Ik heb het toch nergens over het al dan niet verstandig zijn van deze trieste gedachtengangquote:Op maandag 21 november 2005 10:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hij zegt toch dat het alleen maar oplucht, niet dat het verstandig is...
toch zijn triest/zielig en niet verstandig dingen die verbazingwekkend goed samengaan in deze context, maar goed als jij dat voor de hand liggende verband niet hebt bedoeld, dan neem ik mijn woorden terug, maar sta ik nog steeds aan de kant van TS en staat ook mijn aanbod van een krat bier nogquote:Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb het toch nergens over het al dan niet verstandig zijn van deze trieste gedachtengang
Dat heb je helemaal goed begrepen.quote:Op maandag 21 november 2005 10:29 schreef Rekkie het volgende:
Jij bent zo zielig dat iemand die jou nog nooit wat heeft aangedaan, behalve (volgens jou dan) irritant zijn op tv, een klap voor z'n kop krijgt?
pje voor jou
Ik zou het héél graag willen!quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
Dan heeft ie meteen een knal voor z'n kop te pakken. Het is niet verstandig maar lucht welop.
[afbeelding]
Wie kan die vent nog meer niet uitstaan?
Die duimquote:Op maandag 21 november 2005 14:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed begrepen.
[afbeelding]pje voor jou![]()
de afkeer van die man zit gewoon erg diep.
lees het topic anders eerst evenquote:Op maandag 21 november 2005 15:00 schreef Waxxer het volgende:
Hij heeft toch eens een keer iemand een bekeuring bezorgd?
Oh ja, sorry...quote:
Inderdaad. Of 'haalt in over een dubbel doorgetrokken streep en veroorzaakt zo bijna een ongeluk.'quote:Op maandag 21 november 2005 10:28 schreef Fliepke het volgende:
"Hij rijdt 130!!!! Levensgevaarlijk!!!!!!!!!!!!!! Je mag hier maar 100"![]()
![]()
![]()
Toen had ie nog dat andere programma`s waar hij langs ging bij garages die mensen oplichten.quote:
NEE dat laatste is voor mietjes of homooooossquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:51 schreef Mobster273 het volgende:
Wel hard treffen dan he.... ergens vol op zijn slaap ofzo, of in het kruis doet het ook goed
hmmm, ja, eigenlijk welquote:Op maandag 21 november 2005 20:51 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
NEE dat laatste is voor mietjes of homoooooss![]()
Omdat?quote:
*proestquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:03 schreef PLAE@ het volgende:
Het was er net weer op. M'n bloed kookt letterlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |