quote:Op donderdag 17 november 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:
TT niks
Ja, ik ben de enige vent die bij Chantal pastquote:Op donderdag 17 november 2005 10:17 schreef Springsteen27 het volgende:
Ga je op date vanavond Isa?
Hij beantwoorde de TT denk ikquote:Op donderdag 17 november 2005 10:17 schreef Isabeau het volgende:
oh...wat bedoelde je dan?
*mental image*quote:Op donderdag 17 november 2005 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik ben de enige vent die bij Chantal past
Leuk hè
Yeps, komt er een keer een FOK! bewoner in BB, dan moeten we dat toch ook zelf echt kunnen constateren. We krijgen echt geen cue van Ruud de Wild om caps te maken als je in beeld bent hoorquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij beantwoorde de TT denk ik![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:20 schreef GI het volgende:
*mental image*
LOLquote:Op donderdag 17 november 2005 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik ben de enige vent die bij Chantal past
Leuk hè
houdt mailbox in de gaten...ik moet trouwens om 16:15 al weg hahaquote:Op donderdag 17 november 2005 10:24 schreef nachtzuster het volgende:
LOL![]()
mail naar jullie is onderweg
Geen foto's?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:27 schreef Isabeau het volgende:
Dat mag niet, flugeltje.
Daarbij heeft vriendlief het toestel mee, die is vandaag naar Nemo in Amsterdam.
Ja, door jullie aanwezigheid in de studio vind ik het wel weer spannend wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:26 schreef flugeltje het volgende:
hé dames, nemen jullie vanavond wel een fototoestel mee? We verwachten natuurlijk wel een hele hoop foto's in het topic....
camera's zijn helaas ten strengste verbodenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:26 schreef flugeltje het volgende:
hé dames, nemen jullie vanavond wel een fototoestel mee? We verwachten natuurlijk wel een hele hoop foto's in het topic....
Nou....misschien komen we een halve seconde in beeld. Tsjonge. Ik vertelde het mijn ouders gisteren en die gaan nu ineens ook naar BB kijken. Doen ze nooitquote:Op donderdag 17 november 2005 10:28 schreef cuall het volgende:
Ja, door jullie aanwezigheid in de studio vind ik het wel weer spannend worden![]()
Overigens ligt mijn meeneem camera nog steeds in de auto van een die vriendin met wie ik toen wasquote:Op donderdag 17 november 2005 10:31 schreef Anitra het volgende:
Camera's
Je kan wel je camera in de tas doen en dan in de foyer foto's maken. Als dat mag van de familie dan he?
Isa... Ik zat net te eten....quote:Op donderdag 17 november 2005 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog geen mail, nachtzuster!
Je avatar doet me trouwens denken aan een verhaal van mijn nicht. Die werkte in de zwakzinnigenzorg en in de keuken liep ineens een joekel van een spin. Ach, dachten ze, de inwoners zijn daar toch niet bang voor en ze vroegen een meisje de spin even naar buiten te doen. Dus dat meisje pakt de spin en steekt het enorme beest in haar mond! Terwijl mijn nicht en collega's staan te gillen begint zij te lachen en zagen ze dat beest gewoon rondlopen in haar mond. En toen ging ze kauwen. Crush crush crush.
Goeiemorgen! Verder nog iemand koffie of zo? Teiltje?
Maakt niet uit joh, gewoon de wetenschap dat jullie er live bij zijn vind ik al spannendquote:Op donderdag 17 november 2005 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou....misschien komen we een halve seconde in beeld. Tsjonge. Ik vertelde het mijn ouders gisteren en die gaan nu ineens ook naar BB kijken. Doen ze nooit![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Je avatar doet me trouwens denken aan een verhaal van mijn nicht. Die werkte in de zwakzinnigenzorg en in de keuken liep ineens een joekel van een spin. Ach, dachten ze, de inwoners zijn daar toch niet bang voor en ze vroegen een meisje de spin even naar buiten te doen. Dus dat meisje pakt de spin en steekt het enorme beest in haar mond! Terwijl mijn nicht en collega's staan te gillen begint zij te lachen en zagen ze dat beest gewoon rondlopen in haar mond. En toen ging ze kauwen. Crush crush crush.
Maar wat een halve seconde zal dat zijn!!quote:Op donderdag 17 november 2005 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou....misschien komen we een halve seconde in beeld.
Van jou en chantal samen ? Jawel hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]dacht dat jij geen mental image nodig had
Ik heb een dig camera in me tassie zitten... Zouden ze dat controleren?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
camera's zijn helaas ten strengste verboden![]()
jammer maar wel begrijpelijk natuurlijk.
11 uur al wegmoet, gaat nu omkleden![]()
ligt er aan hoe groot je tas is.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb een dig camera in me tassie zitten... Zouden ze dat controleren?
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:47 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb even gewerkt!
Ik ga nu naar stal. Eerst eigen paard doen en dan 2 lessen geven, dus ook weer werken!
Tot later!
Denk het niet ben erg vaak bij tv opnames geweest en daar is nooit na gevraagd.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb een dig camera in me tassie zitten... Zouden ze dat controleren?
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga boodschappen doen, tot straks
Nieuwe kleren kopen zekerquote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ok... Ik neem hem gewoon mee... Anders doek wel of me naam haas is...quote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk het niet ben erg vaak bij tv opnames geweest en daar is nooit na gevraagd.
Volgens mij mag je wel foto's maken alleen de flits niet gebruiken.
Maar dat is wel erg logisch.
Neem dan je mobiel mee en maak daarmee foto's....quote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Tis verdomme 11 uur geweest en die debielen zitten nog in ondergoed in de huiskamer...quote:
Nu nog wel maar als ze straks weer thuis zitten is het over.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:07 schreef JooB het volgende:
Tering, het lijkt wel een echt stel...
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis verdomme 11 uur geweest en die debielen zitten nog in ondergoed in de huiskamer...
\
Maarja, tis de hardste BB ooit![]()
![]()
idd, ze moeten nu die bewoners maar eens geestelijk fijnknijpen!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
De hardste ooit nog niet veel van gezien.
Maar misschien komt het nog is wel te hopen want van dit softe gedoe wordt erg![]()
van
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:21 schreef Gert het volgende:
Goedefuckingmorgen y'all.
Wie van jullie grieperige etterbakkies heeft ervoor gezorgd dat ik nu snotterend achter de PC zit (nee dat komt niet van de ontroering jullie weer te zien)
Vanavond maar stevig zuipen, tijdens de live. Op de een of andere manier werkt dat serieús: stoute bacteries/virussuh kapot zuipen. Bij jullie ook?![]()
Maar dan moet je wel echt véél zuipen. Als je het halfbakken doet, word je alleen maar zieker!!!![]()
Goh, ik voel me nú al een stuk beter.![]()
Yeah.....mine too........niemand gun je Chantalquote:Op donderdag 17 november 2005 11:22 schreef scanman01 het volgende:
Goede morgen.
En een goede morgen is het zekerGeen man voor Chantal gevonden
Mijn dag is helemaal goed.
Ook goeiemorgen, Isaquote:Op donderdag 17 november 2005 10:32 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:22 schreef scanman01 het volgende:
Goede morgen.
Ben het helemaal met je eens fijnknijpen die bewoners.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, ze moeten nu die bewoners maar eens geestelijk fijnknijpen!
Weet je het echt zeker?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:22 schreef scanman01 het volgende:
Goede morgen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Chantal_mislukt.htmlquote:Op donderdag 17 november 2005 11:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet je het echt zeker?
Misschien hebben ze toch nog een gek kunnen vinden.
Dat is chantal vogelvrij als ze vanavond op de bank zit
Je kan hier http://www.my-smileys.de/ van alles vindenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Had je die van de week in de SC kunnen zetten dan had ik niet op de foto gehoeven.![]()
Die gaat af als een gieter als z het huis uit komt.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet je het echt zeker?
Misschien hebben ze toch nog een gek kunnen vinden.
Dat is chantal vogelvrij als ze vanavond op de bank zit
bedanktquote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef frizti het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)Chantal_mislukt.html
Wat denk jij?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:33 schreef Day het volgende:
Mensen, die pyjamabroek die Chantal aanheeft, hè?
Is die al een keer gewassen, sinds ze daar zit?
Mooi cuallquote:
Hij moet zeker een brandje blussen bij jouquote:Op donderdag 17 november 2005 11:33 schreef ChantalC het volgende:
Ik hoop dat Ralluf er is vanaaf... Zal je net zien dat ie er niet is omdat ie brandjes moet blussen![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:33 schreef Falco het volgende:
Lieske heeft gelijk. Ze zijn idd vrij braaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |