quote:Op donderdag 17 november 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:
TT niks
Ja, ik ben de enige vent die bij Chantal pastquote:Op donderdag 17 november 2005 10:17 schreef Springsteen27 het volgende:
Ga je op date vanavond Isa?
Hij beantwoorde de TT denk ikquote:Op donderdag 17 november 2005 10:17 schreef Isabeau het volgende:
oh...wat bedoelde je dan?
*mental image*quote:Op donderdag 17 november 2005 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik ben de enige vent die bij Chantal past
Leuk hè
Yeps, komt er een keer een FOK! bewoner in BB, dan moeten we dat toch ook zelf echt kunnen constateren. We krijgen echt geen cue van Ruud de Wild om caps te maken als je in beeld bent hoorquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij beantwoorde de TT denk ik![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:20 schreef GI het volgende:
*mental image*
LOLquote:Op donderdag 17 november 2005 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik ben de enige vent die bij Chantal past
Leuk hè
houdt mailbox in de gaten...ik moet trouwens om 16:15 al weg hahaquote:Op donderdag 17 november 2005 10:24 schreef nachtzuster het volgende:
LOL![]()
mail naar jullie is onderweg
Geen foto's?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:27 schreef Isabeau het volgende:
Dat mag niet, flugeltje.
Daarbij heeft vriendlief het toestel mee, die is vandaag naar Nemo in Amsterdam.
Ja, door jullie aanwezigheid in de studio vind ik het wel weer spannend wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:26 schreef flugeltje het volgende:
hé dames, nemen jullie vanavond wel een fototoestel mee? We verwachten natuurlijk wel een hele hoop foto's in het topic....
camera's zijn helaas ten strengste verbodenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:26 schreef flugeltje het volgende:
hé dames, nemen jullie vanavond wel een fototoestel mee? We verwachten natuurlijk wel een hele hoop foto's in het topic....
Nou....misschien komen we een halve seconde in beeld. Tsjonge. Ik vertelde het mijn ouders gisteren en die gaan nu ineens ook naar BB kijken. Doen ze nooitquote:Op donderdag 17 november 2005 10:28 schreef cuall het volgende:
Ja, door jullie aanwezigheid in de studio vind ik het wel weer spannend worden![]()
Overigens ligt mijn meeneem camera nog steeds in de auto van een die vriendin met wie ik toen wasquote:Op donderdag 17 november 2005 10:31 schreef Anitra het volgende:
Camera's
Je kan wel je camera in de tas doen en dan in de foyer foto's maken. Als dat mag van de familie dan he?
Isa... Ik zat net te eten....quote:Op donderdag 17 november 2005 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog geen mail, nachtzuster!
Je avatar doet me trouwens denken aan een verhaal van mijn nicht. Die werkte in de zwakzinnigenzorg en in de keuken liep ineens een joekel van een spin. Ach, dachten ze, de inwoners zijn daar toch niet bang voor en ze vroegen een meisje de spin even naar buiten te doen. Dus dat meisje pakt de spin en steekt het enorme beest in haar mond! Terwijl mijn nicht en collega's staan te gillen begint zij te lachen en zagen ze dat beest gewoon rondlopen in haar mond. En toen ging ze kauwen. Crush crush crush.
Goeiemorgen! Verder nog iemand koffie of zo? Teiltje?
Maakt niet uit joh, gewoon de wetenschap dat jullie er live bij zijn vind ik al spannendquote:Op donderdag 17 november 2005 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou....misschien komen we een halve seconde in beeld. Tsjonge. Ik vertelde het mijn ouders gisteren en die gaan nu ineens ook naar BB kijken. Doen ze nooit![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Je avatar doet me trouwens denken aan een verhaal van mijn nicht. Die werkte in de zwakzinnigenzorg en in de keuken liep ineens een joekel van een spin. Ach, dachten ze, de inwoners zijn daar toch niet bang voor en ze vroegen een meisje de spin even naar buiten te doen. Dus dat meisje pakt de spin en steekt het enorme beest in haar mond! Terwijl mijn nicht en collega's staan te gillen begint zij te lachen en zagen ze dat beest gewoon rondlopen in haar mond. En toen ging ze kauwen. Crush crush crush.
Maar wat een halve seconde zal dat zijn!!quote:Op donderdag 17 november 2005 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou....misschien komen we een halve seconde in beeld.
Van jou en chantal samen ? Jawel hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]dacht dat jij geen mental image nodig had
Ik heb een dig camera in me tassie zitten... Zouden ze dat controleren?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
camera's zijn helaas ten strengste verboden![]()
jammer maar wel begrijpelijk natuurlijk.
11 uur al wegmoet, gaat nu omkleden![]()
ligt er aan hoe groot je tas is.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb een dig camera in me tassie zitten... Zouden ze dat controleren?
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:47 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb even gewerkt!
Ik ga nu naar stal. Eerst eigen paard doen en dan 2 lessen geven, dus ook weer werken!
Tot later!
Denk het niet ben erg vaak bij tv opnames geweest en daar is nooit na gevraagd.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb een dig camera in me tassie zitten... Zouden ze dat controleren?
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga boodschappen doen, tot straks
Nieuwe kleren kopen zekerquote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ok... Ik neem hem gewoon mee... Anders doek wel of me naam haas is...quote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk het niet ben erg vaak bij tv opnames geweest en daar is nooit na gevraagd.
Volgens mij mag je wel foto's maken alleen de flits niet gebruiken.
Maar dat is wel erg logisch.
Neem dan je mobiel mee en maak daarmee foto's....quote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Tis verdomme 11 uur geweest en die debielen zitten nog in ondergoed in de huiskamer...quote:
Nu nog wel maar als ze straks weer thuis zitten is het over.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:07 schreef JooB het volgende:
Tering, het lijkt wel een echt stel...
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis verdomme 11 uur geweest en die debielen zitten nog in ondergoed in de huiskamer...
\
Maarja, tis de hardste BB ooit![]()
![]()
idd, ze moeten nu die bewoners maar eens geestelijk fijnknijpen!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
De hardste ooit nog niet veel van gezien.
Maar misschien komt het nog is wel te hopen want van dit softe gedoe wordt erg![]()
van
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:21 schreef Gert het volgende:
Goedefuckingmorgen y'all.
Wie van jullie grieperige etterbakkies heeft ervoor gezorgd dat ik nu snotterend achter de PC zit (nee dat komt niet van de ontroering jullie weer te zien)
Vanavond maar stevig zuipen, tijdens de live. Op de een of andere manier werkt dat serieús: stoute bacteries/virussuh kapot zuipen. Bij jullie ook?![]()
Maar dan moet je wel echt véél zuipen. Als je het halfbakken doet, word je alleen maar zieker!!!![]()
Goh, ik voel me nú al een stuk beter.![]()
Yeah.....mine too........niemand gun je Chantalquote:Op donderdag 17 november 2005 11:22 schreef scanman01 het volgende:
Goede morgen.
En een goede morgen is het zekerGeen man voor Chantal gevonden
Mijn dag is helemaal goed.
Ook goeiemorgen, Isaquote:Op donderdag 17 november 2005 10:32 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:22 schreef scanman01 het volgende:
Goede morgen.
Ben het helemaal met je eens fijnknijpen die bewoners.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, ze moeten nu die bewoners maar eens geestelijk fijnknijpen!
Weet je het echt zeker?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:22 schreef scanman01 het volgende:
Goede morgen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Chantal_mislukt.htmlquote:Op donderdag 17 november 2005 11:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet je het echt zeker?
Misschien hebben ze toch nog een gek kunnen vinden.
Dat is chantal vogelvrij als ze vanavond op de bank zit
Je kan hier http://www.my-smileys.de/ van alles vindenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Had je die van de week in de SC kunnen zetten dan had ik niet op de foto gehoeven.![]()
Die gaat af als een gieter als z het huis uit komt.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet je het echt zeker?
Misschien hebben ze toch nog een gek kunnen vinden.
Dat is chantal vogelvrij als ze vanavond op de bank zit
bedanktquote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef frizti het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)Chantal_mislukt.html
Wat denk jij?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:33 schreef Day het volgende:
Mensen, die pyjamabroek die Chantal aanheeft, hè?
Is die al een keer gewassen, sinds ze daar zit?
Mooi cuallquote:
Hij moet zeker een brandje blussen bij jouquote:Op donderdag 17 november 2005 11:33 schreef ChantalC het volgende:
Ik hoop dat Ralluf er is vanaaf... Zal je net zien dat ie er niet is omdat ie brandjes moet blussen![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:33 schreef Falco het volgende:
Lieske heeft gelijk. Ze zijn idd vrij braaf.
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef Day het volgende:
![]()
Kan vanavond toch naar de live-uitzending kijken.
Mijn jarige zus is ook ziek!![]()
En hij komt me ook helemaal niet bekend voor verderquote:Op donderdag 17 november 2005 11:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Mooi cuallFijn rustig plaatje.
Moet wel wennen, ik ben zo gewend aan het springertje.
Aaaaaaaaaah, ergens vind ik het toch zielig, hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:41 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
GNA GNA GNA, geen vent voor jou.
Beterschap voor beiden.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef Day het volgende:
![]()
* Realiseert zich ineens dat ze vanavond dus geen rijst/kip/pom/pastei eet.quote:
Doet hij al sinds Menno weg is, is mij opgevallen.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Falco het volgende:
En Rob loopt weer eens te bitchen op Joost
Wat nou laxeermiddelen?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:34 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee dat klinkt vriendelijk tegenover je zusquote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef Day het volgende:
![]()
Nou de kans is redelijk aanwezig dat ik cuall twee minpunten geef, ze heeft haar ava veranderd en ik kan heel slecht tegen veranderingen in mijn omgeving. Ik wor daar echt berezenuwachtig en para van!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En hij komt me ook helemaal niet bekend voor verder![]()
Das minderquote:Op donderdag 17 november 2005 11:44 schreef Day het volgende:
[..]
* Realiseert zich ineens dat ze vanavond dus geen rijst/kip/pom/pastei eet.![]()
Dan hebben ze daar vannacht meer gezien dan wij hier.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:57 schreef farceman het volgende:
OP de talpa site is te lezen dat Dido vanacht Roel idd een handje heeft geholpen.....
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef Day het volgende:
![]()
Ja ik moet zelf ook ernstig wennenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En hij komt me ook helemaal niet bekend voor verder![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:44 schreef Day het volgende:
[..]
* Realiseert zich ineens dat ze vanavond dus geen rijst/kip/pom/pastei eet.![]()
Misschien heeft Nath vannacht wel vingeroefeningen gedaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:45 schreef Muerte het volgende:
Leuk, met ongewassen handen spelen met eten!![]()
[afbeelding]
Waar dan? Want ik zie niets staan. Er staat alleen dat Roel opnieuw met een stijve naar de wc is gegaan, waarschijnlijk weer om zichzelf te helpen.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:57 schreef farceman het volgende:
OP de talpa site is te lezen dat Dido vanacht Roel idd een handje heeft geholpen.....
En je hoeft geen gist meer toe te voegen om het deeg te laten rijzen.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien heeft Nath vannacht wel vingeroefeningen gedaan.
Het zorgt wel voor een extra aroma
Niet helemaal want bij de post voor de bewoners dacht hij alleen maar hun.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:06 schreef sleepy1958 het volgende:
Joost stelt zijn eigen belang weer eens boven dat van de groep. Hij pakt extra brood zonder zich ook maar iets aan te trekken van de andere zeven. Dit wordt hem nu toch wel even
door de rest ingewreven. Eng mannetje die Joost.
Dido zou zeggen: hij heeft er een slinger aangegeven.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar dan? Want ik zie niets staan. Er staat alleen dat Roel opnieuw met een stijve naar de wc is gegaan, waarschijnlijk weer om zichzelf te helpen.
Hee Cuall.. kun jij me misschien uitleggen hoe ik een plaatje kan uploaden :s ik geloof dat ik de enige ben die het niet voor elkaar krijgt.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:00 schreef cuall het volgende:
[..]
ben je stiekum een beetje blij om
![]()
Ik vond het wel een coole uitdrukking :-)quote:Op donderdag 17 november 2005 12:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido zou zeggen: hij heeft er een slinger aangegeven.
Ik ook daarom blijft deze opmerking in mijn kop zitten.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:13 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik vond het wel een coole uitdrukking :-)
Ik heet wel geen cuall, maar: bovenaan zie je in het menu "profiel" staan, als je daar op klik, kom je in een scherm waar je een link "Usericon Manager" vindt. Had je die al ontdekt?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:12 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hee Cuall.. kun jij me misschien uitleggen hoe ik een plaatje kan uploaden :s ik geloof dat ik de enige ben die het niet voor elkaar krijgt.![]()
Hij hoeft niet echt te stijgen bij mijquote:Op donderdag 17 november 2005 12:04 schreef bunnyma het volgende:
Het wordt steeds duidelijker dat ze toch erg hun best doen om Joost tot pispaaltje te bombarderen.
Daardoor stijgt Joost weer wat bij mij.
bedankt Gertquote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heet wel geen cuall, maar: bovenaan zie je in het menu "profiel" staan, als je daar op klik, kom je in een scherm waar je een link "Usericon Manager" vindt. Had je die al ontdekt?
Die doet het niet bij newbies.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heet wel geen cuall, maar: bovenaan zie je in het menu "profiel" staan, als je daar op klik, kom je in een scherm waar je een link "Usericon Manager" vindt. Had je die al ontdekt?
Hoi lieve Gertquote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Heej moet jij niet werkenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:13 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik vond het wel een coole uitdrukking :-)
Van de Talpa-site (dagboeken):quote:Op donderdag 17 november 2005 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar dan? Want ik zie niets staan. Er staat alleen dat Roel opnieuw met een stijve naar de wc is gegaan, waarschijnlijk weer om zichzelf te helpen.
probeer eens 56789quote:Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hoi lieve GertIk had van jou geen reactie verwacht na de minpunten die je van me gekregen hebt gisteren
maar goed.. ja, de optie "Usericon Manager" had ik al ontdekt.. maar als ik daar op "upload" klik, krijg ik een lege pagina en gebeurt er verder niks meer..
![]()
Ik vind het wel knap hoe Joost er mee omgaat, lijkt mij niet makkelijk als de hele groep je in de zeik neemt en gaat negerenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij hoeft niet echt te stijgen bij mijmaar dit is wet triest gedrag hoor, vooral van Rob en Dido.
Dit is niet de eerste keer dat ze 'm zogenaamd lollig afzeiken.
Van Rob moeten ze 'm nu 2 uur negeren, fuckface.![]()
Zo newbie ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die doet het niet bij newbies.
Tamrah, lees dit maar even: [FO] Naar Usericon Manager?
Het vervelende van Joost is dat hij dit toelaat.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij hoeft niet echt te stijgen bij mijmaar dit is wet triest gedrag hoor, vooral van Rob en Dido.
Dit is niet de eerste keer dat ze 'm zogenaamd lollig afzeiken.
Van Rob moeten ze 'm nu 2 uur negeren, fuckface.![]()
Handje helpen kan van alles zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef Day het volgende:
[..]
Van de Talpa-site (dagboeken):
11:07 Handje geholpen?
Dido maakt zich zorgen over vanavond. Ze denkt dat Big Brother iets in petto heeft. “Ben je bang dat er iets raars gaat gebeuren of heeft het iets te maken met de nominaties?“ “Op de bank zit ik toch wel”, zegt Dido stellig. Ingrid denkt dat ze de filmpjes van de nominaties in de Woonkamer laten zien. “Ze hebben expliciet gezegd dat ze die geheim zouden houden”, zegt Roel. Roel en Dido hebben even een onderonsje. “Nog bedankt dat je me een handje hebt geholpen”, zegt Roel. “Graag gedaan”, giechelt Dido.
Ja iid beter opletten dus; toen dido zei ik heb hem alleen maar over zijn rug gewreven bedoelde ze dus ik heb hem afgetrokken...!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dan hebben ze daar vannacht meer gezien dan wij hier.
Dat zegt mij nog niets, helemaal omdat Dido 3 dagen geleden nog heeft gezegd dat ze zoiets in het huis absoluut niet gaat doen. Met 'handje geholpen' kan hij vanalles bedoeld hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef Day het volgende:
[..]
Van de Talpa-site (dagboeken):
11:07 Handje geholpen?
Dido maakt zich zorgen over vanavond. Ze denkt dat Big Brother iets in petto heeft. “Ben je bang dat er iets raars gaat gebeuren of heeft het iets te maken met de nominaties?“ “Op de bank zit ik toch wel”, zegt Dido stellig. Ingrid denkt dat ze de filmpjes van de nominaties in de Woonkamer laten zien. “Ze hebben expliciet gezegd dat ze die geheim zouden houden”, zegt Roel. Roel en Dido hebben even een onderonsje. “Nog bedankt dat je me een handje hebt geholpen”, zegt Roel. “Graag gedaan”, giechelt Dido.
Idd respect voor Joost.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap hoe Joost er mee omgaat, lijkt mij niet makkelijk als de hele groep je in de zeik neemt en gaat negeren
Ik weet het niet hoor, groepsdruk is behoorlijk sterk. Ik denk dat zijn tactiek zinniger is in dit gevalquote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het vervelende van Joost is dat hij dit toelaat.
Hij moet er gewoon tegen in gaan en duidelijk maken dat Rob verkeerd bezig is.
Dan schrikt rob en dan bindt hij in, want rob is een laffe eikel.
Het ging over de hint van Dido naar Lieske, om een gesprekje met Roel aan te gaan, that's all.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zegt mij nog niets, helemaal omdat Dido 3 dagen geleden nog heeft gezegd dat ze zoiets in het huis absoluut niet gaat doen. Met 'handje geholpen' kan hij vanalles bedoeld hebben
Mij lukt het ook nietquote:Op donderdag 17 november 2005 12:12 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hee Cuall.. kun jij me misschien uitleggen hoe ik een plaatje kan uploaden :s ik geloof dat ik de enige ben die het niet voor elkaar krijgt.![]()
Dat klinkt idd veel aannemelijkerquote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het ging over de hint van Dido naar Lieske, om een gesprekje met Roel aan te gaan, that's all.
Ja ze zei na de exit van Menno dat ze zich niet meer mee zou laten slepen in het zoeken van een zondenbok. Ze houdt haar woord dusquote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Idd respect voor Joost.
Tja, makkelijk slachtoffer hè? Laffe honden zijn het... Chantal was er trouwens op tegen, weer een pluspuntje.
Dan krijgt 'ie helemaal een lading over zich heen. Ze overschreeuwen 'm gewoon, want Joost heeft een hekel aan ruzie.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het vervelende van Joost is dat hij dit toelaat.
Hij moet er gewoon tegen in gaan en duidelijk maken dat Rob verkeerd bezig is.
Dan schrikt rob en dan bindt hij in, want rob is een laffe eikel.
Haaha regenboog had niet gedacht dat je zo naief zou zijn....Roel roept al langer dar Dido niet zo braaf is....quote:Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Handje helpen kan van alles zijn
Zie m'n post een stukje hierboven.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:26 schreef cuall het volgende:
[..]
[FO] Naar Usericon Manager?
als het dan nog niet lukt mail me maar ff
Deed Menno ook en hij is weg.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, groepsdruk is behoorlijk sterk. Ik denk dat zijn tactiek zinniger is in dit gevalje er niks van aantrekken en gewoon je eigen gang blijven gaan.
O dat was ik ff vergeten!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hoi lieve GertIk had van jou geen reactie verwacht na de minpunten die je van me gekregen hebt gisteren
![]()
Volgens mij ben je ziek flugeltje Chantal en Ingridquote:Op donderdag 17 november 2005 12:30 schreef flugeltje het volgende:
Chantal, Ingrid, Joost en Lieske mogen van mij wel overblijven.....
Hij heeft 'm door zijn knuistjes laten gierenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido zou zeggen: hij heeft er een slinger aangegeven.
Met afstand de meest gore posting van vandaag ...ik ben trots op jequote:Op donderdag 17 november 2005 12:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
En je hoeft geen gist meer toe te voegen om het deeg te laten rijzen.![]()
Nee, het ligt niet aan de griep schat....quote:Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ziek flugeltje Chantal en Ingrid![]()
![]()
Lieske Fanquote:Op donderdag 17 november 2005 12:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Haaha regenboog had niet gedacht dat je zo naief zou zijn....Roel roept al langer dar Dido niet zo braaf is....
Helemaal mijn keus ook!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:30 schreef flugeltje het volgende:
Eens!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan de griep schat....
Maar die vier zijn op dit moment de enigen die ik nog te pruimen vind... Ik wordt eerlijk gezegd kotsmisselijk van de hele Dido-Roel verhaallijn. Nathalie heeft helemaal afgedaan voor mij sinds het 'voeten-incident' en Rob had al lang weer in Nigtervecht moeten zitten....
Ergo: Chantal, Ingrid, Lieske en Joost blijven over....
Ja van mij ook, de anderen vind ik echt té ergquote:Op donderdag 17 november 2005 12:30 schreef flugeltje het volgende:
Bloemetjes is ICQ, vlinder is MSNquote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef bunnyma het volgende:
Even een waarschijnlijk domme off-topicvraag.![]()
Wat betekenen eigenlijk die figuurtjes naast de ava? Die bloemetjes en die vlindertjes ?
bloermetje = ICQquote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef bunnyma het volgende:
Wat betekenen eigenlijk die figuurtjes naast de ava? Die bloemetjes en die vlindertjes ?
Bloemetje = ICQ nummer ingevuldquote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef bunnyma het volgende:
Roel en Dido is inderdaad einde verhaalquote:Op donderdag 17 november 2005 12:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan de griep schat....
Maar die vier zijn op dit moment de enigen die ik nog te pruimen vind... Ik wordt eerlijk gezegd kotsmisselijk van de hele Dido-Roel verhaallijn. Nathalie heeft helemaal afgedaan voor mij sinds het 'voeten-incident' en Rob had al lang weer in Nigtervecht moeten zitten....
Ergo: Chantal, Ingrid, Lieske en Joost blijven over....
Chantal denkt juist dat zij vanavond de nominatiefilmpjes uit de DBK te zien krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:40 schreef farceman het volgende:
ALs de nominatie's geheim blijven en Chantal weet van tevoren dat dan heeft ze misschien wel op iemand anders dan dido gestemt zodat diegene met 2 andere koppeltjes met twee stemmen op de bank komt...Roel , Jooste en bv. Lieske....
Dan zijn we het toch gewoon eens....quote:Op donderdag 17 november 2005 12:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel en Dido is inderdaad einde verhaal![]()
![]()
Rob vind ik meer op een kampleider lijken![]()
![]()
Nath is een smerige trut zeker naar het voetveeg incident![]()
![]()
Blijft vreemd dat je chantal en ingrid haat maar ze toch de finale guntquote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja van mij ook, de anderen vind ik echt té erg![]()
Ohh, was dus domme vraag.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bloemetjes is ICQ, vlinder is MSN
Sinds wanneer zegt Dido wat ze werkelijk denkt en vindt?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zegt mij nog niets, helemaal omdat Dido 3 dagen geleden nog heeft gezegd dat ze zoiets in het huis absoluut niet gaat doen. Met 'handje geholpen' kan hij vanalles bedoeld hebben
Op dit moment wel het kan zo weer veranderen.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch gewoon eens....![]()
Niet daje er wat aan hebt, want het is ernstig stil op m'n MSNquote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bloemetjes is ICQ, vlinder is MSN
Is dit een stille hint?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet daje er wat aan hebt, want het is ernstig stil op m'n MSN![]()
Nah, zo stil vond ik 'm niet....quote:
Ja 23:40quote:Op donderdag 17 november 2005 12:49 schreef Vigile het volgende:
Ben ook erg benieuwd wat er allemaal gezegd is in de dagboek kamer, ik kan helaas alleen niet de liveuitzending kijken vanavond
Wordt deze nog herhaald ofzo? of kan ik het later op internet nog bekijken?
Live uitzending staat geloof ik op de talpa-site en anders mischien morgen op de BB-fok-blogquote:Op donderdag 17 november 2005 12:49 schreef Vigile het volgende:
Ben ook erg benieuwd wat er allemaal gezegd is in de dagboek kamer, ik kan helaas alleen niet de liveuitzending kijken vanavond
Wordt deze nog herhaald ofzo? of kan ik het later op internet nog bekijken?
Dat is de reguliere uitzending...quote:
Dan heb ik die goed geraden.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:48 schreef Day het volgende:
Ok, nu is het helemaal zeker. Dido heeft dus Chantal genomineerd.
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat je chantal en ingrid haat maar ze toch de finale gunt
Ik deel jouw mening ook
* versabommie pakt de megafoon erbij en kijkt day erg waarschuwend aan!quote:
Komen ze tegenwoordig aan huis?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:53 schreef stil het volgende:
stom,stom,stom, krijg vanavond juf op bezoek.Ouderbezoek dus.
Had gewoon moeten zeggen dat ik donderdags niet kan.
Ze komt vroeg, dus hopelijk voor half negen weer weg.![]()
Ben ook al overgeschakeld. Alles beter dan naar het gezemel van die twee te luisteren.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:55 schreef Day het volgende:
Ik word een beetje gallisch van die 2. Waar is de rest?
Ja, wie nietquote:Op donderdag 17 november 2005 12:56 schreef flugeltje het volgende:
Dat Dido-Roel gebeuren hangt me de keel uit
Men is hier nogal snel verveeld.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:53 schreef farceman het volgende:
Hoezo is de verhaallijn dido- roel ten einde..?
Wat een grote onzin is pas juist begonnen en daar kan nog zoveel mee gebeuren: kan mis gaan , onderlinge ruzie over geheime opdrachrt en kan nog geneukt worden enz enz.
Ja maar , je kunt tch gewoon een Fok-Tshirt aandoen, of houwen ze ja dan buitenbeeld ?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Goed, ik had bijna een antwoord op de topictitel. Ik dacht: ik trek een t-shirt met strepen aan....dat is niet het leukste wat ik heb of zo, maar wel opvallend voor een camera.
Tara (mijn huisgenoot): tsja...horizontale strepen maken breed en de tv maakt dik. Zou je dat nou wel doen?![]()
hmmm, dat zijn niet de dingen die je wil horen....quote:Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Tara (mijn huisgenoot): tsja...horizontale strepen maken breed en de tv maakt dik. Zou je dat nou wel doen?![]()
Oke had het verkeerd begrepenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik Chantal en Ingrid haat
![]()
Ik haat eigenlijk niemand in dat huis, maar de één vind ik storender dan de ander.
Zoals het nu gaat vind ik dat Lieske, Chantal, Joost en Ingrid het qua opstelling en houding verdienen om verder te gaan.
Dat is nu ook nog zo, maar deze school legt in het begin van het schooljaar ook ouderbezoeken af.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Komen ze tegenwoordig aan huis?
Ik moest vroeger naar de school sjouwen om te horen te krijgen wat je jong allemaal hadden uitgevreten.![]()
Dit gedrag wordt afgestraft door de kijker.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:56 schreef flugeltje het volgende:
Dat Dido-Roel gebeuren hangt me de keel uit
Het zal wel weer iets zwarts wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:02 schreef Kleintje het volgende:
hmmm, dat zijn niet de dingen die je wil horen....
En nu? Nog leuke alternatieven?
Kan je dat kekke pakkie van je Idols-vriendin niet lenen?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zal wel weer iets zwarts worden![]()
Isa goes gothicquote:Op donderdag 17 november 2005 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zal wel weer iets zwarts worden![]()
Ik heb ook nog wel een paarse gothic jurkquote:
Vind je dat ik arrogant ben?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Dido vraagt weer veel over zichzelf aan Roel
"Vind je dat ik .... "
Ze is ook alleen maar geinteresseerd in zichzelf.. de rest boeit haar niet zo..quote:Op donderdag 17 november 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Dido vraagt weer veel over zichzelf aan Roel
"Vind je dat ik .... "
Ik heb een zwart vestje aan... Nachtzuster is ook in het zwart (die heeft niet anders)... Wie is er nogmeer bij?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook nog wel een paarse gothic jurk
Ik zit er trouwens serieus aan te denken om een zwart iets aan te doen....en de hoed van Wousje lenen.
Laten ze me dan nog wel binnen?
Goh jij nu al wakkerquote:Op donderdag 17 november 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
Mogguh..![]()
![]()
Weet isa al wat ze aantrekt vanaaf?
ja, ze komen inspecteren of het huis schoon is, de kinderen op tijd in bed liggen en je wel of niet goede ouders bent.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Komen ze tegenwoordig aan huis?
Ik moest vroeger naar de school sjouwen om te horen te krijgen wat je jong allemaal hadden uitgevreten.![]()
Hallo allemaalquote:Op donderdag 17 november 2005 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een paarse gothic jurk
Ik zit er trouwens serieus aan te denken om een zwart iets aan te doen....en de hoed van Wousje lenen.
Laten ze me dan nog wel binnen?
En Isa is ook in het zwart en Wousje komt zo haar roze hoed brengen...oh mijn hemel...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:15 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb een zwart vestje aan... Nachtzuster is ook in het zwart (die heeft niet anders)... Wie is er nogmeer bij?
Dan voel ik me ongemakkelijk...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef muizemeis het volgende:
Isabeau, ik stem voor die paarse gothic jurk, dan herkennen we je tenminste makkelijk!!![]()
![]()
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit gedrag wordt afgestraft door de kijker.
Roel en Dido halen de finale niet.![]()
![]()
Sjips ik had mijn Rich Bitch shirtje aan moeten doen...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:18 schreef Isabeau het volgende:
En Isa is ook in het zwart en Wousje komt zo haar roze hoed brengen...oh mijn hemel...
wakker zou ik het niet willen noemenquote:
dan zien we door het zwart Isabeau niet meerquote:Op donderdag 17 november 2005 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En Isa is ook in het zwart en Wousje komt zo haar roze hoed brengen...oh mijn hemel...
hmm oke, dan moet je het niet aandoen natuurlijk... maar goed, ik begrijp iets over een roze hoed?? dan herkennen we je vast ook welquote:Op donderdag 17 november 2005 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan voel ik me ongemakkelijk...
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Hallo allemaal![]()
Ben ik weer eensIk ben na vorige week donderdag een weekje ziek geweest
Enige troost is dat Menno nu op Fok is, leuk
![]()
Isabeau, ik stem voor die paarse gothic jurk, dan herkennen we je tenminste makkelijk!!![]()
![]()
Dus eigelijk moet ik nu het huis poetsenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, ze komen inspecteren of het huis schoon is, de kinderen op tijd in bed liggen en je wel of niet goede ouders bent.
Hier komen ze elk jaar overdag, trouwens.
Ik háát het.
"beter leren kennen" noemen ze het. Maar wee je gebeente als er iets mis is (knakworst ligt te beschimmelen in de speelgoedkist, kinderen flappen er uit dat echt wel vechtspelletjes op de PC doen, geheid dat het in het schooldossier komt "problematische gezinssituatie"
zie TTquote:Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef Veulen het volgende:
Gebeurt er nog wat in het huis?
Teamlead!!!quote:
Moggequote:Op donderdag 17 november 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
Mogguh..![]()
![]()
Weet isa al wat ze aantrekt vanaaf?
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Teamlead!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry hoor, moest ff weekje bijkomen na de blamage vorige weekben dr nog steeds niet geheel over heen...
Als je die burka van je foto in je fotoboek aandoet dan herkennen we je wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb een zwart vestje aan... Nachtzuster is ook in het zwart (die heeft niet anders)... Wie is er nogmeer bij?
quote:
Die hangt in de Fok!-kledingkast en ik weet niet waar die staat...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef bunnyma het volgende:
Als je die burka van je foto in je fotoboek aandoet dan herkennen we je wel.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, ze komen inspecteren of het huis schoon is, de kinderen op tijd in bed liggen en je wel of niet goede ouders bent.
Hier komen ze elk jaar overdag, trouwens.
Ik háát het.
"beter leren kennen" noemen ze het. Maar wee je gebeente als er iets mis is (knakworst ligt te beschimmelen in de speelgoedkist, kinderen flappen er uit dat echt wel vechtspelletjes op de PC doen, geheid dat het in het schooldossier komt "problematische gezinssituatie"
Ik heb de hele week nog geen BB gekeken....quote:Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
geeft niet hoor.. we hebben het allemaal zwaar gehad... streams kijken doet nog steeds een beetje pijn..
Maar ik ben blij dat je er weer bent hoor
DUH!quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
wakker zou ik het niet willen noemen
Ben ook een week absent geweest door de zeer grote teleurstelling dat Rob mocht blijvenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Teamlead!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry hoor, moest ff weekje bijkomen na de blamage vorige weekben dr nog steeds niet geheel over heen...
te laat ...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet ik je overladen dan met lieve smilys![]()
moeje ook eens in het servivaltopic doen bij APKquote:
Ze hebben mij een weekje hotel gegeven... op de een of andere manier stond ik donderdagavond opeens bij het BB huis met een loper om het huis in te gaan en Rob daar weg te halen.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:34 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ben ook een week absent geweest door de zeer grote teleurstelling dat Rob mocht blijven![]()
ik kan momenteel ff geen streams kijken maar ik ben nu wel heeeel erg benieuwd wat er gaande isquote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Day het volgende:
Wat raar dat die meiden Roel niet even helpen, eigenlijk.
Ik doe het altijd bij mijn vriend.
Hij scheert zijn hoofdquote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik kan momenteel ff geen streams kijken maar ik ben nu wel heeeel erg benieuwd wat er gaande is![]()
Kun je begrijpen dat ik d8 dat er heel iets anders gaande was?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kun je begrijpen dat ik d8 dat er heel iets anders gaande was?![]()
Viespeukquote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik kan momenteel ff geen streams kijken maar ik ben nu wel heeeel erg benieuwd wat er gaande is![]()
dan is hij slimmer dan ik dachtquote:
NOU JA !quote:
Hij is nog slomer dan een slak.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is hij slimmer dan ik dacht
zegtie dat ? of is die haar aan het uitdagen ?quote:
Wel nee dido trekt wel bij.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is hij slimmer dan ik dacht
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:49 schreef whitef0x het volgende:
ik ben voor om meteen na de nominatie een half uur de lijnen open te gooien en dan de exit..![]()
Nee die durft niet teveranderen.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:49 schreef farceman het volgende:
ZOu joost dan toch Lieske hebben genomineerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |