Ben ook een week absent geweest door de zeer grote teleurstelling dat Rob mocht blijvenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Teamlead!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry hoor, moest ff weekje bijkomen na de blamage vorige weekben dr nog steeds niet geheel over heen...
te laat ...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet ik je overladen dan met lieve smilys![]()
moeje ook eens in het servivaltopic doen bij APKquote:
Ze hebben mij een weekje hotel gegeven... op de een of andere manier stond ik donderdagavond opeens bij het BB huis met een loper om het huis in te gaan en Rob daar weg te halen.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:34 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ben ook een week absent geweest door de zeer grote teleurstelling dat Rob mocht blijven![]()
ik kan momenteel ff geen streams kijken maar ik ben nu wel heeeel erg benieuwd wat er gaande isquote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Day het volgende:
Wat raar dat die meiden Roel niet even helpen, eigenlijk.
Ik doe het altijd bij mijn vriend.
Hij scheert zijn hoofdquote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik kan momenteel ff geen streams kijken maar ik ben nu wel heeeel erg benieuwd wat er gaande is![]()
Kun je begrijpen dat ik d8 dat er heel iets anders gaande was?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kun je begrijpen dat ik d8 dat er heel iets anders gaande was?![]()
Viespeukquote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik kan momenteel ff geen streams kijken maar ik ben nu wel heeeel erg benieuwd wat er gaande is![]()
dan is hij slimmer dan ik dachtquote:
NOU JA !quote:
Hij is nog slomer dan een slak.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is hij slimmer dan ik dacht
zegtie dat ? of is die haar aan het uitdagen ?quote:
Wel nee dido trekt wel bij.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is hij slimmer dan ik dacht
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:49 schreef whitef0x het volgende:
ik ben voor om meteen na de nominatie een half uur de lijnen open te gooien en dan de exit..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |