequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Laat me raden mm
Je bent of een allochtoon OF een vriendje van die allochtoon hierboven![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Laat me raden mm
Dat was het fragment dat ik bedoelde. En derhalve vind ik hem een huichelachtige klootzak.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:07 schreef haarb0l het volgende:
Ik heb ooit een fragement gezien waarbij een motorrijder werd gecontroleerd (of brommer, weet ik veel), alles was okee hij mocht doorrijden.
Zegt die eikel: "en je papieren heb je zeker ook wel bij je?"
motorrijder: eeuhhh....
Kreeg 'ie alsnog een boete!
Dat was toch een meisje met een brommer die gecontroleerd werd, ze had papieren niet in orde, zei die agent 'voor deze keer zie ik het door de vingers' en begon die Jan Doedel daarover te drammen en te zeuren - zodat die meid alsnog een boete kreeg. Zoiets was het toch?quote:Dat was het fragment dat ik bedoelde. En derhalve vind ik hem een huichelachtige klootzak.
Jij hebt echt slechte humor......quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Laat me raden mm
Het zal me niks verbazen als het vaker is voorgekomen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:25 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat was toch een meisje met een brommer die gecontroleerd werd, ze had papieren niet in orde, zei die agent 'voor deze keer zie ik het door de vingers' en begon die Jan Doedel daarover te drammen en te zeuren - zodat die meid alsnog een boete kreeg. Zoiets was het toch?
serieus ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:29 schreef WesHell het volgende:
Inderdaad een rotzak.. Hij is alleens inelkaar geramd :d
* Mr_Belvedere meldt zich.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
Dan heeft ie meteen een knal voor z'n kop te pakken. Het is niet verstandig maar lucht welop.
Wie kan die vent nog meer niet uitstaan?
Maar vertel, waarom deze gevoelens? Een keertje gefilmd terwijl je in je opgesoepte CRXje op weg was naar je kapper om je matje te laten blonderen? Maar goed, jammer dat er van jou geen foto bekend is, dan kon ik wat meer genieten als jij op tv bent in zijn showtjequote:
Door de vreselijke moraalridderige toon in z'n programma.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:13 schreef freud het volgende:
[..]
Maar vertel, waarom deze gevoelens? Een keertje gefilmd terwijl je in je opgesoepte CRXje op weg was naar je kapper om je matje te laten blonderen? Maar goed, jammer dat er van jou geen foto bekend is, dan kon ik wat meer genieten als jij op tv bent in zijn showtje.
Door die gast met die brandblusser tochquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:29 schreef WesHell het volgende:
Inderdaad een rotzak.. Hij is alleens inelkaar geramd :d
zeker aan de kant gezetquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
Dan heeft ie meteen een knal voor z'n kop te pakken. Het is niet verstandig maar lucht welop.
[afbeelding]
duhquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wegmisbruikers wordt waarschijnlijk ook zwaar gesubsidieerd door spee.
Appels en peren enzo. Ik zie je wel op de Klaagmuur als je dit nog verder toegelicht wil hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:10 schreef iDex het volgende:
Edit: Gelieve dat soort plaatjes in het vervolg achter een link zetten.
[ Bericht 26% gewijzigd door The_Terminator op 18-11-2005 18:00 ]
dus tubgirl mogen we dus wel als link posten?
Ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Ik erger me juist aan 'm, zo'n klein mannetje met z'n vieze haarquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:50 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind hem wel okee. Ik erger me niet aan deze kerel, laat ik het zo zeggen. En dat vind ik al heel wat. Ik erger me meestal kapot aan presentators.
Duimpje voor de man.
Jij bent zo zielig dat iemand die jou nog nooit wat heeft aangedaan, behalve (volgens jou dan) irritant zijn op tv, een klap voor z'n kop krijgt?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Moet je eens aan die man vragen die die mus dood schootquote:Op maandag 21 november 2005 10:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij bent zo zielig dat iemand die jou nog nooit wat heeft aangedaan, behalve (volgens jou dan) irritant zijn op tv, een klap voor z'n kop krijgt?
En daarom mag je de regels die door de overheid worden bepaald overtreden? Omdat je wegenbelasting betaalt?quote:Op maandag 21 november 2005 02:43 schreef Salvad0R het volgende:
wegmisbruikers stinkt wel heel erg idd.
Wie heeft er nou voor de wegen betaald? En door wie wordt het loon van de agenten die ons boetes geven betaald eigenlijk ?
Ken ik nog wel een mop over, die moet je dan ook vanuit jezelf vertellen zeg maar, komt ie:quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:50 schreef Mobster273 het volgende:
Als je die vent treft, dan krijg je van mij een krat bier!
En die is verkeerd omdat hij z'n beroep uitvoert, zijn opdracht waar hij voor werd betaald uitvoerde?quote:Op maandag 21 november 2005 10:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Moet je eens aan die man vragen die die mus dood schoot
ROFLquote:Op maandag 21 november 2005 10:31 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ken ik nog wel een mop over, die moet je dan ook vanuit jezelf vertellen zeg maar, komt ie:
Ik rijdt dus over een weg heen, heb net bier gehaald, komt er opeens een Duitser van rechts die had voorrang maar ik rijdt die Duitser met zijn Mercedes dus per ongeluk hard aan. Hele auto naar de tering. En die mof schelden!
Dus ik zeg tegen die Duitser: "Ho ho wacht nou even, kijk hier in Nederland doen we het zo we nemen rustig even een biertje en dan praten we erover."
Dus ik laat die Duitser m'n kratje pils zien en geef hem er eentje. En die vent maar zuipen daarna joh halve krat leeg. Zegt die Duitser tegen mij: "Moet jij geen biertje?"![]()
Ik: "Neuh.... ik wacht even tot de politie er is...."![]()
jaaahhh die heb ik ook gezien ahaha dat was nog verboden in te rijden waarin hij opkwam voor mensen die belazerd waren door autohandelaren. Het was geweldig want hij kreeg eigenlijk zelden iets voor elkaar stampvoetende kutkabouter dat het is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:51 schreef GSi het volgende:
[..]
Door die gast met die brandblusser toch![]()
PRACHTIG
hij zegt toch dat het alleen maar oplucht, niet dat het verstandig is...quote:Op maandag 21 november 2005 10:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij bent zo zielig dat iemand die jou nog nooit wat heeft aangedaan, behalve (volgens jou dan) irritant zijn op tv, een klap voor z'n kop krijgt?
Ik heb het toch nergens over het al dan niet verstandig zijn van deze trieste gedachtengangquote:Op maandag 21 november 2005 10:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hij zegt toch dat het alleen maar oplucht, niet dat het verstandig is...
toch zijn triest/zielig en niet verstandig dingen die verbazingwekkend goed samengaan in deze context, maar goed als jij dat voor de hand liggende verband niet hebt bedoeld, dan neem ik mijn woorden terug, maar sta ik nog steeds aan de kant van TS en staat ook mijn aanbod van een krat bier nogquote:Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb het toch nergens over het al dan niet verstandig zijn van deze trieste gedachtengang
Dat heb je helemaal goed begrepen.quote:Op maandag 21 november 2005 10:29 schreef Rekkie het volgende:
Ik zou het héél graag willen!quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Die duimquote:Op maandag 21 november 2005 14:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed begrepen.
[afbeelding]pje voor jou![]()
de afkeer van die man zit gewoon erg diep.
lees het topic anders eerst evenquote:Op maandag 21 november 2005 15:00 schreef Waxxer het volgende:
Hij heeft toch eens een keer iemand een bekeuring bezorgd?
Oh ja, sorry...quote:
Inderdaad. Of 'haalt in over een dubbel doorgetrokken streep en veroorzaakt zo bijna een ongeluk.'quote:Op maandag 21 november 2005 10:28 schreef Fliepke het volgende:
"Hij rijdt 130!!!! Levensgevaarlijk!!!!!!!!!!!!!! Je mag hier maar 100"![]()
![]()
![]()
Toen had ie nog dat andere programma`s waar hij langs ging bij garages die mensen oplichten.quote:
NEE dat laatste is voor mietjes of homooooossquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:51 schreef Mobster273 het volgende:
Wel hard treffen dan he.... ergens vol op zijn slaap ofzo, of in het kruis doet het ook goed
hmmm, ja, eigenlijk welquote:Op maandag 21 november 2005 20:51 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
NEE dat laatste is voor mietjes of homoooooss![]()
Omdat?quote:
*proestquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:03 schreef PLAE@ het volgende:
Het was er net weer op. M'n bloed kookt letterlijk
ik vind die vent juist een stuk minder irritant.. ten eerste komtie niet klaar bij het noemen van de boete, en ten 2e heeft ie toch net een íets realistischere kijk op zaken als zie lul van wegmisbruikersquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
t is toch een van de betere programma's vind ik. Beter dan Blik op de Weg, met boter op hoofd Leo. Die vent met zn moraalpraatjes rijdt prive zelf als een piraat.
Bij Blik op de Weg laten ze tenminste nog een beetje op een leuke en neutrale manier alle info zien. Bij Wegmisvruikers heb je meteen die koorknaap erbijquote:Op zondag 27 november 2005 17:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik vind die vent juist een stuk minder irritant.. ten eerste komtie niet klaar bij het noemen van de boete, en ten 2e heeft ie toch net een íets realistischere kijk op zaken als zie lul van wegmisbruikers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |