mooie OPquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:47 schreef skiczukie het volgende:
Ik was lekker eerder!!!!quote:
Owquote:
ik zou me eerder zorgen maken of je trabant wel een kreukelzone heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:48 schreef skiczukie het volgende:
Ach, Dirkh doet niet zoveel vandaag enzo. En die laffer-lijer. Als een echt Joego zou ik zijn strot willen bewerken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:48 schreef Stranger het volgende:
Oe, hallo Brennie, lekker rokend nachtegaaltje
Uh, heb ik er weer eentje bij?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:47 schreef Stranger het volgende:
Dood aan skiczukie, domme teringmongool.
Ach. Zijn Joego's een beeldhouwersvolk?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:48 schreef skiczukie het volgende:
Als een echt Joego zou ik zijn strot willen bewerken.
Je trekt ze aanquote:
Jazeker, kan eindelijk weereens in de nacht posten, dat nieuwe levensritme ontzegt dat me normaal, maar vakantie he?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:50 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hai Stranger..
De gezellige nachtbraker met geweldig epileptisch opwekkend avatar!
Alles goed?
Ow. Gelukkig ben ik geen automonteur en heb dus geen idee wat je zeikt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:50 schreef laffer het volgende:
[..]
ik zou me eerder zorgen maken of je trabant wel een kreukelzone heeft![]()
Het feit dat niemand je tot nu toe ooit op een zinvolle post, of tenminste eentje met toegevoegde waarden, heeft kunnen betrappen, maakt je compleet overbodig en waardeloos, daarom vind ik dat je best mag doodvallen, niemand mist toch wat aan je.quote:
Helaas heb je nooit al mijn posts gezien.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het feit dat niemand je tot nu toe ooit op een zinvolle post, of tenminste eentje met toegevoegde waarden, heeft kunnen betrappen, maakt je compleet overbodig en waardeloos, daarom vind ik dat je best mag doodvallen, niemand mist toch wat aan je.
Nou en of!!! nog eventjes genieten voor het serieuze werk begint!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:54 schreef Stranger het volgende:
Ja ole, is het niet geweldig?
Een nieuw levensritme betekent vast een positieve verandering voor je!?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jazeker, kan eindelijk weereens in de nacht posten, dat nieuwe levensritme ontzegt dat me normaal, maar vakantie he?
Jij nog steeds actief nachtposter?
Wel genoeg om een goede impressie te krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Helaas heb je nooit al mijn posts gezien.
Ja, tentamens volgende week, maar dat ga ik wel reddenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou en of!!! nog eventjes genieten voor het serieuze werk begint!!![]()
Ik ga weer naar school Brennie, en helemaal in Nijmegen. Aangezien ik nog niet op kamers zit, moet ik elke dag om half 6 opstaan, om om kwart over 6 te kunnen vertrekken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:56 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een nieuw levensritme betekent vast een positieve verandering voor je!?
Helaas ben ik nog iedere dag s'nachts op Fok!
De bedoeling is dat er een beter ritme komt, waardoor ik om deze tijd lig te maffen. ( lukt dus nog niet echt.)
S'nachts wakker zijn is erg ok, maar niet gezond.
Boeit het?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:58 schreef laffer het volgende:
wie is die sicksucky eigenlijk![]()
buiten dat het een rare pool is die z`n vreten nog op het dorpsplein moet halen met voedingsbonnen![]()
het eerste antwoord wat jij hoorde tijdens de bevalling hèquote:
Dat ga je gewoon redden!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, tentamens volgende week, maar dat ga ik wel redden
Leuk, moet je doenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat ga je gewoon redden!!!![]()
ff knallen, paar oude tentamentjes scoren en gaan!!!!![]()
* ole gaat ms ook nog weer een cursusje volgen
Wat nou aanpassen, integreren zul je... Jij asperge-pluk-Pool.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:03 schreef skiczukie het volgende:
Ik denk dat ik me toch steeds wel heb aangepast aan jullie, maar het blijkt wel wat een verschil van metaliteit met de doorsnee.
dat is een goede reden om het te halen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Leuk, moet je doen
En natuurlijk ga ik die tentamens halen, ga hier echt niet meer weg
Krijg deze week eindelijk mijn laptop, en om die vergoed te krijgen van mijn ouders, moet ik het eerste jaar halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |