quote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef Day het volgende:
![]()
Kan vanavond toch naar de live-uitzending kijken.
Mijn jarige zus is ook ziek!![]()
En hij komt me ook helemaal niet bekend voor verderquote:Op donderdag 17 november 2005 11:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Mooi cuallFijn rustig plaatje.
Moet wel wennen, ik ben zo gewend aan het springertje.
Aaaaaaaaaah, ergens vind ik het toch zielig, hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:41 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
GNA GNA GNA, geen vent voor jou.
Beterschap voor beiden.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef Day het volgende:
![]()
* Realiseert zich ineens dat ze vanavond dus geen rijst/kip/pom/pastei eet.quote:
Doet hij al sinds Menno weg is, is mij opgevallen.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Falco het volgende:
En Rob loopt weer eens te bitchen op Joost
Wat nou laxeermiddelen?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:34 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee dat klinkt vriendelijk tegenover je zusquote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef Day het volgende:
![]()
Nou de kans is redelijk aanwezig dat ik cuall twee minpunten geef, ze heeft haar ava veranderd en ik kan heel slecht tegen veranderingen in mijn omgeving. Ik wor daar echt berezenuwachtig en para van!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En hij komt me ook helemaal niet bekend voor verder![]()
Das minderquote:Op donderdag 17 november 2005 11:44 schreef Day het volgende:
[..]
* Realiseert zich ineens dat ze vanavond dus geen rijst/kip/pom/pastei eet.![]()
Dan hebben ze daar vannacht meer gezien dan wij hier.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:57 schreef farceman het volgende:
OP de talpa site is te lezen dat Dido vanacht Roel idd een handje heeft geholpen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |