allochtoon zonder autoquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:51 schreef sr_firewire het volgende:
Ik vind die gast wel lachen, hij presenteert tenminste een goed programma, dat laat zien dat asociale klootzakken zoals jou jij niet op de weg thuishoren...
Over fietspaden met je afgeragte BMW enzo?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:54 schreef yup het volgende:
Ik ben het eens met meneer PLAE@.
Maar ik ben dan ook een idiote wegpiraat die niet op de weg hoort.
Oh nee zo erg is het nog niet geworden heurquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Over fietspaden met je afgeragte BMW enzo?
Och god, valt meneer over een woordje,stumperd. En waar heb je het over; 1. Heb een auto 2. Ben gelukkig geen allochtoon.quote:
Dat duimpje voor op je dashboard uiteraardquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:50 schreef skiczukie het volgende:
<span style="position: relative; left: -5px; top: 8px;"><hr style="height: 1px; width: 590px; color: rgb(163, 158, 145);"></span>Op dinsdag 4 januari 2005 01:47 schreef Stranger het volgende:
Dood aan skiczukie, domme teringmongool.
En volgens mij ben jij de grootste internet sukkel.quote:
Maffe quote.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:07 schreef Steve-O1 het volgende:
[..]
Dat duimpje voor op je dashboard uiteraard
Laat me raden mmquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:15 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
En volgens mij ben jij de grootste internet sukkel.
Ik denk beidequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Laat me raden mm
Je bent of een allochtoon OF een vriendje van die allochtoon hierboven![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Laat me raden mm
Dat was het fragment dat ik bedoelde. En derhalve vind ik hem een huichelachtige klootzak.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:07 schreef haarb0l het volgende:
Ik heb ooit een fragement gezien waarbij een motorrijder werd gecontroleerd (of brommer, weet ik veel), alles was okee hij mocht doorrijden.
Zegt die eikel: "en je papieren heb je zeker ook wel bij je?"
motorrijder: eeuhhh....
Kreeg 'ie alsnog een boete!
Dat was toch een meisje met een brommer die gecontroleerd werd, ze had papieren niet in orde, zei die agent 'voor deze keer zie ik het door de vingers' en begon die Jan Doedel daarover te drammen en te zeuren - zodat die meid alsnog een boete kreeg. Zoiets was het toch?quote:Dat was het fragment dat ik bedoelde. En derhalve vind ik hem een huichelachtige klootzak.
Jij hebt echt slechte humor......quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Laat me raden mm
Het zal me niks verbazen als het vaker is voorgekomen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:25 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat was toch een meisje met een brommer die gecontroleerd werd, ze had papieren niet in orde, zei die agent 'voor deze keer zie ik het door de vingers' en begon die Jan Doedel daarover te drammen en te zeuren - zodat die meid alsnog een boete kreeg. Zoiets was het toch?
serieus ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:29 schreef WesHell het volgende:
Inderdaad een rotzak.. Hij is alleens inelkaar geramd :d
* Mr_Belvedere meldt zich.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
Dan heeft ie meteen een knal voor z'n kop te pakken. Het is niet verstandig maar lucht welop.
Wie kan die vent nog meer niet uitstaan?
Maar vertel, waarom deze gevoelens? Een keertje gefilmd terwijl je in je opgesoepte CRXje op weg was naar je kapper om je matje te laten blonderen? Maar goed, jammer dat er van jou geen foto bekend is, dan kon ik wat meer genieten als jij op tv bent in zijn showtjequote:
Door de vreselijke moraalridderige toon in z'n programma.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:13 schreef freud het volgende:
[..]
Maar vertel, waarom deze gevoelens? Een keertje gefilmd terwijl je in je opgesoepte CRXje op weg was naar je kapper om je matje te laten blonderen? Maar goed, jammer dat er van jou geen foto bekend is, dan kon ik wat meer genieten als jij op tv bent in zijn showtje.
Door die gast met die brandblusser tochquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:29 schreef WesHell het volgende:
Inderdaad een rotzak.. Hij is alleens inelkaar geramd :d
zeker aan de kant gezetquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
Dan heeft ie meteen een knal voor z'n kop te pakken. Het is niet verstandig maar lucht welop.
[afbeelding]
Wie kan die vent nog meer niet uitstaan?
duhquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wegmisbruikers wordt waarschijnlijk ook zwaar gesubsidieerd door spee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |