abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32605189
'K zag gisteren dat Marrokaantje, die met zo'n 86 km door door een 50 km zone scheurde
Het lag niet aan hem, maar aan de andere weggebruikers
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:25:20 #102
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_32605933
t is toch een van de betere programma's vind ik. Beter dan Blik op de Weg, met boter op hoofd Leo. Die vent met zn moraalpraatjes rijdt prive zelf als een piraat.
pi_32606140
' T is inderdaad een irritante eikel. Staat de hele tijd maar druk met z'n armen te zwaaien in beeld omdat ie bang is dat we anders de ernst van de overtredingen niet in kunnen zien.
En dan de straat op met een verkeersbord om sufferds te zoeken die geen idee hebben wat het betekent
Om over die debiele duim nog maar te zwijgen
  zondag 27 november 2005 @ 13:43:28 #104
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_32616295
Dr. Flippo is lief
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_32623106
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
t is toch een van de betere programma's vind ik. Beter dan Blik op de Weg, met boter op hoofd Leo. Die vent met zn moraalpraatjes rijdt prive zelf als een piraat.
ik vind die vent juist een stuk minder irritant.. ten eerste komtie niet klaar bij het noemen van de boete, en ten 2e heeft ie toch net een íets realistischere kijk op zaken als zie lul van wegmisbruikers
pi_32623267
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:56 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

ik vind die vent juist een stuk minder irritant.. ten eerste komtie niet klaar bij het noemen van de boete, en ten 2e heeft ie toch net een íets realistischere kijk op zaken als zie lul van wegmisbruikers
Bij Blik op de Weg laten ze tenminste nog een beetje op een leuke en neutrale manier alle info zien. Bij Wegmisvruikers heb je meteen die koorknaap erbij
pi_32623347
De aankondiging ook altijd.. Wanneer je op de achtergrond de camerabeelden al ziet.
Die mensen worden gewoon uitgemaakt voor van alles en nog wat.
De motorrijders van de laatste aflevering. Die haalden met z'n tweeen een auto in. Nog naast de linker rijbaan. En dat was écht een doodzonde, een criminele daad waar maar 1 straf op stond: afpakken van het rijbewijs.
Sorry, maar je kan ook te ver gaan

Verder niks tegen verkeersregeles, handhaving ervan en boetes etc..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')