mooie OPquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:47 schreef skiczukie het volgende:
Ik was lekker eerder!!!!quote:
Owquote:
ik zou me eerder zorgen maken of je trabant wel een kreukelzone heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:48 schreef skiczukie het volgende:
Ach, Dirkh doet niet zoveel vandaag enzo. En die laffer-lijer. Als een echt Joego zou ik zijn strot willen bewerken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:48 schreef Stranger het volgende:
Oe, hallo Brennie, lekker rokend nachtegaaltje
Uh, heb ik er weer eentje bij?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:47 schreef Stranger het volgende:
Dood aan skiczukie, domme teringmongool.
Ach. Zijn Joego's een beeldhouwersvolk?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:48 schreef skiczukie het volgende:
Als een echt Joego zou ik zijn strot willen bewerken.
Je trekt ze aanquote:
Jazeker, kan eindelijk weereens in de nacht posten, dat nieuwe levensritme ontzegt dat me normaal, maar vakantie he?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:50 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hai Stranger..
De gezellige nachtbraker met geweldig epileptisch opwekkend avatar!
Alles goed?
Ow. Gelukkig ben ik geen automonteur en heb dus geen idee wat je zeikt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:50 schreef laffer het volgende:
[..]
ik zou me eerder zorgen maken of je trabant wel een kreukelzone heeft![]()
Het feit dat niemand je tot nu toe ooit op een zinvolle post, of tenminste eentje met toegevoegde waarden, heeft kunnen betrappen, maakt je compleet overbodig en waardeloos, daarom vind ik dat je best mag doodvallen, niemand mist toch wat aan je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |